Cestovní elektrokolo APACHE Matto E3


Vyberte si z variant: info

ROK SERVISU ZDARMA
DOPRAVA ZDARMA 100% SLOŽENÉ KOLO
MÁTE 30 DNŮ NA VÝMĚNU ZDARMA
GARANČNÍ PROHLÍDKA JE U NÁS ZDARMA
ZÁRUKA 10 LET NA RÁM ZDARMA
GARANCE NEJLEPŠÍ CENY NA TRHU

Klíčové vlastnosti:

  • zcela přepracovaný hliníkový rám se sportovně střiženou geometrií a částečně integrovanou baterií
  • výkonný pohonný systém Apache Power Silent Plus se zapleteným elektromotorem Bafang, nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 45 Nm
  • lithium-iontová rámová baterie LG s kapacitou 600 Wh

Podrobný popis:

  • možnost přepnutí do takzvaného off-road režimu s nominálním výkonem až 350 W
  • možnost uživatelského nastavení maximální rychlosti až do 40 km/h
  • kompaktní ovládací displej Apache Power Codac s širokou škálou funkcí
  • odpružená vidlice  SR Suntour NEX RL DS sse zdvihem 63 mm a uzamykáním z řídítek
  • kvalitní komponenty značky Shimano včetně hydraulických kotoučových brzd
  • pevná zapletená kola o rozměru 28“

 


 

Kalkulačka dojezdu elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Převažující profil trasy
Kapacita baterie
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s maximální asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

CESTOVNÍ, TREKINGOVÁ A KROSSOVÁ ELEKTROKOLA. Trekingové nebo krosové elektrokolo je správnou volbou pro Vaše dlouhé a  spokojené výlety na kole.  V ekolo.cz najdete pouze cestovní treková elektrokola  s dostatečným dojezdem za aktraktivní cenu. Krosová elektrokola jsou  specificky určena pro lehčí terén.

Motor BOSCH Active Line je určen pro každého, kdo dává velkou  hodnotu elegantnímu vzhledu. Díky své kompaktní velikosti lze  pohonnou jednotku optimálně integrovat do rámu jízdního kola.  Jeho nízká hmotnost a nízké těžiště zajišťují bezpečnou manipulaci  s ekolem. Bez rušivých cizích zvuků můžete zažít čistý jezdecký zážitek  s jemnou podporou rychlostí až 25 km/h.

Motor je určen pro ty, kdo dávají velký důraz elegantnímu vzhledu a nízké hmotnosti.

Jsme specializovanou prodejnou kompletního sortimentu elektrokol APACHE.  Tato tradiční česká značka nabízí širokou nabídku modelů elektrokol pro různé využití, s několika možnými druhy pohonu - středové a nábojové pohony značek Bafang a Bosch. Nabízíme také přestavby a instalace nábojových  i středových sad a pohonů značky Apache Power Systém, včetně baterií a příslušenství. ekolo.cz  je autorizovaným servisním partnerem značky APACHE.

 

Možná by Vás zajímalo: 

Průvodce výběrem elektrokola

Vše o bateriích

Proč elektrokolo od ekolo.cz

Vše o motorech

Ekolo doručíme zdarma 100% seřízené

Elektrokolo na splátky

Nákup elektrokola u nás bez rizika

Elektorkolo na leasing

Testování elektrokola je v ekolo zdarma

Pojištění elektrokola

 

Typ pohonu Bafang 8FUN 250 W (max. 350 W) s hall senzory
Kapacita a typ baterie 470Wh (36V/13Ah) / 600Wh (36V/16Ah), rámová Li-Ion LG
Ovládání Apache Power Codac LCD
Typ a materiál rámu Alloy 6061
Přední vidlice SR Suntour NEX RL DS (se zamykáním z řidítek)
Řazení a přehazovačka Shimano Acera M3000, 3x9 rychlostí
Typ a značka brzd Kotoučové, Shimano Acera M396 (kotouč 180 mm)
Sedlo a sedlovka Spectro Sport / Spectro 30,9mm/350mm
Pláště Schwalbe Smart Sam (622-42mm)
Snímač Fotodiody
Nosnost 120Kg
Hmotnost vč. baterie 21,2Kg

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)

Značka domácí produkce, která se velice rychle stala synonymem pro elektrokolo, má kořeny v letité výrobě klasických kol a její prvopočátek sahá ještě hlouběji – do velkoobchodní oblasti. Tuzemskému zákazníkovi doslova šije kola a elektrokola na míru a dokáže jejich cenu stlačit hodně dolů.

