Wisper 905se Sport

Terénní elektrokolo s cruiser rámem nejen na dlouhé výlety, ale také pro zábavnou jízdu po městě a pro volný čas.

Cena vč. DPH: 41 688 Kč
Cena bez DPH: 34 740 Kč
Dostupnost: Aktuálně nedostupné

 
Wisper 905se Sport je vlajkovou lodí známého anglického producenta elektrokol Wisper Ltd. (hrabství Kent). Dokonale sladěné komponenty, skvělý design, nízká váha (pouze 24 kg) a Lithium-Poymerová baterie s ohromujícím výkonem 518Wh (37V/14Ah) nabízí bezpečný dojezd za hranici 100 kilometrů.

S elektrokolem Wisper 905se Sport bude vaše příští cesta méně namáhavá a díky tomu zábavnější. Není převýšení, které by toto elektrokolo bez problémů a zapocení jezdce nevyjelo.

Aktuální verze tohoto modelu je vybavena novinkami, jako je zapouzdřený snímač ve středovém složení, bezpečnější vedení kabelů a velmi kvalitními cyklokomponenty vyšší třídy.
 
 
 

Parametry

Ráfky AlexRims. Z2100 26" x 1,5 hliník
Pláště Kenda K-Shield. 26'' x 1,95, s gelovou samoopravitelnou duší
Řidítka Ø 25,3 mm; pevný představec
Speciální výbava 3 módy intenzity asistence motoru (Nízká / Střední / Vysoká), př.světlo s aktivací na ovládacím panelu, držák láhve
HMOTNOST 19,5kg + 4,1 kg baterie
Max. zatížení 135 kg
DOJEZD uvedeno výrobcem: až 100 km v režimu PAS
Typ a kapacita baterie Lithium Polymer 36V/14Ah; 504Wh
Max. doba nabíjení 6 hodin
POHON Asistované šlapání (PAS) / Akcelerátor
Typ elektromotoru Bezkartáčový v zadním náboji
Max. / jmenovitý výkon motoru 400W / 250W
Průměrná rychlost jízdy 31 km/h
Max. stoupání 16%

Nový komentář

(nebude zveřejněn)

Komentáře

  • #60 František Štrougal , 17. února 2012 11:03
    Pekny den, koupil jsem si Wisper 905seSport, mam ho necely rok a jsem velice spokojen. Bohuzel jsem koupil verzi kratkych blatniku a bez zadniho nosuce. Je mozne to nekde objednat. Ja byl v nejruznejsich kramcich a nejak se mi nedostalo za vdek.
    Dekuje Frantisek
    • Antonín Sedlák , 17. února 2012 11:53

      Dobrý den, dle sdělení servisu a skladu by neměl být problém pro Vás blatníky a nosič zajistit. Určitě máme toto příslušenství skladem. 

  • #59 Rico Rodriguez , 12. prosince 2011 17:46
    Dovolím si s předchozím komentářem nesouhlasit:
    Jak prodloužit životnost

    * Nenechávejte zbytečně dlouho plně nabité nebo úplné vybité baterie stát.

    * Optimálně skladujte záložní baterii v chladu (ne v mrazu, oproti 25 °C prodloužíte životnost přibližně 2x). A také je neudržujte stále při 100% nabití. Při 40% nabití je životnost zhruba 3x delší[1].

    * Nevybíjejte do úplného vybití. (Tzn. když zařízení hlásí vybitou baterii, nesnažte se ji zbytečně dále vybíjet.) Je mnohem lepší ji dvakrát vybít na 50 % než jednou na 0 %.


    Toto je údaj z Wikipedie a já ho můžu ze zkušeností jen potvrdit.
    • Antonín Sedlák , 12. prosince 2011 18:12

      Dobrý den, děkujeme Vám za získané poznatky a určitě z nich vybereme podnětné informace pro naše zákazníky.

