O nás Doprava Servis Půjčovna Kontakt
Změnit jazyk webu
🌟

Všechny slevy elektrokol na jednom místě. Klikněte sem

AGOGS Barack AGOGS Barack AGOGS Barack AGOGS Barack AGOGS Barack AGOGS Barack AGOGS Barack AGOGS Barack AGOGS Barack AGOGS Barack

AGOGS Barack

Legendární skládací elektrokolo s vysokým dojezdem a dokonalým designem.

Výška jezdce: 165 cm

150

210

Doporučená velikost *:
17 - 18" (M)

*Uvedené hodnoty jsou pouze orientační.

Cena před slevou: 34 990 Kč

34 990 Kč

Ušetříte 0 Kč

28 917 Kč bez DPH
Sleva za nákup 2 a více elektrokol: 5%
Motor

Bafang H type zadní

Síla motoru

40 Nm

Kapacita baterie

470Wh nebo 600Wh

Přehazovačka

9 rychlostí

Kola

20"

Zdvih tlumičů

65 mm

Skládací mechanismus "vše jednou rukou" - celé kolo složíte za méně než 10 sekund. Rozměry složeného elektrokola jsou jen 90 x 80 x 40 cm, délka rozloženého elektrokola je 160 cm. Je určeno pro jezdce od 150 do 200 centimetrů. Jeho nosnost je 115 kg jezce + nákladu. 

Kvalitní plášť KENDA K-RAD E-BIKE 20" x 1,95". Disponuje směrovým dezénem pro přední i zadní kolo. Tento plášť je vhodný pro celoroční použití na suchém i na mokrém povrchu. Inverzní design, rýhovaný povrch a nízký profil zajišťují rychlé odvalování bez ztráty trakce.

Test Agogs Barack: skládací městské elektrokolo, které zvládne i divočinu

  |  Luboš Srb

Jezdit po městě pouze autem a ničím jiným už dávno nemusí být nejlepší nápad, pokud myslíte na svou peněženku, zdraví, ale také čas strávený v ucpaných ulicích. Vyzkoušeli jsme tedy, jaké to je jezdit po městě s elektrokolem, které lze snadno složit a kombinovat tak různé typy dopravy, včetně metra, tramvaje, či autobusu. A vyzkoušeli jsme i jízdu daleko do přírody. Volba padla na profesionální a moderní skládací městské elektrokolo české výroby, Agogs Barack.

 

Za zapůjčení elektrokola děkujeme firmě e-kolo.cz.

Elektrokola jsou fenoménem dnešní doby a o Česku to platí řekl bych dvojnásob. Baterie, díky které získáte energii pro rychlejší projetí náročnějších kopců nebo třeba pro výpomoc v případě, že chcete za den ujet delší vzdálenosti a nechcete se někde zbytečně plácat – to jsou důvody, proč vidím elektrokolo jako skvělou alternativu ke klasickým bicyklům. Ale elektrický pohon se samozřejmě může hodit i v případě, kdy může být důvodem horší fyzická kondice, v jakémkoliv věku. A v případě městských kol potom fakt, že na elektrokole můžete něco pravidelně dělat pro své zdraví, aniž byste se cestou do práce zpotili a potřebovali si pak dát sprchu.

 

Vzbudí pozornost

Elektrická skládačka Agogs Barack mě po týdnu testování v mnohém příjemně překvapila, měl jsem jen pár výhrad. A pozornost vzbuzovala také v mém okolí, ať už při cestě do práce, nebo na výletech. Nejde jen o celkem moderní design s kombinací černého těla a červeného svěžího loga na rámu či červených rukojetí na řidítkách. Pozornost elektrokolo upoutá především díky menším 20″ kolům, která jsou mnohem skladnější než kola u většiny běžných bicyklů, nebo integrované a vyjímatelné baterii. A kdyby se za kolem náhodou někdo neotočil, pak se můžete spolehnout, že se tak stane v případě, kdy dojde na skládání či rozkládání. Stačí jen pár desítek vteřin a i člověk, který s tím nemá takovou praxi dokáže kolo předělat z maximálně skladného stavu do funkční podoby či naopak. Je to velmi jednoduché, dokonce více než třeba u poměrně známého čínského Xiaomi elektrokola.

