LOVELEC Castor


  K tomuto elektrokolu celoroční bezplatný servis, formátování 
  a kontrola baterie ZDARMA!
 Více informací najdete zde.

Tento produkt se již bohužel nevyrábí. Vyberte si jiný model z dané kategorie
ROK SERVISU ZDARMA
GARANČNÍ PROHLÍDKA JE U NÁS ZDARMA
ZÁRUKA 10 LET NA RÁM ZDARMA
GARANCE NEJLEPŠÍ CENY NA TRHU

Lovelec Castor  je elektrokolo určené primárně pro běžné ježdění po zpevněných cestách a cyklostezkách. Jeho přednostmi je jednoduchá obsluha a spolehlivost. V základním provedení je dodáváno s baterií 470 Wh (volitelně 630 Wh). Nízký hliníkový rám velikosti 17'' a 26 palcová kola umožňuji komfortní nástup a pohodlnou jízdu i pro menši postavy. 6 rychlostní přehazovačka Shimano Tourney ovládaná pomocí řazení Revoshift, přední odpružená vidlice ZOOM, pohodlné sedlo Velo a jednoduché ovládání - to vše dělá z modelu Castor ideálního pomocníka pro každého. Na celé elektrokolo je samozřejmě poskytována záruka 24 měsíců (včetně baterie), na rám je pak záruka doživotní. Zadní nosič můžete zatížit až 25 kg nákladu. Díky dvojitým hlinikovým ráfkum je nosnost kola 150 Kg. Ovládací panel je velmi přehledný a ovládání zvládne i méně technicky zdatná osoba. Všechny elektrokola LOVELEC mají asistenta rozjezdu do 6 km/h.

Návod k elektrokolu

 


Kalkulačka dojezdu elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Převažující profil trasy
Kapacita baterie
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s maximální asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

 

ELEKTROKOLO DO MĚSTA ALE I NA VÝLETY. U elektrokola do města jde především o pohodlí jezdce! Nízko-nástupový rám zajistí snadný nástup a tím možnost častého a bezpečného zastavování. Díky kvalitnímu odpružení u většiny modelů je lze využívat i na výlety v lehkém terénu! Městské elektrokolo rozhodně není určeno jenom pro dámy. Je to praktický společník pro každého a to i pro méně zkušené a začínající uživatele.

Nábojový motor BAFANG. Zadní motor BAFANG je ideální pro turistická a cestovní  ekola. Hlavní výhoda spočívá v ideálním přenosu točivého  momentu, a tak v terénu nehrozí prokluzování. Je lehký a  má nominální výkon 250Watt a špičkový přes 500W.

Osvědčená česká značka LOVELEC působí na trhu již 6. rokem. nabízí širokou nabídkou kvalitních ekol za rozumnou cenu! Ekolo LOVELEC je vždy navrženo tak, aby jeho spolehlivost a následná radost z jízdy uspokojili  i náročného jezdce. Ekolo.cz nabízí pro tuto značku kvalitní záruční i pozáruční servis a možnost testovacích jízd na všech modelech ze sortimentu. Většina e-kol LOVELEC nabízí více variant kapacit značkových lithiových baterií.

 

Možná by Vás zajímalo: 

Průvodce výběrem elektrokola

Vše o bateriích

Proč elektrokolo od ekolo.cz

Vše o motorech

Ekolo doručíme zdarma 100% seřízené

Elektrokolo na splátky

Nákup elektrokola u nás bez rizika

Elektorkolo na leasing

Testování elektrokola je v ekolo zdarma

Pojištění elektrokola

 

Typ pohonu 250W, bezkartáčový, zadní
Kapacita a typ baterie 630Wh (36V/17,4Ah) / 470Wh (36V/13Ah), nosičová Li-Ion
Ovládání LED panel na řidítkách, 3 stupně asistence, funkce walk
Typ a materiál rámu Alu 6061, 17"
Přední vidlice Zoom, odpružená
Řazení a přehazovačka Shimano, RevoShift a Shimano Tourney 6
Typ a značka brzd Tektro V brake
Sedlo a sedlovka Velo, gelové
Pláště CST Tracer City Classic, 26x1,75
Blatníky Ano
Nosnost 120Kg
Speciální výbava plastový kryt řetězu
Hmotnost vč. baterie 23,5Kg

Vaše dotazy

Napsat dotaz
  • #1 Nada , 19. května 2018 10:44
    Dobrý den,
    je toto kolo vhodné pro postavu 150 cm, 60 kg?
    Případně můžete mě poradit ve výběru?
    Požadavky: komfort sezení a jednoduchost ovládání - 65 let, žena,
    jízda převážně na cyklostezkách a pěšinách, dojezd 90 km, budu nabíjet doma, lehčí hmostnost pro manipulaci. Cena nerozhoduje.
    Děkuji.
    • David Kučera , 19. května 2018 11:31

      Dobrý den, 
      velikost rámu by měla vyhovovat, je ale lepší kolo vyzkoušet, každý má jinou postavu- dělku těla a nohou.
      Doporučil bych tedy zastavit se osobně a kolo otestovat.

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)