  • #58 Roman Procházka , 14. října 2011 10:28
    Zdravím, máme doma dva roky Wisper 905 Sport. Mimochodem, výborný stroj s dlouhým dojezdem. Mám dotaz: jak se nejlépe chovat k akumulátoru, aby co nejlépe přežil zimu?
    Samozřejmě ho budu mít v teple, ale když nebudu jezdit, je lépe ho nechat několik měsíců bez povšimnutí nebo je lepší ho pořád dobíjet?
    Děkuji za odpověď.
    • Antonín Sedlák , 17. října 2011 14:05
      Dobrý den, určitě je nejlepší nechávat baterii v teple a cca jednou za měsíc baterii zkontrolovat a podle uvážení dobít. Není dobré nechávat baterii bez povšimnutí několik měsíců.
  • #57 Jura , 13. října 2011 2:32
    Zdravím a mám dotaz.Na wisperbikes.com jste uvedeni jako výhradní dovozci.Proč tedy nemáte tato kola v prodeji když jejich typový seznam je velmi pestrý ?
    • Antonín Sedlák , 14. října 2011 17:29
      Dobrý den, elektrokola Wisper nabízíme v modelech, která byla vybrána pro Český trh. Pro jiné modely je nutné kontaktovat přímo Wisper Bikes. Na wisperbikes.com je uvedená jako dovozce pro ČR jiná firma.
  • #56 Jura , 29. září 2011 20:29
    Pro Marcela.Mám najeto 3500km s Wisper 905.Vámi zmíněná kola jsou natolik odlišná v osazení komponenty a kapacitou baterie že doporučuji zapůjčit a vyzkoušet.Já osobně jsem velmi spokojen.Preferoval jsem dlouhý dojezd což Wisper splňuje.Věřte že srovnávací test Vám oproti vlastní zkušenosti moc nepomůže,např.u Wispera lze na jedno nabití ujet 50km ale také 130.Tak přeji šťastnou ruku při výběru.
    • Antonín Sedlák , 30. září 2011 12:06
      Dobrý den, děkujeme za poznatky a názory, jsme rádi, že jste s kolem Wisper spokojený. Přejeme mnoho klidných a bezstarostných kilometrů. Ekolo.cz.
  • #55 Marcel , 28. září 2011 22:31
    Dobrý den, rozhoduji se mezi W905 a Panther777. Nedělal se náhodou srovnávací test? Pokud ne, máte prosím zkušenost jaký je rozdíl v jízdě, popř. v dojezdu? U 777 mi připadá poměrně slabá baterie, ale zase osazení je mnohem lepší a také vyváženost a koncepce (baterie v rámu)bude asi lepší než u 905.. Jaké se nyní dodávají u W905ky baterie? Děkuji za odpověď.
    • Antonín Sedlák , 30. září 2011 11:14
      Dobrý den, bohužel, srovnávací test mezi těmito modely neproběhl, ale u těchto dvou modelů jsou rozdíly nejen ve výbavě, ale také v dojezdu, kapacitě baterie a geometrii kola a rámu. Z osobní zkušenosti byl W905 SE doporučil rekreačnímu až sportovnímu jezdci, který preferuje dlouhý dojezd při cestování nejen na silnici, ale i v terénu. Naproti tomu elektrokolo Panther 777 splňuje kritéria i pro náročnější jezdce, jak výbavou, tak použitím. Nejlepší variantou je osobní zkušenost a proto Vám mohu nabídnout otestování obou modelů u nás v prodejně v Bubenské 1, Praha 7.
  • #54 Michal , 13. září 2011 14:14
    Předpokládám, že motor je t.z.v. geared(s planetovou převodovkou) a volnoběžkou, nejedná se o přímý motor ?
    • Antonín Sedlák , 14. září 2011 18:10
      Dobrý den, v tomto případě se jedná o motor s planetovou převodovkou a volnoběžkou, která umožňuje bezodporovou jízdu na kole při vypnutém elektropohonu. Stejně tak umožňuje snadné překročení rychlosti 25 km/h, na kterou je nastaven omezovač elektropohonu.
  • #53 Jarka , 22. června 2011 21:24
    Koupil jsem si model 905 Sport:trochu jsem jej vylepšil, delší sedlovka 400 mm(mám 190 cm), kloubový představec, řidítka vlaštovky s vyšším navýšením. Co se týče rachtání baterie, tak jsem ji přitáhnul k rámu řemínkem, protože ten plastový držák tu hmotnost baterky na našich rozbitých silnicích nemůže udržet a klepe při jízdě do trámu.V Anglii to řešit vzhledem ke kalitě silnic nemusí. Garanční prohlídka dle výše uvedené rady nic nevyřeší, je to konstruktérský nedostatek. Takže po těchto úpravách spokojenost.
    • ekolo.cz , 24. června 2011 13:10

      Děkujeme za příspěvek, delší sedlovku dodáváme na vyžádání, i další úpravy je možné poptat při konfiguraci kola před prodejem. Fixace baterie je řešena v novém modelu kola (září 2011) šroubem s lepší fixací.

  • #52 Ľubo , 20. června 2011 22:26
    Dobrý deň, je možné u Wisper 905 se Šport 09/2010 vymeniť pevný predstavec riadidiel za ProMax výškovo nastaviteľný so zámkom ?! Tieto predstavce sú vo všetkých reklamných spotoch aj Vašich, okrem technických parametrov bicykla uvedených na Vašej web stránke !!!
    • ekolo.cz , 21. června 2011 9:10

      Pěkný den, Wisper bohužel mění výbavu kol velmi často a na nami nabizeném modelu který máme naskladněn představec není. Ano, fotografie pochazi od Wisperu kde zřejmě je, musíte ale vychazet z popisu kola. Přístí rok už dle informací opět představec nebude. V připadě reklamace se obracejte na svého prodejce.

       

       

  • #51 Lubos , 20. června 2011 15:54
    Dobry den, lze u modelu Wisper905 sport, odmontovat predni kolo a upenit tak cele kolo bezpecne na stresni nosic u auta bez baterie ?? Dekuji
    • Antonín Sedlák, ekolo.cz , 20. června 2011 17:57

      Dobrý den, ano, na kolech Wisper905 sport lze odmontovat přední kolo, ale tento model nemá rychloupínací šroub a proto je nutné mít s sebou klíč velikost 15.  Na střešním nosiči kolo transportovat lze i bez demonáže předního kola.

  • #50 Libor , 5. června 2011 16:19
    Jakou výbavu má ekolo Wisper 905 se sport v roce 2011? Výbava uvedená ve specifikaci v úvodu této stránky je velmi slabá ve srovnání s cenou kola. Jizdní vlastnosti kola jsou špatné, odpovídají výbavě. Jak je možné požadavky specifikovat a případně vybavení kola doplnit či upravit tak, aby to bylo odpovídající kolu v této cenové relaci ceně.
    • ekolo.cz , 5. června 2011 20:43

      Specifikace je taková jaká je uvedena na této stránce, pro dodávky v srpnu 2011 se lánuje navášení kapacity vaterie na 16Ah (36V). Váš názor na úroveň výbavy je značně subjektivní, nicméně pokud se Vám na tomto modelu cokoli nelíbí, budeme vděčni za KONKRÉTNÍ komentář. Jinak můžene nabídnout obměnu použitých plášťů, žádn jiné úpravy výbavy nenabízíme, protože toto elektrokolo je výborně sladěno a navrženo.

