Skládací kolo Foldy - nejlehčí a nejlevnější na trhu

Konečně je zde skládací kolo které je lehké, osazené vynikajícími komponenty a za rozumnou cenu! Seznamte se se skládačkou FOLDY od ekolo.cz.


Cena vč. DPH: 8 790 Kč
Cena bez DPH: 7 264 Kč
Dostupnost: Aktuálně nedostupné


Aktuálně dostupná barevná provedení:
 
 
 
Při navrhování této skládačky jsme si dali několik cílů - vytvořit kolo, které bude mít dokonalý design, skvělé jízdní vlastnosti, bude maximálně skladné a především dostupné pro každého.

Rám a komponenty skládacího kola Foldy jsou vyrobeny z kvalitní hliníkové slitiny a díky tomu jsme dosáhli váhy pouhých 11,7 kg. Osazení tohoto kola odpovídá "značkovým" skládačkám, které ale pořídíte za více než dvojnásobnou cenu.

Vyberte si z jedné atraktivních metalických barevných kombinací. Komponenty kola jsou vždy dokonale barevně sladěny, včetně blatníků, kabelů, výpletu. Složte si své nové kolo za méně než 15 vteřin a vyražte do ulic! Vezměte své Foldy s sebou do auta, vlaku, tramvaje, nebo autobusu.

Složené kolo má rozměr pouze 84 x 65 x 35 cm (Délka x Výška x Šířka). Rozložené Foldy je dlouhé 150 cm a sedlo lze vysunout od 70 do 102 cm.

K tomuto skládacímu kolu Vám doporučujeme víceúčelový tmel do duší.

- Recenze Foldy na serveru Nazeleno.cz.
- Seriál z dlouhodobého testování skládačky Foldy na specializovaném serveru Přibližovadla.cz


Jak skládat a rozkládat FOLDY?  Je to snadné!
 
 
Typ kola skládací kolo
Rám kola Aluminium 7005 T6
Ráfky 20" x 1.35 double wall
Pláště Kenda Kriterium 20 x 1,35 s reflexním pruhem
Brzdy Přední i zadní čelisťové, Tektro
Řidítka Výškově polohovatelná
Přehazovačka microSHIFT, 8 rychlostí (11T - 28T)
Sedlo a sedlovka Foldy gelové, sedlovka 52 cm
Blatníky ABS plast, odjimatelné
Pedály VP, skládací s protiskuzovou vrstvou
Stojan Postranní, polohovatelný
Výbava Zvonek, odrazky, chránič přehazovačky, transportní vak (za příplatek)
Max. zatížení 100 kg
HMOTNOST 11,7 kg

Nový komentář

(nebude zveřejněn)

Komentáře

  • #41 Jiří Vagner , 6. května 2013 22:12
    Dobrý den.Mám možnost si v Praze vaše kolo vyzkoušet?Děkuji za odpověď na můj vcelku tupý dotaz.=)děkuji.J.V.
    • Jakub Křivánek , 7. května 2013 11:41

      Dobrý den pane Vagnere, 

      zastavte se v naší prodejně, kde si můžete skládací kolo foldy projet a osahat dle libosti. Budeme se těšit na Vaší návštěvu. 

       

  • #40 Petr , 26. dubna 2013 16:57
    Dobry den,je možné si Foldy za nějakých podmínek vypůjčit a projet se na něm? Konkrétně mě zajímá, jak se na něm jede do kopce? :-)
    • Showroom ekolo.cz , 29. dubna 2013 20:42

      Pěkný den, Foldy Vám rádi bezplatně na hodinu zapůjčíme v Showroomu ekolo.cz, případně se informujte u prodejců značky AGOGS, pokud jsme mimo Prahu - http://ekolo.cz/prodejci

  • #39 Pavel Zvirze Zvěřina , 25. dubna 2013 9:17

    Foldy jsem koupil na začátku prosince, obul zimní gumy Schwalbe Marathon Winter a od té doby je v denním provozu. Gumy se na sněhu velmi osvědčily, kolo i komponenty v pohodě přežily prosolenou zimu. Na konci března jsem kolo umyl od soli, vyčistil a promazal, přezul gumy a jezdí se dál. Posez je pohodlný i při mé výšce 192 cm, všechny komponenty fungují bezvadně. Kolo dvakrát denně skládám a rozkládám pro přepravu vlakem, ve spojích není žádná vůle. Sečteno, podtrženo, za cenu necelých 9 tisíc korun nemá na trhu konkurenci. Přeju mnoho úspěchů celé firmě!