 

Ve složeném stavu se kolo vejde i do kufru menších aut, čehož jsem využíval, abych následně s kolem vyjel za Prahu na celodenní výlet přírodou. Skládačka se s rozměry 90 x 40 x 74 cm vejde také například do jiných pojízdných dopravních prostředků, ať už jde o autobus, tramvaj, vlak, nebo třeba metro. Ale hlavně, za přepravu takto malého kola coby příručního zavazadla nemusíte nic platit, nejde o žádný nadměrný náklad. Šikovná je i rukojeť, za kterou lze složené kolo jednoduše uchopit. Na druhou stranu musíte počítat s hmotností cca 22 kg, bez baterie pak asi 19 kg, což není zrovna málo. Na přenesení do auta, autobusu, do výtahu, či do kanceláře to problém nebude, ale na delší nošení někde po obchodě už to opravdu není, kor pokud půjdete ještě s manželkou. Znáte to.

Po rozložení naroste délka elektrokola na cca 160 cm. Výhodou je, že můžete libovolně nastavovat nejen výšku sedadla, ale také výšku řidítek, což opět například u elektrokola od Xiaomi není možné. Na co je ovšem potřeba myslet, že Barack je určen pro jezdce do 200 cm s max. 110 kg, pokud počítáme jezdce včetně nákladu. A také, že nejspíše budete muset dokoupit světla a případně nějakou brašnu na řidítka či nosič na zadní kolo. Ale jezdit se dá i například s batohem, do kterého dáte jen to nejnutnější. Ocenit musím takové detaily, jako jsou například opěrky na konstrukci, které využijete po složení elektrokola, aby vám stálo samo o sobě na rovném povrchu a nepadalo do stran. Nebo třeba uzamykatelná a snadno vyjímatelná baterie s držátkem, za které můžete akumulátor jednoduše uchopit a přenášet zvlášť, či chytré chrániče důležitých částí kola, například přehazovačky nebo řetězu, to abyste si při jízdě do práce neumazali dlouhé kalhoty. A poloterenní pláště by pak zase díky vnitřní a vnější ochraně měly lépe odolat propíchnutí.

Celkem příjemné svezení

Stačí zapnout baterii, nasednout, přidržet vypínací tlačítko na cyklopočítači na řidítkách a vyrazit. Jízda s elektrokolem Agogs Barack po zpevněném povrchu, tedy například asfaltce ve městě je při rychlosti do nějakých 20 km/hod velmi pohodlná. Přispívá k tomu nastavitelně odpružená přední vidlice či odpružené sedadlo. Pokud zrychlíte řekněme na 25 nebo dokonce 30 km/hod či pojedete po nezpevněném povrchu, budete muset počítat s limity skládací konstrukce. Přijdou větší otřesy zejména u řidítek, která najednou nejsou tak pevná a bytelná. Při odbočování a držení řidítek jen jednou rukou už si musíte dávat sakra pozor, abyste jízdu zvládli bez zdravotních následků. Při prudším brzdění, a že se dá s elektrokolem Barack velmi rychle a intenzivně zabrzdit, dojde také na výrazné třesení řidítek, ale to už je vše následek konstrukčního rázu.

