Agogs CITYLINER

Spojení velmi elegantního rámu, příjemné plynulé jízdy bez námahy a speciálních doplňků.

Cena vč. DPH: 28 988 Kč
Cena bez DPH: 24 156 Kč
Dostupnost: Skladem

 
Certifikováno dle normy EPAC
Robustní elektrokolo s nízkým nástupem a 26 palcovými koly, jako stvořené doměsta,ale díky odpružení i pro jízdu po horších cestách. Díky nosnosti 125 kg a silnému elektromotoru se špičkovým výkonem 400W je elektrokolo určeno skutečně pro každého. Dodává se se širokou škálou doplńků (košíky, zamykatelné kufry, braškny, dětské sedačky, světla) v barvě rámu lakované do matné černé, vysokého lesklu bílé, v barvě stříbrné broušeného hliníku.
 
 

Parametry

Typ kola Elektrokolo s nízkým nástupem
Materiál rámu Aluminium - slitina 6061.T6
Ráfky 26 palců hliníkové, CNC side wall
Pláště Duro 26palců x 1.90 puncture resistant
Přehazovačka Shimano Altus, 7 rychlostí
Brzdy Čelisťové (V type) Tektro typ 350
Přední vidlice Zoom Quest 140 - odpružená
Řidítka Výškově stavitelná, kombinace černá/šedá
Sedlo Sedlo široké - MaxiGel
Sedlovka Sedlovka ZOOM, odpružená
Blatníky Městské, ABS plast v barvě rámu s gumovou zástěrkou
Stojan Postranní, výškově stavitelný
Speciální výbava Integrovaný zámek zadního kola, kryt přehazovačky, nosič se zad. světlem, mechanický zvonek
HMOTNOST 22,2 kg + baterie 2,9 kg
Max. zatížení 120 kg vč. nákladu na nosiči
DOJEZD 40 až 55 km dle podmínek
Typ a kapacita baterie Advanced Energy Lithium-Polymer 360 Wh (10Ah / 36V) v barvě rámu kola
Max. doba nabíjení 5 hodin (nabíječka 240V / 2A)
POHON Asistované šlapání nebo akcelerátor (6-25 km/h)
Typ elektromotoru Bafang B-type, bezkartáčový v zadním náboji
Max. / jmenovitý výkon motoru 400W / 250W
Průměrná rychlost jízdy 27 km/h
Max. stoupání 14% v režimu PAS

Nový komentář

(nebude zveřejněn)

Komentáře

  • #35 Zdeněk Růžička , 17. ledna 2012 11:29
    Dobrý den, mám zájem o Agogs Cityliner. Protože v současné době nemohu navštívit vaši prodejnu, abych se s kolem seznámil v reálu, prosím o popis ovládání. Na řídítkách nevidím žádný displej s možností nastavení stupňů režimu jízdy tak, jak je to u některých jiných elektrokol.Děkuji.
    • Antonín Sedlák , 17. ledna 2012 12:15

      Dobrý den, u modelu AGOGS CityLiner je na levé straně řídítek spínač funkce PAS, kterým je možno vypnout/zapnout asistenci šlapání. Tento je továrně nastaven jednu sílu dopomoci,bez možnosti měnit režim..

      Na pravé straně řídítek je ukazatel zapnutí systému a zároveň částečný ukazatel kapacity baterie (přesnější ukazatel stavu bateriie se nachází na horní části baterie). U tohoto ukazatele je spínač akcelerátoru, s možností vypnout/zapnout. Akcelerátor slouží (zároveň při šlapání a jízdě) k možnosti využití plného výkonu elektromotoru.

      V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte - http://ekolo.cz/kontakt-1 .

  • #34 Jiri Ryba , 13. prosince 2011 17:52
    Dobrý den, v jednom z příspěvků je uvedeno, že montáž je prováděna v Asii. Přesto cena na českém trhu je stále velmi vysoká v porovnani s cenou na asijských trzích, kde se cena pohybuje v přepočtu okolo 3000 Kč. Je mezi koly prodávanými zde a na asijských trzích kvalitativní rozdíl?
    • Showroom ekolo.cz , 13. prosince 2011 18:17

      Pěkný den,

      Vaše informace jsou bohužel mylné, za 3000 Kč (přibližně 1000 cinskych Yuanu) bohužel v Cine nekoupite ani kvalitní rám, natož celé elektrokolo. Ano, je možné si za cenu přibližně 350 amerických dolarů v některé ze stovek čínských továrniček objednat kontejner opravdu laciných elektrokol (skútrů, elektromobilů...), v horším případě nebude fungovat vůbec, nebo bude postaveno z takových komponent, které vydrží několik prvních svezení. Nemluvě o certifikaci, záruce, ochraně životního prostředí při výrobě..   Nakonec, při prohledání českého internetu naleznete takových podobných elektrokol více než dost. 