    • Jakub Křivánek , 25. dubna 2013 9:23

      Děkujeme za Váš komentář Pavle a přejeme mnoho šťastných kilometrů. 

  • #38 Hana Rejmanová , 15. dubna 2013 12:41

    Zpětná vazba - nejdřív ta špatná a potom dobrá zpráva :-):
    Vadí mi absence návodu k použití. Myslím, že vzhledem k tomu, že kolo musí být bezchybně složené aby bylo řádně připraveno k bezpečné jízdě, měl by být návod ke složení naprostá nezbytnost. Jedná se zejména o spoj na řidítkách - kolegové s nadšením Foldy skládali a rozkládali ale teprve pátý v pořadí přišel na to, jak vlastně řidítka správně upevnit. A to jsou to technici. Chybějící návod vnímám jako velkou nezodpovědnost výrobce vůči zákazníkovi.
    A teď už jen superlativy :-) - mám za sebou prvních 50 km a musím říct že Foldy je super. Co se týká ergonometrie tak je hrozně pohodlná (měřím 164 cm), sedlo vůbec netlačí a to ani po prvních jízdách po dlouhé zimní přestávce. Převody mi vyhovují - nevidím rozdíl mezi Foldy a trekovým kolem. Hladké pneu fungují bez problémů na silnici i v terénu - jen na šikmé travnaté mezi se mi kolo smeklo - ale jsou to pláště do města - že. Se šlapátky nemám problém - v některých recenzích se píše že jsou "měkká". Zakoupený přední nosič super - při skládání vůbec nezavazí a zdá se, že na něm odvezu vše co je třeba včetně psa :-). Foldy je lehká a krásně se s ní manipuluje. Skládací spoje pěkně drží, nic se na ní nehýbe/nevrže/neklepe - akorát střed u šlapátek jsme museli dotáhnout ale to je asi u kol v záběhu normální. Skládání/rozkládání je rychlé a jednoduché, mile mě překvapilo, že Foldy lze krásně složit i s velkým košíkem připevněným na předním nosiči. Vypadá to, že si spolu pěkně užijeme :-).
    P.S. A hodně se mi líbí logo Foldy :-)

     

  • #37 Surva , 16. února 2013 22:15
    Dobry den,

    musim pochvalit kolo Foldy.
    Prosim o odpoved na otazku,pokud rozpojim brzdy a pomoci rychloupinaku vyhaknu kola,slozim ram a kola dam po strane,
    jaky je rozmer takto slozene Foldiny.
    Bez vyhaknutych kol je tento tento rozmer 85x65(x35) cm.
    Muj odhad po vyse uvedene operaci je 65x55(x40-45) cm.
    Na kolik se ,prosim, tento odhad blizi realite ?
    Timto rozmerem se clovek dostane temer na slozene rozmery legendarniho Bromptna pri vetsim prumeru a navic standartnich komponentech sehnatelnych v kazdem servisu.
    Na vylete neni dulezita rychlost slozeni,vyse uvedana operace pri rychloupinacich zabere max 2-3 min.

