E-shop, doručování i výdej bez jakéhokoli omezení. Servis otevřen 8-18 bez omezení.  Pro návštěvu Showroomu se zaregistrujte na konkrétní čas online nebo na tel.: 220 991 111.

⬆Zrychlení zdarma!

CRUSSIS e-Guera 8.5-S

Horské elektrokolo s motorem Bafang MaxDrive s maximálním výkonem 520 W a kroutícím momentem až 80 Nm.

Sleva za nákup 2 a více elektrokol: 5%

Vyberte si z variant: info

Popis

ROK SERVISU ZDARMA
DOPRAVA ZDARMA 100% SLOŽENÉ KOLO
MÁTE 30 DNŮ NA VÝMĚNU ZDARMA
GARANČNÍ PROHLÍDKA JE U NÁS ZDARMA
ZÁRUKA 10 LET NA RÁM ZDARMA
GARANCE NEJLEPŠÍ CENY NA TRHU

Dámské horské elektrokolo e-Guera 8.5-S se silnější baterií je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás. Od své kolegyně e-Fionna 8.5-S se liší velikostí kol – dodávaná je na 27,5“ kolech.

Hliníkový rám je díky pohodlné geometrii plně přizpůsoben dámským potřebám. Geo­metrie rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 630 Wh (17,5 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrová­na

O pohon se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.

Dojezd e-kola je 150 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová.

Asistence se jako u většiny elektrokol ovládá prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.

Řazení obstarává špičková dvanáctirychlostní sada SRAM Eagle SX 12s. Jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy TEKTRO HD-M510.

Odpružená vidlice ROCKSHOX FS 30 Silver TK Solo Air 27,5", jak název napovídá je vybavena vzduchovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.

E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku aj. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat. Naopak součástí vybavení je USB konektor pro dobíjení mobilních zařízení.

 


Klikněte pro zobrazení kalkulačky dojezdu

Kalkulačka dojezdu elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Převažující profil trasy
Kapacita baterie
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s maximální asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

HORSKÉ ELEKTROKOLO S VELKOU VÝDRŽÍ. Silný motor a vysokokapacitní baterie vám pomohou  zdolat i ty nejprudší kopce. Horská elektrokola

Horská elektrokola se vyznačují odolným rámem, kvalitními brzdami a dobrým odpružením.

 


Středový motor

Bafang M400

 

Středový motor BAFANG Max Drive M400velmi vysoký kroutící moment motoru - až do 80 Nm. 

Motor má snímač šlapání a torzní snímač síly šlapání. Čím větší silou cyklista šlape, tím větší silou motor pomáhá díky inteligentní řídící jednotce, která je integrována do těla motoru.

 

Typ motoru Středový
Výkon 250 W
Max. točivý moment 80 N.m
Napětí 36/43/48 (DCV)
Účinnost motoru ≥ 80%
Senzor šlapání senzor otáček
Max. rychlost asistence 25 km/h
Váha 3,6 kg
Provozní teplota -20-45 ℃
Hlučnost < 55 dB

 


 

Zvýšení rychlosti elektrokola až na 50 km/hod

Vaše elektrokolo může jet mimo veřejné komunikaci i vyšší rychlostí než 25 km/h.

Upravíme vaše elektrokolo s pohonem Bafang tak, že podpora elektropohonu dosáhne více než 50 km/h! Tato uprava řídící jednotky provede deaktivaci rychlostního omezení asistence na 25 km/h u středováho pohonu značky Bafang MaxDrive.  

Díky této úpravě využijete plný potenciál elektropohonu!  

Elektromotor Bafang je vyroben s dostatečnou výkonovou rezervou, aby tuto rychlost jezdci poskytoval.  


Úprava odstraňuje rychlostní omezení BEZ NEŽÁDOUCÍCH EFEKTŮ:

  • údaje, jako je aktuální, průměrná, maximální rychlost, celková vzdálenost, kadence, výkon, dojezd, stav baterie apod. zůstávají na displeji pravdivě zobrazovány.
  • úprava nezpůsobuje žádné blikání displeje ani jiné efekty
 


Společnost CRUSSIS Electrobikes je dovozcem elektrokol vlastní značky od roku 2012.

Ekolo.cz nabízí kompletní sortiment značky CRUSSIS - městská, terénní i cestovní elektrokola s výborným poměrem ceny a výkonu.