      Filosofie ekolo.cz a její značky AGOGS je jiná. Přinášíme kvalitní produkt postavený na značkových komponentech, atraktivní design a komplexní servisní zázemí. Narozdíl od západní Evropy, kde za podobný produkt zaplatíte mezi 1800 - 2500 EUR, jsou naše ceny a kvalita velmi konkurenceschopné (což nakonec dokazuje i zvyšující se prodej značky AGOGS v Německu, Holandsku a na dalších evropských trzích).   

  • #33 Petr , 30. listopadu 2011 11:19
    Dobrý den, přední světlo MAX1 máte i v barvě silver, anebo máte jiné v nabídce?Děkuji
    • Antonín Sedlák , 30. listopadu 2011 16:13

      Dobrý den, světlo MAX1 máme skladem pouze v černé barvě. S pozdravem team ekolo.cz.

  • #32 Jirka , 27. listopadu 2011 13:13
    Dobrý den.
    V návodu se píše, že v zimě, když se kolo nepoužívá, se má baterie jednou za měsíc dobít. Je to nutné dělat, když indikátor nabití ukazuje, že baterie je zcela nabita i po měsíci?
    Děkuji za odpověď.
    • Antonín Sedlák , 28. listopadu 2011 10:14

      Dobrý den, určitě doporučujeme alespoň jednou za měsíc baterii zkontrolovat, ale pokud je baterie zcela nabita, postačí dobití až při následné kontrole, např. za další měsíc.

  • #31 Pavel Juranek , 28. října 2011 21:38
    Dobry den, uvazuji o nakupu kola Agogs CITYLINER. Muzete mi napsat, jake jsou naklady na jedno nabyti baterie? Dekuji za odpoved
    • Antonín Sedlák , 31. října 2011 16:21

      Dobrý den, náklady na jedno nabití elektrokola AGOGS CityLiner, které má baterii Li-Pol 36V/10Ah nejsou velké.
      Pokud budeme nabíjet baterii Li-Pol 36V/10Ah plnou dobu ( cca 4-5 hodin) a nebudeme počítat denní nebo noční proud, je spotřeba energie kolem 0.5 kW, což při dnešních sazbách elektřiny je cca 2,- Kč až 4.50,- Kč. Náklady jsou uvedeny přibližně, protože záleží i na smlouvě a podmínkách té společnosti, u které jste odběratelem energie.

      Pro informaci např.  http://www.nazeleno.cz/energie/ceny-energii/cena-elektriny-v-roce-2011-naroste-kolik-zaplatime-za-kwh.aspx .