    Dekuji a preji prijemny den

    Jiri Surva
    • Jakub Křivánek , 18. února 2013 13:53

      Dobrý den, 

      děkujeme Vám za Vaší pochvalu skládacího kola Foldy. Rozměr složené Foldy s vyháknutými koly je 55 x 55 cm.V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

      S přáním hezkého dne ekolo.cz

       

  • #36 sobotková , 30. ledna 2013 16:35
    Dobrý den, jsme velice s manželem nadšeni z těchto kol, jediná překážka je manželova váha. Váží 112kg a kolo má max. váhu nosnosti 100kg. Je možné toto kolo přesto koupit? Děkuji
    • Jakub Krátký , 31. ledna 2013 13:03

      Dobrý den,

      na trhu existuje několik kol, které mají nosnost dostatečnou pro potřeby Vašeho manžela. Vaší pozornosti doporučím námi nabízené modely anglických elektrokol Wisper, které mají nosnost dostatečnou. Samozřejmě je potřeba vyvarovat se agresivnímu stylu jízdy a počítat s rychlejším opotřebením některých komponentů, např. brzdové špalíky, ráfky, atd.

       

      S pozdravem

      Jakub Krátký

      servis ekolo.cz

  • #35 Honza , 18. ledna 2013 21:42
    Dobrý den, od loňského podzimu jsem šťastným majitelem krásné červené Foldy. Mám na ní ujeto zatím jen něco přes 100 km, ale už teď jsem příjemně překvapen tuhostí kola při jízdě. Rozsah převodů je absolutně dostačující, není problém vyjet pořádný kopec, letos bych chtěl s Foldynou zdolat Praděd. Kolo je po řemeslné stránce krásně zpracované, zamrzí snad jen anglický návod k použití(naštěstí nepotřebný)od jakéhosi jiného a ošklivého skládacího kola. A taky nechápu, proč si, vážený výrobče, už konečně nevyměníte obrázek s rozměry kola, kde se stále chlubíte původním rozvorem.
    • Showroom ekolo.cz , 20. ledna 2013 12:58

      Pěkný den, Honzo a díky za pozitivní referenci na Foldy!   Máte pravdu, na návodu musíme zapracovat, v této sezóně už kola budou vybavena českým návodem se všemi informacemi. 

      Co se týče velikosti rámu, máme aktuálně skladem obě verze rámu delší i kratší, na webu to bude upraveno a zdůrazněno.

      Přejeme Vám skvělé zážitky při cestě na Praděd a těšme se na případné zaslání fotek z Vašeho výletu! 

  • #34 Miloslav Kocanda , 13. ledna 2013 13:57
    Dobrý den,

    mám jen malý dotaz. Proč došlo k tak rapidnímu zdražení od nového roku?
    DPH je zvedalo je o 1%.

    Děkuji

    S pozdravem

    MK
    • Jan Havlíček , 14. ledna 2013 17:56

      Dobrý den,

      kolo jsme byli bohužel nuceni zdražit kvůli meziročnímu nárůstu cen od dodavatelů. Nicméně i přes toto navýšení ceny zůstává Foldy nejdostupnější skládačkou ve své kategorii.

       

      S pozdravem Team ekolo.cz

  • #33 Richard , 1. října 2012 15:21
    Prosím bude možno si foldy vyzkoušet na bike Brno? A jak limitující je oněch 100kg?
    • Antonín Sedlák , 1. října 2012 15:57

      Dobrý den, na veletrhu Bike Brno 2012 budeme určitě vystavovat naše elektrokola Agogs a také skládací kola Foldy. Rozhodně bude možnost si tato elektrokola a skládací kola vyzkoušet a otestovat.

      Co se týká maximálního zatížení kol a elektrokol - rozhodně nedoporučujeme přetěžovat skládací kola a elektrokola nad maximální nosnostní limit, který je udáván výrobcem.

      S pozdravem Team ekolo.cz.

  • #32 Ivan , 27. srpna 2012 16:13
    Dobrý den, je možnost výměny pastorku za jiný s více zuby nebo technicky nemožné? Mám to od vlaku docela do kopce. Díky I.
    • Antonín Sedlák , 27. srpna 2012 18:01

      Dobrý den, pro zodpovězení tohoto technického dotazu prosím kontaktujte náš servis ekolo.cz, viz. http://ekolo.cz/ekolo-cz-servis
      S pozdravem Team ekolo.cz.

