
Recenze elektrokola Agogs BARACK (starší verze 2009) na serveru NaKole.cz nebo fotografa p. Ivana.

dle evropske normy EN 15194 (EPAC)
Parametry
| Typ kola | Skládací |
|---|---|
| Materiál rámu | Aluminium 6061.T6 |
| Ráfky | 20 palců, alloy twin wall |
| Pláště | Kenda 20x1,75 nebo 20x1,95, puncture resistant |
| Přehazovačka | Shimano Altus (7 rychlostí) |
| Brzdy | V type (Tektro M530) |
| Přední vidlice | Zoom Swift 190 odpružená Double Crown s regulací |
| Řidítka | Zoom se stavitelnou výškou 100 - 115 cm |
| Sedlo | Velo - gelové s logem Agogs |
| Sedlovka | Odpružená Zoom 350mm |
| Blatníky | Sportovní přední i zadní. Černý ABS plast |
| Stojan | Postranní s pojistkou proti sklopení |
| Speciální výbava | Napájený konektor USB + 5V na řídítkách, modře svítící kryty ventilků, kryt přehazovačky |
| HMOTNOST | 18,5 kg + 3,1 kg baterie |
| Max. zatížení | 110 kg |
| DOJEZD | až 60 km v režimu asistovaného šlapání |
| Typ a kapacita baterie | AE Lithium-Polymer 360 Wh (36V/10Ah) |
| Max. doba nabíjení | 5 hodin (nabíječka 240V / 2A) |
| POHON | Asistované šlapání (PAS) / Akcelerátor |
| Typ elektromotoru | Bafang B type, bezkartáčový v zadním náboji |
| Max. / jmenovitý výkon motoru | 400W / 250W |
| Průměrná rychlost jízdy | 29 km/h |
| Max. stoupání | 16% v režimu PAS |
Komentáře
- Zdravím. Pro p.Růžičku.Nechci zpochybňovat tvrzení že řídící jednotka nebude fungovat s baterií větší kapacity než 10Ah ale je to stejné jako když si do auta dáte baterii o větší kapacitě a tvrdit že auto nebude jezdit.Mám na kole Wisper dvě paraelně propojené baterie (2x 14Ah) a přidanou pojistku 20A z důvodu ochrany průřezu vodičů,baterie a řídící jednotky.S touto kombinací mám najeto cca 4 tis.km a musím vyjádřit absolutní spokojenost co se týká dojezdu kola a možnosti použití asistence.Tak jste-li trochu kutil tak se toho nebojte.Důležité je pro baterii použití nabíječky která je přesně pro ten typ určena.Pracovní rozsah baterií Li-pol je 32 - 41V,řídící jednotka potřebuje napájení v tomto rozsahu a při zachovaném jištění může mít baterie libovolnou kapacitu.Čím vyšší kapacita baterie tím je její namáhání provozem menší a to se promítne i do životnosti.
Jinak fy ekolo chválím kola a protože se již objevují na cestách tak již přestáváme být za exoty.
Přeji prima svátky a vše nejlepší do Nového roku.- Showroom ekolo.cz , 23. prosince 2011 17:48
Pěkný den!
Diky za doplnění odpovedi. I kdyz zasahy do zapojení kol př¨íliš nedoporučujeme a mohlo by to mít v hoším případěš vliv na záruku.
Přejeme vám oběma hodně spokojených elektrokilometrů v přístím roce.
-
- Dobrý den,
zajímalo by mne, zda je možné nějakým způsobem obnovovat kapacitu baterie např. formátováním a nebo zda je nutné po nějakém čase baterii vyměnit za novou. Baterie po dvouletém používání začíná postupně ztrácet na kapacitě a výkonu. Jinak jsme s koly po dvouletém intenzivním provozu spokojeni.
Dále by mne zajímalo, zda je možné pro kolo Barack použít výkonější baterii např. 36V/14A LiPol.
Děkuji za odpověď.
Vladimír R ů ž i č k a- Antonín Sedlák , 22. prosince 2011 18:24
Dobrý den, opravdu je nutné baterii po určitém čase vyměnit. Při vyšším počtu cyklů nabíjení (nad 400) se začne kapacita baterie částečně snižovat. V praxi to znamená, že ke konci dobíjecích cyklů může kapacita baterie spadnout až o 30%.
Elektrokolo Agogs Barack je konfigurováno na baterie 36V/10Ah a řídící jednotka neumožňuje použití jiných baterií.
-
- Prosím o radu
Kolo Agogs Barack si užívám s radostí. Mám teď problém v tom, že správně nefunguje tlačítko ON/OFF, kterým volím možnost jet vlastní silou, nebo chci,aby mi pomohla baterie. Toto tlačítko mi teď funguje tak, že ať zvolím cokoliv, jedu vždy s pomocí baterie. A to nechci. Když přece jedu z mírného svahu nebo mi pomáhá vítr, nepotřebuji baterii.A toto tlačítko ON/OFF mi má sloužit, ne aby mě řídilo. Špatné je i to, že ve Frýdku-Místku není žádný servis či opravna elektrokol.Poradíte, co s tím nebo kam s ním?- Antonín Sedlák , 13. prosince 2011 17:57
Dobrý den, zkuste se obrátit na servis našeho partnera v Ostravě - http://www.topkolo.cz/kontakt.
Pokud by nebylo možné opravit závadu u nich, nezbývá než dovézt nebo zaslat elektrokolo k nám do servisu do Prahy.
S pozdravem team ekolo.cz.
-
- Dobrý den, dočetl jsem se, že kolo barack je určeno pro postavy do 180cm, já měřím téměř 2m, existuje prodloužená sedlovka?
- Antonín Sedlák , 10. října 2011 13:24Dobrý den, prodloužená sedlovka existuje, ale doporučil bych, aby jste si model Agogs Barack vyzkoušel. Při Vaší výšce postavy se jedná i o celkový posed, pohodlí a délku kola. Tento a jiné modely si můžete vyzkoušet u nás v Ekolo.cz na adrese Bubenská 1, Praha 7 nebo u některého z našich partnerů. (http://ekolo.cz/prodejci)
-
- Dobrý den, chtěla jsem se zeptat - lzde na toto kolo upevnit běžná sedačka pro dítě? Všimla jsem si, že v místě kde se sedačky upevňují je uložena baterie...
Díky!- Antonín Sedlák , 30. září 2011 12:04Dobrý den, běžná sedačka pro dítě opravdu nejde na tento model namontovat. V našem sortimentu máme sedačku pro dítě na nosič, ale s tou se počítá na nosiče kol od 26". V případě elektrokola Barack by tato sedačka (Belleli B-One), vzhledem k delší zadní stavbě, přicházela v úvahu.
-
- Jaké je max. zatížení Baracka ? V letáku je 110kg (www.hervis.cz/medias…781_agogs_barack.pdf ),prodavač tvrdí 120kg, v návodu a zde uvádíte 100kg a přitom má být kolo totožné se Silver Go, které má 110kg.