Při jízdě je samozřejmě ze všeho nejzajímavější a nejdůležitější podpora elektromotoru, který vám pomáhá při šlapání. Můžete si nastavit, jestli budete chtít podporu s intenzitou v rozmezí 1-5, popř. asistenci vypnout. Přepínání je snadné, pomocí dvou tlačítek zvyšujete či naopak snižujete podporu elektromotoru. Ne vždy ovšem změna intenzity přes cyklopočítač zafungovala, zejména pokud při jízdě podporu vypnete a zapínáte jen v případě potřeby, když přijde kopec. Výkon elektromotoru, který pohání zadní kolo, je 250 W s max. krátkodobými 550 W. A pak je tady ještě na řidítkách umístěné speciální červené tlačítko Boost, pomocí kterého můžete okamžitě na krátkou chvíli zapnout maximální podporu, což se může hodit při rozjetí, předjíždění, či při jízdě do kopce. Každopádně při jízdě normálně šlapete a využíváte přehazovačku s celkem osmi rychlostmi, do města maximálně dostačující. Na výletě do přírody a do náročnějšího terénu už to tak úplně není, ale dá se.

Konkrétně jsem s elektrokolem najezdil během pár dnů přes 100 km, přičemž pár desítek km po městě a větší část pak mimo město, kde jsem se přesvědčil o tom, že Barack dává opravdu větší smysl do města, než na cyklovýlety. Po městě jedete na pohodu, s pomocí elektromotoru na kratší vzdálenosti, využít můžete skládací konstrukce a nechat se tak někdy i svést třeba kus metrem a zbývající kus dojet na elektrokole. Pokud vyjedete na cyklostezku, je to spíše jen na kratší vyjížďku, hlavně kvůli tomu, že kolo není příliš pohodlné na delší vzdálenosti a také nemá tak bohaté převody jako horská kola. A co teprve menší kolečka, se kterými je jízda vyšší rychlostí poněkud náročnější. Ale dá se. Po rovině není problém jet 30 km/hod s podporou elektromotoru, pokud opravdu šlapete a máte nejtěžší převod. Do kopce vyjedete i třeba 15 % stoupání, menší kopce klidně i s tím, aniž byste výrazně ztratili rychlost. Na rozdíl od cyklistů bez baterie.

Pokud jde o baterii a dojezd, s menší kapacitou baterie 400 Wh a mou hmotností kolem 70 kg plus párkilového nákladu na zádech jsem dokázal baterii za jediný den vybít pouze jednou, a sice na výletu z Prahy na Karlštejn a zpátky s trasou dlouhou celkově 70,5 km. Nutno dodat, že baterie ještě necelých 5 km před cílem ukazovala, že zbývají stále 2 čárky z celkových 5, ovšem před posledním a nutno dodat že největším kopcem během minuty nejprve klesla baterie na 1 čárku a nedlouho poté přestala asistence elektromotoru fungovat. Po zrestartování opět na pár desítek sekund dokázala přispívat, ovšem situace se ještě asi 3x opakovala, než baterii došla šťáva úplně a téměř celé stoupání mě čekalo bez jakékoliv podpory. A nutno dodat, že jakmile si člověk jednou zvykne, je jízda na elektrokole bez podpory elektromotoru poněkud nelehká, než si tělo opět zvykne. Můžu tedy nejen sobě, ale i ostatním baterkářům doporučit, aby buďto nejezdili úplně na doraz nebo alespoň plánovali trasy bez větších kopců v závěru jízdy.

Závěr

Obama, tedy Barack je úžasné elektrokolo, které je maximálně vhodné do města, kde se při jízdě s podporou elektromotoru ať už na jednání, schůzku, či zkrátka do práce zbytečně nezpotíte a ještě uděláte něco pro své zdraví, peněženku a dost možná i čas. Oproti například skládacímu elektrokolu od Xiaomi je podstatně dospělejší a vychytanější. Doporučil bych ovšem variantu s větší 600Wh kapacitou baterie, neboť testovaný kousek se 470 Wh je pouze o 3 tisícovky levnější a přitom má řekněme o třetinu kratší dojezd, což při ceně kolem 30, resp. 33 tisíc korun už je zanedbatelný příplatek. Pokud naopak hledáte kolo, na kterém budete častěji jezdit někde po horách a na delší vzdálenosti, je mnohem lepší vybírat horské elektrokolo, které má ať už větší kola, více převodů nebo hlavně pohodlnější a pevnější konstrukci.

