♡ ROCK MACHINE!  AŽ 10.000 Kč SLEVY NA MODELY 2020 NABÍZÍ AKTUÁLNÍ "EKOLO TÝDNE"

Horské elektrokolo GIANT FATHOM E+ 1 PRO 29

Sleva za nákup 2 a více elektrokol: 5%
Tento produkt se již bohužel nevyrábí. Vyberte si jiný model z dané kategorie

Proč toto ekolo?

ROK SERVISU ZDARMA
DOPRAVA ZDARMA 100% SLOŽENÉ KOLO
MÁTE 30 DNŮ NA VÝMĚNU ZDARMA
GARANČNÍ PROHLÍDKA JE U NÁS ZDARMA
ZÁRUKA 10 LET NA RÁM ZDARMA
GARANCE NEJLEPŠÍ CENY NA TRHU

  • ALUXX hliníkový rám v kombinaci s motorem SyncDrive Pro powered by Yamaha zajišťuje dobrou ovladatelnost a plynulé zrychlení při jakýchkoli jízdních podmínkách. Hladké spojení výkonu motoru a síly vašeho šlapání má na starosti 4-senzorová technologie Giant PedalPlus.
     
  • Dostatek energie i na delších výletech dodá lithiová baterie Giant EnergyPak 500 integrovaná do spodní rámové trubky.
     
  • Ovládání výkonu motoru (5 režimů) se provádí tlačítky s LED indikátory na řidítkách.
     
  • Přední vidlice Rock Shox se  může chlubit zdvihem 120 mm.
     
  • Na kvalitní 180 a 200 mm kotoučové brzdy se můžete spolehnout.
     
  • Giant EnergyPak 6A Smart charger (nabije 60% za 60min)

 

 


 

Klikněte pro zobrazení kalkulačky dojezdu

Kalkulačka dojezdu elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Převažující profil trasy
Kapacita baterie
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s maximální asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

 

Giant RideControl One - Nově ke stažení aplikace pro ovládání elektrokola přes mobilní telefon!

 

  • přehledně zobrazuje informace o jízdě
  • umožnuje uložit záznam informaci o předchozích jízdách
  • umožnuje vlastní nastavení síly asistence
  • kompatibilní se všemi koly Giant 2019 a novější

Download on the App Store

Get it on Google Play

CESTOVNÍ, TREKINGOVÁ A KROSSOVÁ ELEKTROKOLA. Trekingové nebo krosové elektrokolo je správnou volbou pro Vaše dlouhé a  spokojené výlety na kole.  V ekolo.cz najdete pouze cestovní treková elektrokola  s dostatečným dojezdem za aktraktivní cenu. Krosová elektrokola jsou  specificky určena pro lehčí terén.

Středový motor

Giant SyncDrive Pro

 

Středové elektromotory Giant SyncDrive s výkonem 250 W jsou výsledkem úzké spolupráce společnosti Giant s lídrem v oblasti elektromotorů – společností Yamaha, což je zárukou jejich vysoké kvality a spolehlivosti.

I přes kompaktní velikost přinášejí vysoký točivý moment až 80 Nm, který se projeví už při rozjezdu. Důležitá je také jejich okamžitá odezva – motor se rozběhne, jakmile se opřete do pedálů. Takto rychlá odezva se projeví nejen při akceleraci, ale také v prudkých stoupáních, kdy spoléháte na to, že vás kolo „vytáhne“ nahoru.

Motory SyncDrive produkují proporcionální a lineární podporu, jejich chod je předvídatelný, hladký a tichý, zkrátka jako přirozené navýšení vaší vlastní energie.

