Agogs UPHILL

UpHill znamená jízdu DoKopce a to umí terénní elektrokolo Agogs UPHILL dokonale! Konečně opravdový elektrický MTB.

Cena vč. DPH: 34 988 Kč
Cena bez DPH: 29 156 Kč
Dostupnost: Skladem

 
Agogs Uphill je čistokrevný horák, s dvoupalcovými plášti, robustním alu rámem a zcela novým japonským systémem asistovaného pohonu. A především - jezdí do kopce zatraceně rychle.

Na řidítkách elektorkola Uphill naleznete podsvícený display a ovládacími prvky, kterými nastavujete 6 stupňů míry asistence elektromotoru, na kterém sledujete aktuální rychlost, ujetou vzdálenost, ale také aktuální výkon elektromotoru. Nástup asistence elektromotoru po šlápnutí do pedálů je okamžitý, proto toto e-kolo není vybaveno samostatným akcelerátorem.

Dle volby míry asistence elektromotoru a terénu nabízí Uphill dojezd 40-80 kilometrů (baterie LiPol 360Wh). Díky relativně nízké váze a přesnému řazení je toto kolo skvěle použitelné i bez zapnuté elektroasistence.

Zajímavou funkcí je režim "automat", který vypojí asistované šlapání a oživí akcelerační páčku na levém gripu s níž snadno aktivujete elektromotor jenom ve chvíli, kdy jeho pomoc potřebujete.

O pohodlí jezdce na nerovných cestách se postará odpružená vidlice se zdvihem 100mm a zamykáním a také odpružená sedlovka. Díky 8mi převodům Shimano Alivio a lehkému chodu si na elektrokole Uphill poradíte se stoupáním až 18%!

ExtraEnergy.orgAgogs Uphill získal významné ocenění v evropském testu elektrokol nadace ExtraEnergy. Vzhledem k velmi dobrým parametrům může na evropském trhu nyní nést pečeť kvality "Dobrý". Toto ocenění získalo pouze 35 výrobků z celkem 46 v tomto náročném testu.  Jednalo se vůbec  o první účast českého elektrokola.

Výsledky testu elektrokol ExtraEnergy (str. 132, v němčině)

Reportáž o testování kola Uphill v terénu (Rebel bike)

Test elektrokola AGOGS Uphill - český buldozer (hybrid.cz)

 
 

 

Parametry

Typ kola Terénní MTB elektrokolo
Materiál rámu Slitina Alu TIG 6061
Ráfky 26 palců, Alexrims DH19, hliníkové
Pláště 26 x 2.1" Kenda KLAW XT
Přehazovačka Shimano Alivio, 8 rychlostí
Brzdy Přední i zadní Tektro 836, čelisťové, keramické destičky GigaPower
Přední vidlice RST Omega TnL, s hydraulickým zamykáním a nastavením, zdvih 100mm
Řidítka Zoom MTB; Ø 31,8 mm
Sedlo GS - umělá kůže s logem
Sedlovka Promax, odpružená, nastavitelná tuhost
Blatníky Plast ABS - nejsou součástí zákl. výbavy
Stojan Postranní, polohovatelný
Speciální výbava Multifunkční display (volitelných 6 stupňů asistence, celkový nájezd, rychlost, kapacita baterie, podsvícení), zapouzdřený systém PAS, akcelerační páčka, kryt přehazovačky
HMOTNOST 19,6 kg + 3,1 kg baterie
Max. zatížení 120 kg (vč. nákladu nosiče)
DOJEZD 40 - 80 km v režimu PAS (dle míry asistence)
Typ a kapacita baterie AE Lithium-Polymer 360 Wh (10Ah / 36V)
Max. doba nabíjení 5,5 hodiny
POHON Asistované šlapání 6 úrovní, akcelerační páčka
Typ elektromotoru Bafang QSWXH series, bezkartáčový v zadním náboji
Max. / jmenovitý výkon motoru 400W / 250W
Průměrná rychlost jízdy 31 km/h
Max. stoupání 18%

Nový komentář

(nebude zveřejněn)

