Splátkový prodej - kalkulačka

GIANT DIRT-E+ 2 PRO


  K tomuto elektrokolu celoroční bezplatný servis, formátování 
  a kontrola baterie ZDARMA!
 Více informací najdete zde.

Vyberte si z variant:

Rám S

Dostupnost: SKLADEM V E-SHOPU - expedujeme do 3 dnů

83 999 Kč

69 417 Kč bez DPH

Rám M

Dostupnost: VYPRODÁNO - Zavolejte nám na 220 991 111 a doporučíme alternativu

83 999 Kč

69 417 Kč bez DPH

Rám L

Dostupnost: VYPRODÁNO - Zavolejte nám na 220 991 111 a doporučíme alternativu

83 999 Kč

69 417 Kč bez DPH

kompletní odborný servis v hodnotě 2500 Kč ZDARMA
Garance na baterii bez omezení km
Nadstandardní testy baterií
100% složené doručíme zdarma
20 dní na výměnu. Nákup bez rizika.

  • Nový DIRT E+2 PRO je spojením špičkové kvality elektrokol a zajímaveho specifického terénního designu. Kromě lehkého hliníkové rámu ALUXX se tento model představuje s 27,5" ráfky s bezdušovými plášti pro pohodlnější jízdu a příjemnější požitek z terénní cyklistiky. Nový výkonný motor SyncDrive Pro Vám pomůže zdolat i ty nejstrmější hory a posunout limity tradiční jízdy.

 

  • ALUXX hliníkový rám s motorem SyncDrive PRO Yamaha dokáže kombinovat dobrou manipulaci a plynulé zrychlení za různých jízdních podmínek.

 

  • Základem modelů řady Dirt E+ PRO je hliníkový rám vybavený středovým motorem Giant SyncDrive PRO Yamaha s vysokým točivým momentem 80 Nm a výkonem 250 W. Hladké spojení výkonu motoru a síly vašeho šlapání má na starosti 4-senzorová technologie Giant PedalPlus.

     
  • Dostatek energie i na delších výletech dodá lithiová baterie Giant EnergyPak 500 Wh
     
  • Ovládání výkonu motoru (5 režimů + režim bez výpomoci) se provádí na multifunkčním počítači s LCD displejem. Všechny modely této řady jsou vybaveny odpruženou vidlicí se zdvihem 120 mm a hydraulickými kotoučovými brzdami.

 


 

Orientační výpočet reálného dojezdu tohoto elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Převažující profil trasy
Kapacita baterie
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s maximální asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

 

Motor SyncDrive Pro od výrobce Yamaha nabízí velmi dobrý výkon.  Giant ho vyladil, aby byl ještě silnější. Tento pohon se používá  především na vysoce výkonných modelech Giant. Je o něco  účinnější než Bosch, o trochu lehčí, menší a také levnější.  Motor dosahuje maximálního točivého momentu 80 Nm.

 

HORSKÉ ELEKTROKOLO S VELKOU VÝDRŽÍ. Silný motor a kapacitní baterie vám pomohou zdolat i ty nejprudší kopce a vy si tak užijete perfektní off-road jízdu. Horská elektrokola však také vyžadují tu nejvyšší kvalitu - odolný rám, kvalitní brzdy a dobré odpružení... Vše je podstatné pro bezpečnou jízdu v drsném terénu a při prudkých sjezdech. Proto každé horské elektrokolo pro vás pečlivě prověřujeme a do naší nabídky jsme zařadili jen taková MTB elektrokola, která prošla náročnými testy.

 

Americko - Tchaj-wanská značka GIANT se pyšní titulem největšího výrobce jízdních kol na světě. Elektrokoly se GIANT začal zabývat jako jeden z prvních již v roce 2006 a dnes přináší širokou paletu trekingových a eMTB modelů té nejvyšší kvality a nejlepších technologií. V roce 2017 byla GIANTem uvedena na trh specifická nabídka elektrokol pouze pro ženy pod značkou LIV.  ekolo.cz se pyšní statusem největšího prodejce elektrokol GIANT na českém trhu.

