Splátkový prodej - kalkulačka

LOVELEC Vega

 

POUZE V ZÁŘÍ:  Asistenční služba Allianz na rok ZDARMA.  1. rok Pojištění elektrokola ZDARMAZnačkový  zámek ABUS za polovinu.

 

Vyberte si z variant:

Baterie 400Wh

Dostupnost: VYPRODÁNO - Zavolejte nám na 220 991 111 a doporučíme alternativu

34 990 Kč

28 916 Kč bez DPH

Baterie 530Wh

Dostupnost: VYPRODÁNO - Zavolejte nám na 220 991 111 a doporučíme alternativu

38 190 Kč

31 560 Kč bez DPH

kompletní odborný servis v hodnotě 2500 Kč ZDARMA
Formátování baterie zdarma
100% složené doručíme zdarma
20 dní na výměnu. Nákup bez rizika.

Lovelec Vega - horské elektrokolo s baterií umístěnou na rámu. Pohon zajištúje mimořádně výkonný středový motor Bafang BBS nové generace s vynikajícím průběhem točivého momentu. Skvělé kolo především pro jízdu v hornatém terénu. Elektrický systém je vylepšen tím, že kromě klasického speed senzoru (snímajícího otáčky) má navíc torque senzor vyhodnocující pří jízdě napětí řetezu. Pocit z jízdy je tedy daleko komfortnější. Osazení kola je na vysoké úrovní. Najdete zde mimo jiné Shimano Acera 8 rychlostí, kvalitní vidlici Suntour s odpružením a zámkem, hydraulické kotoučové brzdy Shimano BR-N365, náboje Shimano HB-TX505 FH-TX505, pedály jsou hliníkové,protiskluzové s odrazkami . Díky dvojitým hliníkovým ráfkum ma tento model nosnost 150 Kg. Elektrokolo Lovelec Vega patří ke špičce v oboru.

Díky speciální konstrukci a představci MODE lze velmi jednoduše nastavit výšku řídítek. Kolo je vybaveno systémem "WALK" - asistentem rozjezdu umožňujícím fungování elektropohonu bez šlapání do rychlosti 6 km/h.

Take nabízíme pánskou variantu Sirius.

 

 


 

Orientační výpočet reálného dojezdu tohoto elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Převažující profil trasy
Kapacita baterie
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s maximální asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

 

ELEKTROKOLO DO MĚSTA ALE I NA VÝLETY. U elektrokola do města jde především o pohodlí jezdce! Nízko-nástupový rám zajistí snadný nástup a tím možnost častého a bezpečného zastavování. Díky kvalitnímu odpružení u většiny modelů je lze využívat i na výlety v lehkém terénu! Městské elektrokolo rozhodně není určeno jenom pro dámy. Je to praktický společník pro každého a to i pro méně zkušené a začínající uživatele.

 

Motor BAFANG M300 Modest je model středového motoru speciálně  vyvinutý pro instalaci v cestovních elektrokolech. Je lehčí a má  přizpůsobené otáčky pro svižnou jízdu na silnici a v lehčím terénu.  Oproti výkonnějšímu modelu M400 Max má menší spotřebu energie  a má integrovaný kadenční senzor šlapání.

 

Osvědčená česká značka LOVELEC působí na trhu již 6. rokem. nabízí širokou nabídkou kvalitních ekol za rozumnou cenu! Ekolo LOVELEC je vždy navrženo tak, aby jeho spolehlivost a následná radost z jízdy uspokojili  i náročného jezdce. Ekolo.cz nabízí pro tuto značku kvalitní záruční i pozáruční servis a možnost testovacích jízd na všech modelech ze sortimentu. Většina e-kol LOVELEC nabízí více variant kapacit značkových lithiových baterií.

 

 

 

Možná by Vás zajímalo:

 

                           

                           

                           

                           

                           

 

Kapacita a typ baterie 530Wh (36V/14,5Ah) / 400Wh (36V/11Ah), rámová Li-ion
Hmotnost vč. baterie 24,5Kg
Nosnost 120Kg
Typ a materiál rámu Alu 6061, 19"
Typ pohonu Bafang BBS, 36V, 250W/350W, 80Nm, středový
Snímač Torzní senzor
Ovládání LCD Display
Řazení a přehazovačka Shimano Acera 8 rychlostí
Typ a značka brzd Shimano hydraulické BR-N365, 160mm
Přední vidlice SR Suntour NEX, opružená, se zámkem
Pláště Kenda, 700x35c, s reflexními pruhy
Velikost ráfků 28"
Blatníky Ano
Sedlo a sedlovka Selle Royal, gelové
Kliky 170 mm
Speciální výbava Nosič
Osvětlení nezávislé přední a zadní
Dámský rám Ano
Středový motor Ano
Vhodné pro seniory Ne

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)

VERDIKT: Vypadá a chová se jako nerozbitné kolo, u něhož vás překvapí lehký chod a příjemná ovladatelnost. Takhle si člověk představuje cestovní elektrokolo nebo kolo na každodenní dojíždění.

Hodnocení kola v jednotlivých parametrech

(Nejlepší známka je 5, nejhorší 0)

Test-elektrokol Test-elektrokol | Foto: Economia

Značka Lovelec z Českého Těšína patří mezi již zavedené značky na domácím trhu, ale známá je i na trzích zahraničních. Přes dvě desítky jejích modelů jsou rovnoměrně rozvrstveny do základních kategorií, které musí obsáhnout každý producent v tomto oboru.

Najdeme tak proto její zástupce mezi koly skládacími, městskými, terénními a cestovními, přičemž hranice mezi nimi nejsou vždy ostře vymezeny. Městská kola mají bez výjimky osvědčený a stále oblíbený motor v zadním náboji a baterii umístěnou na zadním nosiči.

reklama

Terénní kola si i přes svůj název ponechávají vhodnost pro univerzální použití a spoléhají na středový motor. Cestovní modely kombinují oba způsoby umístění motoru, na vrcholu nabídky jsou typy Vega a Sirius s motorem středovým. Vega s kompletní výbavou je představitel sportovně-cestovního univerzálu, ale se sportovními geny, které přiznává zejména svižně střižený rám.

Jak to viděli testovací jezdci

  • Martin (49, bývalý cyklokrosař): Tuhý, rychlý, hodně sportovní pocit, lehce jede, dobře se ovládá. Příjemné kolo, na rozdíl od některých jiných na něm nic nedrnčelo, jezdec nemá pocit, že něco upadne, žádné pazvuky. Motor má zpoždění v nástupu, maximální výkon není největší a má trochu delší doběh.
  • Lubor (46, bývalý profesionální cyklista): Po rovině možná až zbytečně velký výkon. Než aby jezdec šlapal, musí přibržďovat motor. V kopci jsem naopak musel motoru dost pomáhat a ostatní mi do kopce odjížděli. Lehce ovladatelné kolo, má čitelné vlastnosti i v terénu.
  • Jana (48, hobby cyklistka): Bez asistence se na něm nedá jet, málo převodů, pomáhal plynule. 

Technické parametry a cena

Rám

Alu

Vidlice Suntour
Kliky Alu
Řazení Shimano Acera
Kazeta 8 z.
Brzdy kotoučové, hydraulické Shimano BR-N365
Ráfky hliníkové, dvojité
Pláště Schwalbe Fat Ftank 26×2,35
Motor Bosch Active Cruise
Hmotnost 24,2 kg