MÁME NEJŠIRŠÍ NABÍDKU ELEKTROKOL. SKLADEM A IHNED K ODESLÁNÍ PŘES 200 MODELŮ.

Cestovní elektrokolo ELEKTROKOLA AGOGS

AGOGS Tracer

Lehké trekingové elektrokolo s 28" koly, velkou baterií a výkonným motorem.

Vyberte si variantu

Jaký zvolit rám?

Výška jezdce: 165 cm

150

210

Doporučená velikost*:
17 - 18" (M)

*Uvedené hodnoty jsou pouze orientační.

Cena před slevou: 36 990 Kč

30 990 Kč

25 612 Kč bez DPH

Dostupnost: Skladem

Sleva za nákup 2 a více elektrokol: 5%

Proč toto ekolo?

ROK SERVISU ZDARMA
DOPRAVA ZDARMA 100% SLOŽENÉ KOLO
MÁTE 30 DNŮ NA VÝMĚNU ZDARMA
GARANČNÍ PROHLÍDKA JE U NÁS ZDARMA
GARANCE NEJLEPŠÍ CENY NA TRHU
AGOGS Tracer
  • motor: Bafang RM G020 v zadním náboji, 250 W
  • baterie: Li-Ion 700 Wh
  • velikost rámu: 19", 21"
  • počet rychlostí: 9
  • zdvih vidlice: 65 mm
AGOGS Tracer

Kotoučové brzdy Tektro HD-T290 Vela nabízí vynikající brzdnou sílu. Poskytují spolehlivý výkon v různých jízdních podmínkách. Páka je vybavena jednoduchým nastavením dosahu pomocí nízkoprofilového šroubu, který zajišťuje pohodlné polohování.

AGOGS Tracer

Hliníková odpružená sedlovka ZOOM SP-405. Hliníkový zámek na dva šrouby. Průměr 31,6mm. Délka 350mm. Černá lesklá. Offset 14 mm.

Klikněte pro zobrazení kalkulačky dojezdu

Kalkulačka dojezdu elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Převažující profil trasy
Kapacita baterie
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s průměrnou asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

Tracer je trekingové (trekové) elektrokolo, které je speciálně vytvořeno pro Vaše příjemné cestování. Kapacita baterie vás nikdy nezklame na dlouhých výletech ani na cestách do práce. Tracer je vybaven ráfky o průměru 28 palců a díky tomu lépe drží stopu a klade velmi nízký valivý odpor. Zvolené pláště s vrstvou proti propíchnutí jsou univerzální do terénu i na silnici. Velkým vylepšením oproti loňskému modelu prošel elektromotor značky Bafang, jehož výkon je témeř dvojnásobný s max. výkonem 700W.

Byl také speciálně upraven pro tichý chod a ideální funkčnost s kazetou přehazovačky. Samotné elektrokolo díky speciální konstrukci rámu váží jen mírně přes 19 kg bez baterie, uveze ale jezdce o hmotnosti až 125 kg. Můžete si vybrat ze dvou velikostí rámů - 19 a 21 palců, což je ideální pro osoby mezi 160 až 195 cm (ale umíme jej upravit i pro dlouhány). Výbava elektrokola zahrnuje 9ti rychlostní přehazovačku Shimano Acera, uzamykatelnou vidlici ZOOM a výškově nastavitelný představec. Elektrokolo může být vybaveno výkonným zadním a předním nezávislým LED osvětlením, dlouhými blatníky ABS, stabilním skládacím stojanem na zadní stavbě a pěnovými držadly.

Pohyb jezdce - šlapání - snímá kadenční sensor integrovaný ve středovém složení. Uživatel elektrokolo ovládá prostřednictvím odolného podsvíceného displeje na řídítkách, který umožňuje 0 - 5 úrovní nastavení asistence. Pro rychlý rozjezd je Tracer vybaven, stejně jako ostatní modely značky AGOGS, tlačítkem BOOST s funkcí rozjezdu, okamžitého výkonu motoru a také "walk by" módem pro zdolávání nejvyšších převýšení. Srdcem elektrokola je vždy jeho baterie.