- Antonín Sedlák , 13. září 2011 15:25Dobrý den, omlouváme se za překlep na našich internetových stránkách ekolo.cz. Samozřejmě, že modely Silver Go a Barack mají totožné rámy, pouze v jiných barvách. Nosnost těchto modelů je stejná a to 110 Kg.
-
- Vážení,
nedávno jsem si u Vás v prodejně v Holešovicích zkoušel jízdu na kole Barach. Byl jsem nadšen a rozhodl jsem se koupit si ho. Více se mi líbí černé, ale rád bych stejnou výbavu jako má Silver Go samozřejmě v černé barvě vč. aktivace zadního světla na řidítkách. Je to problém? Bylo by potom dražší než Silver Go v základní výbavě, nebo mám pominout fakt, že jezdím na stříbrném kole a koupit Silver Go?
Děkuji.- Antonín Sedlák , 12. září 2011 12:21Dobrý den, v podstatě jsou tyto elektrokola totožná, opravdu až na doplňky. Není ani problém tyto doplňky v černé barvě přidat i na Baracka, ale bez krytu řetězu a ovládání zad. světla. Cena je poté o cca 100 - 150 Kč nižší, než u modelu Silver Go.
-
- Som senior, bicykel využívam na cykloturistiku, jednotlivé túry boli v dlžke od 47 do 97 km, za rok som najazdil vyše 6.000 km, priemerná rýchlosť bola 19,2 km/hod., jazdil som po cestách s pevným i nespevneným povrchom, väčšinou po rovinatom a mierne vlnitom teréne. Za prvý rok sa mi nevyskytol žiadny problém, údržbu som vykonával svojpomocne. Baterka ma nezradila ani vtedy, keď som za 1 deň najazdil 97 km! Je ale potrebné venovať zvýšenú pozornosť nastaveniu bŕzd a bŕzdové klátiky kontrolovať pravideľne. Ako senior veľmi oceňujem, že v stúpaní, proti vetru a pri rozbehu mám spoľahlivého pomocníka, ktorý šetrí moje kĺby a vyrovnáva moju vekovú nevýhodu. S Barackom som veľmi spokojný a odporúčam ho všetkým seniorom!
- Showroom, ekolo.cz , 8. srpna 2011 16:05
Dobrý den, velmi Vám děkujeme za Váš názor a příspěvek do naší diskuse a přejeme do budoucna mnoho spokojených kilometrů na elektrokole AGOGS Barack.
S pozdravem team ekolo.cz.
-
- Dobrý den, druhý rok s manželkou jezdíme na kolech Barack. Mám dotaz: V autě používáme GPS navigaci GARMIN nuvi 1490Tv. V navigaci jsou i cyklistické mapy. Byl jsem ale upozorněn servisem Garmin, že i když existuje orig. držák na kolo, tak uchycení na kole nedoporučují kvůli otřesům při jízdě, které navigaci poškozují. Můj dotaz zní, zda e-kolo neví o nějakém držáku navigace, který by byl odpružen a otřesy navigace by svou konstrukcí zmírnil nebo vyrušil. Nechce se nám na kola kupovat novou specielní navigaci. Děkuji za odpověď. Vladimír R ů ž i č k a
- Showroom, ekolo.cz , 29. července 2011 14:37
Dobrý den, asi Vás zklamu, ale z velké části souhlasím s vyjádřením servisu Garmin. Při jízdě na kole dochází k otřesům, které mohou navigaci poškodit, ale zase záleží v jakém terénu a na jakou jízdu se chystáte. Při jíždě na jemném povrchu (silnice, upravené komunikace) dochází k menším otřesům a vybracím, ale vzhledem ke stavu českých silnic to vychází skoro jako jízda v terénu.
V naší nabídce máme standartní držáky telefonů a navigací. S vaším dotazem se zkuste obrátit na specializovanou prodejnu pro navigace.
S pozdravem team ekolo.cz.
-
- Dobrý den, když pominu, že Barack je daleko hezčí, jaké jsou hlavní rozdíly mezi Barackem a konkurenčním Spirit Joy (http://www.spiritbike.cz/produkt-185/elektrokolo-spirit-joy-cerne-36v250w-li-ion-ba.html) ??? Zdá se mi všechno tak nějak stejné. Díky!
- Showroom ekolo.cz , 27. července 2011 8:39
Děkujeme za dotaz, jiné je na vami udávaném výroblku takřka vše. Odlišná technologie vaření rámu, laciný motor, jiná řídící jednotka, laciné kliky a středy, malý tác, nejlacinější přehazovačka a komponenty, plechové blatníky, problematický představec a především - neznačková baterie.
Opravdu si myslíte, že bychom mohli prodávat TOTOŽNÝ produkt o 10 tisíc korun dráž...?
-
- Dobrý den,je možné tento model objednat se stejnými řidítky (mírně skloněnými směrem vpřed oproti ose vidlice) jako u modelu Elfin?
- Showroom - ekolo.cz , 26. července 2011 13:01
Dobrý den, podle vyjádření našeho servisu jsou řídítka na modelu AGOGS Barack totožná jako u modelu AGOGS Elfin, jen s malým rozdílem v šířce.
Přehození těchto řídítek mezi modely je možné, avšak technicky i finančně zbytečně náročné.
-
- Kolo mám dva týdny a jezdím 4 kilometry tam a zpátky, ne každý den ale asi 4krát za týden a jsem plně spokojen s rychlostí i výdrží baterie.
- Showroom ekolo.cz , 20. července 2011 20:18
Děkujeme za příspěvek Honzo, budeme moc rádi, když se s návštěvníky našeho webu podělíte i o Vaše další zážitky s elektrokolem.
-
- K dotazu Martina na průměrnou rychlost Baracka. S manželkou na tomto kole jezdíme druhý rok a tedy vycházím z vlastní zkušenosti. Po rovině s příšlapem jedeme 25- 27 km/hod. Do kopce jedeme pomaleji i když jde o rychlost větší než s klasickým kolem. Po rovině jsou rychlejší treková kola a silniční speciály než e-kolo. Do kopce jsme byli předjeti snad dvakrát nadupaným cyklistou (možná vnuk závodníka Veselého). Z kopce se Barack dokáže rozjet i přes 60 km/hod i když to na skládačce není zrovna bezpečná jízda. A proto ten vysoký průměr. Pohodlí tohoto kola ale není v jeho rychlosti, ale v pohodové jízdě tam, kde jiným dochází síly, kontaktu s krajinou a ve skladnosti Baracka k jeho přepravě v osobním autě. Také nám dělá dobře, když se nás u kola nějací zájemci vyptávají na e-kolo a když jim ho i na krátký úsek půjčíme ke svezení. Průměrná rychlost Vás Martine přestane zajímat. S přáním hezkých zážitků na e-kole.
- ekolo.cz , 13. července 2011 22:47
Velmi děkujeme za výstižnou reakci. V městském provozu je pak průměrná rychlost na elektrokole o něco nižší vzhldem k nutnosti občasného zastavání, asi 22 km/h. Autmobil v dopravní špičce se ale pohybuje v centru okolo 9 km/h.
-
- Dobrý den, chci se zeptat jak muze byt prumerna rychlost 29km/h kdyz mazimalni rychlost elektrickeho pohonu je 25km/h.
