Novinka

LOVELEC Castor

Cestovní kolo s 26" koly a nízkým rámem pro komfortní nástup.
Zvolte kapacitu baterie info
  •  
  •  

Kapacita baterie:

Prosím, zvolte kapacitu baterie.

Dostupnost:   Pro zjištění dostupnosti zboží klikněte na požadované parametry kola.

24 990 Kč

20 652 Kč bez DPH

kompletní odborný servis v hodnotě 2500 Kč ZDARMA
Formátování baterie zdarma
100% složené doručíme zdarma
20 dní na výměnu. Nákup bez rizika.

Lovelec Castor  je elektrokolo určené primárně pro běžné ježdění po zpevněných cestách a cyklostezkách. Jeho přednostmi je jednoduchá obsluha a spolehlivost. V základním provedení je dodáváno s baterií 13 Ah (volitelně 17,4 Ah). Nízký hliníkový rám velikosti 17'' a 26 palcová kola umožňuji komfortní nástup a pohodlnou jízdu i pro menši postavy. 6 rychlostní přehazovačka Shimano Tourney ovládaná pomocí řazení Revoshift, přední odpružená vidlice ZOOM, pohodlné sedlo Velo a jednoduché ovládání - to vše dělá z modelu Castor ideálního pomocníka pro každého. Na celé elektrokolo je samozřejmě poskytována záruka 24 měsíců (včetně baterie), na rám je pak záruka doživotní. Zadní nosič můžete zatížit až 25 kg nákladu. Díky dvojitým hlinikovým ráfkum je nosnost kola 150 Kg. Ovládací panel je velmi přehledný a ovládání zvládne i méně technicky zdatná osoba. V případě použití volitelné 17,4 Ah baterie kolo nabízí neuvěřitelný dojezd díky 626,4 Wh (na jedno nabití tak dojedete až cca 150 km).  Všechny elektrokola LOVELEC mají asistenta rozjezdu do 6 km/h.

Návod k elektrokolu


 

Orientační výpočet reálného dojezdu tohoto elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Převažující profil trasy
Kapacita baterie
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s maximální asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

 Více informací o bateriích elektrokol se dočtete na této stránce.  

ELEKTROKOLO DO MĚSTA ALE I NA VÝLETY
 

MĚSTSKÉ ELEKTROKOLOU elektrokola do města jde především o pohodlí jezdce! Nízkonástupová elektrokola zajistí snadné nasedání a pomohou bezpečnosti jízdy a zachování čistoty oděvu. A lze je využívat i na výlety mimo město!

Všechna městská elektrokola s nízkým nástupem v naší nabídce byla testována na tuhost rámu, která odpovídá doporučené hmotnosti jezdce.

Městské elektrokolo s nízkým nástupem to rozhodně není "dámské" kolo. Je to praktický společník i pro méně zkušené jezdce a pro ty, kdo na kole často zastavují.

 

Nábojový motor BAFANG

  • černé a stříbrné provedení
  • ideální pro turistická a cestovní ekola
  • velice lehký motor v několika velikostech
  • výkon od 250W

 

Česká značka elektrokol Lovelec nabízí od roku 2011 cenově příznivé modely městských a skládacích elektrokol. 

ekolo.cz nabízí ta nejlepší modely elektrokol ze sortimentu Lovelec.

Elektrokola podrobujeme detailním testům a nabízíme nejleší ceny, důkladnou předprodejní přípravu a také 1. rok servisu zcela zdarma. 

 

Kapacita a typ baterie až 17,4 Ah (630 Wh)
Hmotnost vč. baterie 20,5 kg
Nosnost 120 kg
Typ a materiál rámu Alu 6061, 17"
Typ pohonu 250W, bezkartáčový, zadní
Ovládání LED panel na řidítkách, 3 stupně asistence, funkce walk
Řazení a přehazovačka Shimano, RevoShift a Shimano Tourney 6
Typ a značka brzd Tektro V brake
Přední vidlice Zoom, odpružená
Pláště CST Tracer City Classic, 26x1,75
Blatníky Ano
Velikost ráfků 26"
Sedlo a sedlovka Velo, gelové
Speciální výbava plastový kryt řetězu
Typ kola Elektrokola

Vaše dotazy

Napsat dotaz
  • #1 Nada , 19. května 2018 10:44
    Dobrý den,
    je toto kolo vhodné pro postavu 150 cm, 60 kg?
    Případně můžete mě poradit ve výběru?
    Požadavky: komfort sezení a jednoduchost ovládání - 65 let, žena,
    jízda převážně na cyklostezkách a pěšinách, dojezd 90 km, budu nabíjet doma, lehčí hmostnost pro manipulaci. Cena nerozhoduje.
    Děkuji.
    • David Kučera , 19. května 2018 11:31

      Dobrý den, 
      velikost rámu by měla vyhovovat, je ale lepší kolo vyzkoušet, každý má jinou postavu- dělku těla a nohou.
      Doporučil bych tedy zastavit se osobně a kolo otestovat.

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)