 


Giant SyncDrive Pro

SyncDrive Pro

  • kompaktnější a lehčí než motor Sport (o 13 % menší, o 380 g lehčí – hmotnost 3,1 kg)
  • vysoký točivý moment 80 Nm
  • 100 % točivého momentu už od počáteční rychlosti
  • 4-senzorová technologie Giant PedalPlus
  • 5 jízdních režimů, podpora 100 – 360 %
  • možnost vlastního nastavení jízdních režimů (pomocí mobilní aplikace RideControl)
  • rychlejší odezva - 190 ms (motor Sport má 500 ms)
  • vyšší maximální kadence - 120 otáček za minutu (motor Sport má 110)
  • vyšší točivý moment v režimu walk assist - 60 Nm (motor Sport má 18,8 Nm)
  • ISIS osa 128 mm a standardní Q faktor 168 mm (motor Sport má čtyřhran)

 

 

Typ motoru středový
Výkon - nominální 250 W
Max. točivý moment 80 Nm
Režimy podpory Eco
Basic
Active
Sport
Power
Maximální kadence Eco: 110 rpm 
Basic: 110 rpm 
Active: 120 rpm 
Sport: 120 rpm 
Power: 120 rpm
Úroveň asistence motoru Eco: 100 %
Basic: 175 %
Active: 250 %
Sport: 300 %
Power: 360 %
Napětí 36 V
Senzor 4-senzorová technologie Giant PedalPlus
Max. rychlost asistence 25 km/h
Váha 3,1 kg

 

Motory Giant SyncDrive Yamaha.jpg

 


Americko - Tchaj-wanská značka GIANT se pyšní titulem největšího výrobce jízdních kol na světě. Elektrokoly se GIANT začal zabývat jako jeden z prvních již v roce 2006 a dnes přináší širokou paletu trekingových a eMTB modelů té nejvyšší kvality a nejlepších technologií. V roce 2017 byla GIANTem uvedena na trh specifická nabídka elektrokol pouze pro ženy pod značkou LIV. ekolo.cz se pyšní statusem největšího prodejce elektrokol GIANT na českém trhu.

 

Navíc k elektrokolu:

 


 

Parametry

Typ pohonu Giant SyncDrive Pro, 360% supported by YAMAHA
Kapacita a typ baterie 13.8Ah (510Wh), Giant EnergyPak 500, integrovaná
Ovládání Giant RideControl ONE, remote button
Typ a materiál rámu ALUXX SL aluminum, Overdrive 1½ - 1⅛" head tube, 148x12mm Thru-Axle, integrated KS18 kickstand mount
Přední vidlice Rock Shox Revelation RL 120mm travel, Tapered 1½ - 1⅛" steerer,110x15QR, lockout
Řazení a přehazovačka Shimano SLX a Shimano Deore XT, 11-Speed, Shadow+
Typ a značka brzd Shimano BR-MT500, hydraulic disc, 180/200mm
Kazeta Shimano HG-M7000, 11-46T, 11-Speed
Představec Giant Connect
Řetěz KMC e.11 Turbo, EcoProteq, e-bike optimised
Sedlo a sedlovka Giant Contact, Neutral a Giant Contact Switch, dropper, 30,9mm, under bar remote lever
Pláště Maxxis Forekaster 29x2.35, foldable, 60 TPI, EXO, Tubeless Ready
Nosnost 120 kg
Speciální výbava Giant EnergyPak 6A Smart charger (60% charge in 60minutes)Tubeless kit

Recenze

GIANT FATHOM E+ 1 PRO - EVOLUCE VŠEHO

Rok po premiéře nových elektrických hardtailů Giant přichází s další nabídkou "závodních" strojů...

Autor: Petr Bureš

Foto: Petr Bureš

Elektrokolo Giant Fathom E+ 1 PRO

Úmyslně jsem v úvodním popisku k článku dal slovíčko závodní do uvozovek, abych předešel kritice či diskusím na toto téma, nicméně Giant nové biky jménem Fathom E+ prostě pozicuje tak nějak výš než dosavadní ebiky Dirt-E, jejichž nové rámy byly představeny v rámci modelového roku 2018 a také cenovky jsou u novinek o poznání výš.

Pojďme se ale podívat, co je u Fathomu opravdu nového a v čem se liší od svých továrních sourozenců. Giant označuje tuto novinku jako Performance E-bike, to jest jakousi pomyslnou nejvyšší modelovou řadu hardtailů, kterou momentálně nabízí.

Hlavních novinek je víc a všechny se točí především kolem rámu. Ten je hliníkový z hydroformovaných trubek ALUXX SL Aluminum a bylo u něj kompletně předěláno prakticky všechno. Nově plně integrovaná baterie se do rámu vkládá ze spodní části dolní rámovky, takže je možné do rámu dát klidně klasicky umístěnou dvojici košíků na láhev.