  • #49 giuseppe , 20. dubna 2011 9:36
    ...zdravim, ja mam zakupene u Vas kolo Wisper 905se Sport ...v celku som s nim spokojny ... s mojou vahou na nom na jedno dobitie baterie ujdem cca 130 km ...jedine, co sa mi na nom nepaci, je, ze pri jazde po dlazke v meste, alebo po sebemensom terene strasne rachta... clovek si potom pripada, citujem jednu recenziu: "...jako pojízdný flašinet" ...chcel by som teda vediet, ci u noveho modelu je uz tento pruser odstraneny(pretoze je to prave nedomyslene uchytenie baterie co sposobuje to rachtanie) ...alebo ci to tiez tak silene rachta pri jazde po terene ?
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 21. dubna 2011 13:21

      Je potřeba na tento fakt upozornit na garanční prohlídce, která se provádí po 100km zdarma a v jejím rámci se toto odstraní.

  • #48 Zuzzana , 24. října 2010 23:08
    Dík za předešlou odpověď. A protože kolo,o které by byl zájem,stále ještě nemáte (905seSport),tak se zeptám. Nějak to nechápu. Asistované šlapání u kol Wisper (PAS) je závislé na frekvenci šlapání, nebo podle síly, kterou vyvinu na pedál?
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 25. října 2010 9:23

      Asistované šlapání zde funguje na principu magnetického čidla, záleží tedy spíše na frekvenci. Pokud se jedná o princip torzních pružin je třeba vyvinout tlak na pedál.

  • #47 Zuzzana , 13. října 2010 22:19
    Na více anglicky psaných stránkách píší o asistenci 40% a 80%. Na českých je 20 a 80. Co je pravda? A ještě pro ty méně chápavé. Dle fotografie jsou u nových modelů 3(tři) stupně asistence, nebo je jen neodpovídající fotografie ?
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 14. října 2010 12:02

      Fotografie jsou aktuální, nová výrobní řada zaznamenala také inovaci ovládacího panelu, kde je nyní umožněno volit mezi třemi různými intenzitami asistence motoru (L / M / H - Nízká / Střední / Vysoká), zapínat a vypínat př. světlo a sledovat stav nabití baterie.

  • #46 Roman Salamanczuk , 30. září 2010 1:55
    Dobrý den, mám dotaz ve věci panelu, který nyní ukazujete na stránce. V něm je integrován vypínač, ukazatel stavu baterie a má i třetí stupeň asistence (L M H)). Před několika měsíci jsem u Vás koupil W 905 Sport, který má jen dva stupně asistence (údajně 20 a 80%). Zajímalo by mne, zda lze na moje kolo koupit a namontovat tento "integrovaný panel". A pokud ano tak kolik by stál. S díky a pozdravem RS S pozdravem RS
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 30. září 2010 14:25

      Na starším modelu je voltmetr a spínač akcelerátoru umístěn na opačné straně, řídící jednotky jsou také rozdílné. Vyloučit se to nedá, ale zjištění, kterému by předcházelo kvantum práce a pro Vás případná výměna vč. nákupu nových komponentů, by bylo hodně neefektivní a mohlo by Vás to přijít klidně na cca 10-15% ceny kola. Ovládací panel není pro MO prodej naceněn, pouze jako náhr. díl. Situace je navíc stížena tím, že jsme pouzí dovozci Wisper, tudíž není jasné, zda by případná pozdější reklamace u výrobce obstála. Při zjištění bližších informací Vás budeme určitě informovat.

  • #45 tomas.drvi , 11. září 2010 9:54
    Dobry den,bude do budoucna v prodeji na toto kolo vykonejsi baterie s dojezdem vice nez 100km?
    • ekolo.cz , 12. září 2010 23:43

      Váha baterie by byla v případě vyššího napětí a výkonu příliš vysoká a proto bohužel zatím nikoli. Pokud se během dalších let osvědčí technologie Lithium-Air, je možné, že se váha článků sníží a bude reálná 2 násobný dojezd, ale to je otázka cca 5-10 let dalšího vývoje.

  • #44 tomas.drvi , 12. července 2010 11:54
    Dobry den,mam dotaz,zda je v poradku,kdyz po vypnuti pohonu zadni kolo v naboji vydava svistivy zvuk a zda se ,ze se netoci az tak lehce pri toceni na prazdno.
    • ekolo.cz , 13. července 2010 11:41

      Dobrý den, zkontrolujte, zda není zadní brzda příliš přitažená. Pokud bude zvuk setrvávat i po odpojení brzdy, je třeba kolo dopravit do servisu.

  • #43 tomino , 28. června 2010 16:50
    Dobrý den,uz mate kolo skladem?
    • ekolo.cz , 28. června 2010 17:43

      Jak je uvedeno ve stavu zboží, ano, Wisper Sport i Wisper City jsou skladem.

  • #42 Milan Szt , 12. června 2010 23:40
    Pokud chci kolo provozovat mimo veřejné komunikace a tedy nepotřebuji homologaci, lze technickým zásahem odpojit omezení 6km/h u akcelerátoru (tedy udělat z kola skůtr)?
    • ekolo.cz , 13. června 2010 14:04

      U značky Wisper bohužel nebude možné odstranit omezení akcelerátoru na 6 km/h. Elektrokolo nikdy nebude "skútr", na elektrokole je třeba vždy šlapat.