Komentáře

  • #36 leoprsk , 24. ledna 2012 15:49
    A co takhle ryze silniční elektrokolo. Něco na tenkých pláštích na silnice. Dělá se něco takového? Nikde jsem nic podobného neviděl. Případně, je možno elektrosystém doplnit na již hotoové silniční kolo a za jakou cenu?
    • Antonín Sedlák , 24. ledna 2012 18:23

      Dobrý den, nejdříve odpověď na Vaši druhou otázku - u přestavby silničního kola na elektrokolo za použití elektrosetu (motor, baterie, kabeláž, ovládací jednotka, řídící jednotka...) je díky geometrii silničního kola problém namontovat (vyplést) elektromotor do předního kola. Neumožňuje to příliš úzká vidlice. Nehledě na výrazné zvýšení váhy kola. Cena elektrosetů se pohybuje cca od 13.000,- Kč výše.

      Co se týká dotazu "ryze silniční elektrokolo", zkuste tyto odkazy - http://www.bh-emotion.com/catalogo/carbon-plus/ a http://www.bh-emotion.com/catalogo/race-plus/ .  

      S pozdravem team ekolo.cz.

  • #35 Filip , 16. listopadu 2011 22:58
    Dobrý den,
    jakou výbavou se liší nový model Uphill o kterém byla zmínka v rámci článku ohledně výstavy v Brně na titulní straně ekolo.cz.? Děkuji
    • Jakub Ditrich , 18. listopadu 2011 11:25

      Pěkný den,

      inovovaná verze modelu Uphill zaznamenala změny v robustnějším představci řidítek, bylo upraveno nastaveni asistence, aby zabirala více "odspoda", najdete zde take kvalitnejsi odpružení sedlovky a anatomicky tvarovane sedlo. Uphill nyní disponuje take USB napájením na řidítkách, jako ostatní modely elektorklol AGOGS. 

  • #34 Vašek Kolář , 25. října 2011 10:05
    Mám dvě MTB kola navíc. Je technicky možné přestavět klasické horské kolo na elektrokolo? Případně co tomu brání?
    • Antonín Sedlák , 26. října 2011 15:36
      Dobrý den, určitě je to technicky možné a v dnešní době i běžné. Naše firma ekolo.cz se tímto nezabývá, ale existuje velké množství prodejců, kteří nejen prodávají elektro sety (baterie, motor, řídící jednotka, kabeláž atd), ale také je montují na různé typy kol. Bránit tomu může stavba a geometrie rámů kol. Je potřeba najít místo pro na uchycení baterie, přeplést kolo ( vhodný typ drátů) apod. Nicméně i s tím to by si kvalifikovaný servis měl poradit. S pozdravem team ekolo.cz.
  • #33 Petr Žabokrtský , 4. října 2011 7:10
    Dobrý den, uděluji ten nejlepší komentář!! Jen by výrobce měl dodávat s kolem i křížovky, aby si jezdec na kopci krátil čas čekáním na ostatní spolujezdce...
    Ještě bych se zeptal, jestli se dá někde sehnat cestovní nabíječka? Děkuji za odpověď.
    • Antonín Sedlák , 4. října 2011 16:10
      Dobrý den, ještě jednou děkujeme za chválu. Co se týká cestovní nabíječky, taková varianta není. Zkuste vézt standardní přiloženou nabíječku nebo lze použít měnič napětí do auta.
  • #32 me , 1. října 2011 17:48
    Do kopce to jezdi dobre, ale clovek nesmi zastavit. Protoze jak zastavi, uz to tezke kolo rozjede jen tezko... :-( Chybi tam knoflik, ktery by s rozjezdem pomahal, protoze rozslapat to tezke kolo do vetsiho kopce je fakt dost narocne...
    • Antonín Sedlák , 3. října 2011 10:32
      Dobrý den, v případě elektro kola AGOGS Uphill je "akcelerační" páčka na levé části řídítek, u levého gripu. Při asistenci nastavené na AUTO je možnost dopomoci při rozjezdu v kopci nebo pro rychlejší start.
  • #31 MIK , 7. září 2011 10:26
    reaguji na příspěvek [24] a ptám se, jakou odhadujete reálnou životnost Li-Pol baterie, pokud se s kolem v zimě nejezdí a nabitá baterie bude uskladněna cca 3-4 měsíce mimo kolo v suchém a chladném prostředí. Během dalších měsíců bude baterie v provozu 1-3x týdně s průběžným nabíjením po dojetí. Díky za odpověď. MIK
    • Showroom ekolo.cz , 8. září 2011 13:49
      Dobrý den, reálná životnost baterie, při použití v souladu s návodem, je cca 20.000 - 25.000 km.
  • #30 Karel Paleček , 9. srpna 2011 20:59
    Bydlím v Podještědí (kousek za Libercem). Jsem senior a uvažuji o kvalitním ekole nejen pro rekreaci a pohybu, ale i pro nákupy. Doporučte mi prosím prodejce v okolí
    • Showroom, ekolo.cz , 10. srpna 2011 10:46