Hned pod ní je zástavba nového středového pohonu označeného Giant SyncDrive Pro, na kterém značka spolupracovala s renomovaným výrobcem pohonů Yamaha. Jde o nový typ jednotky, který má oproti verzi Sport větší krouťák (80 Nm), ale současně i nižší hmotnost a kompaktnější rozměry. Nabízí navíc i vyšší maximální navýšení výkonu až 360 % a zvládnout má kadenci až 120 otáček za minutu.

Co se týká celkové koncepce rámu, nejde o žádnou avantgardu. Giant se nepouští do výraznějších experimentů s geometriemi a drží se spíše klasického směru sázejícího na kratší reach a strmější hlavový úhel (68°). Na druhou stranu se zde dá očekávat jak dostatek pohodlí, tak výjezdových schopností, protože posed spolu s delší zadní stavbou (475 mm) by měl zaručovat stabilitu v kopcích na maximum.

Giant se rozhodl, že nabídne zákazníkům možnost volby. K dispozici je totiž jak 27,5" pluskové provedení, tak sportovnější verze osazená 29" koly. Ve obou dvou případech jde přitom o identické osazení, barvu a také cenu.

Shimano + Yamaha

Bývá nepsaným pravidlem, že se u elektrobiků osazených pohonem Shimano objevují převážně komponenty stejnojmenného výrobce, zatímco ebiky s Boschem bývají zase pro změnu osazovány převážně koncernem Sram. Jak to má Giant, který využívá vlastní pohony Yamaha? Na to je snadná odpověď, tady převládají japonské komponenty Shimano.

Středový pohon Yamaha.

Spolu s pohonem jsou zde převody sladěny na 1x11, a to díky kazetě s rozsahem 11-46z. a převodníku disponujícímu 36 zuby. Zatímco přehazovačka nese logo XT, řadící páčka náleží k nižší sadě SLX, zajímavé zpestření tak tvoří elektrobikové kliky Praxis e-Cadet+ osazené vlastním převodníkem Praxis Works.

Jak vidíte z fotek, středový pohon je opravdu velice kompaktní a je nadesignován tak, aby z rámu příliš nevyčníval. Přesto na něm najdeme spodní plastový kryt téměř navazující na integrovanou baterii. Ta je v tomto případě s kapacitou 500 Wh. Nabíjecí konektor je pak vyveden mimo, konkrétně do spodní části sedlové trubky a opatřen je i speciální gumovou vodovzdornou krytkou.

Mimochodem, Giant uvádí, že díky nové 6A nabíječce je možné během 90 minut nabouchat do baterie až 60 % její kapacity, takže se během oběda můžete snadno postarat o její výrazné oživení. Nová je mimochodem také ovládací aplikace, díky které pohon konfigurujete. I zde ovšem platí pravidlo o maximální rychlosti 25 km/hod. Na řídítkách nemáte žádný displej, jen kompaktní ovladač pohonu u levé rokojeti.

Stylu pluskového biku zde odpovídá také zvolená vidlice. Najdete tu Rock Shox Revelation RL se 120 mm vzduchového zdvihu a pro větší jistotu ve sjezdech pak i teleskopickou sedlovku Giant Contact Switch s vnitřním vedením a páčkou na řídítkách, na místě přesmykačové páčky.

Robustní nejsou nejenom pláště, ale také ráfky zapletené do speciálních pro elektrokola navržených nábojů Giant eTracker Boost. Pluskové s odřenými uši jsou pláště Maxxis Forekaster EXO TR, v rozměru 27,5x2,6".

Co se týká dalších komponentů, jako jsou představec, řídítka nebo sedlo nejsou ničím zvláštní. Jde o černý komplet v hliníkovém provedení, který pochází od Giantu a nabízí středně krátký představec a spolu s ním i sympaticky široké 780mm vlaštovky.

Jedničková varianta je současně ta vyšší ze dvou nabízených. Její cena ale odpovídá vyššímu osazení. Tenhle žluťák vás vyjde na 92 999,- Kč. Dostupnější dvojku pak můžete pořídit s Reconem a převody jen 1x10 za 83 999,- Kč.

Zdroj: https://mtbs.cz/

Dotazy

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)