      V naší ale nabídce naleznete řadu elektroskútrů.

  • #41 tomino , 23. května 2010 13:26
    kolika procenty mi kolo pomůže při jízdě do kopce? Děkuji
    • ekolo.cz , 24. května 2010 9:01

      Prosím zastavte se u některého z partnerů ekolo.cz nebo přímo v showroomech ekolo.cz a elektrokolo Wisper Sport si vyzkoušejte na vlastní kůži. Jakékoli % vyjádření nemá takovou vypovídací hodnotu jako vlastní otestování kola.

  • #40 tomino , 23. května 2010 10:40
    Dobrý den,zvládne toto kolo vyjet střední kopec i bez šlapání?Kdy bude toto kolo skladem a bude jich dostatek.
    • ekolo.cz , 23. května 2010 10:47

      Elektrokola nejsou určena pro jízdu "bez šlapání". Odpověď je tedy záporná. Předobjednávky začneme vyřizovat v průběhu druhé poloviny června, pro okamžitý odběr bude tento model na začátku července 2010.

  • #39 Josef Chamula , 23. května 2010 0:53
    Dobrý den,co je prosím v ceně,zajímá mně, zda hlavně nabíječka je v ceně.A co případně dalšího je ve výbavě ke kolu v základní ceně.
    • ekolo.cz , 23. května 2010 10:45

      Dobrý den, pochopitelně nabíječka je v ceně elektrokola. Výbava je zřejmá z fotografií - blatníky, držák na láhev, osvětlení.

  • #38 Josef Chamula , 23. května 2010 0:50
    Dobrý den,chci se zeptat, co umí computer Sigma Bc 1009 Top Line?Zajímá mně,počet ujetých km,rychlost.A dále jestli je vyřešena indikace stavu baterie během jízdy. Děkuji
    • Jakub Ditrich, ekolo.cz , 23. května 2010 10:59

      Funkce cyklocomputeru jsou uvedeny u produktu ZDE.

      Indikace stavu baterie je zobrazena stavovými diodami, které jsou umístěny na řidítkách vedle akcelerátoru.

  • #37 Josef Chamula , 23. května 2010 0:46
    Dobrý den,nosič tedy lze přikoupit a zadní kufr lze připevnit a přikoupit?Případně ještě košík dopředu.Dále mně zajímá zda je vyměnitelná baterie a kolik vydrží nabíjecích cyklů? Děkuji
    • ekolo.cz , 23. května 2010 10:54

      Ano, na nosič lze posléze připevnit cokoli - košík, postranní brašny, zamykatelný kufr, dětskou sedačku..  Košík vepředu k tomuto modelu nedoporučujeme, vzhledem k vedení konektorů. Baterie je pochopitelně vyjímatelná a počet cyklů je 900.

  • #36 Karel Bílek , 7. května 2010 0:18
    Dobrý den, klade motor v náboji při vypnutí (jízdě bez podpory) nějaký odpor? Kamarád jel s námi na výlet, do prvního kopce vybil baterku (váží 130kg), potom v náboji vrčelo a vypadal dost udřeně. Děkuji
    • ekolo.cz , 7. května 2010 8:46

      Dobrý den, ne, motor v náboji žádný odpor neklade, pokud je elektrokolo v pořádku. Maximální zatížení jezdec + kolo je 140 kg, váha jezdce u tohoto modelu by tedy neměla přesáhnout cca 115 Kg. Pokud se baterie vybila po prvním kopci, pravděpodobně nebyla předtím nabita.

  • #35 Jawista , 26. dubna 2010 16:53
    Velice by mne zajímalo, jak jste se jako prodejci vypořádali s povinnostmi norem EU a ČSN, konkrétně EPAC (ČSN 15.194) v označováním vámi prodávaných el.kol a baterií pořebnými certefikáty. Děkuji Jawista
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 26. dubna 2010 18:12

      Nevím, zda jsem dotaz správně pochopil - Jak jsme se vypořádali s ČSN EN 15194 EPAC (Electrically Powered Assisted Cycles) z 1.9.2009? Jednoduše, veškerá elektrokola (+baterie a použité komponenty) v naší nabídce náležitosti této normy splňují (narozdíl od takřka všech jiných značek elektrokol, které jsou nabízeny na českém trhu).

  • #34 Vladimír R ů ž i č k a , 25. dubna 2010 12:18
    Dobrý den, děkuji za vaši odpověď na můj dotaz "33" a mám ještě jednu otázku. V popisech e-kol uvádíte stoupání ve stupních. Jedná se skutečně o stupně nebo o procenta, jak se uvádí v silničním provozu? Stoupání 16 stupňů mi připadá velké. Děkuji za odpověď. Růžička.
    • ekolo.cz , 25. dubna 2010 19:35

      Dobrý den, ano uváděné údaje o maximální stoupavosti (např.: 16° v režimu PAS) jsou skutečně % uváděná v silničním provozu. Děkujeme za upozornění a aby toto nemátlo tak stupně opravíme na procenta.

  • #33 Erik Roth , 15. dubna 2010 2:45
    Není mi z popisu jasné: Musí se baterie u Wisper 905se Sport baterie na nabíjení vyjímat? S díky ER
    • ekolo.cz , 15. dubna 2010 14:54

      Baterii můžete nabíjet v rámu kola i mimo něj.