       

  • #31 Honza , 25. srpna 2012 11:50
    Dobrý den,
    v diskusi jsem se dočetl, že Foldy pro rok 2012 disponuje prodlouženým rámem. Znamená to, že rozvor kol je tedy už více než 1000mm? Pokud ano, o kolik mm je prodloužen? Vážně uvažuji o koupi skládacího kola, ale u většiny z nich je pro mě nepřijatelná malá vzdálenost mezi řidítky a sedlem. Děkuji za odpověď.
    • Antonín Sedlák , 27. srpna 2012 11:29

      Dobrý den. Je pravdou, že rám modelu skládacího kola Foldy doznal změn v délce rámu. Původní délka (rozvor) tohoto modelu skládacího kola byla 1000mm. 

      U nového modelu skládacího kola Foldy byl tento rám prodloužen o 50mm, takže v této době nabízíme skládací kolo Foldy v délce 1050mm.
      S pozdravem za ekolo.cz Team ekolo.cz.

  • #30 Defo , 6. srpna 2012 23:53
    Dobrý den.
    Je možné zakoupit lahvičku s lakem příslušné barvy pro opravu v případě poškození laku, k čemuž při skládání zákonitě dochází?

    Defo
    • Antonín Sedlák , 7. srpna 2012 10:31

      Dobrý den, zkuste kontaktovat náš servis (http://ekolo.cz/ekolo-cz-servis) , jestli je možné u nich tuto barvu zakoupit.

      S pozdravem Team ekolo.cz.

  • #29 Defo , 5. srpna 2012 1:29
    Dobrý den.
    Model 2012 označuje jednoznačně poslední provedení s prodlouženým rámem? Jak spolehlivě zjistím u kola, že se jedná tuto poslední - prodlouženou variantu?
    Díky
    • Showroom ekolo.cz , 5. srpna 2012 18:59

      Vsechny prezentované zde barvy mimo krémové jsou již z kolekce 2012.  Doporučujeme také specifikovat v objednávce.  

  • #28 Markéta , 29. července 2012 19:54
    Dobrý den,
    je možné si k tomuto kolu objednat ve vašem eshopu jiné pneumatiky? a jaké? Chtěla bych nějaké více do terénu... Děkuji za odpověď.
    • Antonín Sedlák , 30. července 2012 18:07

      Dobrý den, u skládacího kola Foldy je možnost objednat jiné pláště, ale pouze z nabídky plášťů na našich elektrokolech. Prodejem plášťů zvlášť se příliš nezabýváme, zkuste se obrátit na nabídky specializovaných prodejen cyklistiky.
      S pozdravem Team ekolo.cz.

  • #27 Eva , 19. června 2012 10:05
    Prosím o radu, tj srovnání dvou skládacích kol. Foldy a Bottecchia 479. Obě hezké - je nějaké významné kritérium (mimo odlišný vzhled) při výběru?
    Děkuji za odpověď.
    • Antonín Sedlák , 19. června 2012 10:24

      Dobrý den, je těžké posuzovat a hodnotit klady a zápory těchto modelů skládacích kol, neboť nabízíme pouze skládací kolo Foldy a s kolem Bottecchia 479 nemáme žádné zkušenosti. 
      Pokud můžeme nabídnout radu - přihlédněte k váze kola, výbavě daného modelu v poměru cena/výkon/nabízené komponenty.
      Také je dobré kolo "osedlat" a vyzkoušet si vlastní pocit z polohy na kole.

    • Antonín Sedlák , 19. června 2012 10:25

      Dobrý den, je těžké posuzovat a hodnotit klady a zápory těchto modelů skládacích kol, neboť nabízíme pouze skládací kolo Foldy a s kolem Bottecchia 479 nemáme žádné zkušenosti. 
      Pokud můžeme nabídnout radu - přihlédněte k váze kola, výbavě daného modelu v poměru cena/výkon/nabízené komponenty.
      Také je dobré kolo "osedlat" a vyzkoušet si vlastní pocit z polohy na kole.