- ekolo.cz , 13. července 2011 22:42
Do kopce 20 km/h.... Po rovině 25 km/h ... Z kopce 40 km/h ...
-
- Dobrý den, ve svých 63 a 60 letech jsme si s manželkou zakoupili e-kola Barack. Jsme s nimi spokojeni až na malé závady, jako je vynechávání tahu motoru při příšlapu, což je nepříjemné zejména v kopci na 5, 4, a nižší převod, což bylo řešeno servisem e-kola již 2x a bez zlepšení. Jsme rádi, že tato kola máme a i ve svém věku jezdíme 30- 60 km na jedno nabití baterie. Přesto je třeba s el. energií hospodárně nakládat, pokud chcete jezdit nad 30 km. Není to problém, po rovině, po větru, jedeme bez příšlapu, akcelerátor používáme zcela mimořádně. Již jsem si vyzkoušel dojezd 10 km se zcela vybitou baterií, nikomu to ale na Baracku nepřeji zvláště do kopce. Je to až nelidská dřina, což je způsobeno malým průměrem kol a velkou váhou kola. Nespornou výhodou je i možnost složení kol do přepravních vaků a převoz v osobním autě. V posledních dnech mne ale zarazila inzerce firmy Motoscoot a.s. Opava, která začala nabízet e-kola pod tov. značkou JAWA. Jejich informace o e-kolech jsou naprosto nedostatečné a zavádějící a s podivem je i skutečnost, že a.s. Jawa dala údajně souhlas k použití jejich chráněné značky s emblémem. Závěrem tohoto příspěvku bych chtěl všem doporučit, aby využívali prověřených prodejců kol a nenechali se zmýlit značkou, i když se jedná o světově známou značku. Motocyklový dědek- Jawista
- Jakub Ditrich, ekolo.cz , 10. července 2011 11:23
Dobrý den, děkujeme za hodnotný příspěvek, za vypadáváním asistence je často banální příčina - mechanická nečoistota na kolečku s magnety, prosím zkontrolujte před každou jízdou zda jsou všechny magnety nezakryté a kolečko je v ose snímače.
Souhlasíme s Vámi, že dlouhodobá jízda do kopce s vybitou baterií není u modelu s 20´ koly příjemná, ale na takové použítí kolo zkrátka není konstrováno.
K nabídce "JAWA elektorkolo" dostáváme mnoho dotazů. Věřte, že i nám je líto, že se tradiční česká zn ačka kvalitních motocyklů objevila na elektrokolech velmi pochybné kvality. A právě diskutebnlní kvalita mnoha "značek" elektrokol na našem trhu odrazuje zájemce o tento způsob dopravy.
-
- Chválím - přátelé, já mám 61roků,95kilo a na kole Barack jsem včera bez problémů a bez přestávky vyjel z Karlovy Studánky až na vrchol Praděda. Manželka má kolo Silver Go a o třicet kilo méně - bez problémů mě stačila a když jsme se vrátili, svítila na baterii ještě zelená. Málokterý výrobek mě poslední dobou tak potěšil, jako vaše elektrokolo. Zdravím - Blažka
- Showroom - ekolo.cz, ekolo.cz , 8. července 2011 13:13
Dobrý den, děkujeme za Váš názor a chválu a jsme rádi, že jste s našimi elektrokoly spokojen.
-
- Hodlám koupit pro manželku Vaše kolo Low Step a pro sebe Barack. Ale chtěl bych Barack s městskými blatníky a normálním nosičem jako má Silver Go, ale černým. Dále bych chtěl u Baracka stejnou baterku jako má Low Step, užší,abych je mohl prohazovat, manželka jezdí méně. Kola vozíme ssebou do zahraničí kde fotografujeme v krajině a hodně jezdíme. Možnost prohození baterie je pro mě důležitá! Děkuji za odpověď na e-mail.
- ekolo.cz , 4. dubna 2011 7:35
Pěkný den, v další verzi elektrokola Barack (dostupné v červnu 2011) toto bude mít totožnou baterii (slim type) jako elektorkolo LowStep.
Individualni uprava (Barack s dlouhými blatníky a nosičem) je možná, rozdíl ceny je cca 700 Kč. Prosím proveďte objednávku kol a specifikujte požadavky prodejci.
-
- Dobrý den, Lze vak na skládací kolo FOLDY použít i na skládací kolo BARACK? Děkuji. Kolo je SUPER!
- Robert Kadlčík, ekolo.cz , 21. března 2011 9:56
Vak na kolo Foldy nemá takovou nosnost jako transportní vak na elektrokolo.
-
- Jen info, ne kritika, Nokie nejdou pres USB na riditkach nabijet, alespon ty nove co maji nabijecku a datovou komunikaci spojenou jednoho micro USB jako treba E52 ci E72. Pokud se to nekomu povedlo napiste jak? Moje teorie je ze Nokie musi mit zapojena i data, coz od baterky elektrokola neleze.
- ekolo.cz , 10. března 2011 15:38
Je to tak, bohužel, stejne jako u jakéhokoli univerzálního nabíječe.
-
- Zarizeni by jsem zakoupil u jine firmy, jde mi o provedeni odborne montaze pracovniky Vasi firmy. Diky
- ekolo.cz , 6. ledna 2011 10:58
Dle vyjadření techniků to možné je.. instalace vč. otestování zabere cca 2 hodiny. Objedejte se prosím na servis na tel.: 226210226.
-
- Dobry den je mozno pri koupi kola Barack namontovat na baterii toto: http://www.goldenmotor.cz/products/cycle-analyst/Prijde mi sikovne ze spojuje funkce tachometru a presneho Wattmetru. Kde nejsou jen najake dilky stupnice, ale presne udaje o : > - V, A, W > - Ah, Wh > - rychlost. vzdálenost, čas > - regenerativní brždění Wh > - špičkové proudy, pokles napětí > - počet nabití baterie
- ekolo.cz , 5. ledna 2011 13:19
Pěkný den, toto zařízení jsme dosud netestovali a vzhledem k ceně jej ani nebudeme nabízet v sortimentu. Nicméně obecně instalaci nic nebrání.
Úspěšně jsme otestovali funkčnost analytického zařízení od firmy Speedict, které údaje posílá bezdrátově přes Bluetooth na libovolný mobilní telefon, které se asi na jaře objeví v naší nabídce.
-
- Dobrý den, píšete, že na elektrokole se nemá jezdit bez šlapání, to znamená, že se musí šlapat i z kopce?A když se z kopce nešlape,elktromotor se ničí?A ještě jedna otázka, dá se na kole Barack jezdit i v lehčím terénu s váho jezdce 60kg? děkuji za odpověď.Martin
- Jakub Ditrich, ekolo.cz , 23. prosince 2010 11:27
Samozřejmě, že z prudkého kopce jedete bez šlapání, tato poznámka se vztahuje k očekáváním některých zájemců, kteří se domnívají že elektrokolo funguje jako skútr na kterém se lze jenom vozit, což není pravda... Motor má volnoběžku, z kopce tedy nebrzdí ani nijak jinak neovlivňuje vaši jízdu.