      Dobrý den, všichni naši partneři jsou uvedeni na našich internetových stránkách ekolo.cz v sekci distributoři (http://ekolo.cz/prodejci) v části Liberecký kraj.

      Jmenovitě jsou to RJ CYCLING s.r.o Liberec; CYKLOSPORT - Evžen Cirkl Frýdlant a REBEL BIKE Jablonec nad Nisou.

  • #29 Tomas S , 27. července 2011 10:53
    Chcem sa opytat, ci je mozne dodat aj s kotucovymi brzdami, dik, Tomas
    • Showroom, ekolo.cz , 27. července 2011 13:03

      Dobrý den, elektrokola AGOGS Uphill jsou konfigurována s čelisťovými brzdami (V-brake) s možností dodatečné montáže kotoučových brzd. Vzhledem k tomu, že nenabízíme kotoučové brzdy, není možnost elektrokolo AGOGS Uphill dodat s touto konfigurací.

  • #28 Vladimír Chmel , 24. července 2011 17:54
    Dobrý den,je v případě koupě tohoto kola přes internet zajištěn servis a záruční oprava v Českých Budějovicích nebo musím kolo odeslat do vaší prodejny?
    • ekolo.cz , 24. července 2011 18:08

      Dobrý den, v případě online nákupu je prodej realizován z naší pražské centrály a garanční servis je pak zajistovan Servisem ekolo.cz v Praze. Z toho důvodu doporučujeme, nákup uskutečnit přes některého z našich prodejců v jihočeském kraji.

  • #27 Martin Novák , 18. července 2011 8:29
    Dobrý den, chtěl mych se zeptat na cenu baterie u tohoto kola.Děkuji.
  • #26 vlastik , 9. července 2011 20:39
    Prosim vas bude na Agogs Uphil i silnejsi baterie treba jak na Wisper Sport nebo lze baterii vymenit? moc dekuji
    • ekolo.cz , 10. července 2011 11:18

      Pěkný den, ne v současné chíli nepočítáme u modelu Uphill s větší kapacitou než je 360 Wh. Pro extrémně dlouhé dojezdy máme v nabídceprávě Wisper Sport, od září s kapacitou až 558 Wh (15.5 Ah / 36V).

  • #25 Libor Nowak , 31. května 2011 6:50
    Dobrý den, mám zájem pořídit si ekolo, které bude mít dobré paramertry. Už mám celkem jasno. Mám však dotaz, kde je možné testovat ekolo Uphill MTB. Jsem z Krnova. Děkuji za odpověd.
    • ekolo.cz , 31. května 2011 10:13

      Pěkný den,

      nejbližší testovací místo se nachází cca 50 km od Vás - v Ostravě, STK Třebovice - Třebovická 5299/1,722 00 Ostrava-Třebovice (u Tesca),
      Telefon: +420 596 966 300, Web: www.topkolo.cz