  • #30 Karel Smid , 8. října 2011 18:28
    Dobrý den,záruka na nové elektrokolo je dle zákona 2 roky.Proč je ale záruka na baterií jen 6 měsíců když je to nejdražší věc na kole?Děkuji K.Smid
    • Antonín Sedlák , 10. října 2011 11:24
      Dobrý den, záruka na baterii je ze zákona také 2 roky, ale pouze na obal baterie, vytečení baterie. Chemická část baterie má životnost - 900 cyklů do 60% původní kapacity (DOD - Depth of Discharge)nebo 6 měsíců od data prodeje.
  • #29 karel šmíd , 3. října 2011 18:59
    Dobrý den,aby se předešlo defektu duše rozhodl jsem si zakoupit pneu Schwalbe maraton plus tour 26".Je tento plášt vhodný pro el.kolo?Děkuji K.Smid
    • Antonín Sedlák , 4. října 2011 15:54
      Dobrý den, tuto volbu Vám nejen schválím, ale i doporučím. Tyto pláště od Schwalbe jsou speciálně vyrobené pro jízdu na elektro kole a mají označení E-BIKE READY (http://www.imexpo.cz/index.php?cnt=techinfo&id=14&PHPSESSID=b9efea7efa42708f4d76aaf14e52e6a3).
  • #28 Alfred , 30. září 2011 4:50
    Dobrý den.
    Můžu používat přepravu vlakem, kolo je zavěšené a baterie ve vodorovné polze.
    • Antonín Sedlák , 30. září 2011 12:11
      Dobrý den, vzhledem k tomu, že tyto baterie jsou tzv. suché, mohou být uskladněny nebo převáženy i ve vodorovné poloze.
  • #27 Alča , 21. září 2011 15:43
    Dobrý den,
    pro jakou (maximální) výšku jezdce je kolo vhodné? Děkuji.
    • Antonín Sedlák , 22. září 2011 14:34
      Dobrý den, u městských elektrokol je to dosti individuální, záleží hodně na vlastním pocitu z posedu. Jinak oficiální stanovisko výrobce je od 165cm - do 185cm výšky jezdce.
  • #26 Milan , 7. září 2011 10:17
    Dobry den, jak je to s jizdou za deste-po desti? Jak to snese elektronika (v riditkach, apod.)? Preci jen se neda zarucit ze na ceste nebude prehanka ci bourka + kaluze po desti nejak. Jsou nejak lepe chranena kola do terenu(mimochodem nemaji casto blatniky)?
    • Showroom ekolo.cz , 7. září 2011 16:04
      Dobrý den, pokud budete jezdit v mokru nebo za mírného deště, nemělo by to dělat problémy, elektrokola a jejich systémy jsou chráněna a mají pojistky. Elektronika je velmi dobře krytá, ke zkratu ještě nedošlo. Elektrokolo automaticky vypne, pokud by se do systému nebo řídící jednotky dostala voda nebo vlhkost a zapne až po vysušení. Všechna elektrokola mají stejný stupeň ochrany.
  • #25 zdenek , 15. července 2011 13:44
    Dobrý den,je pravda,že li-ionové baterie při nabíjení někdy explodovaly a u li-po baterií se tento problém už nevyskytuje? Musí se baterie dobíjet po každém,tedy i malém kilometrovém nájezdu?
    • Showroom - ekolo.cz , 18. července 2011 14:20

      Dobrý den, ano je pravda, že při špatném zacházení a nedodržení bezpečnostních pokynů mohou Li-ion baterie i explodovat. Ale podobné, i když menší riziko je i u akumulátorů Li-pol. Ačkoliv jsou LiPol akumulátory při správném zacházení zcela bezpečné, toto nebezpečí nepodceňujte.

      Baterie se nemusí po každém, i kratším, nájezdu dobíjet, záleží na uživateli, zda zbývající kapacita dostačuje pro další ježdění. Doporučujeme baterii nabíjet po každá jízdě tak, aby pro další použití bylo kolo vždy s plnou kapacitou.

       

  • #24 Anna , 13. července 2011 0:27
    Na kolo je možné namontovat dozadu dětskou cyklosedačku?
    • Showroom - ekolo.cz, ekolo.cz , 13. července 2011 8:58

      Dobrý den, určitě je možné na model AGOGS CityLiner namontovat dětskou sedačku dozadu, ale pouze varianty určené na zadní nosič. Nově máme v naší nabídce dětskou cyklosedačku Bellelli B-one s nosností do 22 kg v ceně 1.050,- Kč.

  • #23 Tat'ana , 6. června 2011 11:52
    Prosim vas, jaka je ted hmotnost baterie? Popis zustal stejny - 22,5 kg + baterie 3,5kg
    • Antonín Sedlák, ekolo.cz , 7. června 2011 11:34

      Dobrý den, hmotnost nové baterie v modelu CityLiner je nižší o 0,5 kg (3,10 Kg).

  • #22 Tat'ana , 2. června 2011 10:02
    Dobry den, Zvysila se cena kola. Jde o stejny model nebo novy? Pokud je to novy model, v cim se odlisuje? Dekuju!
    • ekolo.cz , 2. června 2011 20:05

      U nové série tohoto modelu jsme připravili další úpravy, především menší a lehčí baterie stejné kapacity (360Wh), lepší osazení cyklo-komponenty a vylepšení designu po barevném sladění příslučenství elektrokola.

  • #21 Tat'ana , 31. května 2011 11:32
    Dobry den, Je tato predni vidlice Zoom Quest 140 odpruzena nebo ne?
    • ekolo.cz , 1. června 2011 12:24

      Ano, jedna se o odpruženou vidlici bez možnosti regulace zdvihu.

