APACHE Matto E3
Krosové elektrokolo s zadním pohonem a kvalitní výbavou.
Produkt je vyprodán
Značka domácí produkce, která se velice rychle stala synonymem pro elektrokolo, má kořeny v letité výrobě klasických kol a její prvopočátek sahá ještě hlouběji – do velkoobchodní oblasti. Tuzemskému zákazníkovi doslova šije kola a elektrokola na míru a dokáže jejich cenu stlačit hodně dolů.
Technické údaje
|
Nejvýše postavené krosové elektrokolo Matto E3 je vybavené špičkovým zadním nábojovým motorem, v letošním provedení má nový hliníkový rám s částečně integrovanou baterií a sportovně střiženou geometrií.
Zvládne široké spektrum použití – sport, turistiku i dojíždění do zaměstnání. A komu by standardní výkon 250 W nestačil, nabídne mu Matto možnost přepnutí do takzvaného off-road režimu s nominálním výkonem až 350 W.
Pár ubraných kilometrů z dojezdu tak může vyrovnat nevšední pocit z rychlosti.
První dojmy testerůMartina: Se zadním nábojovým motorem je tu jediné kolo. Na rovině je asistence velmi silná, kolo jede od počátku velmi rychle, je hodně živé, do velmi prudkého kopce jsem musela ve srovnání se středovými motory více pomáhat. Je to turistický univerzál i příjemné městské kolo, má snadné ovládání jízdních režimů. Bez motoru jede jako běžné kolo, neklade téměř žádný odpor. František: Silný výkon motoru na rovinách a v mírných stoupáních, v prudkém kopci slábne, bezvadná jízda bez motoru. Tomáš: Moje první zkušenost s těmito koly - pozitivní dojem, je to krosové kolo. Tam kam patří, tedy na roviny a do lehkého terénu, je bez potíží. V těžším terénu se mi nedostávalo trochu výkonu. Ovládání bylo velmi snadné a intuitivní. |
Asistence při jízdě po rovině (asfalt 2,5 km) | |
- Jak elektromotor pomáhal při jízdě po rovině? | 4,75 |
- Zabíral motor rovnoměrně a plynule, nebo příliš brzy, příliš pozdě, vypínal nebo „cukal“? | 4,25 |
Asistence při trekingové jízdě (šotolina 1,5 km) | |
- Jaký byl váš subjektivní pocit z trekingové jízdy po šotolině do mírného stoupání? | 3,75 |
Asistence při terénní jízdě (středně těžký terén 1 km) | |
- Jaký byl váš subjektivní pocit z terénní jízdy do prudkého stoupání? | 2 |
- Byl výkon motoru silný a dávkovaný přesně, nebo přicházel příliš pozdě a/nebo výkonově pro vás nedostatečně? | 3,25 |
Jízda bez motoru (300 metrů) | |
- Je jízda bez motoru snadná, nebo lze šlapat jen ztěžka? Cítili jste nějaký odpor motoru? | 4 |
Hlučnost | |
- Jaká byla subjektivní hlučnost motoru? | 4,5 |
Ovládání | |
- Jak složité bylo elektrokolo za jízdy ovládat? | 5 |
Dojezd | 56 km |
Výsledek ergotestu | 2 |
Celková známka jízdního testu | 3,93 |
Pozn.: udělovalo se 1 až 5 bodů, 5 je maximum |
Verdikt:Jediné kolo v testu se zadním nábojovým motorem. Vlastnostmi je předurčeno pro plynulý provoz mimo těžší terén, tam každý ocení silný zátah i při minimálním vynaloženém úsilí. O moderním designu platí to samé, uspokojí i vysoké požadavky.
Kalkulačka dojezdu elektrokola
Dojezd na elektrokole je přibližně
*na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy
Klíčové vlastnosti:
- zcela přepracovaný hliníkový rám se sportovně střiženou geometrií a částečně integrovanou baterií
- výkonný pohonný systém Apache Power Silent Plus se zapleteným elektromotorem Bafang, nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 45 Nm
- lithium-iontová rámová baterie LG s kapacitou 600 Wh
Podrobný popis:
- možnost přepnutí do takzvaného off-road režimu s nominálním výkonem až 350 W
- možnost uživatelského nastavení maximální rychlosti až do 40 km/h
- kompaktní ovládací displej Apache Power Codac s širokou škálou funkcí
- odpružená vidlice SR Suntour NEX RL DS sse zdvihem 63 mm a uzamykáním z řídítek
- kvalitní komponenty značky Shimano včetně hydraulických kotoučových brzd
- pevná zapletená kola o rozměru 28“
Dostupná varianta značkového středového elektromotoru s plynulejší a méně agresivní charakteristikou dopomoci. S nominálním výkonem 250W a maximálním točivým momentem až 40 Nm budete mít v zásobě vždy dostatek sil pro zdolání všech terénních, silničních i městských překážek bez rozdílu. Konstrukce motoru bez vnitřního zpřevodování umožňuje použití klik s převodníkem klasické velikosti.
