ROK SERVISU ZDARMA
DOPRAVA ZDARMA 100% SLOŽENÉ KOLO
MÁTE 30 DNŮ NA VÝMĚNU ZDARMA
GARANČNÍ PROHLÍDKA JE U NÁS ZDARMA
ZÁRUKA 10 LET NA RÁM ZDARMA
GARANCE NEJLEPŠÍ CENY NA TRHU

  • Trance je ideál do toho nejnáročnějšího terénu, at už rekreačně nebo sportovně.
     
  • ALUXX hliníkový rám s motorem SyncDrive Pro Yamaha dokáže kombinovat dobrou manipulaci a plynulé zrychlení za různých jízdních podmínek. Hladké spojení výkonu motoru a síly vašeho šlapání má na starosti 4-senzorová technologie Giant PedalPlus.
     
  • Základem modelů řady Trance E+ je hliníkový rám vybavený 140mm odpružením zadního kola.
     
  • Dostatek energie i na delších výletech dodá lithiová baterie Giant EnergyPak 500 integrovaná do spodní rámové trubky.
     
  • Ovládání výkonu motoru (5 režimů) se provádí tlačítky s LED indikátory na řidítkách.
     
  • Přední vidlice Fox 36 se  může chlubit zdvihem 150 mm.
     
  • Na kvalitní 200 mm kotoučové brzdy se můžete spolehnout.

<<< TRANCE E+3 PRO TRANCE E+1 PRO >>>


Geometrie

Geometrie Giant Trance E+ 2 PRO

    XS S M L XL
A DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY (mm) 380 406 445 482 507
B ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY 74,0° 74,0° 74,0° 74,0° 74,0°
C DÉLKA HORNÍ TRUBKY (mm) 570 585 610 630 655
D DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY (mm) 95 95 100 110 130
E ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY 66,5° 66,5° 66,5° 66,5° 66,5°
F FORK RAKE (mm) 46 46 46 46 46
G TRAIL (mm) 109 109 109 109 109
H ROZVOR (mm) 1169 1184 1210 1231 1259
I DÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY (mm) 470 470 470 470 470
J BOTTOM BRACKET DROP (mm) 15 15 15 15 15
K STACK (mm) 579 579 584 593 611
L REACH (mm) 403 418 442 460 479
M VÝŠKA RÁMU OD ZEMĚ (mm) 728 739 740 772 792
N ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK (mm) 780 780 780 780 780
O DÉLKA PŘEDSTAVCE (mm) 40 40 50 50 60
P DÉLKA KLIK (mm) 165 165 170 170 170
Q ROZMĚR KOL 27.5+ 27.5+ 27.5+ 27.5+ 27.5+

Kalkulačka dojezdu elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Převažující profil trasy
Kapacita baterie
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s maximální asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

 

Giant RideControl One - Nově ke stažení aplikace pro ovládání elektrokola přes mobilní telefon!

 

  • přehledně zobrazuje informace o jízdě
  • umožnuje uložit záznam informaci o předchozích jízdách
  • umožnuje vlastní nastavení síly asistence
  • kompatibilní se všemi koly Giant 2019 a novější

Download on the App Store

Get it on Google Play

CESTOVNÍ, TREKINGOVÁ A KROSSOVÁ ELEKTROKOLA. Trekingové nebo krosové elektrokolo je správnou volbou pro Vaše dlouhé a  spokojené výlety na kole.  V ekolo.cz najdete pouze cestovní treková elektrokola  s dostatečným dojezdem za aktraktivní cenu. Krosová elektrokola jsou  specificky určena pro lehčí terén.

Motor SyncDrive Pro od výrobce Yamaha nabízí velmi dobrý výkon.  Giant ho vyladil, aby byl ještě silnější. Tento pohon se používá  především na vysoce výkonných modelech Giant. Je o něco  účinnější než Bosch, o trochu lehčí, menší a také levnější.  Motor dosahuje maximálního točivého momentu 80 Nm.

Používá se na vysoce výkonných modelech. Má pět režimů podpory.  max. točivý moment — 80 Nm.

Americko - Tchaj-wanská značka GIANT se pyšní titulem největšího výrobce jízdních kol na světě. Elektrokoly se GIANT začal zabývat jako jeden z prvních již v roce 2006 a dnes přináší širokou paletu trekingových a eMTB modelů té nejvyšší kvality a nejlepších technologií. V roce 2017 byla GIANTem uvedena na trh specifická nabídka elektrokol pouze pro ženy pod značkou LIV.  ekolo.cz se pyšní statusem největšího prodejce elektrokol GIANT na českém trhu.