  • #32 Jan , 13. dubna 2010 10:09
    Je možné kolo pojistit proti krádeži?
    • ekolo.cz , 13. dubna 2010 11:48

      Ano, nabízíme pojištění formou BPA pro všechny prodávaná kola, Více info na http://ekolo.cz/pojisteni

      Doporučujeme se řádně seznámit s podmínkami (http://www.bikepoint.cz/generali/vpp/).

  • #31 Vladimír R ů ž i č k a , 8. dubna 2010 14:23
    Dobrý den, rád bych zjistil, jaká je celková max. délka modelu Wisper 905se Sport (délka včetně nahuštěných pneumatik a délka bez předního kola). Při výjezdech vozíme 2 horská kola po sklopení zadních sedaček uvnitř auta BMW 118d a neradi bychom auto dovybavovali střešním nebo zadním nosičem kol. Vaše nabídka je pro nás zajímavá a rozhodujeme se s manželkou mezi skládačkami a mezi horáky. Děkuji za odpověď. S přáním hezkého dne Růžička.
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 8. dubna 2010 18:23

      Dobrý den, celková délka kola je 185 cm, bez př. kola cca 155 cm.

  • #30 tomas.drvi , 15. března 2010 15:38
    ..diky za odpoved,mam jeste jednu otazku u levnejsi verze kola Wisper 905se Sport Light je rozdil jen v baterii?
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 16. března 2010 8:38

      Model 905se Sport s 8Ah baterií je zcela stejně vybaven, baterie je o 1/3 menší a o cca 1,5kg lehčí.

  • #29 tomas.drvi , 13. března 2010 20:00
    Dobry den, zajimalo by me jestli je sedacka kvuli baterii bliz k riditkam nebo je vzdalenost standartni jako u jinych kol?jsem vysoky kolem 185cm a mam obavy aby kolo pro me nebylo male a pri jizde mi neprekazela riditka.Jakym spusobem pri objednani mi bude kolo doruceno?
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 15. března 2010 12:29

      Rám e-kola je prodloužen o prostor k umístění baterie, sedlová trubka tedy není o tuto vzdálenost posunuta. Na tomto modelu jezdí kolega s výškou 190cm, nicméně doporučuji si kolo před koupí otestovat. Kolo si můžete vyzvednout osobně, nebo Vám může být zasláno přepravní společností na dobírku (přepravu hradí dodavatel).

  • #28 Soucha , 10. března 2010 13:30
    Délka řetězu Dobrý den, chtěl bych se zeptat na délku řetězu. Vzhledem k tomu, že za sedlovou trubkou je ještě baterie, řekl bych, že řetěz je delší než standardní? je to tak? Nebo se na tomto kole používá běžný řetěz o cca 114 článcích?
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 10. března 2010 17:31

      Každé kolo má specifickou délku řetězu, stejně je tomu i u tohoto modelu, dá se však použít běžný řetěz na 7kolečko např., jak uvádíte, o cca 114 článcích.

  • #27 Pavel , 4. března 2010 15:20
    Je obecně pravda, že elektromotor pomáhá jen v závislosti na mém šlapání (frekvenci). Šlapu malou frekvencí - pomáhá málo, šlapu hodně - pomáhá hodně. Bez šlapání mě elektrokolo samo nepojede(jako elektroskutr)? A můžu úplně vypnout podporu elektromotoru? Díky za odpověďi.
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 4. března 2010 16:49

      Jelikož se jedná o eletroKOLO, nikoliv o moped či skútr, předpokládá se, že se bude šlapat do pedálů. Odtud také termín "Asistované šlapání", což je primární funkce. Zkráceně řečeno, pokud nešlapu, nikam nejedu. Některé modely mohou být vybaveny akcelerátorem (otočnou rukojetí jako u motocyklů), který umožňuje jízdu bez šlapání, rychlost je však omezena normou na 6 km/h. Využití je tedy jako podpora při rozjezdu nebo pro vedení e-kola do strmého kopce. Samozřejmě baterii lze kdykoliv vypnout a jezdit jako na normálním kole, tedy bez asistence motoru.

  • #26 Soucha , 9. listopadu 2009 18:33
    Jaké máte zkušenosti se zimním provozem elektrokol. Co Wisper v zimě? Co jiné značky v zimě?
    • ekolo.cz , 10. listopadu 2009 9:02

      Nezaznamenali jsme žádné problémy se zimním provozem elektrokol. Je třeba počítat se snížením kapacity baterie o cca 15% při okolních teplotách pod 5°C. Také doporučujeme věnovat zvýšenou pozornost běžné údržbě kola - čištění od bláta a pravidelné dotahování spojovacích šroubů, protože při změnách teplot materiál více pracuje.

  • #25 Mil.Dejčmar , 14. října 2009 18:55
    Dobrý večer! Našel jsem firmu na internetu,která nabízí podobná kola se stejnými komponenty,ale i parametry(baterie,elektromotory,vybavení a další...),ale až o polovinu levnější.Je to také domácí firma.Jak si mám vysvětlit takové rozdíly v ceně?Děkuji za odpověď.
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 15. října 2009 10:49

      Zřejmě né všechny \"stejné komponenty\" a parametry budou stejné. Nemohu objektivně reagovat, pokud nemám možnost srovnání.