  • #24 Filip Novák , 22. května 2011 22:29
    Měl jsem na jeden den zapůjčený Agogs Uphill, abych vyzkoušel na nějaké své trase jak to jede. Musím říct že jsem byl funkčností eletroniky příjemně překvapen.Ujel jsem 38km v poměrně kopcovitém terénu a zlehka jsem vyjel i soupání o kterých jsem nevěřil že na tomto kole zvládnu. Výlet na tomto kole byl taková pohodička, nebyla to dřina jako na klasickém :-) Na konci trasy byly baterie zhruba na 50%, takže udávaná délka dojezdu až 80km je asi reálná, pokud člověk nemá asistenci pořád naplno a šlape a přehazuje jako na normálním kole. Jen mě překvapilo, že ve specifikaci je uváděna přehazovačka řady Alivio, ale na Uphillu který jsem měl zapůjčený i na jiném kusu na výstavě byla nižší řada Acera.. Já osobně bych ocenil kolo s celkově lepší výbavou. Není v plánu nějaký "Uphill II" s lepším osazením, případně není možnost volby na objednávku ?
    • ekolo.cz , 23. května 2011 7:45

      Pěkný den, děkujeme za otestování. Kola, určená z půjčování jsou z loňské série a mají nižší osazení (rozdílů je více). Kola, která jsou v prodeji mají osazení dle sepcifikace na webu. Dlěí generace tohoto kola (září 2011) bude mít zřejmě osazení S.Deore a přední přesmykač.

  • #23 MichalS , 16. května 2011 22:57
    Dobrý den, lze u nějakého Vašeho elektrokola použít sedačku HAMAX s úchytem na sedlovou-rámovou trubku? Mechanizmus úchytu je před trubkou a v prostoru baterky je jen plech obepínající trubku. Má tloušťku cca 3mm. Pokud baterka nedoléhá těsně k trubce, třeba by se tam vešel. Mám zájem o UPHILL, ale nechci kvůli tomu kupovat novou sedačku.
    • Antonín Sedlák, ekolo.cz , 20. května 2011 17:49

      Dobrý den, máme na dětské sedačka speciálního dodavatele, ale i tak nejdou na všechny naše modely. Sedačky HAMAX patří k nejlepším na trhu a znám je, ale nedokáži posoudit, zda právě jejich úchyt bude pasovat. Jediný způsob jak toto zjistit, je vzít úchyt a přijet k nám do Bubenské 1, Prahy 7 a tady jej můžeme fyzicky vyzkoušet.

    • Antonín Sedlák, ekolo.cz , 20. května 2011 17:49

      Dobrý den, máme na dětské sedačka speciálního dodavatele, ale i tak nejdou na všechny naše modely. Sedačky HAMAX patří k nejlepším na trhu a znám je, ale nedokáži posoudit, zda právě jejich úchyt bude pasovat. Jediný způsob jak toto zjistit, je vzít úchyt a přijet k nám do Bubenské 1, Prahy 7 a tady jej můžeme fyzicky vyzkoušet.

  • #22 GUNTER , 4. května 2011 23:29
    Dobri den prosim vas chci se zeptat toto kolo uvezemne do kopce bez slapani a pokud ne tak jestli je na trhu elektro kolo ktere potrebuje minymalni slapini do kopce dekuji gunter
    • ekolo.cz , 5. května 2011 14:35

      Elektrokola bez šlapání nejezdí, ani do kope ani po rovině. Termím "minimální šlapání" je poněkud nejasný..

  • #21 jukli , 6. dubna 2011 15:08
    Já jsem myslel přetěžovat ve smyslu délky kopce/ času podržení páčky..
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 6. dubna 2011 18:02

      Jelikož funkce akcelerační páčky neumožňuje jízdu bez šlapání, délka kopce nebo doba využívání páčky není v tomto ohledu důležitá.

  • #20 jukli , 6. dubna 2011 14:47
    Ano, děkuji, tomu rozumím. Jen ještě k tomu motoru, je nějaká rozumná hranice zatížení? Mohu přetěžováním motor i zničit ? Zdar J.K.
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 6. dubna 2011 14:52

      Pokud se dodrží udávaná nosnost, motor nebude přetěžován a zničení nehrozí.