    • Antonín Sedlák , 19. června 2012 13:11

      Dobrý den, je těžké posuzovat a hodnotit klady a zápory těchto modelů skládacích kol, neboť nabízíme pouze skládací kolo Foldy a s kolem Bottecchia 479 nemáme žádné zkušenosti. 
      Pokud můžeme nabídnout radu - přihlédněte k váze kola, výbavě daného modelu v poměru cena/výkon/nabízené komponenty.
      Také je dobré kolo "osedlat" a vyzkoušet si vlastní pocit z polohy na kole.

  • #26 Petra , 15. června 2012 23:43
    dnes jsem si zakoupila skladací kolo Foldy..13 let jsem na kole neseděla ,ale musím říct,že jsem nadšená a vděčná za doporučení.hned dnes jsme si jeli udělat první výlet a s nadšením jsem v cíli zjistila,že jsem ujela 34 km jako by se nechumelilo..trošku mě sice bolí nohy a ...:-)))ale nic méně to za to stálo a těším se na další km s ním...
    • Antonín Sedlák , 16. června 2012 11:10

      Dobrý den, děkujeme za Vaše poznatky a nadšení. Jsme rádi, že jste se skládacím kolem Foldy spokojená a přejeme mnoho dalších krásných zážitků a kilometrů. S pozdravem Team ekolo.cz.

  • #25 Vojtěch Pacák , 6. června 2012 10:10
    Dobrý den. Zničil jsem u FOLDYHO převodník a taky osu :-( Můžu si to u vás objednat??? Díííík Vojta
    • Antonín Sedlák , 6. června 2012 10:56

      Dobrý den, neměl by to být problém, náhradní díly máme skladem. Zavolejte si k nám do servisu (226 210 226) a můžete se domluvit na výměně těchto dílů.

  • #24 Radek , 17. dubna 2012 11:16
    Mám zájem o kolo Foldy,ale chci si ho napřed vyzkoušet,v Brně ve Futuru to nebylo možné,nikde jinde jsem ho neviděl,na Hybešově mají jen Brompton,nebyl žádný problém se na kole projet,prosím informaci, kde v Brně nebo blízkém okolí je možno se na Foldy svézt děkuji Radek
    • Showroom , 17. dubna 2012 14:50

      Pěkný den Radku, moc radi bychom Vám vyhověli, oba nasi partneři - IGI ve Futuru i Cyklospeciality maji možnost mít od nás testovací skládačky Foldy.  Netušíme proč topho nevyužijí, když je o ně takový zájem, ale nutit je nemůžeme :(  

      Oba prodejce jeste jednou obešleme s nabídkou abyste si skladačku Foldy mohl vyzkoušet i v Brně. 

  • #23 Tina , 9. února 2012 22:56
    Dobrý den,
    plánujete na rok 2012 nějaké nové barvy? Ideálně bez metalízy? Mým snem je žluté kolo :)
    Řeším také umístění předního košíku - je možné ho umístit přímo na rám, nikoli na řídítka (např. tak, jak to má Brompton)? Když vozím těžší náklad, tak se s řidítky hůř manipuluje. Děkuju.
    • Antonín Sedlák , 10. února 2012 16:11

      Dobrý den, u verze Foldy (http://ekolo.cz/-d107) máme pro letošní rok 2012 opravdu připraveny jiné barvy. Lesklé, s metalízou a jena z nich je žlutá, ale ne křiklavě, spíše jako vanilková zmzlina :)). Všechny barvy jsou k nahlédnutí u nás. http://ekolo.cz/kontakt-1

      Co se týká dotazu na přední košík - ano, je možnost umístit jej jinam, než na řídítka, ale zatím pouze na přední vidlici (http://ekolo.cz/-d102).