 

Možná by Vás zajímalo: 

Průvodce výběrem elektrokola

Vše o bateriích

Proč elektrokolo od ekolo.cz

Vše o motorech

Ekolo doručíme zdarma 100% seřízené

Elektrokolo na splátky

Nákup elektrokola u nás bez rizika

Elektorkolo na leasing

Testování elektrokola je v ekolo zdarma

Pojištění elektrokola

 

Typ pohonu Giant SyncDrive Pro, 360% tuneable support, powered by YAMAHA
Kapacita a typ baterie 13.8Ah (500Wh), Giant EnergyPak 500, integrated Lithium-Ion
Ovládání Giant RideControl ONE, remote button
Typ a materiál rámu ALUXX SL-grade aluminum, Advanced forged composite upper rocker, 140mm Maestro suspension system
Přední vidlice Fox 36 Float Rhythm 27.5+ 150mm, EVOL, Grip Damper, Sweep adjust, Boost 110x15QR, e-Bike optimized
Řazení a přehazovačka Shimano SLX a Shimano Deore XT, 11-Speed, Shadow+
Typ a značka brzd Shimano BR-MT520, 4-piston, hydraulic disc, 203mm
Kliky Praxis Wavetm 36T Cold Forged 4130 premium steel Praxis e-Cadet+ custom forged crankarm set
Kazeta Shimano HG-M7000, 11-46T, 11-Speed
Řetěz KMC e.11 Turbo, EcoProteq, e-bike optimized
Představec Giant Contact SL 35
Sedlo a sedlovka Giant Contact, Neutral a Giant Contact Switch, dropper, 30,9mm, under bar remote lever
Pláště Maxxis Minion DHF 27.5x2.6" Foldable, Tubeless, EXO, Dual compound [F] Maxxis Rekon 27.5x2.6" Foldable, Tubeless, EXO, Dual Compound [R]
Nosnost 120 kg
Speciální výbava Giant EnergyPak 6A Smart charger (60% charge in 60minutes)Tubeless kit

(EN) Test pohonu

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)

Giant TRANCE E+ 2 PRO

Přiznám se bez mučení, že když prosákly na veřejnost fotky nového Trance E, strašně jsem se těšil až kolo uvidím naživo. No a v půlce března mi jedna novinka přistála na test :-). Jaro klepe na dveře a nový ebike v garáži, ideální kombinace. Tak jsem moc neotálel a vyrazil na první seznamovací okruh tentokrát do lesů kolem středočeského městečka Mnichovice. Je zde dostatek lesních trailů a hlavně spousta výživných stoupání.

  

První pohled

Vývoj e-biků letí rychle kupředu, tak ani jeden z největších výrobců kol, Giant nemohl zaostat. Oproti loňskému modelu Full-E, zde máme úplně nové kolo. Nyní konečně s plně integrovanou baterií a novým rámem. Nový model má tedy i novou geometrii. Díky krátké hlavové trubce vypadá spíš jako bike na XC i když zdvihy 150 mm jsou vyloženě trailové. Trance E se tváří dost sportovně a pro mnoho lidí nemusí být pozice za řidítky tolik pohodlná. Hned vás upoutá barevné provedení. Krásná modrá metalíza a černá perleť, to nejvíce oceníte hlavně na přímém slunci. Letošní novinka se designově opravdu moc povedla. Vše sedí a zpracování je perfektní, tak jak jsme u Giantu zvyklí. Křivky kola jsou čisté a nikde nic neruší, dokonce ani displej zde nenajdete. Za doplatek si ho můžete pořídit.

  

Tenhle přístup customizace se mi líbí, každý si to nastaví tak jak to má rád. Já třeba preferuji čistý kokpit bez displejů a dalších rušivých elementů. Giant vyvinul aplikaci Ride control, kterou si přes bluetooth propojíte kolo s vaším mobilem. Uvidíte hned stav baterie v procentech, a hlavně můžete si upravit jednotlivé stupně dopomoci podle svého. Yamaha SyncDrive Pro nabízí hned 5 režimů : Eco, Basic, Active, Sport a Power s podporou až 360%. A když bude nutné tlačit, tak nechybí ani walk assist. Přepínání režimů je velmi jednoduché, slouží k tomu ergonomická tlačítka vlevo na řídítkách. O kapacitě baterie, či zvolené stupni dopomoci vás informují svítící diody, které jsou celkem dobře vidět i v ostrém slunci.

Solidní výbava

Trance E+ 2 PRO je druhý nejnižší model třídy a i tak je velmi solidně vybavený. O dostatek “šťávy” se stará integrovaná lithiová baterie Giant EnergyPak 500 Wh což je v této třídě elektrokol dnes téměř standard. V hliníkovém rámu je dobře schovaný středový motor Yamaha. Giant si ho ladí sám a tak nese název SyncDrive Pro s výkonem 250W a 80 nm. Převodník od Praxisu má 34 zubů a v kombinaci s řazením od Shimano XT 1x11 je dobře odstupňovaný.