  • #19 jukli , 5. dubna 2011 9:58
    Dobrý den, zajímám se o nějaké podrobnější informace ohledně funkce auto. jak se tam přepnu. jak to funguje, jsou omezení - časová, výkonová, je motor jištěn nějakou pojiskou? Jednoduše - jak moc se dá páčka mačkat.. S pozdavem Jirka , Zlín
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 6. dubna 2011 13:46

      Mód "AUTO" si zvolím na ovládacím panelu (display). Funkce spočívá vtom, že motor aktivuji až přidržením akcelerač. páčky, kdy okamžitě dostanu 100% podpory, do té doby motor neasistuje. Využívám na trase, kde nepotřebuji neustálou asistenci motoru ( jízda po rovině nebo při klesání terénem) do doby, než se objeví úsek, kde je asistence nutná a nemám prostor pro to, abych rukou něco volil na displayi. Jednoduše přidržím palcem, aniž bych se pouštěl. Až terén dovolí, opět si můžu navolit požadovanou intenzitu.

  • #18 Mária , 4. dubna 2011 9:12
    Dobrý deň, prosím Vás dajú sa zdvihnúť riadidlá na uphile ak áno ako? Ďakujem.
    • ekolo.cz , 4. dubna 2011 16:38

      Ano, povolením imbusu na představci je možné nastavit výšku řidítek.

  • #17 Helena , 29. března 2011 10:31
    Dobrý den,s manželem bychom rádi pochválili vaše prodejce z Ostravy-topkolo.cz Jejich ochota a přístup je ukázková a my se už těšíme z jednoho uphila a wispera.Děkuji
    • ekolo.cz , 29. března 2011 21:08

      Paní Heleno, takové zprávy dostáváme velmi rádi. Děkujeme a přejeme Vám mnoho spokojených kilometrů na elektrokolech!!

  • #16 Filip , 25. března 2011 23:13
    Dobrý den, několikrát se tady mluvilo o velikosti rámu kola Uphill, ale nějak ji nikde nemohu najít. Jak velký rám tedy je ? Děkuji
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 28. března 2011 12:37

      Výška rámu je 49 cm.

  • #15 Pavel , 24. března 2011 14:57
    Měl jsem možnost se na tomto kole projet, první dojem ok. ale zarazila mě vůle na šlapaní, která mi přišla velice nekomfortní. Po dotazu mi prodejce sdělil, že se jedná o standardní jev, že je to spojeno s funkcí příšlapového systému. Můžete mi to prosím vysvětlit.
    • ekolo.cz , 24. března 2011 22:41

      Můžeme. Systém DAPU kombinuje snímání tlaku na kliky kola a rychlost jejich rotace. Pokud je tlak na pedálech malý -  tedy máte zvolenu moc velkou míru elektrické pomomoci, nebo moc lehký převod - tak citíte při šlapání vůli snímače.

      Jedná se o normální jev, do té doby, než se naučíte volit jizdní vlasntosti kola tak abyste jezdil efektivně a bez tohoto pocitu. Všechny systémy, které snímají tlak (torzní systémy pedelec) se chovají víceméně stejně.

  • #14 Lexicek , 20. února 2011 10:42
    Toto kolo mi silne pripomina Leviatec, technicke parametry jsou stejne az na Akumulator(LiPo, LiIon) a ovladani s tachometrem. jenze Leviatec je o 12000 levnejsi.
    • ekolo.cz , 21. února 2011 14:04

      Pěkný den, bohužel se mýlíte. Pokud odkazujete na model Leviatec Moonshine, nemá s ním tento model elektrokola společného nic, všechny komponenty AGOGS Uphill jak elektrické, tak mechanické pochází od značkových výrobců. Žádné z kol produkce Leviatec nemá evropskou certifikaci. 

      Zřejmě by bylo ideální, kdyby jste měl šanci si zastavit u některého z partnerů ekolo.cz a Agogs Uphill si sám vyzkoušet a zjistit v čem je rozdíl.

