Moto
se instaluje místo středového složení kola. V motoru je integrovaná řídící jednotka a snímač šlapání (PAS sensor).
Z motoru jsou vyvedeny kabely s konektory pro připojení snímače rychlosti (na zadním kole), baterie, displeje, případně brzdových pák a akcelerátoru. Motor je osazen převodníkem o velikost 44 zubů. Na přání je možné bez příplatku nainstalovat převodník o velikosti 46 nebo 48 zubů (uveďte to, prosím, do poznámky při závěrečné kontrole objednávky).

Baterie
je vyrobena z velmi kvalitních Li-Ion (lithium-iontových) články od výrobce Samsung. Hmotnost baterie je 2,95 - 3,6 kg podle kapacity. Výstupní napětí baterie je 48V a maximální vybíjecí proud 15A (nárazově až 18Ah). Nabízíme volbu kapacity baterie až do 768Wh (16,6 Ah) pro dojezd až 200 km. Doporučujeme umístění baterie na hlavní rámovou trubku kola (variantně též na nosič kola). Řídící jednotka je součástí elektromotoru. 

Multifunkční displej
s odděleným ovladačem. Jeho prostřednictvím lze měnit režim asistence v rozsahu 0 – 2/9, přičemž počet režimů lze individuálně nastavit (rozsah regulovaného výkonu je pro různý počet režimů asistence stejný). Displej nabízí funkci asistenta chůze a možnost podsvícení. Vedle toho nabízí také funkce cyklopočítače s ukazatelem okamžité rychlosti, ujeté vzdálenosti (výlet / celkové) a hodin.

Displej se propojí s motorem prostřednictvím EB-BUS kabelu.

Brzdové páky
se sensory brzdění nebo brzdový sensor na lanko lze dokoupit za 390 Kč. S motorem se propojují prostřednictvím EB-BUS kabelu. Pokud je kolo vybaveno hydraulickými brzda, nejsou brzdové páky použity.
 

Příslušenství 
Nabíječka 48V / 2,5A (doba nabíjenÍ 4-6 hodin dle kapacity baterie)
Převodník s krytem
Pravá a levá klika + šrouby
Snímač rychlosti + magnet
Instalační materiál

Hmotnost
Hmotnost elektrosady je dána její konkrétní konfigurací. Pohybuje se od 7,4 kg u sady s rámovou baterií o kapacitě 10,4 Ah až po  9 kg. Hmotnost je udávána včetně veškerého příslušenství jako jsou kliky, nosič, propojovací kabely atd. Není započítána hmotnost nabíječky, která činí 0,55 kg.

Důležité!
Pro úspěšnou montáž středového motoru na rám jízdního kola je důležité, aby byl v oblasti šlapacího středu dostatek prostoru pro samotný motor a to především směrem k zadní stavbě rámu.
Středový motor vyžaduje volný prostor ve vzdálenosti X=47 mm od osy šlapacího středu na úrovni hrany středové mufny. (viz. obrázek)
Zadní stavba u některých rámů je příliš vychýlená do strany a tělo motoru se o ni opře dříve, než o středovou mufnu. V takovém případě je třeba trubku zadní stavby deformovat tak, aby se motor opřel o hranu středové mufny.
 

Instalace sady na Vaše jízdní kolo
profesionálně a express do 2 dnů - pouze za 1490 Kč vč. DPH včetně záruky.  

Lze objednat na stránkách Servisu ekolo.cz


Návod k ELEKTROSADĚ BBS 250W (PDF)


Chcete se na něco zeptat nebo potřebujete poradit s výběrem elektrosad? Kontaktujte nás na telefonu 226 210 226 nebo na servis@ekolo.cz a naši zkušení technici vám rádi poradí.

 

Nebo si rovnou rezervujte instalaci této elektrosady prostřednictvím formuláře:


 

 

Kontakt na servis ekolo.cz

Vaše dotazy

Napsat dotaz
  • #2 Vlastislav Švehla , 14. června 2019 21:37
    Dobrý den,
    mám dotaz, vlastním kolo Author Synergy karbon, lze na něm provést přestavbu na elektrokolo ( středový motor) ? Zdá se mi karbonový rám mohutný pro uchycení tohoto motoru. Děkuji za informaci.
    V. Švehla
  • #1 Slavek Mikéska , 31. března 2019 12:23
    Dobrý den,
    mám dotaz, jestli jde předělat kolo Kelyss na elektrokolo se středovým motorem. Děkuji za odpověď mikeska
    • Jan Havlíček , 1. dubna 2019 8:37

      Dobrý den pane Mikésko.

      Samozřejmě záleží na konkrétní modelu kola, ale obecně lze říci, že problém s představbou bývá pouze u celoodporužených kol.

      S pozdravem,

      Jan Havlíček

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)