Potěší, že v “základu” najdete i teleskopickou sedlovku z dílny Giantu. Samozřejmostí jsou pevné osy Boost, čili 110x15 vpředu a 148x12 vzadu. Co mě hodně mile překvapilo je tlumení. Na starosti ho dostal renomovaný FOX. Přední vidlice FOX 36 Float Rhythm je velmi citlivá a když jsem hledal to správné slovo, tak mě hned napadlo “sametová”. Krásně žehlí i drobné nerovnosti a je velmi tuhá při větších rázech. Zadní tlumič ve spolupráci se systémem Maestro je vynikající. Nejen že tlumení funguje bezvadně i při brždění, ale navíc karbonové čtyřčepové vahadlo eliminuje nežádoucí pohupování při šlapání.

Vzhůru do lesů

Usazení za řídítka Giantu Trance E+ 2 PRO je velmi příjemné. Prvotní obavy se rozplynuly jako pára nad hrncem. Velikost M při mé výšce 173 cm byla úplně ideální.

No nic, šlápnu do pedálů a polykám první kilometry. Je to tu pořád z kopce a do kopce, takže nemám strach o důkladné prověření motoru a výdrže baterie. Motor Syncdrive Pro je velmi příjemný, a dává dostatek síly. Je zde použitá technologie Pedal plus s čtyřmi senzory, které snímají nejen pohyb ale i tlak pedálů. To v důsledku znamená, že na 3 nebo 4 stupeň dopomoci vám motor poskytne maximální výkon i podle síly šlapání. V tomto důsledku je trochu nepříjemné “cukání” pedálů při zastavení. Může se stát, zastavíte a potřebujete se podívat do mapy, máte zařazený 3 nebo 4 režim a zacvaklou nohu v pedálu. V tu chvíli elektronika ale cítí i sebemenší tlak do pedálu. Tak Vám pak Trance bude chtít trochu poodjet pod zadkem :-)

Rozdíl mezi 4 a 5 stupněm mi přišel moc neznatelný. Možná by stálo za to v aplikaci trochu “rozhodit”. Co je teda nepříjemné, je trochu větší hlučnost této pohonné jednotky. Nevím zda to bylo jen u testovacího kola, ale řekl bych, že je trochu hlasitější než konkurent třeba Bosch Performance CX.

V lese se tenhle e-bike cítí jak ryba ve vodě. Kola 27,5+ jsou ideální volbou a pláště Maxxis pěkně drží a i při stoupání přes vlhké kořeny mají dobrou přilnavost. Na předním kole je obutý plášť Maxxis Minion a vzadu Rekon EXO.

Rám je i při ostřejší jízdě pěkně tuhý a díky širokým řidítkům (800mm) máte opravdu dost sebejistoty. Jak jsem již zmiňoval výš, tak co je opravdu vynikající, je odpružení FOX s přepákováním Maestro. Samozřejmost s jakou Giant překonává nerovnosti je příkladná a dá vám notnou dávku důvěry. Troufnete si pak i na větší, větší a ještě větší sjezdy.

O zpomalení se zde starají čtyřpístkové brzdy od Shimana, konkrétně MT520 s 203 mm kotouči. Zadní brzda měla trochu delší krok, ale jinak jsem nezaznamenal sebemenší vadnutí či problém. Naopak brždění bylo velmi jisté a dobře dávkovatelné.

  

Konec dobrý, všechno dobré…?

Novinka Giant Trance E+ 2 Pro je velmi povedené kolo. Jak po designové stránce tak i po technické. Použité komponenty většinou naleznete u kol o třídu výš. Trance E má sportovnější rysy a spíše XC geometrii. Těžiště je malinko výš a zadní stavba lehce delší. Nic méně tento ebike Vám dodá dost důvěry a jistotu i v těžším terénu. Opravdu exkluzivní je použité tlumení od FOXe, které vyžehlí snad i pětky v žákovské knížky vašich ratolestí :-)- Motor Yamaha Giant SyncDrive má síly na rozdávání. Radost trochu kazí vyšší hlučnost, neznatelný rozdíl mezi režimem Sport a Power. Líbí se mi čistota kokpitu bez použitého displeje. Dokonce i se spárováním aplikace a ovládáním si každý rychle poradí.

Takže Giant Trance E+ 2 Pro byste určitě neměli vynechat jako jednu z možností při výběru nové elektrokola.

 

Galerie foto: Dan Daič

Autor: Jakub Karlíček

Originální článek: https://www.electricbikers.cz/blog/giant-trance-e-2-pro