  • #24 Soucha , 14. října 2009 17:01
    Dobrý den, dá se k tomuto kolu dokoupit sedlovka s výklopnou hlavicí, aby šla lépe vyndavat baterie? Předpokládám, že když výklopnou sedlovku používáte u kola skládacího, že by to mohlo jít
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 15. října 2009 10:43

      Ano, kolo je možné vybavit sedlovkou se sklápěcím mechanismemem, model 905se City má ve výbavě právě tuto sedlovku (http://www.wisper.kellsoft.net/905se-City.php).

  • #23 Miroslav , 6. října 2009 8:48
    Dobrý den,na www.osnpower.com jsou super akku LiFePo4,které váží 3,5 až 4,2kg,takže by se krásně hodila do Vašich elektrokol,např.pro nový Rapid Go-potom by to byla již výborná koupě.Uvažujete o tomto na rok 2010 ?
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 6. října 2009 12:24

      Dobrý den, určitě k LiFePO4 akumulátorům směřujeme, momentálně očekáváme vzorek, abychom mohli důkladně otestovat. Předpokládáme tak, že v r.2010 tyto baterie budeme v našich e-kolech již plně využívat.

  • #22 Ondřej , 5. října 2009 15:39
    Podle 341/2002 Sb. zejména pak Přílohy 13 může být podle platných zákonu České republiky jízdní kolo vybaveno i pomocným motorem do 1kW výkonu. Proč tedy prodáváte jen jízdní kola do výkonu 250W?
    • ekolo.cz , 5. října 2009 20:10

      Ano, ovšem samostatně později instalovaným pomocným motorkem. Pak se ale nejedná o elektrokolo, ale o kolo s pomocným motorkem. Naše kola splňují požadavky evropské směrnice ES 2002/24 a evropské a české normy EN 15194, která se věnuje bezpečnosti asistovaných kol.

      Asociace evropských prodejců kol - ETRA aktuálně vede s evropskou komisí diskusi ohledně možnost zvýšení akceptovaného výkonu na 350W, kterou ekolo.cz aktivně podporuje. Nicméně výkon 250W je pro dostatečný výkon a dlouhý dojezd elektrokola zcela dostatečný.

  • #21 adam cirok , 21. září 2009 12:22
    Mam kolo, a chtel bych ho predelat na e-kolo. Dodavate potrebne dily i samostane?
    • ekolo.cz , 21. září 2009 17:52

      Nedodáváme. Podle našeho názoru je instalace jakékoli motorizační sady:

      - drahá
      - málo funkční
      - esteticky problematická

      Nechte si kolo na sportování, kupte si elektrokolo na dopravu.

  • #20 ik , 10. září 2009 10:39
    Zdá se mi rozpor mezi odpovědí 17 3) a 20. Co je správné?
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 10. září 2009 11:03

      U dotazu č.17 jsme odpověděli obecně, tzn. že určitě plánujeme vybavit \"naše\" e-kola LiFePO bateriemi, nicméně jak je uvedeno v odpovědi na dotaz č.20, u modelů Wisper nemáme možnost ovlivnění výroby.

  • #19 Robert Ziak , 6. září 2009 16:18
    Dobrý den. Uvažujete u tohoto kola změnu baterie z Li-Pol na Li-Fe?
    • ekolo.cz , 7. září 2009 16:14

      Jelikož nejsme výrobci, ale výhradní dovozci pro ČR, nemůžeme ovlivnit výrobu. Pro rok 2010 se nepředpokládá využití LiFePO baterií pro modely Wisper.

  • #18 Petr , 17. srpna 2009 17:17
    Dobrý den, v případě že bych měl o kolo zájem a disponuji poloviční částkou, mohu zbytek splatit v pravidelných měsíčních splátkách, nejlépe bez navýšení. Děkuji za odpověď.
    • ekolo.cz , 17. srpna 2009 17:53

      Dobrý den,

      můžeme Vám nabídnout prodej na splátky. Konkrétně 2 produkty společnosti ESSOX. Produkt 1/10: přímá platba 10% z ceny, délka splácení 10 měsíců. Tím pádem navýšení ceny o 10%. Produkt Standard 2 nabízí bezúročnou půjčku, pokud bude celá částa uhrazena do 3 měsíců.

  • #17 Míla , 4. srpna 2009 18:02
    Dobrý den, jakou přední brzdou je ve skutečnosti vybaven tento typ za uvedenou cenu. V popisu je uvedeno hydraulická disková a na obrázku je disková mechanická. Děkuji za odpověď.
    • ekolo.cz , 4. srpna 2009 20:56

      Wisper Sport MY2009 je vybaven diskovou brzdou Tektro IOX. Jedná se o mechanickou diskovou brzdu.

  • #16 Ondrej , 4. srpna 2009 14:39
    Dobrý den, 2 dotazy: - Je vámi doporučovaná nabíječka vybavena tzv. balancéry článků pro optimální nabíjení? - Je mořné si kolo objedna s LiFePo4 baterií? LiPol mi přijde z pohledu možného výbuchu poměrně nebezpečná. Dík
    • ekolo.cz , 4. srpna 2009 20:53

      1. Ano, všechny LiPol baterie které jsou v námi nabízených elektrokolech mají balancér, neboli BMS (Battery management System). Tento je zabudován přímo v baterii a komunikuje s nabíječkou tak aby každý článek byl správně nabíjen a vybíjen.