  • #22 bubera , 30. listopadu 2011 19:01

    Zdravím. Nedočetl jsem se údaje o baterii. Jednotlivé komponenty jsou běžně k dostání? A nabíječka je součástí výbavy? Díky za odpověď

    • Showroom ekolo.cz , 30. listopadu 2011 21:37

      Foldy je skladádací jízdní kolo, ne elektrokolo.... 

  • #21 petr hába , 29. listopadu 2011 9:15
    je možné toto kolo pořídit s ppřevodovkou cca pouze 3 stupně v zadním náboji včetně šlapací brzdy?děkuji za odpověd
    • Antonín Sedlák , 29. listopadu 2011 10:17

      Dobrý den, bohužel, skládací kolo Foldy je konfigurováno s čelisťovými brzdami a 8-mi stupňovým řazením s "přehazovačkou" microSHIFT. Přestavba na Vámi požadovanou konfiguraci by se Vám prodražila.

  • #20 Martin , 13. srpna 2011 23:55
    Dobrý den, dá se samostatně koupit sedlovka této skládačky? Děkuji.
    • Showroom, ekolo.cz , 16. srpna 2011 13:33

      Dobrý den, ano, tento díl se dá samostatně koupit, cena je cca 450,- Kč.

  • #19 Lukáš Klinkovský , 21. července 2011 7:23
    Asi tři měsíce používám skládací kolo Foldy a jsem spokojený. Za ty peníze je to dobré kolo. Je lehké, malé a skladné. Prostě ideální do města. Navíc měřím 196 cm a dá se na tom jezdit, sedlovku mám na maximu. Můžu doporučit.
    • Showroom - ekolo.cz, ekolo.cz , 21. července 2011 9:27

      Dobrý den, velmi děkujeme za Váš příspěvek. Jsme rádi, že jste se skládacím kolem Foldy spokojený a přejeme mnoho dalších bezstarostných kilometrů.

  • #18 David Pechanec , 2. července 2011 20:05
    Dobrý den. Mám 195cm 80kg. Chci skládací kolo na ježdění do práce asi 1.5km rovná trasa víckrát za den. Vlezu se na kolo? :-) V informacích je do 190cm tak těch 5cm by nemělo vadit.
    • ekolo.cz , 6. července 2011 13:03

      Je důležité aby se Vám na kole sedělo a jelo dobře, proto se určitě zastavte na testovací jízdu a poznáte to. Těžko odpovedet jenom takto, ale mame i vyšší majitele Foldy než je doporučených 190cm.

       

  • #17 Roman Kiske , 12. června 2011 16:27
    Dobrý den, chci se zeptat zda se dá regulovat výška řidítek a pokud ano, jak jsou v max. výšce od země? Děkuji
    • Antonín Sedlák, ekolo.cz , 13. června 2011 11:24

      Dobrý den, výška řídítek u skládacího kola Foldy je regulovatelná a maximální výška od země, které se dá dosáhnout je 110 cm.

       

  • #16 Pavel , 19. května 2011 17:06
    no nejlepší natrhu je brompton angláni stará firma nic montovanýho v thajsku ale je drahej a do smrti. pak asi dahon.Foldy a ostatní jsou chudší příbuzní nevydrží tolik ale když nejsou peníze tak na menší a lehčí postavy nějaký pátek taky jakž takž poslouží
    • Antonín Sedlák, ekolo.cz , 20. května 2011 18:12

      Dobrý den, vcelku s Vámi souhlasím, skládačky Foldy jsou dobrým výběrem v poměru cena/výkon/výbava.

  • #15 Kristyan , 18. května 2011 14:15
    PS: Černá barva se na "standardní" Foldy neplánuje? A dá se případně objednat?
    • Antonín Sedlák, ekolo.cz , 20. května 2011 18:10

      Dobrý den, barevné varianty u skládaček Foldy jsou opravdu jen červená, modrá a stříbrná, ve variantě 2011 pouze barva vínová. O černé barvě bohužel nuvažujeme...