  • #13 Šimon , 2. února 2011 2:22
    Dobry den, jde na kolo namontovat detsku sedacku konkretne Hamax Kiss http://www.cyklo-online.cz/sedacka-hamax-kiss-detail-105-zbozi-2731.htm Nebo bude kolidovat uchyt baterie s nosicem sedlovky? Diky
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 2. února 2011 13:16

      Jelikož je úchyt na sedlovou-rámovou trubku, za kterou je vsazena baterie, nelze tento typ použít. Použít lze sedaček značky bobike (MaxiCity, MaxiTour), které Vám můžeme objednat.

  • #12 Jirka , 16. ledna 2011 1:00
    Dobrý den, Tak jsem si zde právě přečetl že elektrokola guewer nejsou certifikovaná a že test byl podplacen. Proč jste se tedy proti tomu nebránil? Jak je možné že zde může někdo prodávat kola bez certifikace?
    • ekolo.cz , 16. ledna 2011 18:19

      Společnost ekolo.cz žádala o nápravu nepravd jak autora textu testu, tak žádala podporu po vydavateli deníku Právo. Ani jedno nebylo vyslyšeno.

      Norma bohužel v ČR není závazný právní předpis.

  • #11 Martin , 29. listopadu 2010 16:02
    Dobrý den, uvažuji o e-kole Wisper 905, Agogs Uphill nebo Guewer Cross. Zprvu jsem Guewer odepsal, protože jsem nedůvěřoval jeho kvalitě, ale po přečtení recenze na www.itest.cz nevím, co si mám myslet. Můžete mi poradit? Z jakého důvodu kola od tohoto výrobce neprodáváte? Děkuji.
    • ekolo.cz , 29. listopadu 2010 21:51

      Dobrý den, provozovatel serveru iTest - pan Řezáč nás kontaktoval s tím, že pokud mu elektrokolo Agogs Uphill věnujeme tak test terénních elektrokol vyhrajeme. To je pochopitelně absurdní a nepřistoupili jsme na to. V tomto "testu" se nic netestovalo, neexistovala žádná metodika ani pravidla. Bohužel toto podvodné jednání legitimizuje (z nám neznámých důvodů) deník Právo.

      ekolo.cz nabízí pouze zcela funkční elektrokola, postavená na značkových komponentech a s kompletní certifikací pro EU. Bohužel značka Guewer ani jednu podmínku nesplňuje.

      Nejlépe bude pokud si vybraná elektrokola před nákupem otestujete a až pak se rozhodnete k nákupu.

  • #10 Simon , 21. srpna 2010 0:00
    Dobry den,dotaz jak je to z udrzbou-vymenou lozisek zadniho kola umistenych v motoru. Jeste k udaji prumerne rychlosti: Je podle me nesmyslny, protoze po dosazeni rychlosti 25km/h motor prestane pomahat a udrzet delsi dobu prumernou rychlost 32km/h je pro bezneho rekreacniho cyklistu nemozne. V teto rychlosti je uz velky odpor vzduchu navic kolo ma tluste tereni plaste. Rzchlost se bude pohybovat okolo 25km/h.
    • ekolo.cz , 22. srpna 2010 10:59

      Výrobce motoru deklaruje nájezd minimálne 50.000 km bez nutnosti zásahu do motoru.

      Průměrná rychlost je změřena GPS při jízdě bez zastavení. Do kopce kolo jede průměrně 20 km/h, z kopce dosahuje rychlost k 50 km/h.

  • #9 dolphin , 9. srpna 2010 14:45
    Jestli jsem to dobře pochopil, tak není možné dobít aku za jízdy, jelikož to neumožňuje elektronika/elektromotor. Tak snad za pár let.
    • ekolo.cz , 9. srpna 2010 14:53

      Vašemu dotazu přesně nerozumíme. Dobít baterii za jízdy? Myslíte "rekuperací" nebo jinak? Tématem tzv. rekuperace se zabýváme v jiných odpovědích.  Ani za "pár let" se využívat u elektrokol nebude.

  • #8 Michal , 5. srpna 2010 10:55
    Dobrý den,odpovědi na dotaz pana Procházky jste uvedli,že tento model nemá v nabídce větší rámy.Jsou v nabídce jiné modely s variací rámů jako treba Wisper 905?.Jsem také vysoký 8-) Dekuji za odpoved
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 5. srpna 2010 16:36

      Bohužel ani Wisper nenabízí různé velikosti rámu modelu 905se Sport / City S.