      2. O bezpečnost LiPol baterií nemusíte mít obavy. Osobně jsme navštívili továrnu, kde se tyto články testují skutečně velkým přebíjením a mechanickými nárazy. K výbuchu by mohlo dojít v případě, kdybyste baterii otevřel a vysokými proudy (řádově více než 10A místo standardních 2A) nabíjel samotné články bez kontroly BMS. Bohužel LiFePO4 baterie jsou prozatím asi o 30% draží a přibližně o 40% těžší než srovnatelné LiPol modely.

      3. Ano, příští rok budeme mít možnost testování (možná i zařazení do nabídky) LiFePO4 baterie s možností rychlonabíjení.

       

  • #15 Petr Jenčík , 1. srpna 2009 15:44
    Dobrý den, Vaše konkurence uvádí u e-kola Wisper 905se Sport jako součást výbavy i bezdrátový cyklocomputer (6 funkcí) a pumpičku s držákem při stejné ceně kola. Nosnost udávají 125 kg. Prosím o informaci, zda i Vy máte stejnou výbavu a jaký údaj o nosnosti je správný. Děkuji předem za odpovědˇ.
    • ekolo.cz , 2. srpna 2009 15:52

      Dobrý den, elektrokola značky Wisper dováží do ČR ekolo.cz. Ve verzi 2009 není cyklocomputer součástí základní výbavy tohoto modelu. Pokud jej některý z prodejců přidává navíc, je to bonus pro zákazníka.
      Maximální nosnost 125 kg je v pořádku, pozor, jedná se o celkovou nosnost, tedy jezdce i případného nákladu.

  • #14 Tonda , 31. července 2009 22:56
    Nezdá se mi, že by se rekuperace při brždění byla tak nevýhodná. Taková elektrokola existují a je škoda ničit brzdy, když mohu dobíjet baterii. Bezkomutátorový motor může pracovat ihned jako dynamo, jen elektronika je poněkud složitější. Rád bych si pořídil sadu, která by udělala elektrokolo z mého kola (přední kolo s motorem v náboji) Máte?
    • ekolo.cz , 2. srpna 2009 15:46

      Problematika takzvaného regenerativního brzdění byla již na našich stránkách zmíněna vícekrát. Netvrdíme, že je to nesmysl, tvrdíme, že investice dalších tisíců Kč do elektroniky zdaleka nevyváží výsledný efekt \"dobití baterie a neničení brzd\". Vládnete-li angličtinou, doporučujeme Vám k tomuto tématu velmi výstižný článek ze serveru ATIV solutions.

      Takzvané motorizační sady pro elektrokola neprodáváme vzhledem k jejich problematické funkčnosti. Existují však v ČR jejich prodejci např. Cyclestar nebo Citybikes.

  • #13 Jirka , 25. července 2009 15:47
    Dobrý den, jak je to s velikostí rámu? Nabízíte kolo v různých velikostech nebo je jen jedna univerzální a pouze se nastavují výšky sedla a řídítek? Díky za odpověď
    • ekolo.cz , 27. července 2009 11:45

      Elektrokola značky Wisper se vyrábějí v jedné univerzální velikosti rámu. Sedlovku lze nastavoit ve vyšce od 90 do 101 cm. Řidítka lze stavět vpřed-vzad a nahoru-dolů prostředicvtím rychloupínáku.

  • #12 Tomáš Škrdlant , 23. července 2009 12:39
    Firma Wisper nabízí vedle 905se Sport také model City. Jaký je mezi nimi rozdíl? Kde v Praze si mohu vámi nabízený Wisper vyzkoušet?
    • ekolo.cz , 24. července 2009 9:46

      Pěkný den, model City prozatím nemáme v nabídce a letos o jeho zařazení neuvažujeme. Rozdíl oproti 905 Sport je: zadní nosič (lze instalovat i na model Sport, příplatek 690,- Kč), není odpružená vidlice, menší pedály a kratší kliky, není odpružená sedlovka. Navíc poloviční kryt řetězu.
      Testovat Wisper Sport můžete kdykoli po předchozím objednání v našem Showroomu v Dejvicích.

  • #11 Karel,8.července 2009 | 7:15 , 8. července 2009 7:31
    Dobrý den,cena modelu wisper sport se mě zdá moc přehnaná,ještě na podzim na brněnským veletrhu byla cena 28900 kč.Mám ještě prospekt,a projel jsem se na tomto kole i na jiných.Ceny by měly jít dolu a ne nahoru. Jinak proti kolu nic nemám.DĚKUJI
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 8. července 2009 10:59

      Dobrý den, cena modelu Wisper 905se Sport 2008 činila 38.900,- Kč, cena 28.900,- Kč se vztahovala k modelu Wisper 905 ECO, jenž měl baterii 36V/8A a daleko nižší výbavu.

  • #10 Jakub , 6. července 2009 20:08
    Dobry den, dokazete sezhnat nahradni originalni brdove paky na model Wisper Sport, spolu vypinacem el. pohonu na riditka,akcelerator s ukazetelem kapacity a prepinac intenzity asistence motoru? Zkratka vse co ma neco spolecneho s ovaladanim motoru na riditkach modelu Wisper Sport. Kolo chci koupit ale toto je podminka zakoupeni. Pripadne kolik tento set stoji. Diky
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 8. července 2009 10:22

      Dobrý den, náhr. díly k modelu Wisper 905se Sport disponujeme - poskytujeme záruční i pozáruční servis. Ceny náhr. elektrodílů k 07/2009: Wisper akcelerátor (Throttle) á 193Kč, Brzdová páka (Brake lever) á 220Kč, PAS senzor včetně kabeláže á 221Kč, Řídící jednotka á 1.426Kč

  • #9 Simon , 4. července 2009 3:30
    Kolik stoji nabijecka pro toto kolo? Potrebuji mit celkem dve nabijecky.
    • ekolo.cz , 5. července 2009 10:08

      Nabíječka pro model Wisper (High Power 42V DC / 3A, vzduchem chlazená) stojí 2581 Kč vč. DPH.