Agogs Barack je ideální i do terénu, díky umístění motroru v zadním náboji kolo dobře sedí i na lesní cestě. 60 kg je úplně v pořádku, maximální váha jezdce pro elektro-skládačky je do 100 kg.
-
- Dobrý deň, mám Baracka a jazdím na ňom tak, že výpomoc elektromotora využívam len pri rozjazdoch, stúpaniach a čiastočne aj proti vetru. Nakoľko bývam v rovinatom kraji, pri takomto spôsobe jazdy mi plne nabitá baterka vydrží aj 3 - 4 túry (cca tak 150-180 km). Preto by som rád vedel, či z dôvodu zabezpečenia čo najdlhšej živostnosti a kapacity baterky je vhodnejšie ju nabíjať po každom použití, alebo radšej až po jej dôkladnom vybití (keď na baterke svieti už iba červená kontrolka)? Ďakujem za odpoveď.
- ekolo.cz , 7. listopadu 2010 13:31
Pěkný den, pro baterii je optimální stav plného nabití. Proto doporučujeme dobíjet po každé jízdě, životnost baterie tím neutrpí, právě naopak. Pozor na zanechání zcela vybité baterie v chladu po dojezdu, mohlo by dojít k poškození, pokud nebude rychle znovu dobita.
-
- Dobrý den, proč jsou zablokované přímé otázky. Tj. přímé zveřejnění. Takto to pro mne nepůsobí dojmem, že pokud ho chválit nebudu, že tento názor také zveřejníte. Já bych si rád ono kolo zakoupil, ale rád bych věděl zda byl někdo nespokojený. Přece všichni nemůžou být spokojení? Nebo snad ano?
- ekolo.cz , 29. října 2010 22:55
Pěkný den, jak jste sám zjistil, vše zveřejňujeme (mimo nesmyslných zpráv). Za kritiku a za požadavky zákazníků jsme jenom rádi, protože nám pomáhá vylepšovat náš sortiment.
Vždy opakujeme, jenom otestováním konkrétního modelu elektrokola zjistíte zdali je či není vhodné a zdali splňuje to, co si představujete.
-
- Krásný den.Ptal jsem se na výrobu baterie. Napsali jste, že se bude vyrábět minimálně 6 let. Potom již tedy kolo bude na " vyhození"? Nebo bude jiný produkt, který půjde namontovat na již stávající kolo? Nerad bych po 6 letech kolo znehodnotil.Stojí přeci jenom nějakou tu korunu. Děkuji za odpověď.
- ekolo.cz , 14. října 2010 15:17
V našich modelech využíváme aktuálně dva různé designy baterií a bude tomu tak nadále. Je pravděpodobné, že se technologie baterií bude zlepšovat, nicméně co se obalu a funkcionality týče, tato bude zpětně zachována pro všechny modely i zpětně.
-
- mame doma oba modely skladacek. starej model silver go a novej barack. na tom starym skutecne jde jezdit jako na motorce a taky na spodnim prevodu vic pomaha. pro starsi lidi je to urcite vyhoda. novy nastaveni na barack podle predpisu s akceleratorem je zase sportovnejsi a asi setri vic baterku. blby je ze nejde pomáhat motorem do pri tlaceni kola do prudkyho kopce jako to slo u silver go.
- Robert Kadlčík, ekolo.cz , 13. října 2010 10:44
Omezení rychlosti akcelerátoru je z důvodu bezpečnosti, aby elektrokolo bylo k užívání pro všechny bez nutnosti řidičského oprávnění. Nevýhodou může být pomalejší jízda do stoupání, naopak výhodou, jak uvádíte, je delší dojezdová vzdálenost. Jelikož e-kolo není tak zatěžováno, jako když se na něm jezdec pouze "vozí", životnost některých komponentů je tak delší. Ku prospěchu zdraví navíc jezdec podporuje krevní oběh s relativně nízkou námahou.
-
- Tak jsem si to vypůjčil a mohu jen potvrdit, že je to super.Zážitek i užitek je vynikající.Půjdu do toho..
- ekolo.cz , 12. října 2010 12:58
Dobrý den Jardo (isofolerys@seznam.cz)
děkujeme za pozitivní komentář. vyzvěte i ostatní přátele aby si k některému z našich partnerů přišli elektrokolo Barack vyzkoušet!
-
- No jak to tedy vše čtu, tak si kolo koupím.Recenze jsou spíše kladné a velmi mě to láká.Zájímá mě pouze, jak je to s baterií.Bude se vyrábět dále?? A je kolo český výrobek.Děkuji
- ekolo.cz , 9. října 2010 9:18
Baterie tohoto typu bude k dispozici jestě minimálně 6 let. Ano, všechny elektorkola značky AGOGS jsou českými výrobky.
-
- Zdravím, je mi 60let,mám dva měsíce "Baracka" - manželce je 52. a má Silver Go. Jsme vyloženě nadšený, protože objevujeme úplně nové kouty přírody, kam jsme se dříve nedostali. Na normálním kole jsme tam nedojeli a autem se už nikam nesmí. Vřele doporučuji všem a vám díky
- Robert Kadlčík, ekolo.cz , 21. září 2010 14:55
Stejně jako v předchozí reakci i Vám děkujeme za pochvalný komentář, skoro to vypadá, že si je píšeme sami ;)
-
- Dobrý den, Kolo Agogs BARACK mám chvilku. Už po zkušební jízdě mi bylo jasné, že tohle kolo musim mít. Včera mi cesta od Vás z prodejny Veletržní do Podolí trvala v plnym provozu něco málo přes 15 minut. To je bomba. Jsem z kola nadšen a mohu říct, že klasické kolo už nikdy nechci vidět. Jěště jednou děkuji za tento ekologický dopravní prostředek.
- Robert Kadlčík, ekolo.cz , 21. září 2010 14:47
Díky za velmi positivní komentář, musím potvrdit, že tento základní model z naší nabídky je hodně oblíben, a to nejen v městském provozu.
-
- Dobrý den, mám to 1,5 roku a jsem spokojen. Jen byla honička zalepit zadní kolo, ale rozhodl jsem se kolo nevyndavat a duši zalepit na kole. Teď mi však přestalo brzdit zadní kolo. I když vše dotáhnu (3 místa), stejně nebrzdí. Kde je problém ? Děkuji Libor
- ekolo.cz , 5. září 2010 7:19
Pěkný den, velmi nesnadno můžeme poradit bez toho abychom kolo viděli. Ani jste neuvedl, zdali máte čelisťovou brzdu, nebo ještě starší typ bubnové brzdy. Obraťte se prosím na Servis ekolo.cz nebo na kteréhokoli partnera ekolo.cz.
-
- Dobrý večer dnes pri jazde potme domov som zistil, že "modře svítící ventilky s autoaktivací" na mojom bicykli Agogs Barack už nefungujú. Bicykel mám necelý mesiac (od 4.8.), za tú dobu som najazdil 1.150 km, čo znamená necelých 60 hod. prevádzky. Je povinný mi predajca po reklamácii vymeniť uvedené súčasti bicykla bezplatne v rámci záruky (zatiaľ som ho ešte nekontaktoval), alebo na tie súčasti sa záruka nevzťahuje? Ďakujem za odpoveď.