  • #14 Kristyan , 18. května 2011 14:13
    Dobrý den, velice rád bych si pořídli kolo Foldy a je zde jediná věc, která mě zatím od nákupu odrazuje. Nosič. Nikde jsem se nedočetl, zda neexistuje jiná varianta, než je přední nosič, jelikož ten nechci. Opravdu se nedá na Foldy pořídit zadní nosič, který by byl napevno uchycený? Jestli existuje, hned kolo beru… Děkuji,Kristyan
    • Antonín Sedlák, ekolo.cz , 20. května 2011 17:53

      Dobrý den, je mi to velice líto, ale vzhledem ke konstrukci rámu kola Foldy jsme nenašli dodavatele nosičů (zadních) pro tyto skládačky.

  • #13 Petr , 8. května 2011 19:40
    hezky den, kolo dahon eco c6 stoji 8999kc. to je jen o malo vic nez vase kolo foldy. abyste me presvedcili pro koupi foldy, musela by byt cena daleko priznivejsi. s pozdravem petr svoboda
    • ekolo.cz , 9. května 2011 13:22

      Pěkný den, přesvědčovat Vás nebudeme, porovnáte-li si váhu, komponety, funkčnost a užitnou hodnotu tak se rozhodnete jistě správně sám...

  • #12 Martin , 25. března 2011 13:20
    Dobry den, je nejaky rozdil ve Foldy puvodni model a model 2011 - krome pridane vybavy jako vak apod.? Dekuji
    • ekolo.cz , 26. března 2011 7:39

      Rozdíl je v prémiové barvě a v nadstandardní výbava kola sladěné do bordó-černé. Cyklokomponenty jsou shodné jako u modelu Foldy.

  • #11 Martin Materna , 10. března 2011 12:53
    Dobrý den, mám zájem zakoupit si kolo Foldy. Chtěl jsem se zeptat na jednu věc. Vzhledem k tomu, že často jezdíme na chatu a částečně vede cesta lesem - je možné zakoupit k tomuto kolu širší pneu? Děkuji za odpověď
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 10. března 2011 15:42

      Ano, lze si dokoupit širší pláště, a to o rozměru max. 20" x 1,75

  • #10 Eva Krausová , 25. února 2011 14:09
    Dnes jsem si domů přivezla skládačku Foldy. Musím vyjídřit naprostou spokojenost i nadšení. Skládačka má pěkný design, kvalitní komponenty, 8 rychlostí-což bohatě stačí do všech situací. Kdo oceňuje detaily a krásu, ohodnutí provedení kol-ráfků i volby pláštů s reflexem. Díky úzkým a hladkým gumám má i perfektní jízdní vlastnosti. V blízké budoucnosti se jistě vrátíme ještě pro jednu. Foldy je Fajn.
    • ekolo.cz , 25. února 2011 17:19

      Děkujeme za positivní hodnocení

  • #9 Klimscha , 30. listopadu 2010 18:25
    Je skládací kolo "Foldy",vhodné pro úpravu na elektrokolo s agregáty firmy "golden motor".Děkuji za odpověď.
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 1. prosince 2010 11:28

      Ne, není zde pro přestavbu prostor, navíc je třeba počítat s nemalým nárůstem hmotnosti a větším zatížením na některé části rámu, který není na toto dimenzován.

  • #8 vibroboy , 20. listopadu 2010 14:40
    Prodává se i samotný rám s vidlicí? Po přestavbách mám doma komponentů nevyužitejch, jako otočné řazení, brzdy, přehazka, náboje kol, tak by mě zajímalo jestli se prodává samotnej rám s vidlicí, hlavovým složením a případně sedlovkou. děkuji.
    • ekolo.cz , 21. listopadu 2010 20:44

      Nene, bohužel. toto kolo je naprosto skvěle vyladěno s komponenty, se kterými se prodává. Části kola bohužel k dispozici nejsou a nebudou. Stejně jako u našich modelů elektrokol.