 

 

Možná by Vás zajímalo:

 

                           

                           

                           

                           

                           

 

Kapacita a typ baterie 500Wh (36V/13.9Ah), integrovaná Li-Ion Giant EnergyPak
Typ a materiál rámu ALUXX SL-Grade Aluminium
Typ pohonu Středový Giant SyncDrive Pro 80Nm 250W Yamaha
Snímač Giant PedalPlus 4-senzorová technologie
Ovládání Giant RideControl EVO, ovládání součastí gripu, funkce walk assist, micro USB konektor
Řazení a přehazovačka Shimano M6000 / Shimano Deore XT Shadow+ 10 rychlostí
Typ a značka brzd Kotoučové, Shimano BR-MT500, 180/200mm disk
Přední vidlice SR Suntour Raidon 34 LO-R Air 27.5+, zdvih 120mm
Pláště Maxxis Forekaster 27.5x2.6", Exo Protect
Sedlo a sedlovka Giant Contact Neutral / Giant Contact Switch
Kliky Samox AONE, Boost 1x spider, převodník 38 zubů
Řetěz KMC X.10e, e-bike optimized
Představec Giant Connect [50 S, 60 M/L, 70XL]
Kazeta Shimano HG50-10 11-36T, 10-sp

Giant Dirt E+ 2 PRO

Vaše dotazy

Napsat dotaz
  • #1 Kuřátko , 8. ledna 2018 21:16
    Prosím cenu a termín dodání. Děkuji
    • Petr Zaoral , 10. ledna 2018 9:36

      Dobrý den, 

      Kolo by mělo být skladem nejpozději během března 2018 (přesnější termín bohužel český distributor nezná) , je dost možné, že i dříve.

      Doporučená cena je 83.990 Kč, samozřejmě domluvíme-li se na závazné předobjednávce, počítejte se zvýhodněnou cenou.

      Přeji pěkný den,

      S pozdravem

       

       

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)

Historie značky Giant se začala psát v roce 1972 s jasně definovaným cílem: měnit cyklistiku k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém světě. Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola.

Technické údaje

  • rám: ALUXX SL
  • vidlice: SR Suntour Raidon 34 LO-R Air 27,5+, 120 mm
  • sedlovka: teleskopická
  • kliky: Samox AONE, Boost 1x spider, 38 z.
  • řazení: Shimano Deore, 1x10.
  • přehazovačka: Shimano Deore XT Shadow+
  • kazeta: Shimano HG50-10, 11–36 z.
  • brzdy: Shimano MT500, 200/180 mm
  • ráfky: Giant GE35, 27,5x35
  • pláště: Maxxis Forekaster EXO TR 2,6, kevlarová patka, bezdušové
  • velikost: XS/S/M/L/XL
  • hmotnost: 22,5 kg
  • motor: Giant SyncDrive Pro, powered by Yamaha, 36 V, 250 W, 80 Nm
  • baterie: Giant EnergyPak 500 Wh, 36 V, 13,8 Ah, Li-Ion
  • cena: 83 999 korun

Během více než čtyřiceti let se Giant z malé továrny na výrobu kol stal postupně největší cyklistickou firmou na světě zaměřenou na využití nových materiálů a pokročilých technologií. Značka Giant se drží tří hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.

Nástup elektrokol značce nijak neutekl, naopak. Elektrokola Giant jsou sama o sobě lídry či dokonce pionýry přinášejícími nové trendy. Už před deseti lety přišel Giant s technologií hybridního pohonu, tedy pohonu kombinujícího šlapání cyklisty s pohonem elektromotorku. Současná nabídka elektrokol je opravdu široká, od městských a cestovních kol přes horská kola s pevným rámem, až po luxusně vybavené celoodpružené modely se systémem Maestro. A nechybí ani silniční elektrokolo. Zkrátka vybere si každý, koho tento moderní druh cyklistiky zaujal.