- ekolo.cz , 3. září 2010 10:14
Pěkný den,
je dost pravděpodobné, že po 60 hodinách jsou pouze vybité baterie, které napájí LED diody. Na baterie se záruka nevztahuje, ale zakoupíte je v libovolném elektru. Pokud by byl blikací ventilek přesto nefunkční a nebyl by mechanicky poškozen, Vás prodejce je povinen jej bezplatně vyměnit.
Gratulujeme Vám k nájezdu 1.150 kilometrů za měsíc provozu!
-
- Před nedávnem jsem si koupila kolo Agogs barach.Mám ujeto 170 km. Mé zkušenosti : V samých počátcích kolo jezdilo perfektně.S asistovaným šlapáním jsem ujela 45 km,pak jsem kolo nabíjela. Nabíjení trvalo 6,5 hodiny, nikoliv 5,5, jak se píše v návodu k použití. Po dalších ujetých kilometrech vzniká problém.Často se mi stává,že při běžném šlapání kolo brzdí.Podotýkám, že nemám zapnuto asistované šlapání ani akcelerátor ani já sama nebrzdím.Dokonce se mi stalo, že při jízdě z mírného svahu kolo zcela zastavilo.Nedělá mi to stále, ale chvílemi a opakuje se to.Co s tím?
- ekolo.cz , 22. srpna 2010 11:06
Prodejce Vám měl sdělit, že než dojde k ustálení chemického stavu v baterii (cca po 20 nabitích a vybitích) trvá nabíjení déle. Poté se ustálí na deklarovaných 5,5 hodinách a kapacita baterie dosáhne svého maxima (dojezd se prodlouží).
Pokud kolo "brzdí" asi je něco v nepořádku s jeho mechanickou výbavou. Je třeba zkontrolovat středové složení, brzdy, řetěz. Z toho důvodu po najetí 100 kilometrů důrazně doporučujeme provedení servisní prohlídky, která je všemi partnery ekolo.cz poskytována bezplatně. Obraťte se na svého prodejce nebo můžete problém telefonicky konzultovat na tel 226210226.
-
- Dobrý deň! Po skúsenostiach mojej manželky so Silver Go som sa aj ja celkom rýchlo rozhodol, že si zadovážim elektrobicykel. Z praktických dôvodov som sa rozhodol pre Baracka (je tiež skladací a jeho batéria je totožná so Silver Go). Nakoľko sme už obaja seniori, veľmi si oceňujeme pomoc pri rozbehu bicykla a zdolaní stúpaní. Práve preto chcem poukázať na nedostatočnú činnosť akcelerátora, ktorý podľa mojích skúsenosti pri rozbehu je len veľmi málo účinný. Akcelerátor po rovine zabezpečí bicyklu rýchlosť 4 km/h a do mierneho stúpania 3 km/h. Je to oveľa menej, než Vami udaných 6 km/h. Skúšal som to viac krát - i s plne nabitou baterkou, ale výsledky boli stále rovnaké. Možno, že obmedzovač rýchlosti je nastavený na 26´´ kolesá, v tom prípade Vami deklarovaná rýchlosť by mohla byť reálna. V praxi pri rozbehu potom vyzerá nasledovne: mám zapnutý akcelerátor i asistent šlapania, rýchlostný stupeň 4. Pridám "plný plyn", bicykel sa málo pohne, ja musím silne zabrať aby sa kolesá aspoň 1 krát otočili a až potom zaberá asistent šlapania. Teda keď najviac potrebujem pomoc, akcelerátor už nefunguje a asistent ešte nie. Hodláte s tým niečo spraviť? Ja viem, že existuje jednoduchý spôsob korekcie tohto nedostatku, ale ten nie je v súlade s Vami citovanou normou EPAC ČSN EN 15194. A verím tomu, že budúci zákazníci by veľmi ocenili, keby ten akcelerátor fungoval aspoň tak, ako to uvádzate v popise výrobku.
- Robert Kadlčík, ekolo.cz , 16. srpna 2010 11:17
Rychlost 6km/h za použití akcelerátoru slouží primárně k vedení bicyklu vedle sebe (tzn. bez jeho zátížení) do velmi prudkého stoupání. Samozřejmě že se vybízí využít akcelerátoru také při rozjezdu, nemohu však počítat s tím, že provozní rychlost bude stejná při vedení kola a se zatížením při jízdě. Rychlost akcelerátoru bez šlapání není určena pro samostatnou jízdu (proto výkonové omezení). Děkujeme za pochopení.
-
- Promiňte,ale jaký nesmysl? Je jistě početná skupina zákazníků,např. starších lidí nebo lidí s nemocemi pohybového aparátu,kteří by si ekolo koupili právě kvůli tomu,aby nemuseli šlapat. To,že se ničí elektropohon,je pouze váš názor,který ostatní prodejci,se kterými jsem o tom mluvil,nesdílí. A ještě jedna věc. Na této webové stránce máte odkaz na recenzi Baracka,ve které se vyloženě uvádí,že jeden ze tří režimů je pouze na elektropohon s rychlostí 25 km/h. Sice uvádite,že se jedná o model 2009,ale jak má čtenář (potencionální zákazník) z toho vytušit,že z 25 km/h je najednou pouze 6 km/h a tím pádem je tento režim prakticky k ničemu? Podle mého názoru jde tady o klamavou reklamu. No, ještě,že jsem si Baracka neobjednal na dobírku-určitě bych byl teď těžce zklamán. Naštěstí je tu tato diskuse,za kterou vám tímto moc děkuji.
- ekolo.cz , 29. července 2010 8:14
Elektrokolo = elektricky asistované jízdní kolo. Aby došlo k aktivaci elektromotoru, je nutné šlapat. V případě, že elektrokolo jezdí "bez šlapání" rychlostí vyšší než 6 km/h, porušuje normu platnou v EU a v případě incidentu s ostatním účastníkem provozu (nebo klidně i při sražení chodce při jízdě parkem) se bude jednat o vážný přestupek.
Motory elektrokol nejsou konstruovány na zátěž plynoucí z kontinuálního přetěžování. Pokud někdo tento názor "nesdílí", pravděpodobně se v problematice příliš neorientuje. Pro jízdu bez vlastní tělesné aktivity nabízíme dva modely elektroskútrů značky EVT.
Jakákoli recenze se vztahuje vždy ke konkrétnímu modelu elektorkola v čase, kdy byla vytvořena... to je snad jasné.
A nakonec - kupovat elektrokolo přes internet, bez vyzkoušení, nedoporučujeme. Máme mnoho partnerů po celé ČR, zkuste se tedy zastavit nejprve na testovací jízdu.