  • #20 Jirka , 16. března 2011 16:00
    Dobrý den. Na stránkách uvádíte, že je vhodné "nabíjet baterii až po odpojení článků baterie". Co to přesně znamená? (Na baterii již nesvítí ani červená dioda, nebo, že baterie již kolo nepohání?) Jak má přesně fungovat akcelerátor? Na mém kole (CITYLINER) akcelerátor dá impulz, kolo se rozjede, ale akcelerátor se v zápětí vypne a kolo zastaví. Na Vašich stránkách jsem našel, že akcelerátor je schopen pohánět kolo bez šlapání až 20km po rovině, max. stoupání 7%.
    • ekolo.cz , 16. března 2011 16:13

      Pěkný den, uvádíme přesně "V průběhu prvních několika cyklů baterie doporučujeme uživatelům námi prodávaných elektorkol preventivně provádět cykly celé, tedy nabíjet baterii až po odpojení článků baterie a poté ji nabít najednou do plné kapacity." jedná se tedy o stav, kdy elektroniky baterii odpoji protože její napětí poklesne pod minimální hranici.

      Akcelerátor spravne funguje tak, že bez šlapání funguje do max. rychlosti 6 km/h po rovině. Bez šlapání akcelerátor NEFUNGUJE, k tomu není určen a takovou informaci nikde neuvádíme. Při šlapání dodává okamžitý max. výkon motoru, tedy do rychlosti 25 km/h.

  • #19 Antonín , 8. března 2011 9:22
    Včera jsem koupil toto kolo a až doma jsem si všiml že chybí integrovaný zámek rámu... Dodává se normálně ke kolům, nebo to byl omyl od prodejce?
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 8. března 2011 10:31

      Zámek zadního kola Tonyon je u modelu CITYLINER již v ceně, u modelu CITYLINER EASY nikoliv.

  • #18 Jirka , 5. února 2011 14:22
    Dobrý den , chci se ještě zeptat, jak funguje akcelerátor.
    • ekolo.cz , 6. února 2011 10:10

      Bez šlapání funguje otočný akcelerátor tak, že kolo se pohybuje rychlostí cca 6 km/h (rychlejší chůze), jakmile jezdec šlape, otočením akcelerátoru lze okamžitě získat maximální točivý výkon elektromotoru, což je vhodné především pro řešení situací v dopravě jako jsou vyhýbání se, předjíždění, atd..

  • #17 Jirka , 3. února 2011 18:00
    Dobry den. Chci se zeptat, jaky by byl dojezd kola, kdybych prislapl pouze pri rozjezdu a zbytek cesty po rovine se vezl bez slapani. Dekuji
    • ekolo.cz , 4. února 2011 8:59

      Pěkný den, elektrokola "bez šlapání" bohužel nejezdí, od toho jsou motocykly nebo skútry. Ale určitě si přijďte jízdu na elektrokolech bezplatně vyzkoušet a zjistíte jak je jízda na nich příjemná.

  • #16 R.Melmer , 28. července 2010 12:45
    Myslim si ze cesky vyrobek jsou jen ty samolepky.Nabijecka dosla az po urgencich a zvonek dosud nemam.Jiz nikdy nebudu kupovat pres internet zvlaste cinske paskvily !!!
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 28. července 2010 13:16

      Samozřejmě, že jsme jeden z mnoha výrobců, který montuje v Asii. Díky tomu si můžeme dovolit takovéto ceny, v jiném případě by náklady byly nesrovnatelně vyšší a promítly by se do koncové pořizovací ceny. Před koupí kola umožňujeme našim zákazníkům si konkrétní model osobně vyzkoušet, aby dotyčný zjistil, zda splnil jeho očekávání, či nikoliv. Zda poté učiní objednávku osobně, telefonicky, mailem nebo přes e-shop...   Chápu Vaše rozhořčení, příště, jak jsem již uvedl v odpovědi na Váš předchozí dotaz, doporučuji takovou dodávku odmítnout přebrat, neprodleně kontaktovat dodavatele a požadovat vysvětlení a samozřejmě okamžitou nápravu.

