APACHE - díly a příslušenství

Elektrosada Apache Power TS 36V/250W

Tento model už bohužel není v naší nabídce.

Podívejte se, prosím, do kategorie, zdali nenajdete podobný, který by vám vyhovoval, nebo nám zavolejte na tel.: 220 99 1111 a společně vymyslíme nejlepší alternativu.

Popis


Motor 
se instaluje místo středového složení kola. V motoru je integrovaná řídící jednotka, snímač točivého momentu (síly šlapání) a snímač šlapání (PAS sensor).
Z motoru jsou vyvedeny kabely s konektory pro připojení snímače rychlosti (na zadním kole), baterie a displeje. K motoru je instalován převodník o velikost 42 zubů.

Nominální výkon motoru je 250W. Díky integrovanému snímači točivého momentu motor reaguje na sílu šlapání a podle toho reguluje svůj výkon. Pokud šlapete větší silou (do kopce), motor Vám pomáhá více. Pokud šlapete menší silou (po rovině), motor pomáhá méně. Výsledkem je výrazně nižší spotřeba energie než u motorů s otáčkovým snímačem šlapání.

Baterie
je vyrobena z velmi kvalitních Li-Ion (lithium-iontových) články od výrobce Samsung. Hmotnost baterie je pouze 2,8 kg. Výstupní napětí baterie je 36V a maximální vybíjecí proud 15A (nárazově až 18Ah). Nabízíme volbu kapacity baterie až do 522Wh (14,5 Ah) pro dojezd až 130 km. Doporučujeme umístění baterie na hlavní rámovou trubku kola (variantně též na nosič kola). Řídící jednotka je součástí elektromotoru. 

Multifunkční displej
s odděleným ovladačem. Jeho prostřednictvím lze měnit režim asistence v 5 úrovních (OFF-ECO-TOUR-SPEED-TURBO). Displej je vybaven ukazatelem stavu baterie. V případě nepříznivých světelných podmínek ho lze aktivovat podsvětlení displeje.

Vedle toho nabízí také funkce cyklopočítače s ukazatelem okamžité a průměrné rychlosti, ujeté vzdálenosti (výlet / celkové) a času jízdy.

Příslušenství 
Cestovní nabíječ 42V / 2A (doba nabíjenÍ 4-6 hodin dle kapacity baterie)
Převodník s krytem
Pravá a levá klika + šrouby
Snímač rychlosti + magnet
Instalační materiál

Volitelné příslušenství 
Standardně dodávaný nosič je určen pro kola o velikosti 26-28". Pokud si přejete nosič pro menší kola (20-24"), uveďte to, prosím, do poznámky při závěrečné kontrole objednávky.

Hmotnost
Hmotnost elektrosady je dána její konkrétní konfigurací. Pohybuje se od 7,5 kg u sady s rámovou baterií o kapacitě 10,4 Ah až po  9,1 kg u sady s nosičovou baterií o kapacitě 14,5 Ah. Hmotnost je udávána včetně veškerého příslušenství jako jsou kliky, nosič, propojovací kabely atd. Není započítána hmotnost nabíječky, která činí 0,55 kg.

Důležité!
Pro úspěšnou montáž středového motoru na rám jízdního kola je důležité, aby byl v oblasti šlapacího středu dostatek prostoru pro samotný motor a to především směrem k zadní stavbě rámu.
Středový motor vyžaduje volný prostor ve vzdálenosti X=65 mm od osy šlapacího středu na úrovni hrany středové mufny. (viz. obrázek)
Zadní stavba u některých rámů je příliš vychýlená do strany a tělo motoru se o ni opře dříve, než o středovou mufnu. V takovém případě je třeba trubku zadní stavby deformovat tak, aby se motor opřel o hranu středové mufny.
 

Instalace sady na Vaše jízdní kolo
profesionálně a express do 2 dnů - pouze za 1490 Kč vč. DPH včetně záruky.  
Lze objednat na stránkách Servisu ekolo.cz


Návod k ELEKTROSADĚ TS250 (PDF)

Šablona rámové baterie 10.4Ah - 16Ah (PDF)

Šablona rámové baterie 17.4Ah - 19.2Ah (PDF)

 

Chcete se na něco zeptat nebo potřebujete poradit s výberem elektrosad? Kontaktujte nás na telefonu 226 210 226 nebo na servis@ekolo.cz a naši zkušení technici vám rádi poradí.

Nebo si rovnou rezervujte instalaci této elektrosady prostřednictvím formuláře:

Kontakt na servis ekolo.cz

Dotazy

Vaše dotazy

Napsat dotaz
  • #7 Václav Dušek , 5. září 2022 8:30
    Dobrý den. Jak zjistím cenu této sady s nosičovou baterií?
    • Andrea Kupcová , 8. září 2022 15:49

      Dobrý den,

       

      cena zde: https://ekolo.cz/elektrosada-se-stredovym-motorem-ts250#comment_7811

  • #6 Vladimír Lhotský , 15. prosince 2021 8:25
    PS info, zda lze vyměnit za převodník místo 42 T pouze 38 T.
    díky.
    • Jan Havlíček , 15. prosince 2021 16:10

      Dobrý den.

      U této sady ne.

  • #5 Petr Noha , 8. srpna 2021 18:28
    Dobrý den,
    jaká je řetězová linka převodníku u těchto sad?
    Děkuji za odpověď
    Petr
  • #4 Bohuslav Kubeš , 4. srpna 2021 11:36
    Dobrý den,
    chci koupit samostatný motor, protože sadu mám, ale když se motor pokazí, oprava je v nedohlednu. motor bych si vyměnil sám a poškozený dám k Vám do servisu. Odpovězte prosím zda je možno koupit motor bez doplňků a kolik stojí.
    Sadu jsem kupoval ve vašem servisu i s montáží. Motor mám už druhý a jsem s ním, až na ty opravy spokojen.
    Děkuji Kubeš
    • Lukas Panyrek , 5. srpna 2021 9:03

      Dobrý den.

      Kontaktujte prosím náš servis.Jistě to s vámi proberou a najdou vhodné řešení.

      Lukáš Panýrek

  • #3 Jan Orel , 25. července 2021 7:18
    Dobrý den,
    lze přestavět na elektro i kolo s karbonovým rámem?
  • #2 Lukáš , 15. března 2020 18:50
    Dobrý den, jaký je průměrný dojezd km u 250 W
    • Andrea Kupcová , 16. března 2020 11:50

      Dobrý den,

      Záleží na zvoleném stupni přípomoci, zvoleném terénu i váze člověka.

      U každého elekrokola na našem webu je vždy stupnice, kde si můžete ověřit tyto informace orientačně.

      S pozdravem

      Andrea Kupcová

  • #1 Michal , 13. května 2019 17:29
    Dobrý den,
    jak se řeší případné opotřebení převodníku? Lze vyměnit ozubené kolo? Děkuji za odpověď.
    • Jan Havlíček , 14. května 2019 8:53

      Dobrý den.

      Ano, mění se pouze ozubené kolo.

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)