Pro model AGOGS Tracer byla speciálně navržena baterie s články Panasonic s kapacitou 700 Wh. Tento typ článků zvládá vysoké vybíjecí proudy a tedy i strmá stoupání s maximální asistencí elektromotoru. Modely AGOGS Tracer jsou nabízeny ve vysoce lesklé černé barvě s doplňkovou žlutou v odstínu Spring Breeze. Model AGOGS Tracer se stal vítězem prestižního Evropského testu elektrokol ExtraEnergy 2015 v katergoriích Městské dopravní elektrokolo (City Comfort) a Jednoduše ovladatelné elektrokolo (Easy Pedelec).
 

Toto kolo máme také v dámském provedení.

Více informací o bateriích elektrokol se dočtete na této stránce.

 


Mezi českými zákazníky dnes obecně panuje přesvědčení, že motory umístěné ve středu šlapání jsou nejkvalitnější, ale nemají pro toto tvrzení žádné vysvětlení než článek v časopise napsaný prodejcem. To ale nemusí být pravda, protože i v případě středových pohonů je mnoho různých výrobců a kvalitativních stupňů. Všichni jistě znají značky Bosch nebo Yamaha, ale mnoho e-kol na trhu má středové pohony od neznámých výrobců.

Velcí němečtí a švýcarští výrobci jako Maxon, Go SwissDrive, Heinzmann, ale i největší výrobce nábojových motorů na světě – Bafang, stále výrazně investují do vylepšování parametrů zadních nábojových pohonů, které zůstanou i nadále doménou cestovních, městských a skládacích elektrokol.
 

Motor v zadním kole - nábojový motor 

Bafang nábojový motorHlavní výhoda spočívá v ideálním přenosu točivého momentu, a tak v terénu nehrozí prokluzování. Zadní pohon je prozatím nejrozšířenější na trhu, na tom má jistě velkou zásluhu i nižší cena v porovnání se středovým motorem. Nevýhodou je někdy nerovnoměrné vyvážení kola, především při současném umístění baterie na nosič.  To vede k většímu náporu na komponenty v zadní části kola a o něco méně plynulé dávkování výkonu.

Pokud plánujete ježdění po silnici, ale zároveň i v mírném terénu, pak může být zadní elektropohon ideální volbou s ohledem na poměr ceny a parametrů kola. Dále mohou zadní motor ocenit cyklisté, kteří chtějí jezdit často bez asistence motoru a pomoc elektrokola využívat pouze do prudkých kopců, v protivětru, díky okamžité akceleraci motoru. 

Na rozdíl od středového pohonu není nutné použité speciálního řetězu. I nábojové zadní pohony mohou být ovládány tlakovým (torzním) senzorem umístěným ve šlapacím středu, jedná se o luxusnější řešení, odhadem 95% systému na trhu má rychlostní čidlo.

Aktuálně se ceny nejlevnějších avšak ještě kvalitních elektrokol s nábojovým motorem pohybují okolo 30 000 Kč.

Výhody: 
+ nejpoužívanější typ motoru 
+ cenová dostupnost 
+ okamžitá akcelerace
+ jednoduchý servis
+ možnost jízdy bez asistence motoru (motor disponuje volnoběžkou, neklade žádný odpor)

Nevýhody: 
- vyšší zatížení kola v zadní části 
- menší citlivost při dávkování výkonu motoru (dle použitého senzoru)
- absence torzního (tlakového) snímače tlaku na pedál 
- v prudkém kopci vyšší hlučnost motoru 
- v případě defektu zadního kola je potřeba klíč pro demontáž zadního kola s motorem 
- při vyšším zatížení neefektivní hospodaření s energií (v porovnání se středovým motorem vyšší spotřeba)

 

Elektromotor ve středu kola – středový pohon 

Bosch středový motorStředový motor je z pohledu vyvážení optimálním řešením. Tyto motory vás překvapí komfortním dávkováním výkonu a krátkou reakční dobou asistence. Díky volbě otáček motoru (při zařazení vhodného převodu) je při současné implementaci tlakového senzoru šlapání středový pohon úspornější a dosahuje delších dojezdů (dle kapacity baterie) .

