Horské elektrokolo APACHE Yamka MX

Horské elektrokolo s motorem Bafang MaxDrive a max. kroutícím momentem 80Nm a max výkonem 520W

Vyberte si z variant: info

ROK SERVISU ZDARMA
DOPRAVA ZDARMA 100% SLOŽENÉ KOLO
MÁTE 30 DNŮ NA VÝMĚNU ZDARMA
GARANČNÍ PROHLÍDKA JE U NÁS ZDARMA
ZÁRUKA 10 LET NA RÁM ZDARMA
GARANCE NEJLEPŠÍ CENY NA TRHU

Klíčové vlastnosti:

  • kompletně přepracovaný hliníkový rám se sportovně střiženou dámskou geometrií a částečně integrovanou baterií
  • středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm
  • lithium-iontová rámová baterie LG s kapacitou 600 Wh
  • vzduchová vidlice SR Suntour XCR 32 AIR RL-R se zamykáním z řidítek

Podrobný popis:

  • kompletně přepracovaný hliníkový rám s originálními profily hlavních trubek a hydroformovanou spodní rámovou trubkou s částečně integrovanou baterií
  • sportovně střižená dámská geometrie s komponenty plně odpovídajícími potřebám aktivních cyklistek
  • možnost vlastního nastavení řídícího softwaru včetně zvýšení limitu rychlosti
  • vzduchová vidlice SR Suntour XCR 32 AIR RL-R se zdvihem 100 mm a možností uzamčení z řídítek
  • pevná 27,5“ zapletená kola s 21 mm širokými ráfky Remerx Rock Disc a plášti Schwalbe Smart Sam
  • desetirychlostní sada Shimano Deore s hydraulickými kotoučovými brzdami
  • profilované kliky s nepadacím hliníkovým převodníkem
  • kvalitní komponenty domácí značky Spectro

 

 


 

Kalkulačka dojezdu elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Převažující profil trasy
Kapacita baterie
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s maximální asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

HORSKÉ ELEKTROKOLO S VELKOU VÝDRŽÍ. Silný motor a vysokokapacitní baterie vám pomohou  zdolat i ty nejprudší kopce. Horská elektrokola

Horská elektrokola se vyznačují odolným rámem, kvalitními brzdami a dobrým odpružením.

Středový motor BAFANG MaxDrive má velmi vysoký  krouticí moment motoru - až do  80 Nm. Motor ma snímač šlapání a torzní snímač síly šlapání. Čím větší silou cyklista šlape, tím větší silou motor  pomáhá díky inteligentní řídící jednotce, která je  integrována do těla motoru.

Jsme specializovanou prodejnou kompletního sortimentu elektrokol APACHE.  Tato tradiční česká značka nabízí širokou nabídku modelů elektrokol pro různé využití, s několika možnými druhy pohonu - středové a nábojové pohony značek Bafang a Bosch. Nabízíme také přestavby a instalace nábojových  i středových sad a pohonů značky Apache Power Systém, včetně baterií a příslušenství. ekolo.cz  je autorizovaným servisním partnerem značky APACHE.

 

Možná by Vás zajímalo: 

Průvodce výběrem elektrokola

Vše o bateriích

Proč elektrokolo od ekolo.cz

Vše o motorech

Ekolo doručíme zdarma 100% seřízené

Elektrokolo na splátky

Nákup elektrokola u nás bez rizika

Elektorkolo na leasing

Testování elektrokola je v ekolo zdarma

Pojištění elektrokola

 

Typ pohonu Bafang MaxDrive M400 250W, středový, 80Nm
Kapacita a typ baterie 470 Wh (36V/13Ah) / 600 Wh (36V/16Ah), rámová Li-Ion LG
Ovládání display TFT Colour
Velikosti rámu 14,5", 16", 18"
Typ a materiál rámu Alloy 6061
Přední vidlice SR Suntour XCR 32 AIR RL-R, vzduchová se zamykáním z řidítek
Počet převodů 1 x 10
Řazení a přehazovačka Shimano Deore M6000, 10 rychlostí
Typ a značka brzd Kotoučové, Shimano Acera M396 - 180mm
Kliky Spec NW (38 zubů, nepadací)
Kazeta Shimano HG 500 (11 - 42 zubů)
Řetěz KMC X10e
Řidítka Spec Riser (31,8 / 680 mm)
Představec 31,8 / 80 mm
Sedlo a sedlovka Spectro Sport a SPEC 30,9/350mm
Ráfky a náboje Remerx Rock Disc, Shimano Alivio M4050
Pláště Schwalbe Smart Sam 2,25"
Nosnost 120Kg
Hmotnost vč. baterie 21,7Kg

Redaktorka iDNES.cz si vyzkoušela jízdu na Apache Yamka MX

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)

Domácí producent samozřejmě nemohl v nabídce vynechat kola pro dámy a při pohledu na model Yamka by to také byla škoda. Říká se, že když si kolo vybírá žena, má úplně jiná měřítka, než když kolo vybírá muž. A to se často projeví při výběru dámského nebo dětského kola.