Technické údaje

  • rám: Alloy 6061
  • vidlice: SR Suntour NEX RL DS
  • kliky: Shimano T3010, 48/36/26 z.
  • řazení: Shimano Acera M3000
  • přehazovačka: Shimano Acera M3000, 3x9
  • kazeta: Shimano HG 300, 11–36 z.
  • brzdy: Shimano Acera M396, 180/180 mm
  • ráfky: Remerx Top Disc, 622–19 mm
  • pláště: Schwalbe Smart Sam, 622–42 mm
  • velikost: 17/19/21"
  • hmotnost: 22,2 kg
  • motor: Bafang 8FUN 250 W, 36 V, 45 Nm
  • baterie: Li-Ion 36 V, 16 Ah, 576 Wh
  • cena: 38 990 korun

Nejvýše postavené krosové elektrokolo Matto E3 je vybavené špičkovým zadním nábojovým motorem, v letošním provedení má nový hliníkový rám s částečně integrovanou baterií a sportovně střiženou geometrií.

Zvládne široké spektrum použití – sport, turistiku i dojíždění do zaměstnání. A komu by standardní výkon 250 W nestačil, nabídne mu Matto možnost přepnutí do takzvaného off-road režimu s nominálním výkonem až 350 W.

Pár ubraných kilometrů z dojezdu tak může vyrovnat nevšední pocit z rychlosti.

První dojmy testerů

Martina: Se zadním nábojovým motorem je tu jediné kolo. Na rovině je asistence velmi silná, kolo jede od počátku velmi rychle, je hodně živé, do velmi prudkého kopce jsem musela ve srovnání se středovými motory více pomáhat. Je to turistický univerzál i příjemné městské kolo, má snadné ovládání jízdních režimů. Bez motoru jede jako běžné kolo, neklade téměř žádný odpor.

František: Silný výkon motoru na rovinách a v mírných stoupáních, v prudkém kopci slábne, bezvadná jízda bez motoru.

Tomáš: Moje první zkušenost s těmito koly - pozitivní dojem, je to krosové kolo. Tam kam patří, tedy na roviny a do lehkého terénu, je bez potíží. V těžším terénu se mi nedostávalo trochu výkonu. Ovládání bylo velmi snadné a intuitivní.

Apache: komplexní hodnocení
Asistence při jízdě po rovině (asfalt 2,5 km)  
- Jak elektromotor pomáhal při jízdě po rovině? 4,75
- Zabíral motor rovnoměrně a plynule, nebo příliš brzy, příliš pozdě, vypínal nebo „cukal“? 4,25
Asistence při trekingové jízdě (šotolina 1,5 km)  
- Jaký byl váš subjektivní pocit z trekingové jízdy po šotolině do mírného stoupání? 3,75
Asistence při terénní jízdě (středně těžký terén 1 km)  
- Jaký byl váš subjektivní pocit z terénní jízdy do prudkého stoupání? 2
- Byl výkon motoru silný a dávkovaný přesně, nebo přicházel příliš pozdě a/nebo výkonově pro vás nedostatečně? 3,25
Jízda bez motoru (300 metrů)  
- Je jízda bez motoru snadná, nebo lze šlapat jen ztěžka? Cítili jste nějaký odpor motoru? 4
Hlučnost  
- Jaká byla subjektivní hlučnost motoru? 4,5
Ovládání  
- Jak složité bylo elektrokolo za jízdy ovládat? 5
Dojezd 56 km
Výsledek ergotestu 2
Celková známka jízdního testu 3,93
Pozn.: udělovalo se 1 až 5 bodů, 5 je maximum  

Verdikt:Jediné kolo v testu se zadním nábojovým motorem. Vlastnostmi je předurčeno pro plynulý provoz mimo těžší terén, tam každý ocení silný zátah i při minimálním vynaloženém úsilí. O moderním designu platí to samé, uspokojí i vysoké požadavky.

Zdroj: https://cestovani.idnes.cz/velky-test-elektrokolo-trekove-kolo-kros-apacha-author-merida-specialized-1uz-/po-cesku.aspx?c=A180711_134729_po-cesku_taj