-
- Dobrý den, ještě se vracím k mé otázce a Vaší odpovědi č.25. Majitel toho Baracka, jehož akcelerátor Vás dostane bez šlapání na 25 km/h, ho koupil v prosinci 2009 od vašeho autorizovaného prodejce a žádné úpravy na něm neprováděl. Znovu jsem se projel a je to opravdu úžasnej stroječek (tedy model 2009).Škoda, že nové modely už této rychlosti nemohou dosáhnout.Chtěl jsem se zeptat,jestli vaše ekola,vyrobená v roce 2009 a dříve, mohou na veřejné komunikace,i když nesplňují výše citovanou normu ČSN? Nebo je na ně pohlíženo již jako na skútry a jejich majitelé si musí zařídit registrační značku,zaplatit povinné ručení a bez řidičského průkazu a motorkářské helmy na ně nesedat?
- ekolo.cz , 28. července 2010 11:42
Elektrokola, která byla vyrobena před platností normy EPAC (ČSN EN 15194) zůstávají beze změny v provozu. Jezdit na elektrokole bez šlapání je nesmysl a uživatel, který tak činí vědomě ničí elektromotor, jehož poškození nebude uznáno jako záruční oprava.
Akcelerátor funguje na 100% síly v okamžiku, kdy uživatel šlape, což je také jeho hlavní určení.. přidat rychlost v momentu, kdy to jezdec potřebuje.
-
- je možné si vaše kolo pořídit na splátky?
- ekolo.cz , 26. července 2010 19:20
Dobrý den,
můžeme Vám nabídnout prodej na splátky. Konkrétně 2 produkty společnosti ESSOX. Produkt 1/10: přímá platba 10% z ceny, délka splácení 10 měsíců. Tím pádem navýšení ceny o 10%. Produkt Standard 2 nabízí bezúročnou půjčku, pokud bude celá částa uhrazena do 3 měsíců.
Více informací naleznete na stránkách našeho partnera: http://www.essox.cz/Index.aspx?HighlightTabId=1&tabId=232&chosenMenuItem=230
Vše lze vyšídit osobně na našich showroomech v Praze.
-
- Dobrý den, chci navázat na vyši odpověď pod č. 25. (Zřejmě se jednalo o starší výrobní řadu, kdy norma ještě neplatila nebo o upravený kus, který tímto ztratil status řádného účastníka dop. provozu a nemělo by se s ním na veřejné komunikace. Tato úprava může za určitých podmínek poškodit elektrosoučásti daného kola s tím, že nebude uznána záruka.)Můj dotaz je: mám Baraka cca 2roky a jízda s akcelerátorem je v podě cca 25 km/hod. I když to moc nevyužívám, tak se chci zeptat k jakému poškození elektosoučástek může dojít? Jak mám dál postupovat?
- ekolo.cz , 22. července 2010 23:04
Při dlouhodobém využívání akcelerátoru pro "jízdu do kopce bez šlapání" je možné, že dojde k poškození vinutí elektromotoru vznikem vytvořeného tepla. Taktéž řídící jednotka se může vlivem nadměrného zatížení nenávratně poškodit. Další poškožení by hrozit nemělo, nicméně, znovu opakujeme - I na elektrokole se šlape.
-
- Dobrý den, připravuje se prosím při prodeji ekola vystavení nějakého průkazu, jako je třeba OTP, kde by byl uveden výkon motoru? Jak má uživatel ekola prokázat v provozu, že ekolo splňuje ČSN EN 15194 - EPAC? Doporučil bych při prodeji předat zákazníkovi malou zalaminovanou kartičku s potřebnými údaji a ověřenou razítkem a podpisem prodejce. Usnadní to život uživatelům ekola, ale i Policii ČR.
- Jakub Ditrich, ekolo.cz , 22. července 2010 7:43
Dobrý den, kartičku asi vytvářet nebudeme, nicméně informace o shodě s normou je uvedena přímo na rámu kola (samolepka) včetně čísla testovacího protokolu. V dalších dodávkách bude tato informace přímo součástí grafiky rámu (bez možnosti sloupnutí).
Pro specifický případ jsme na vyžádání zákazníka vždy schopni vystavit potvrzení a doklady.
-
- Dobrý den, chtěl jsem se ještě zeptat od kdy ta norma platí ? Vždyť si to představte - akcelerátor, který Vás zrychlí z nuly na 6 km/h (rychlost chůze, rychlost po prvním šlápnutí do pedálu běžného kola) a pak vypne, je tak trochu k ničemu, nemyslíte ? A pokud vaše nová kola skutečně takto fungují, budu se raději pídit po těch starších nebo po jiných. Mimochodem. Na YouTube jsem na Baracka nenarazil, ale nová, dle výrobce homologovaná elektrokola vaší konkurence se tam bez šlapání prohánějí a je to rychlost rozhodně vyšší.
- Robert Kadlčík, ekolo.cz , 21. července 2010 9:59
Elektrokola nejsou určena pro samostatnou jízdu bez šlapání (od toho jsou skútry či mopedy). Daná 6km rychlost slouží k vedení kola do velmi prudkého stoupání, využít se dá také jako podpora při rozjezdu. Pokud je za použití akcelerátoru dosažena rychlost vyšší než 6km/h, není dodržena daná norma (ČSN EN 15194 - EPAC) a z hlediska legislativy se již nejedná o jízdní kolo. V některých zemích EU musí mít jezdec na takovém "kole" RZ, řidičské oprávnění a platí pojištění, a to z jednoho prostého důvodu - jedná se o skútr nikoliv o (e-)kolo.
-
- Pane Kadlčíku, v odpovědi na minulý dotaz píšete,že jen na elektromotor (bez šlapání) kolo nejede více než 6km/h (určeno normou pro elektrokola).Před nedávnem jsem se na Barackovi projížděl bez jediného šlápnutí pouze na akcelerátor a rychlost kola se pohybovala okolo 25 km/h (max 27km/h).Takto jsem jezdil asi 20 minut i do kopce naprosto v pohodě a bez problémů (vážím 80 kg), baterie OK (stále svítily 3 diody ze tří). Nemáte tedy o funkci akcelerátoru chybné informace ?
- Robert Kadlčík, ekolo.cz , 20. července 2010 14:35
Zřejmě se jednalo o starší výrobní řadu, kdy norma ještě neplatila nebo o upravený kus, který tímto ztratil status řádného účastníka dop. provozu a nemělo by se s ním na veřejné komunikace. Tato úprava může za určitých podmínek poškodit elektrosoučásti daného kola s tím, že nebude uznána záruka.
-
- Zdravim, na Vašem kole se mi velice libi jeho EKOpoenta - jezdim deně na skládacím kole,ale i klasickém, cyklistika je pro mě na prvním místě, teď uvažuji o modelu Agogs Barack, chtěl jsem se zeptat na životnost baterie při dením používáním v režimu pohonu jen na elektromotor...Děkuji a jsem Váš velký fanda
- Robert Kadlčík, ekolo.cz , 13. července 2010 14:25
Životnost baterie je až 1000cyklů (900 zaručených). Jen na elektromotor (bez šlapání) kolo nejede více než 6km/h (určeno normou pro elektrokola).
-
- Mám dotaz: Ke kolu jsem dostal nářadí, ale když píchnu cestou zadní kolo, není tam žádný klíč na povolení matky, abych mohl kolo vyndat a opravit.
- ekolo.cz , 21. června 2010 15:17
Máte pravdu, klíč není součástí standardní sady nářadí.