 

 

Možná by Vás zajímalo: 

Průvodce výběrem elektrokola

Vše o bateriích

Proč elektrokolo od ekolo.cz

Vše o motorech

Ekolo doručíme zdarma 100% seřízené

Elektrokolo na splátky

Nákup elektrokola u nás bez rizika

Elektorkolo na leasing

Testování elektrokola je v ekolo zdarma

Pojištění elektrokola

 

 

 

Parametry

Typ pohonu BAFANG, M400, 36V, STŘEDOVÝ
Kapacita a typ baterie 630Wh (17,5 Ah), PANASONIC, Li-Ion
Ovládání Bafang LCD panel s USB, barevný displej
Velikosti rámu 17", 19"
Typ a materiál rámu ALU 6061
Přední vidlice ROCKSHOX FS 30 SILVER TK SOLO AIR 27,5“, 100mm zdvih
Počet převodů 1x12
Řazení a přehazovačka SRAM SX EAGLE, SRAM SX EAGLE, 12 rychlostí
Typ a značka brzd TEKTRO HD-M510, hydraulické
Kazeta SRAM CS-PG1210 EAGLE, 11-50 zubů
Řetěz SRAM SX EAGLE
Sedlo a sedlovka Selle Royal
Pláště MAXXIS FOREKASTER 27,5 x 2,35
Nosnost 120 kg
Hmotnost vč. baterie 22,7 kg

Recenze

Test Crussis e-GUERA 8.5 Barevná zábava v lese i ve městě

I ten, kdo záměrně nevěnoval pozornost tomu, že se u velkého množství značek postupně rozšiřuje nabídka o elektrokola, značku Crussis prostě přehlédnout nemohl. Dílem kvůli velké reklamě, televizní i billboardové. A také díky barevností většiny modelů, kterou se značka Crussis od většiny své konkurence odlišuje. Ale samozřejmě to není jen o designu…

Ještě, než vám představíme dámský bike, který se nám dostal do testu, malé představení této české značky.  Značka Crussis si našla místo na trhu, za osm let existence se dostala mezi největší domácí prodejce elektrokol a koloběžek. V loňském roce se prodalo více jak 11 500 elektrokol. „Patříme do TOP 3 českých výrobců elektrokol, ale jaké přesně máme postavení na trhu, musí posoudit naši prodejci, zákazníci a lidi z branže. My víme, že nás lidi znají a chtějí jezdit na elektrokolech Crussis. To nás na tom nejvíce baví a je pro nás hnacím motorem,“ řekl její zakladatel Petr Výkruta.

 

Nabídka dámské kolekce obsahuje vedle krosových i řadu mtb hardtailů, a to hned dvě řady Fionna a Guera, které se liší velikostí. Modelová řada e-Guera používá čínský Bafang, náš test bike nese označení 8.5 a je druhý nejvyšší z pětice dostupných.  

Co je pro všechny modely shodné, je jejich výrazná barevnost. A nutno hned dodat, že když už tu jsou barvy, vše je sladěno do posledního detailu – ať už mluvíme o gripech, platformách nebo nálepkách na ráfcích kola. Sázka na to se odlišit se daří a ruku v ruce s tím jde i schopnost zaujmout, upoutat pozornost. To se potvrdilo i při samotném testování, kolik zvědavých pohledů jsme zaregistrovaly.

 

 

Dámské horské elektrokolo e-Guera 8.5 je postaveno na hliníkovém rámu, kde dominuje prohnutá horní rámová trubka pro snadnější nasedání a pak plně integrovaná baterie v spodní rámovce. Detailní popis geometrie výrobce neudává, takže lze usuzovat z jízdních pocitů, prověrky terénu. Od své „kolegyně“ Fionny se liší velikostí kol, zde najdete rozměr 27,5“.

 

O použitém elektromotoru už byla zmínka, takže zde upřesnění. Je tu použitý středový elektromotor Bafang Maxdrive M400, s výkonem max 500W. Pro doplnění: nominální výkon je 250 W a krouticí moment 80 Nm.

Baterii dodal Panasonic s Li-Ion články, kapacita 630 Wh. Je snadno vyjmutelná z rámu, což je důležitý detail pro toho, kdo nemá možnost dostat se s bikem k zásuvce.

 

 

Crussis e-Guera je sportovní bike s předním odpružením, do výbavy dostal vzduchovou vidlice RockShox FS 30 Silver TK Solo Air, která disponuje zdvihem 100mm a uzavírání má z korunky.

Řazení obstarává nová dvanáctirychlostní sada SRAM Eagle SX 12s, která nabízí robustnější přehazovačku. 

Brzdy jsou tu hydraulické kotoučovky Tectro HD-M510, mimochodem stejný typ je použitý i na vyšším modelu 9.5.

Na hliníkových ráfcích najdete nasazeny pláště Maxxis Forekaster o šíři 2.35. Jejich vzorek má dezén se středně vysokými výstupky, které jsou rozmístěny tak, aby zajistily jak přilnavost, tak i nabídli samočistící schopnost.