Technické údaje

  • rám: Alloy 6061
  • vidlice: SR Suntour XCR 32 Air RL-R
  • kliky: Spec NW, 38 z., nepadací
  • řazení: Shimano Deore M6000 1x10
  • přehazovačka: Shimano Deore M6000
  • kazeta: Shimano HG 500, 11–42 z.
  • brzdy: Shimano Alivio M396, 180/180 mm
  • ráfky: Remerx Rock Disc
  • pláště: Schwalbe Smart Sam, 27,5x2,25"
  • velikost: 14,5/16/18"
  • hmotnost: 23 kg
  • motor: Bafang MaxDrive 250 W, 36 V, 250 W, 80 Nm
  • baterie: LG Li-Ion 36 V, 16 Ah, 576 Wh
  • cena: 51 990 korun

Jsou však rodiny, kde muž „sedí“ na rodinném rozpočtu, je takovou technickou autoritou, že má poslední slovo, nebo je to zkrátka cyklista, který by „měl vědět“. Pak žena-cyklistka nemusí být s výběrem úplně spokojená, a to se pak s velkou radostí nejezdí.

Apache Yamka nepochybně uspokojí obě strany, vždyť se na ni podívejte vlahým ženským pohledem. Kolo v jemných barvách, na první pohled dámský stroj. Dámy se budou ještě nepochybně ptát na hmotnost, možná počet převodů, ale určitě ovládání. Všechno je tak, jak má být.

A technicky? Nový hydroformingový rám z hliníkové slitiny zpola ukrývá baterii s kapacitou 16 Ah a pohon Bafang MaxDrive s maximálním točivým momentem až 80 Nm. Muže uspokojí 100 mm zdvihu vzduchové vidlice SR Suntour XCR 32 Air RL-R a výbava Shimano Deore. Spokojenost musí být na obou stranách, pokud je cílem sehnat dámské horské elektrokolo za padesát tisíc.

První dojmy testerů

Ondřej: Motor má trochu nižší výkon, velmi tichý, na ovládání je kolo velmi příjemné. Celkově má „jemný“ projev, přátelské kolo vhodné pro ženy.

Martina: Živé kolo, pohodlné na jízdu. Brzdy, řídítka i sedlo - velmi mi vyhovovaly. Pro mě vhodný mezistupeň mezi klasickými krosy a celoodpruženými koly. 

Slávka: Na rovině a v lehčím terénu úplně bez potíží, v prudkém kopci bych uvítala silnější projev motoru. Asistence byla plynulá, kolo se krásně ovládalo i díky kratšímu rámu, přesně široká řídítka, pohodlné sedlo. Tichý motor.

Apache: Komplexní hodnocení
Asistence při jízdě po rovině (asfalt 2,5 km)  
- Jak elektromotor pomáhal při jízdě po rovině? 4,5
- Zabíral motor rovnoměrně a plynule, nebo příliš brzy, příliš pozdě, vypínal nebo „cukal“? 3,75
Asistence při trekingové jízdě (šotolina 1,5 km)  
- Jaký byl váš subjektivní pocit z trekingové jízdy po šotolině do mírného stoupání? 4
Asistence při terénní jízdě (středně těžký terén 1 km)  
- Jaký byl váš subjektivní pocit z terénní jízdy do prudkého stoupání? 2,75
- Byl výkon motoru silný a dávkovaný přesně, nebo přicházel příliš pozdě a/nebo výkonově pro vás nedostatečně? 2,75
Jízda bez motoru (300 metrů)  
- Je jízda bez motoru snadná, nebo lze šlapat jen ztěžka? Cítili jste nějaký odpor motoru? 2,75
Hlučnost  
- Jaká byla subjektivní hlučnost motoru? 4,25
Ovládání  
- Jak složité bylo elektrokolo za jízdy ovládat? 4,25
Dojezd 65 km
Výsledek ergotestu 3
Celková známka jízdního testu 3,62
Pozn.: udělovalo se 1 až 5 bodů, 5 je maximum  

Verdikt:Kolo s vynikajícím dojezdem, velmi tichým motorem a plynulým záběrem. Pohon je naladěný spíše krotce, v prudkých stoupáních neohromí silou a dravostí, ale možná právě to cyklistky při jízdě ocení.

Zdroj: https://cestovani.idnes.cz/test-elektrokol-merida-stevens-author-apache-trek-ekolo-baterie-p8a-/po-cesku.aspx?c=A180710_141647_po-cesku_taj