-
- kolo vyuzivam jiz od podzimu - je skvele i v nezpevnenem terenu, skladacku vozime i na lodi pripevnenou na reling, na brehu pred dalsi plavbou stihnu vylet i nakup - zejmena, kdyz je horko,je to prijemne ulehceni a zabava :)dobijim v marine..
- ekolo.cz , 11. června 2010 16:33
Lodě a karavany jsou ideální místa pro skládací elektrokolo. Zvláště když jsou maríny a kempy obklopené horami. Děkujeme za příspěvek a přejeme hodně bezpečným kilometrů a dobrý vitr!
-
- První zážitky s elektrokolem Barack. Ve středu tento týden jsme s manželkou zakoupili dvé ekola Barack a hned jsme vyjeli z Prahy do Tábora na několikadenní výlet. Vyjet na kolech jsme mohli až v pátek, kdy konečně přestalo pršet. Naše zkušenosti? Kolo má hodně předností a to hlavně pro nás, dříve narozené (r.n.1946 a 1951) a pro "prostorově výraznější postavy", trpící již různými neduhy bolesti kolen a pod. Velkým zážitkem je předjetí cyklisty na trekovém kole (snad Scott) ve značkové kombinéze, který dupe kopec s jazykem na vestě a najednou ho dojedou dědek s bábou na skládacích kolech a bez problémů ho předjedou. Zastavil, pusu otevřenou, jen jsme zaslechli nějaké klení a možná že chtěl do svého značkového treku i kopnout. To jsme již neviděli. Naše kola všude vzbuzovala velkou pozornost a spoustu dotazů od "diváků". Dokonce v Bechyni, kde jsme byli na obědě, několik svatebčanů opustilo svatební kolektiv a zajímalo se o naše kola. Závěrem bych chtěl konstatovat, že s koly jsme spokojeni, předčily naše očekávání a naší volby nelitujeme.
- ekolo.cz , 10. června 2010 9:10
Děkujeme Vám za komentář!
-
- Dobrý deň, v súvislosti s predchádzajúcou otázkou: ja jazdím bez asistencie ale počas jazdy často používam akcelerátor (aby som dobehla partnera, resp. aby som jazdila jeho rýchlosťou). Robím niečo zle, nehrozí mi poškodenie elektroniky bicykla? Ďakujem.
- Robert Kadlčík, ekolo.cz , 3. června 2010 10:18
Nevím, co máte za elektrokolo, ale pokud při využívání akcelerátoru (zřejmě upraven pro samostatnou jízdu - rychlost vyšší než 6km/h) šlapete do pedálů, nic by hrozit nemělo. U modelu BARACK si jezdec, za pomoci ovládacích prvků přímo na řídítkách, může kdykoliv asistenci motoru zapnout (aby dobehl partnera, resp. aby jazdil jeho rýchlosťou) a opět vypnout.
-
- Dobrý den ,chcel by som sa spýtat či sa dá vypnút alebo najradšej prepínat obmedzovač asistovanáho šlapání.Pre prípad žeby som chcel po rozbehu už vôbec nešlapat len na mot.pohon a ako dlho mi to vydrží resp .km Dakujem
- ekolo.cz , 26. května 2010 14:54
Asistované šlapání lze vypínat a zapínat bez problémů. Případ, že byste na elektrokole nešlapal není možný, jedná se o jízdní kolo na kterém se šlape. Akcelerátor slouží pouze pro rychlý rozjezd, nikoli pro jízdu bez šlapání!
-
- Kde prosím vás seženu český manuál k elektrokolu Agogs BARACK
- ekolo.cz , 23. dubna 2010 10:16
Manuál k elektrokolu je Vám povinen předat prodejce s novým kolem. Pokud jej nemáte, napište prosím na info@ekolo.cz a zašleme Vám kopii v PDF.
-
- dobrý den,chtěl bych se zeptat,zda me kolo opravdu uveze a zda elektromotor vubec pomůže s mojí vahou i do kopce, vážím 120 kg. dále bych se chtel zeptat jestli je kolo bez použití elektromotoru dobře použitelné,myslím tím jetli není velká dřina šlapat,kdyz je treba baterie vybitá.děkuji za odpověd.
- Robert Kadlčík, ekolo.cz , 19. dubna 2010 12:02
Elektrokolo Vás uveze, nicméně záleží také na Vašich fyzických dispozicích jaké stoupání budete schopen zdolat. Pokud byste měl absolvovat jízdu s vybitou baterií, rovinatý terén je bez obtíží, táhnout ale do prudkého kopce kolo nad 20kg....není to pro každého.
-
- Dobrý den, dá se kolo Barack před koupí "modifikovat" tedy osadit některými komponenty z kola SilverGo? Jde mi například o blatníky nebo výklopnou sedlovku. Dá se tedy sestavit kolo na míru podle požadavků, nebo lze koupit jen nabízené modely tak jak jsou?
- ekolo.cz , 14. dubna 2010 15:03
Dobrý den, pokud jsou komponenty skladem, vyjdeme vstříc Vašim požadavkům. Výměna odpružené sedlovky za výklopnou a instalace jiných blatníků není problémem.
-
- Dobrý den, Chtěl bych se zeptat,jestli je s tímto kolem možné jezdit i v lehčím terénu,ohledně možných otřesů a prašnosti na baterii.Jestli ne které jiné kolo na kombinovanou jízdu asfalt-lehčí terén byste mi doporučili?
- Robert Kadlčík, ekolo.cz , 7. ledna 2010 13:25
Co se týče jízdy v terénu (mimo asfaltové silnice) u tohoto modelu, nemusíte mít sebemenší obavy, zvládá dobře i případné otřesy spojené např. se seskakováním z vysokých obrubníků apod. S prašností je to stejné jako u normálních kol. Po návratu rozhodně nepoužívat na e-kolo vysokotlaké mytí.
-
- Dobrý den, ještě k diskusi [9]. Petr bohužel má pravdu, Smluvní a přepravní podmínky PID v části 7.4-6.-h. takováto kola výslovně zapovídají. Patrně je to fosilie z dob benzínových pomocných motorků (nebezpečná hořlavina), ale platí to i pro rok 2010. http://www.ropid.cz/cestujeme/Smluvni-prepravni-podminky-v-provozu-metra,-tramvaji,-lanove-drahy-a-autobusu-PID__s189x310.html
- Jakub Ditrich, ekolo.cz , 12. prosince 2009 7:36
Dobrý den, naštěstí nemáte pravdu. Odstavec \"h\" říká \"jakékoli motorové vozidlo včetně jízdních kol, koloběžek apod. ...\". V případě, že se skutečně jedná o elektrokolo dle Evropské Směrnice 2002/24/EC (motor do 250W, rychlost do 25km/h), pak se nejedná o motorové vozidlo, nýbrž o jízdní kolo, které lze přepravovat v metru a za stanovených podmínek na linkách tramvají.