Kalkulačka dojezdu elektrokola

500 Wh
75 Kg

Převažující profil trasy:

Rovina

Rovina

Střední

Střední

Hory

Hory


Dojezd na elektrokole je přibližně

*na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy

  • Elektrokolo BARACK od značky AGOGS se stalo legendou mezi skládacími e-koly. BARACK boří mýty o tom, že elektrokolo je jenom pro staré a slabé jezdce. BARACK bude vaším "žihadlem" do města. 
     
  • BARACK nabízí robustní, matně černý rám s atraktivním potiskem. Jsou zvoleny výhradně značkové a odolné komponenty. BARACK má dokonalou ochranu řetězu (a vašich kalhot) i přehazovačky. Agresivní polo-terénní Kenda pláště s vnitří i vnější ochranou proti propíchnutí.
     
  • Svého BARACKa si vezmete s sebou domů, vyjede s vámi i v malém výtahu, uložíte pod stůl do kanceláře, hodíte do kufru jakéhokoli auta. Nebo jej vezmete s sebou zadarmo do vlaku, do tramvaje, autobusu, či na loď. 
     
  • BARACK má super-jednoduché ovládání pomocí kompaktního multifunkčního LED podsvíceného displeje plus tlačítko BOOST pro rychlou akceleraci a pomoc při rozjezdu. 
  • Díky unikátnímu červenému tlačítku BOOST nezůstanete trčet mezi auty ani v případě velmi strmého stoupání (do 18%).  A to nejdůležitější - výkonná Lithiová baterie se značkovými články Panasonic a s kapacitou 470 až 600Wh s integrovaným spánkovým módem až pro 120 km rychlé jízdy.
     
  • Nová designová Rychlo-nabíječka AGOGS s nabíjecím proudem 4A má pouhých 700 gramů. Na 50 % nabijete standardní baterii na cestách za pouhých 50 minut.  Nabíječku dostanete ve stylové AGOGS přední brašně na řídítka pro snadný transport.    

 

Nábojový motor Bafang

Nábojový motor Bafang

Tento spolehlivý motor má propracovaný systém přenosu točivého momentu a špičkový výkon přes 500 W, čímž účinně brání prokluzování pneumatik v terénu.

Jeho malá hmotnost a výše jmenované vlastnosti ho činí ideální součástí turistických a cestovních elektrokol.

Zadní motor mohou ocenit cyklisté, kteří chtějí jezdit především často bez asistence motoru a pomoc elektrokola využívat pouze do prudkých kopců či v protivětru, díky okamžité akceleraci motoru.

Výrobce Agogs

Značku elektrokol vyšší střední třídy AGOGS electric bikes vyrábí od roku 2010 česká společnost ekolo.cz. AGOGS nabízí unikátní technická řešení jako například Startovací tlačítko Boost, Rychlo-nabíjení, Volbu kapacity baterie, nebo rámy s vysokou nosností. Elektrokola Agogs udělají radost každému nadšenci elektromobility, nabídnou parádní elektrokola v poměru cena výkon.

Elektrokola Agogs

 

Navíc k elektrokolu:

 


Nejvíce elektrokol na jednom místě = ekolo.cz

Parametry

Obecně

Modelový rok 2023
Hmotnost vč. baterie 19,0 kg + 3,2 kg baterie
Značka Agogs

Elektropohon

Výrobce motoru Bafang
Typ motoru Bafang - zadní motor
Kroutící moment 32 Nm
Středový motor Ne

Baterie

Kapacita baterie 600 - 699 Wh400 - 499 Wh
Kapacita baterie Vysoká

Tlumení

Přední vidlice Zoom Forgo 520 AMS, zdvih 40mm, regulace tuhosti a zámek odpružení

Video

Dotazy

Vyplňte prosím kontakt na Vás a do pole Zpráva vložte svůj dotaz a my se Vám ozveme obratem zpět.

Vyhledávání