Maximální kroutící moment
Maximální kroutící moment 40 Nm zajistí jemnou podporu při akceleraci
Asistence
Mírná podpora je výborná pro městské výlety
Středový motor
Každodenní použití asistence do 25 km/h
Brzdová asistence
Brždění pedály dozadu u vybraných variant kol je novou funkcí Bosch Active line motoru
Bosch Active Line Plus
Dostupná varianta značkového středového elektromotoru s plynulejší a méně agresivní charakteristikou dopomoci. S nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 50 Nm budete mít v zásobě vždy dostatek sil pro zdolání všech terénních, silničních i městských překážek bez rozdílu. Konstrukce motoru bez vnitřního zpřevodování umožňuje použití klik s převodníkem klasické velikosti.
Maximální kroutící moment
Maximální kroutící moment 50 Nm zajistí jemnou podporu při akceleraci
Asistence
Mírná podpora je výborná pro městské výlety
Středový motor
Každodenní použití asistence do 25 km/h
Brzdová asistence
Brždění pedály dozadu u vybraných variant kol je novou funkcí Bosch Active line motoru
Bosch |
Bosch |
|
---|---|---|
Typ motoru | středový | středový |
Výkon - nominální | 250 W | 250 W |
Max. točivý moment | 40 Nm | 50 Nm |
Úroveň asistence motoru | TURBO: 250 % SPORT: 170 % TOUR: 100 % ECO: 40 % |
TURBO: 270 % SPORT: 180 % TOUR: 100 % ECO: 40 % |
Maximální točivý moment | TURBO: 40 Nm SPORT: 38 Nm TOUR: 35 Nm ECO: 30 Nm |
TURBO: 50 Nm SPORT: 45 Nm TOUR: 40 Nm ECO: 35 Nm |
Napětí | 36 V | 36 V |
Snímací sensory | frekvence šlapání kroutící moment rychlost |
frekvence šlapání kroutící moment rychlost |
Max. rychlost asistence | 25 km/h | 25 km/h |
Váha | cca 3,2 kg | cca 3,2 kg |
Zvýšení rychlosti elektrokola až na 50 km/hod
Vaše terénní nebo trekingové elektrokolo může jet mimo veřejné komunikaci i vyšší rychlostí než 25km/h. Legislativa upravuje provoz elektrokol rychlejších než 25 km/h v Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 168/2013 ze dne 15. ledna 2013 o schvalování dvoukolových nebo tříkolových vozidel a čtyřkolek a dozoru nad trhem s těmito vozidly, konkrétně v článku 2, odstavec 2, bod g):
Toto nařízení (omezení výkonu a rychlosti elektrokola) se nevztahuje na tato vozidla určená především pro využití v terénu a zkonstruovaná pro jízdu na nezpevněném povrchu;
Upravíme vaše elektrokolo se středovým pohonem Bosch tak, že podpora elektropohonu dosáhne více než 50 km/h a dojde k využití plného potenciálu elektropohonu. Tento doplněk řídící jednotky provede deaktivaci rychlostního omezení asitence na 25 km/h u středováho pohonu motorů Bosch Active, Bosch Performance nebo Bosch Performance CX. Totožný elektro-motor Bosch se využívá i na "Rychlých elektrokolech" a je tedy konstruován s dostatečnou výkonovou rezervou, aby rychlost >50 km/h zvládal. Produkt rychlostní omezení odstraňuje BEZ NEŽÁDOUCÍCH EFEKTŮ. Znamená to tedy, že údaje, jako je aktuální, průměrná, maximální rychlost, celková vzdálenost, kadence, výkon, dojezd, stav baterie apod. zůstávají na displeji pravdivě zobrazovány.
- funkci lze kdykoliv za jízdy vypnout a zapnout stiskem tlačítka.
- stav zařízení je vždy indikován určitým elementem na displeji po celou dobu, kdy je zařízení aktivní. jako uživatel tak vždy víte, zda je omezovač zapnutý či nikoli.
- zařízení nezpůsobuje žádné blikání displeje ani jiné efekty
- námi využívaný produkt je legální na Evropském trhu a je řádně označen a vybaven patřičnými atesty.
Chip je dodáván včetně českého návodu na instalaci. Dodavatel nenese žádnou zodpovědnost za škody na elektrokole způsobené neodbornou instalací.
Dodavatel nezaručuje neporušení záruky elektrokola ani nemožnost poškození či zablokování systému elektrokola. Dodavatel se zříká zodpovědnosti za jakékoliv škody, ať už na zdraví či na majetku, spojené s používáním tohoto zařízení.
Jsme specializovanou prodejnou kompletního sortimentu elektrokol APACHE. Tato tradiční česká značka nabízí širokou nabídku modelů elektrokol pro různé využití, s několika možnými druhy pohonu - středové a nábojové pohony značek Bafang, Bosch a AP Silent. Nabízíme také přestavby a instalace nábojových i středových sad a pohonů značky Apache Power Systém, včetně baterií a příslušenství. ekolo.cz je autorizovaným servisním partnerem značky APACHE.
Navíc k elektrokolu:
Parametry
Obecně
Hmotnost vč. baterie | 21,2Kg |
Elektropohon
Středový motor | Ne |
Tlumení
Přední vidlice | SR Suntour NEX RL DS (se zamykáním z řidítek) |
Dotazy
Vyplňte prosím kontakt na Vás a do pole Zpráva vložte svůj dotaz a my se Vám ozveme obratem zpět.