  • #15 R.Melmer , 28. července 2010 12:41
    Kolo jsem zakoupil9.7.2010.Dotazovany poplatek za dodani cca350Kc - konecna cena za dodani 708Kc. Po ujeti cca 150 Kmse vytocila leva slapacka a porusil se castecne zavit.opraveno a zaplaceno zde!! Po 200Km zavada na zadni dusi,po vymontovani bylo zjisteno ze pri vyrobe je prekroucena a takto dana do kola(Made in China)
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 28. července 2010 13:02

      Nevím, kde jste kolo kupoval, ale pokud kolo zasíláme zákazníkovi, doprava je výhradně v naší režii. Další věcí je, že naši zákazníci jezdí po 100km na garanční prohlídku, kde se případné závady odstraní. Garanční prohlídka je u nás opět zcela zdarma. Obraťte se prosím na svého prodejce. Pokud Vám naúčtoval více, než jste byli dohodnuti, zboží bych odmítnul. V případě závad, které popisujete (mohly být ostraněny při garanční prohlídce), máte právo na reklamaci a bezplatnou opravu.

  • #14 Petr , 1. července 2010 10:25
    Při nabíjení baterie,musím tuto vyjmout z rámu,nebo mohu nabíjet přímo na kole?
    • ekolo.cz , 1. července 2010 11:34

      Baterii můžete nabíjet v rámu kola i mimo něj.

  • #13 Stanislav , 25. května 2010 19:52
    Dobrý den chci se optat jestli mají všechny barevné varianty stejnou výbavu. Pokud ne tak pokud je možné vybrat si nějakou barvu s jinou výbavou než je určena k barvě?
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 26. května 2010 13:20

      Všechny barevné varianty jsou stejně osazeny. Ke dni 26.5.2010 je skladem pouze černé provedení.

  • #12 Vlad , 6. května 2010 11:36
    Podle EPAC lze za kolo s přídavným motorem poovažovat takové, které má rychlost max. 25 km/hod. Splňuje CityLiner tuto podmínku?
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 6. května 2010 18:01

      Max. rychlost s asistencí motoru je 25Km/h, bez asistence můžete jet samozřejmě rychleji (např. z kopce).

  • #11 Radko , 14. dubna 2010 17:34
    Co znamená špičkový výkon motoru 400W, kdy kolo jede na 250W a kdy na 400W, čím se přepíná? Nejedná se o poručení vyhlášky?
    • ekolo.cz , 16. dubna 2010 7:30

      Špičkový výkon (peak power) může být vyšší než jmenovitý výkon (rated power). Jedná se o sílu, kterou motor může dodávat po omezenou dobu (typicky několik vteřin) bez nebezpečí že dojde k jeho poškození. Jedná se například o rozjiždení nebo o rychlou akceleraci.

      Vyhláška (resp. norma) definuje hodnotu jmenovitého výkonu.

  • #10 Vasek Drahos , 23. února 2010 10:49
    Dobry den, chtel jsem se zeptat proc ekola nemaji osvetleni, je to opravdu takovy zrout napeti, ze se pouzivaji bateriove svitilny?
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 23. února 2010 11:24
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 23. února 2010 11:27

      Jednak se snižuje dojezdová vzdálenost, ale hlavně necháváme výběr typu osvětlení na zákazníkovi. Jeden typ světla nemusí vyhovovat potřebám všech. Někomu stačí blikačky do města, aby byl vidět, někdo potřebuje "silné" světlo tam, kde není pouliční osvětlení apod. Nicméně model SilverGo je vybaven zadním světlem s aktivací na řídítkách, výběr předního světla záleží opět na potřebě zákázníka.

  • #9 Štefan , 10. února 2010 22:32
    Prosím o dotaz.Vyrábí se tato kola v České republice?
    • ekolo.cz , 11. února 2010 9:00

      Ano, ekolo.cz je český výrobce. Veškeré cyklo-komponenty na libovolné kolo či elektorkolo jsou produkovány v Číně, Tajwanu, Japonsku a Vietnamu.

  • #8 Honza 11.2.10 , 10. února 2010 22:25
    Prosím o sdělení ceny nové baterie-alespon přibližně. Děkuji
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 11. února 2010 9:13

      Informace o této baterii najdete na:  http://ekolo.cz/-d80

  • #7 Jura , 23. ledna 2010 12:57
    Dobrý den. Mám dotaz na životnost baterie v kole CityLiner.Kolik cyklů nabití zvládne a zda-li je možné baterii dobíjet kdykoliv,aniž by baterie musela být zcela vybitá a nemělo to vliv na její životnost. Děkuji za odpověď.
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 25. ledna 2010 10:13

      Použitá Lithium-Polymerová baterie (LiPol) je schopna dosáhnout až 1000 nabíjecích cyklů. Nicméně u 600 cyklu se dostáváme na cca 80% původní kapacity baterie, u 800 cyklu pak na 60%. Výhodou baterií tohoto typu je, že nemají "paměťový efekt", dají se tak nabíjet v jakékoli fázi vybití. Pokud je baterie nová, doporučuje se ze začátku absolvovat několik cyklů zcela nabít - zcela vybít, zvýší se tak životnost.