Testovaný model představuje novou tendenci stavět nejen kola praktická, ale i zábavná, určená nejen ke zdolávání výšek či kilometrů, ale i pro hraní si s kolem v bike parku. K tomu slouží především teleskopická sedlovka se zdvihem 100–150 mm v závislosti na velikosti rámu. Čtyřsenzorová technologie Giant PedalPlus zpříjemní jízdu v technických pasážích, plně integrovaná baterie zase údržbu a estetický dojem.

První dojmy testerů

Eda: Dokonale hravé kol. Položená hlavová trubka výborně vede stopu, kolo je tuhé. Z motoru mám pocit, že reaguje na záběr i při maximální podpoře po přišlápnutí v kopci, a to plynulým zvýšením výkonu. Tím násobí snahu o jeho zdolání. Perfektně citlivá vidlice, měl jsem pocit jako z celoodpruženého kola.

Zuzana: Úžasný ve sjezdech, optimálně mi sedí pozice na kole, pocit jako na freeridu, snad jen pro mě trochu širší řídítka. Příjemný motor, skoro jsem se nedostala do situace, kdy bych musela sama silně šlapat, abych zrychlila. Rozdíl mezi pomocí a nepomocí motoru byl velmi malý, netahal za nohy. Snadné bylo s kolem jet i po vypnutí motoru. Vadilo mi, že při lehkém kontaktu s pedálem kolo hned popojelo.

Miloslav: Patří mezi nejlepší, co jsem tu vyzkoušel. Kolo skvěle zabírá, má dostatek síly do kopce, třebaže je to hardtail, chová se skvěle, nemůžu mu nic vytknout. Je trochu horší v jízdě bez motoru, ale vzhledem k celkové koncepci a šíři pneumatik se to dá předpokládat. Vadil mi okamžitý pohyb jen při lehkém tlaku na pedál.

Giant: komplexní hodnocení
Asistence při jízdě po rovině (asfalt 2,5 km)  
- Jak elektromotor pomáhal při jízdě po rovině? 4,6
- Zabíral motor rovnoměrně a plynule, nebo příliš brzy, příliš pozdě, vypínal nebo „cukal“? 5
Asistence při trekingové jízdě (šotolina 1,5 km)  
- Jaký byl váš subjektivní pocit z trekingové jízdy po šotolině do mírného stoupání? 4,8
Asistence při terénní jízdě (středně těžký terén 1 km)  
- Jaký byl váš subjektivní pocit z terénní jízdy do prudkého stoupání? 5
- Byl výkon motoru silný a dávkovaný přesně, nebo přicházel příliš pozdě a/nebo výkonově pro vás nedostatečně? 4,8
Jízda bez motoru (300 metrů)  
- Je jízda bez motoru snadná, nebo lze šlapat jen ztěžka? Cítili jste nějaký odpor motoru? 2,8
Hlučnost  
- Jaká byla subjektivní hlučnost motoru? 3,4
Ovládání  
- Jak složité bylo elektrokolo za jízdy ovládat? 5
Dojezd 51 km
Výsledek ergotestu 4
Celková známka jízdního testu 4,42
Pozn.: udělovalo se 1 až 5 bodů, 5 je maximum  

Verdikt:Trefa do černého! Pokud ne pro všechny, tak téměř pro všechny, kdo chtějí ovladatelné, lehké, výkonné a uživatelsky přívětivé kolo. Snad jen s výjimkou nejtvrdšího nasazení není terén, kde by „hříšník“ nebyl doma. Vítěz testu nejen na body.

Zdroj: https://cestovani.idnes.cz/test-elektrokol-merida-stevens-author-apache-trek-ekolo-baterie-p8a-/na-kolo.aspx?c=A180710_141647_po-cesku_taj&strana=4#space-a