Na řídítkách, resp. nad představcem je umístěn přehledný barevný LCD displej, který zobrazuje základní informace, týkající se aktuálně využívané úrovně asistence, stavu baterie, rychlosti i ujeté vzdálenosti. Určitě užitečnou informací je i odhadovaný dojez, vzhledem k aktuální kapacitě baterie.

Elektrokolo e-Guera 8.5, i její vyšší či dostupnější varianty, se dodává ve dvou velikostech rámu 17“ a 19“. Cena je 49 990 Kč, za nejvyšší model, který má silnější elektromotor (Bafang Maxdrive M500) zaplatíte o 6 tisíc víc. 

 

Jízdní dojmy

Už podle fotek je poznat, že se jezdilo za hodně příjemných podmínek, byť šlo o hodně pozdní podzim. Sucho, několik slunečních dní, přesto málo lidí v lese i parcích. Stejně, jako naši kolegové z mtbs, kteří testovali pánskou verzi e-Guery, byl náš první údiv z barevnost kola. Jenže, když člověk opustí svou bublinu vymezující to, co by si sám pořídil, při podrobnějším prohlédnutí jsme musely ocenit zvolenou kombinaci barev i řadu detailů, které k sobě prostě ladily. A tak jsme si i trochu vyhrály s výběrem oblečení na test a ve výsledku převládla spokojenost.

 

Bike e-Guera je sportovní hardtail, ale první kilometry v sedle a zejména vzpřímený a pohodlný posed hned vnukly myšlenku – to by nebylo vůbec špatné kolo i na přesuny po městě, kdy využíváme zkratky lesem a tedy terénem, z jedné cyklostezky na druhou. Bike, přestože váží lehce přes 22 kg „klame“ a než šel na převážení, dělal dojem hubenějšího fešáka. A to se potvrdilo nakonec i při testování, kdy došla šťáva. K tomu ale později.

Geometrii výrobce neuvádí, naše zkušenosti dovolují odhadnout, například dle položení vidlice, že tu nemáme očekávat ty nejmodernější trendy pro úhel hlavy, rozvor kol, atp. Jenže s tím, že by se majitelka pouštěla do nějakých strmých sjezdů ani při tvorbě e-Guery výrobce nepočítal.

Do kopce, to je jiná! Motor Bafang zaslouží (i vzhledem k ceně kola) samou chválu. Velmi příjemné fázování jednotlivých dopomocí. Ta nejnižší opravdu nenechá jezdkyni lenošit. Naopak „na pětku“ si člověk troufne na místa, které s úctou objížděl. Ale abychom byly spravedlivé, jednalo se o sklon kopce, nikoliv o technicky náročný výjezd.

Jak dolů? Raději rozvážně, a to kvůli slabšímu článku v osazení a tím jsou brzdy Tektro. V případě elektrokola, u kterého většina z nás vnímá jeho váhu, při ovládaní, delší brzdné dráze, by se účinnější brzdy hodily a dodaly i jistotu. Drobnost, která zas ten dobrý pocit při držení řídítek ovlivňuje, jsou gripy – a ty tady byly příjemné, neklouzaly a pěkně padly do ruky.

Potěšila i volba plášťů, ačkoliv nebylo přáno testovat v deštěm promáčeném terénu (to už se vloni stalo častým úkazem). Dobrá trakce, podržely i v odkloněných trailech, zkrátka dobrá volba.

 

Výdrž baterky a často kladená otázka dojezdu si zaslouží také pozornost, ale nečekejte přesný údaj. Mnohokrát to bylo řečeno, ale zopakujeme znovu – záleží na váze jezdce, střídání jednotlivých módů dopomoci i stylu jízdy. Takže, když výrobce udává dojezd až 150 km, vezměte ty nej nej optimální podmínky, parametry pro jízdu i jezdce a snad to vyjde.

V případě e-Guery  je užitečný údaj o dojezdu vzhledem k aktuálnímu stavu baterie i úrovni dopomoci v ten daný okamžik. Naše zkušenost – nevyplatí se spoléhat na číslo na display v době, kdy už se pohybujete řadově v jednotkách kilometrů. Energie na slibovaných 7 km se vyčerpala mnohem dřív, ale přijízdě „za své“ bike překvapil naopak mile, dojezd po mírně zvlněných parkových cestách byl na pohodu. Nu což, s autem taky nejezdíme až do vyschnutí nádrže…

+

  • silný a tichý motor s dostatkem síly
  • plynulé přidávání dopomoci
  • velký a přehledný displej
  • ovladatelnost, obratnost

  • brzdy
  • chybí návarky na košík
 

Dotazy

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)