  • #7 Jara , 25. října 2010 11:50
    Dobrý den, kolo se mi moc líbí, ale ráda bych si ho nejprve vyzkoušela. Bydlím v Plzni a nevím kde kolo mají a kde bych ho mohla vyzkoušet. Prosím poraďte mi. Díky
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 25. října 2010 17:08

      Co se týče prodeje tohoto modelu, můžete se obrátit na jednoho z našich obchodních partnerů ve Vašem regionu. Obávám se, že testování tohoto modelu nikdo z nich neumožňuje.

  • #6 Kilian , 8. září 2010 12:21
    OK, ekolo.cz, Foldy nemá s Dahonem nic společného, jen obě kola vypadají na pohled stejně :-) IMO bylo Foldy představeno někdy v červnu 2010, Dahon Mu SL v květnu 2009. Ale to je jedno, Foldy vypadá dobře, je levné a podobná si jsou snad všechna kola v téhle kategorii, protože používají stejné konstrukční prvky.
    • ekolo.cz DAHON Mu SL , 8. září 2010 15:19

      Ano, pane Kiliáne, stejně jako 28 dalších modelů skládacích kol má podobný rám. On je totiž takto vypadající rám pro "skládací kolo" ideální, proto jej výrobci používají, jak správně píšete :)   A v neposlední řadě, zde zmíněné DAHON Mu SL je více než 4x dražší než FOLDY (konkrétně 31.990 Kč)...

  • #5 Kilian , 3. září 2010 14:59
    Honzo, designově vychází Foldy z Dahonu Mu SL, vybavením je srovnatelné s Dahonem Speed D7 nebo Authorem Simplex. Když si ta kola dáš vedle sebe, poznáš na nich mnoho shodných dílů a vychytávek. Já si kvůli blatníkům, nosiči, šířce plášťů a magnetům vybral jiné kolo než Foldy, ale to neznamená, že by Foldy bylo horší. Jen je pro někoho jiného, než pro mne :-)
    • ekolo.cz , 3. září 2010 20:42

      Vážený Kiliáne, designově skládací kolo Foldy vychází ze skládacího kola Foldy. Se značkou Dahon, byť zde byla zmiňována, nemá zcela nic společného a stejně můžeme říci, že Dahon Mu SL vychází z ekolo.cz Foldy, protože na trh přišly tyto modely ve stejný čas.

  • #4 Honza , 2. září 2010 16:09
    Dobrý den, je možné na kolo namontovat normální blatníky (jako např. u Dahonu) a připevnit nosič? Má kolo magnetky, které je drží složené pohromadě? Kolik zubů má převodník a k jakému kolu (např. od Dahonu) by se svou výbavou dalo přirovnat? Děkuji předem za Váš čas a odpovědi.
    • ekolo.cz , 3. září 2010 10:10

      Pěkný den,
      odepínací blatníky dodávané s Foldy jsou zcela dostačující. Na matice lze připevnit i jiné blatníky, ale musí délkou držáků a roztečí pasovat. Nosič lze fixovat na sedlovou trubku, ne na rám. Ne, kolo nemá "magnetky", složené kolo se fixuje páskem, který je v jeho výbavě. Přední tác má 52 zubů. Foldy nesrovnáváme s modely jiných značek, del vybavení si ale takové srovnání můžete udělat sám.

  • #3 ywi , 24. srpna 2010 11:24
    Dobry den, jaká je záruka na samotný rám tohto kola?
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 24. srpna 2010 11:27

      24 měsíců

  • #2 Soucha , 3. srpna 2010 13:38
    Jaká je rozteč přední vidlice, na první pohled vypadá užší než standardní.
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 3. srpna 2010 14:08

      Vnitřní rozměr je 72mm.

  • #1 Jan Antoš , 26. června 2010 17:38
    Jaká je prosím nosnot skládačky Foldy?
    • ekolo.cz , 27. června 2010 18:41

      Nosnost je 100 kg, ja je uvedeno v parametrech. Maximální výška jezdce pro pohodlnou jízdu je 190 cm.

© 2008/2013 ekolo.cz s.r.o., Bubenská 1477/1, 17000 Praha 7 | Všeobecné obchodní podmínky