Dražší středové motory používají obvykle 3 typy senzorů (snímač otáček, rychlosti a tlaku na pedál - tzv. torzní senzor), které zajišťují plynulý výkon asistence. Jednodušší středové pohony pak nabízí rychlostní (otáčkový) senzor, stejně jako nábojové pohony – ptejte se tedy jaký typ je instalován.    

Velmi často skloňovanou nevýhodou tohoto pohonu je vyšší pořizovací cena kola. Zde je ale důležité podotknout, že vyšší cena se vrací v delší životností motoru a dražší kola mají obvykle lepší mechanickou výbavu. Aktuálně se ceny nejlevnějších, avšak kvalitních elektrokol se středovým motorem, pohybují okolo 40 000 Kč.

Výhody: 
+ přesné a citlivé dávkování výkonu kola 
+ tichý a plynulý projev motoru 
+ optimální vyvážení a rozložení váhy, resp. těžiště 
+ volbou vhodného převodu ovlivňujete otáčky kola i motoru, proto je možné dosáhnout optimální cestovní rychlosti při dosažení nižší spotřeby kola
+ zachování jednoduchého sundání předního a zadní kola

Nevýhody:
- vyšší citlivost na přesnost seřízení řazení a přehazovačky 
- zkrácení životnosti řetězu v porovnání s běžným kolem 
- při jízdě bez asistence možný odpor soukolí motoru (dle typu)


Také by vás mohlo zajímat:

 


Značku elektrokol vyšší střední třídy AGOGS electric bikes vyrábí od roku 2010 česká společnost ekolo.cz. AGOGS nabízí unikátní technická řešení jako například Startovací tlačítko Boost, Rychlo-nabíjení, Volbu kapacity baterie, nebo rámy s vysokou nosností.

 

Navíc k elektrokolu:

 


Nejvíce elektrokol na jednom místě = ekolo.cz

Parametry

Rozměry kola (minimální) VxH 106 x 190cm
Typ pohonu BAFANG RM G020, nominální výkon 250W, bezkartáčový v zadním náboji
Ovládání 3 tlačítkový displej AGOGS, 0-5 úrovní asistence, podsvícený, tlačítko BOOST pro snadný rozjezd a akceleraci Push-up
Kapacita a typ baterie 700Wh (36V/17,4Ah) Li-ion, vyjímatelná, uzamykatelná.
Typ a materiál rámu Hydroformní rám, velikost 19", slitina hliníku 6061.T6
Přední vidlice Vidlice ZOOM 189 AMS, zdvih 65 mm
Řazení a přehazovačka Shimano Acera, 9 rychlostí, pastorky 11T - 36T
Typ a značka brzd Kotoučové hydraulické brzdy Tektro Vela T290 s disky o průměru 160 mm
Nosnost 125Kg
Sedlo a sedlovka Odpružená sedlovka SP-405, sedlo Cillion
Pláště KENDA Kourier 28"
Snímač Rychlostní snímač 32 IPR, integrovaný ve středovém složení
Blatníky Volitelné - přední i zadní dlouhé blatníky z ABS plastu
Osvětlení Volitelné LED osvětlení
Hmotnost vč. baterie 23,3Kg
Speciální výbava Nastavitelný představec, CAN bus propojení komponent

Videa

Elektrokolo AGOGS Tracer Trek
Test elektrokola AGOGS Tracer s XL baterií

Dotazy

Vaše dotazy

Napsat dotaz
  • #1 hoe.lim@gmail.com , 13. června 2020 10:21
    Can you remove the 25km/h speed limit on this AGOGS tracer bicycle?
    • David Kučera , 13. června 2020 10:40

      Hello, Yes offcourse !

      We can increase the speed limit for this model up to 35km / h.

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)