  • #7 Roman Vyjizdka , 1. srpna 2010 9:39
    Zdravim, kolik stoji baterie na tento typ kola a kolik nabiti vydrzi?
    • ekolo.cz , 1. srpna 2010 20:40

      Pěkný den, baterie viz: http://ekolo.cz/-d112.  Standardně 900 cyklů do 60% původní kapacity. Jinak řečeno, novou baterii budete potřebovat po 40.000 kilometrech.

  • #6 Roman Procházka , 29. července 2010 13:40
    Velmi rád bych si koupil toto elektrokolo, ale při mé výšce 194 cm je na mě příliž nízký rám. Vypadám na něm směšně a jízda je velmi nepohodlná. Kdy už konečně vyjdete vstříc i nám poněkud vyšším cyklistům a necháte vyrobit rámy alespoň ve 3 velikostech? Děkuji za odpověď.
    • ekolo.cz , 30. července 2010 9:14

      Bohužel Vás zklameme, ale pro tento model zatím nabídku variantních rámů neplánujeme. V další verzi tohoto kola bude nabízena delší sedlovka a vyšší představec (na prodejně přibližně koncem října).

  • #5 Josef , 15. července 2010 14:16
    Prosím zdělte zda je součástí dodávky také rychlonabíječka pro nabíjení na trase. a kolik stojí nabíječka pro nabíjení v garáži.
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 16. července 2010 10:13

      K tomuto modelu je dodávána nabíječka s výstupem (OutPut) 42V / 1,8A a lze ji pořídit za 1.050 Kč s DPH.

  • #4 Mirek , 9. července 2010 15:37
    Mému známému již díky rychloupínákům 2x ukradli odpruženou sedlovku a jednou dokonce přední kolo-zřejmě nevíte že se v Česku krade od ráno do večera a z tohoto pohledu jsou rychloupínáky k ničemu-jen pro zlost!Takže jakou odklápěcí sedlovku by jste doporučil pro tento jinak výborný UPHILL ? D í k y !
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 9. července 2010 16:36

      V tom případě doporučuji vyměnit objímku s rychloupíníkem za jištěnou šroubem (imbusem) a předpokládat, že potenc. nekalý živel nenosí sadu klíčů v kapse.

  • #3 Mirek , 9. července 2010 7:17
    Tak nějak této odpovědi nerozumím. Šla by dát sedlovka s odklápěním z modelu Silver Go na tento Uphill? Ale když vidím super-systém na e-kolech www.kalkhoff.de tak to je bez problémů-žádné vyndávání nebo odklápění sedlovky a klidně by jste nějaký model od této firmy mohli nabídnout:nakonec máte i dražší modely než 2.000,-eur ! Díky za odpověď !
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 9. července 2010 13:14

      Jak zní tedy Váš dotaz? průměry obou zmiňovaných sedlovek jsou shodné, ovšem upřednostnit sklápěcí sedlovku z jinou povrchovou úpravou určenou na městské e-kolo místo odpružené sedlovky, jejíž funkce je víc než jasná....

  • #2 Mirek , 7. července 2010 17:02
    A při možnosti nabít baterii mimo kolo je opět nutnost kvůli tomu vyndat sedlovku z rámu?
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 7. července 2010 18:29

      Od doby, co existují rychloupínáky, je to otázka několika vteřin. Osobně upřednostňuji odpruž. sedlovku, která mi při jízdě plní funkci neustále před sedlovkou, která Vám plní funkci, kdyby 2x denně, mimo jízdu (mám na mysli sklopnou sedlovku - u modelu SILVERGO).

  • #1 Soucha , 23. června 2010 13:54
    Jak dlouhé má kolo kliky? 170 mm?
    • Robert Kadlčík, ekolo.cz , 23. června 2010 14:01

      Přesně tak.

© 2008/2012 ekolo.cz s.r.o., Bubenská 1477/1, 17000 Praha 7 | Všeobecné obchodní podmínky