APACHE Matto Tour MX-I

Trekingové elektrokolo s motorem Bafang MaxDrive s maximálním výkonem 520 W a kroutícím momentem až 80 Nm.

Tento model elektrokola Vám doručíme přibližně: na začátku května

Zvýhodněná předobjednávka - bonus 5 % za rezervaci modelu 2019
Předem zaplatíte zálohu ve výši 20 % z ceny kola a zbytek až vám kolo dodáme.


info

Vyberte si z variant:

Velikost rámu 17"

Dostupnost: PŘED-OBJEDNÁVKA

Doporučená cena výrobcem: 47 990 Kč

Bonus za předobjednávku: 2 400 Kč Nyní zaplatíte pouze zálohu 20%: 9 598 Kč

Velikost rámu 19"

Dostupnost: PŘED-OBJEDNÁVKA

Doporučená cena výrobcem: 47 990 Kč

Bonus za předobjednávku: 2 400 Kč Nyní zaplatíte pouze zálohu 20%: 9 598 Kč

Velikost rámu 21"

Dostupnost: PŘED-OBJEDNÁVKA

Doporučená cena výrobcem: 47 990 Kč

Bonus za předobjednávku: 2 400 Kč Nyní zaplatíte pouze zálohu 20%: 9 598 Kč

ROK SERVISU ZDARMA
DOPRAVA ZDARMA 100% SLOŽENÉ KOLO
MÁTE 30 DNŮ NA VÝMĚNU ZDARMA
GARANČNÍ PROHLÍDKA JE U NÁS ZDARMA
ZÁRUKA 10 LET NA RÁM ZDARMA
GARANCE NEJLEPŠÍ CENY NA TRHU

  • Středový motor Bafang Max Drive je jeden z nejpoužívanějších na trhu.
  • Lithium-iontová baterie LG s kapacitou 580 Wh.
  • Hliníkový rám s pohodlnou geometrií.
  • Jizdu zpříjemní odpružená vidlice SUNTOUR.
  • 9 rychlostí 
  • Ráfek 28"


 

Kalkulačka dojezdu elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Převažující profil trasy
Kapacita baterie
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s maximální asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

 

CESTOVNÍ, TREKINGOVÁ A KROSSOVÁ ELEKTROKOLA. Trekingové nebo krosové elektrokolo je správnou volbou pro Vaše dlouhé a  spokojené výlety na kole.  V ekolo.cz najdete pouze cestovní treková elektrokola  s dostatečným dojezdem za aktraktivní cenu. Krosová elektrokola jsou  specificky určena pro lehčí terén.

 

Středový motor BAFANG MaxDrive má velmi vysoký  krouticí moment motoru - až do  80 Nm. Motor ma snímač šlapání a torzní snímač síly šlapání. Čím větší silou cyklista šlape, tím větší silou motor  pomáhá díky inteligentní řídící jednotce, která je  integrována do těla motoru.

 

Jsme specializovanou prodejnou kompletního sortimentu elektrokol APACHE.  Tato tradiční česká značka nabízí širokou nabídku modelů elektrokol pro různé využití, s několika možnými druhy pohonu - středové a nábojové pohony značek Bafang a Bosch. Nabízíme také přestavby a instalace nábojových  i středových sad a pohonů značky Apache Power Systém, včetně baterií a příslušenství. ekolo.cz  je autorizovaným servisním partnerem značky APACHE.

 

 

 

Možná by Vás zajímalo:

 

                           

                           

                           

                           

                           

 

Typ pohonu Bafang MaxDrive M400 250W, středový
Kapacita a typ baterie 580Wh (36V/16Ah) /, Li-Ion LG
Ovládání TFT Colour
Typ a materiál rámu Alloy 6061
Přední vidlice SR Suntour NEX-HLO, 63 mm zdvih (se zamykáním z korunky)
Řazení a přehazovačka Shimano Altus M2000, 9 rychlostí
Typ a značka brzd Shimano MT200 (kotouče 180 mm)
Kliky Prowheel 170 mm (44 zubů)
Kazeta Shimano Deore HG400 (11-36 zubů)
Řetěz KMC X9
Představec Alloy 105 mm
Sedlo a sedlovka Apache Sport / SPEC Alloy 30,9 mm
Pláště Impac Smartpac (622 - 42 mm)

Vaše dotazy

Napsat dotaz
  • #1 Tomáš , 28. ledna 2019 12:20
    Zdravím, brzdy jsou hydraulické?
    Jak je vyřešen u středových motorů posun talíře aby se řetěz příliš nekřížil?
    U motorů v zadním náboji je přesmykač a tím pádem větší variabilita zařazených rychlostí.
    Prosím o sdělení výhod a nevýhod obou systémů.
    Moc děkuji za odpověď. Tomáš
    • David Kučera , 28. ledna 2019 12:58

      Dobrý den !

      Řetězová linka je nastavena tak, aby v celé šíři kazety nevznikal extrémní průhyb řetězu.

      Na současných moderních kolech je systém 1x11/1x12 používán bez výrazných problémů spojených s absencí vícepřevodníků,

      především díky vhodnému umístění jednopřevodníku. Výhodou pak je snížení hmotnosti kola a jednoduchost systému řazení,

      řadíte pouze v zadu páčkou na pravé straně řidítek. Rozsah převodů na zadní kazetě tohoto modelu je více než dostačující pro běžnou jízdu po silnicích a v mírném terénu.

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)