  • #6 Roman , 28. srpna 2009 8:41
    Musím vždy když vytahuji baterii z rámu manipulovat se sedlem u kola CityLiner ? Když mám navíc ještě košík vzadu od Vás ?
    • ekolo.cz , 28. srpna 2009 15:36

      Jelikož tento model není vybaven sedlovkou se sklápěcím mechanismem, ale sedlovkou odpruženou, je nutné ji i se sedlem vysunout.

  • #5 Mirek , 22. srpna 2009 20:47
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat má li nějaký zákonný či jiný důvod že vaše kola jsou vybavena zpravidla \"jen\" 250 w motorem, nejsem si jist jestli je to stále aktuální ale dočetl jsem se že dle zákona je povolen přídavný motor do 1 kw. Neřešmě prsím otázku zdali 250 w je málo nebo ne, vlastně mě zajímá jestli takovéto kolo případně vybavené 1kw motorem může jezdit po českých silnicích ? A chystáte li třeba do budoucna výkonější ?
    • ekolo.cz , 9. září 2009 14:28

       

      Dobrý den,
      ano, je pro to duvod. Evropská norma CE EN 15194:2009 zcela jasne definuje co je a co není elektrokolo. Jako asistované kolo lze považovat pouze stroj, který je vybavený motorem o max. kontinuelním výkonu do 250W a rychlosti do 25 km/h. Vyšší výkon motoru znamená, že je na elektrokolo pohlíženo jako na motorové vozidlo.
      Vyhláška, na kterou se odkazujete počítá v zásadě pouze s přídavným benzinovým motorem a nelze ji aplikovat na elektrokola.
      Protože ekolo.cz bude vždy nabízet elektrokola slučitelná s pravidly, vyšší výkony motorů nabízet nebudeme. Jen pro Vaše info, špičkový výkon motoru je 400W.

       

  • #4 Honza , 2. srpna 2009 12:09
    Dobíjí se baterie jízdou s kopce?Pokud ne,proč? Uvažuje se do budoucnosti s touto možností?
    • ekolo.cz , 2. srpna 2009 15:56

      Problematika takzvaného regenerativního brzdění byla již na našich stránkách zmíněna vícekrát. DLe našeho názoru podloženého znalostí fyziky je investice tisíců Kč do elektroniky navíc zbytečná a zdaleka nevyváží výsledný efekt dobití několika % kapacity baterie.

      Vládnete-li angličtinou, doporučujeme Vám k tomuto tématu velmi názorný a výstižný článek ze serveru ATIV solutions.

  • #3 Miroslav , 30. června 2009 13:31
    Nabíječka je vždy automaticky přibalena u každého elektrokola nebo se musí přikoupit? D ě k u j i !
    • ekolo.cz , 30. června 2009 20:09

      Pochopitelně nabíječka baterie JE součástí každého elektrokola. Pokud byste chtěl mít nabíječky na dvou míéstech současně, lzte přikoupit reservní, její cena je v tomto případě 1612,- Kč vč. DPH.

  • #2 Jarda , 29. června 2009 17:00
    Dobrý den, je možné zabepečit baterii - třeba zámečkem proti odcizení, když někde zaparkuji? Za odpověď díky. Jarda
    • ekolo.cz , 30. června 2009 20:18

      Nemusíte mít strach. Baterie je uzamčena k rámu kola, je tedy nemožné (bez použití nástrojů a hrubého násilí) baterii z kola vyjmout.

  • #1 Miroslav , 20. června 2009 13:08
    Kdo je výrobcem Vašich elektrokol ?
    • ekolo.cz , 20. června 2009 14:47

      Výrobcem elektrokol značky ekolo.cz, tedy i modelu CityLiner, je společnost ekolo.cz s.r.o.. Výrobci ostatních kol jsou uvedeni na stránkách.

© 2008/2012 ekolo.cz s.r.o., Bubenská 1477/1, 17000 Praha 7 | Všeobecné obchodní podmínky