Nejdůležitější parametry

- motor: BAFANG M500, 250W, 95 Nm
- baterie: SAMSUNG Li-Ion 720 Wh
- velikost rámu: 18", 20"
- počet převodů: 12
- displej: BAFANG LCD panel
- zdvih vidlice: 65 mm


Kalkulačka dojezdu elektrokola
Pánské krosové elektrokolo e-Cross 9.7-M 2022. Určený pro pohodlnou jízdu a výlety všeho druhu. Nenechte se limitovat profilem ani délkou trasy.
Geometrie hliníkového rámu je přizpůsobena plně pánským potřebám. Elektrokolo je stabilní, pohodlé, spolehlivé a skvěle ovladatelné. K tomu přispívá hlavně středový elektromotor BAFANG M500, o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 95 Nm a extra silná baterie s Li-Ion články Samsung 720 Wh (20 Ah), která je do rámu elektrokola plně integrována.
Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je díky použití silnější baterie až 170 km – samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová a ovládá se prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Crussis e-Cross 9.7-M je praktické a velmi funkční elektrokolo s moderním a líbivým designem.
E-kolo je vyráběno na 28“ kolech ve dvou velikostech rámu 18“ a 20“. Řazení obstarává špičková dvanáctirychlostní sada SRAM Eagle SX 12s a jízdní komfort zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy SHIMANO Deore BR-MT410 nebo SRAM Level, odpružená vidlice ROCKSHOX FS Paragon Gold RL R Solo Air 700c, jak název napovídá je vybavena vzduchovým tlumením, zamykáním z řídítek a disponuje zdvihem 65 mm.
Model e-Cross 9.7-M je dodáván bez blatníků, osvětlení, stojánku a nosiče. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat. Naopak součástí vybavení je USB konektor pro dobíjení mobilních zařízení.
E-bike Crussis e-Cross 9.7-M se středovým elektromotorem a extra silnou baterií je připraven pro váš parádní výlet. Šlápněte do pedálů!
Potřebujete poradit s výběrem toho správného elektrokola? Využijte našeho průvodce výběrem elektrokol nebo nás rovnou kontaktujte. Chcete si elektrokola raději prohlédnout? Navštivte náš showroom.

BONUS K TOMUTO E-KOLU: služba v ceně 2090 Kč nyní pouze za 490 Kč. U elektrokol nad 80.000 Kč doprava ZDARMA.
Elektrokolo vám expresně (cca do 3-5 dnů) dodáme a bude připravené k jízdě.
Kompletně seřízené a otestované elektrokolo doručí přepravní služba přímo až k Vám.
Zdarma od nás dostanete: Detailní předprodejní servis, zajetí kola mechanikem, kontrolu baterie a nabíječky.
Dopravu kompletně složeného elektrokola (vy si pouze našroubujete pedály) ve speciálním 5-ti vrstvém extra velikém kartónu. Tento doručovací box zasíláme výlučně spediční službou TOPTRANS. Kam si řeknete, v rámci Česka i Slovenska. I na dobírku.

BAFANG M500 (max 500W)
Skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Pro dynamickou jízdu je zásadní točivý moment, ten je v případě tohoto motoru opravdu vysoký až 95 Nm. Pro takto vybavená elektrokola tak není překážkou opravdu žádný terén. Motor se snímačem šlapání a torzním snímačem síly šlapání vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálu a podle toho reguluje výkon motoru.

Baterie Samsung 720 Wh
Vysokokapacitní baterie Samsung Li-Ion 720 Wh / 20 Ah. Do rámu elektrokola je částečně integrována a dodává energii do celého systému. Díky středovému uložení je elektrokolo skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné.
Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 170 km (v závisloti na okolnostech).
Samozřejmostí je vybavení BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči elektrokola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout. Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 5 hodin.

Displej ke středovému motoru Bafang Max drive (M500)
Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklo počítač tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.

Elektrokola značky CRUSSIS patří již od jejího vzniku v roce 2012 k nejprodávanějším modelům elektrických kol v ČR. Pro rok 2019 byla tváří značky hokejová legenda Jaromír Jágr, který na elektrokolech taktéž trénuje.
Jsme specializovaná prodejna a testovací centrum elektrokol značky CRUSSIS, proto nabízíme kompletní sortiment značky CRUSSIS - městská, terénní i cestovní elektrokola s výborným poměrem ceny a výkonu.
Navíc k elektrokolu:
Parametry
Typ pohonu | BAFANG M500, středový, 250W (max 500W), 95 Nm |
---|---|
Ovládání | BAFANG |
Kapacita a typ baterie | SAMSUNG Li-Ion 720 Wh / 20 Ah / 36V |
Typ a materiál rámu | Alu 6061 |
Přední vidlice | ROCKSHOX FS Paragon Gold RL R Solo Air 700c, zdvih 65 mm, uzamykatelná z řídítek |
Počet převodů | 1 x 12 |
Přehazovačka | SRAM SX Eagle, 12 rychlostí |
Řazení | SRAM SX Eagle |
Přední brzdy | SHIMANO Deore BR-MT410, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 180 mm |
Zadní brzdy | SHIMANO Deore BR-MT410, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 160 mm |
Kliky | BAFANG 170 mm |
Kazeta | SRAM CS-PG1210 Eagle, 11-50z |
Představec | CRUSSIS Al, 105mm, stavitelný |
Řetěz | SRAM Eagle SX 12s |
Řidítka | CRUSSIS Al, 700 mm |
Sedlo | Selle ROYAL |
Sedlovka | CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350 nebo 400 mm |
Nosnost | 120 kg |
Ráfky | CRUSSIS 28", dvoustěnné, vložkované, 19mm |
Přední náboj | CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D |
Zadní náboj | CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D |
Pláště | SCHWALBE Energizer Active Plus 28 x 2,00 |
Pedály | WELLGO, alu s odrazkou |
Gripy | CRUSSIS, 100% silikon |
Hlavové složení | Semi 1 1/8 |
Nabíječka | 4 A |
Displej | BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej |
Dotazy
Vaše dotazy
Napsat dotazV čem je rozdíl mezi koly CRUSSIS e-Cross 9.7-M a CRUSSIS e-Cross 9.8-M
Dobrý den.
Řada 9.7 je modelový rok 2022 a 9.8 je modelový rok 2023.
Jediná rozdíl je v ceně a barvě.
Lukáš Panýrek