-
- Dotaz : Jak mám rozumět PAS režim ? - týkající se dojezdu. Dále zda těch 50 km mohu jet bez přestávky (zahřívání elektromotoru). Zda je možná širší sedlovka (skládačka Barack)
- ekolo.cz , 8. prosince 2009 7:31
PAS = Pedal Asistent System, tedy systém asistovaného šlapání. Ano, 50 km lze bez problémů
ujet najednou. Širší sedlo je možné, viz zde.
-
- Upoutávám při jízdě pozornost na ekolo, do kopce předjíždím cyklisty, je to super kolo. Napadlo mě, že bych mohla dosávat od výrobce příspěvek za reklamu. Motoristé totiž s potěšením přibrzdí, aby si kolo prohlédli.
- ekolo.cz , 15. listopadu 2009 8:49
Děkujeme Vám! Příspěvek na reklamu Vám nedáme, ale při další návštěvě u nás nebo u našeho partnera se prosím přihlaste o kapesní \"blikáto\" na kolo a o speciální nepromokavé vizitky \"ekolo.cz\" ve slušivém pouzdru na rám. Šťastnou cestu!
-
- Dobrý den, zajímalo by mě, zda kolo po složení splňuje požadavky Českých Drah na příruční zavazadlo a mohu tedy ve vlaku požadovat jeho přepravu zdarma.
- ekolo.cz , 8. října 2009 15:00
Dobrý den, rozměry ručního zavazadla 900 x 600 x 400 mm složené elektrokolo nesplňuje. Rozměr 600 mm přesahuje o 100 mm.
-
- Dá se kolo Barack sehnat i s vyklápěcím sedlem, aby šla dobře vyndavat baterie, za učelem jejího nabíjení mimo kolo? LS
- Robert Kadlčík, ekolo.cz , 6. října 2009 11:51
Ano, je možnost si vybrat mezi odpruženou sedlovkou nebo sedlovkou s možností vyklopení sedla pro rychlejší manipulaci s baterií.
-
- Dobrý den, měl bych dotaz, zda kolo umí rekuperaci, tedy dobíjení baterie při brždění (motorem)? ML
- ekolo.cz , 30. září 2009 11:24
Ne, ekolo není vybaveno systémem rekuperace, jednak je účinnost minimální, navíc by se zvedla cena elektrokola. Zkrátka poměr cena-výkon je hodně nevyrovnaný.
-
- Musím se podělit se svými zkušenostmi e-kola Barack. Jelikož mám kol. 100 kg, tak jsem byl zvědav na výkon a dojezd. Výkon mne velice příjemně překvapil. To kolo nejezdí, ale lítá. Jsem z Mostu, kde je terén vlnitý až kopcovitý a zatím jsem vše vyfrčel bez potíží. Proti normálnímu kolu jsem všude o polovinu rychleji a bez námahy. Jelikož mně je 60 let, tak to musím jen ocenit. Dojezd jsem zatím nevyzkoušel, ale už ujel jsem 25 km a ještě mě baterie ukazovala 50% kapacity. Jinak, kde jsem se s kolem objevil, tak jsem budil značnou pozornost zvědavců. Je vidět, že se tento systém začíná u nás teprve prosazovat a že řada lidí se o to bude zajímat. Pro rýpaly: nejsem placený agent firmy e-kolo, ale spokojený zákazník. JV
- ekolo.cz , 30. září 2009 11:35
Pěkný den, děkujeme za pozitivní recenzi a přejeme hodně rychlých kilometrů do Mostu!
-
- Hezké vozítko, jen škoda, že úvodní reklamní text je trochu nepravdivý, protože přeprava motorových vozítek v MHD není dle smluvních přepravních podmínek povolena
- ekolo.cz , 20. září 2009 21:56
Nemáte bohužel pravdu Petře, doprava jízdních kol je v MHD je povolena ve většině měst v ČR. Někde pouze v některých typech MHD, či v určitých časech, nicméně možnosti se stále zbyšují. Elektrokola od ekolo.cz splňují všechny náležitosti jízdního kola, hovořit o \"vozítku\" je poněkud nepřesné.
Vybíráme:
Praha (metro, tramvaj)
Brno (veškerá MHD)
Plzeň (veškerá MHD víkendy)
Zlín (veškerá MHD víkendy)Skládací kolo lze po vložení do přepravního vaku (v nabídce ekolo.cz za 790 Kč) přepravovat kdekoli též jako zavazadlo.
-
- Chtěla bych se zeptat, jak je to s tím asistovaným šlapáním a akcelerátorem..takže, když nemůžu tak baterku zapnu a pomáhá mi a když mohu šlapat sama, tak ji ji prostě můžu nechat vypnutou? Děkuji za odpověď.
- ekolo.cz , 13. srpna 2009 8:09
Můžete buď nechat motor vypnutý, nebo vám pomáhá stále. Nejlepší bude si elektorkolo vyzkoušet na vlastní kůži. Zavolejte nám na 800 332211 a zastavte se na testovací jízdu!
-
- Dobrý den, rozhoduji se mezi koupí kola Barack a SilverGo a chtěla jsem se zeptat, zda jde na řidítka kola Barack připevnit košík z vaší nabídky a zda se musí pro vytáhnutí baterie u tohoto kola odmontovat sedlo.Děkuji za odpověď. J. Kučerová
- Robert Kadlčík, ekolo.cz , 29. července 2009 12:19
Na řídítka modelu BaracK lze sice umístit košík, nicméně na vzhledu kola s dravým designem to asi moc nepřidá. Volil bych spíše model SilverGo, který je k tomuto vhodnější.
-
- Mám okolo 150 Kg a výšku 195 cm. Již při koupi obyčejného kola jsem měl problém. Existuje nějaké elektrokolo pro \"urostlejší\" chlapy? V Šanghaji jsem viděl elektokolo pro 2 osoby a parádně se mi na něm sedělo. Existuje i u nás?
- ekolo.cz , 13. července 2009 11:07
Pěkný den, bohužel nosnost rámů, které jsou deklarovány výrobci, končí na 125 kg u modelu Wisper Sport. Jde především o pevnost svárů při extrémním namáhání, při normální jízdě by mělo vše držet OK. Elektrická dvojkola bohužel nemáme a ani jejich nabídku zatím neplánujeme.
-
- Baracka máme týden a každý, kdo se na něm svezl, je z něj nadšený.
- ekolo.cz , 8. července 2009 22:36
Děkujeme. To nám potvrzuje, že nejen kolo samotné, ale i jeho jméno bylo zvoleno správně.
-
- Pročpak zde není uveden typ baterie? Všiml jsem si že typ baterie uvádíte pouze u některých vašich produktů. Bylo by fér dostatečně informovat, jelikož typ baterie má značný vliv na cenu e-kola. Těžko potom například porovnávat vaše ceny s cenou u konkurence. Díky
- ekolo.cz , 30. června 2009 20:21
Ano, teto údaj zde chybí, je to naše chyba. Je to opraveno, nicméně tato baterie je shodná s modelem SilverGo, tedy Lithium-Polymer, výrobcem je společnost AE Energy.
-
- moc,moc se mi líbí:)
- ekolo.cz , 23. června 2009 12:26
Děkujeme.. a jezdí jestě lépe ;)
-