  • #8 Petr , 1. července 2009 19:33
    Dobry den, v jakych dalsich mestech bude \'brzy\' mozno vyzkouset tento model a jine modely z Vasi nabidky. Sever Cech? Dekuji Petr
    • ekolo.cz , 2. července 2009 7:23

      Ano, příští týden by mělo dojít k otevření showroomu v Jánských Lázních. Infromace naleznete na našich stránkách.

  • #7 Jarka , 29. června 2009 21:25
    Chtěla bych se ještě zeptat, jestli budete mít wisper v dámské verzi 705se model 2009, 37V 14A? Děkuji.
    • ekolo.cz , 30. června 2009 20:10

      Dobrý den, nebudeme. Z nabídky Wisper Cycles budeme letos nabízet pouze tento model (Wisper 905 Sport). K modelu 705se ¨(jehož cena bybyla cca 39.000 Kč) Vám můžeme alternativě nabídnout elektrokolo CityLiner, které má z našeho pohledu lepší poměr cena/výkon.

  • #6 Jarka , 29. června 2009 20:47
    Dobrý den, děkuji za odpověď, ale není mi jasné, zda se dá nosič namontovat se stávajícím sportovním blatníkem. Pokuď to nelze, tak kolik by stály dlouhé blatníky jako u policejní verze. Děkuji
    • ekolo.cz , 30. června 2009 20:13

      Ano, lze instalovat nosič nad stávající verzi plastových blatníků.

  • #5 pavel , 29. června 2009 19:17
    Pozor na závěsný vozík pro děti. Dle zákona nelze tahat za jednostopé vozidlo (kolo, motorka)pomocí tyče nebo lana jakýkoliv další pojízdný prostředek.Koledujete si tímto o pokutu:)
    • ekolo.cz , 30. června 2009 20:15

      Elektrokola která nabízí ekolo.cz je ze zákona brána jako klasická kola, kde je instalace homologpovaných přívěsných vozíků na tyči zcela v pořádku. V případě potrřeby detailních informací k tomuto tématu se na nás obraťte na email info@ekolo.cz

  • #4 Fido , 29. června 2009 17:46
    Jsou e-kola vybavena rekuperaci (tedy zpetnym dobijenim baterie napr. pri jizde z kopce a brzdeni motorem)? Zejmena v kopcovitem terenu by se tak vyrazne prodlouzila vydrz baterie na jedno nabiti a take by se tak dala baterie nouzove dobit pri vyletech kdy neni nekolik dni pristup k zasuvce.
    • ekolo.cz , 30. června 2009 20:17

      Ne, nejsou a nebudou. Efektivita regenerativního brždění (rekuperace) začíná s váhou stroje (elektroskútru, elektromobilu) vyšší než 200kg. Efektrivita u elektrokola, jak bylo již mnohokráte prokázáno testy, je okolo 5% a to je tak málo, že se nevyplatí toto zařízení na kola instalovat.

  • #3 Dr.Jiří Sadovský , 28. června 2009 16:18
    Kolo se mi zdá drahé oproti jiným nabídkám. Nerozumím pojmu výkonu - co je to max.výkon a co je \"jen\" jmenovitý. Kdy a jak lze maximálního výkonu použít. Snad do kopce, kdy je to nejvíc třeba? Na dotaz \"Jarky\" kolik stojí baterie n e n í odpověď. Je možno se na kolo přijet podívat a projet se? J Pardubice
    • ekolo.cz , 29. června 2009 8:24

      Elektrokolo Wisper Sport je dražší, vzhledem k tomu, že se jedná o model s vyšší cyklo-výbavou a nejvýkonnější baterií dostupnou na trhu.

      Elektromotor obsluhuje řídící jednotka kola, maximální výkon podává motor při rozjíždění a jízdě do kopce. Při konstantím přetěžování motoru (například při dlouhodobé jízdě pouze s využitím akcelerátoru) ale může dojít k jeho poškození.

      Toto kolo je možné otestovat v showroomech v Praze a Brně, brzy i v dalších místech ČR.

  • #2 Jarka , 28. června 2009 14:48
    Dobrý den, kolik stojí náhradní baterie na Wisper? Děkuji.
    • ekolo.cz , 29. června 2009 8:05

      Náhradní 14Ah baterie na Wisper Sport stojí 14.999 Kč s DPH. Nemá ale smysl kupovat náhradní nyní. Dá se předpokládat, že cena LiPol baterií bude v nasledujících letech klesat a novou baterii budete potřebovat nejdříve za 5 let.

  • #1 Jarka , 27. června 2009 20:00
    Dobrý den, je možné dostat koupit na Wisper nosič i blatníky jako u policejní verze a v jaké ceně? Děkuji.
    • ekolo.cz , 29. června 2009 8:01

      Dobrý den. Ano, nosič je možné za příplatek cca 690 Kč doinstalovat. Dlouhé blatníky v černé barvě jsou rovněž možné, ale pro celkový vzhled kola to není příliš dobré.

© 2008/2012 ekolo.cz s.r.o., Bubenská 1477/1, 17000 Praha 7 | Všeobecné obchodní podmínky