Model 2018

LOVELEC Vega

Bohatě osazené trekingové kolo.
Zvolte kapacitu baterie info
  •  
  •  

Kapacita baterie:

Prosím, zvolte kapacitu baterie.

Dostupnost:   Pro zjištění dostupnosti zboží klikněte na požadované parametry kola.

34 990 Kč

28 916 Kč bez DPH

kompletní odborný servis v hodnotě 2500 Kč ZDARMA
Formátování baterie zdarma
100% složené doručíme zdarma
20 dní na výměnu. Nákup bez rizika.

Lovelec Vega - horské elektrokolo s baterií umístěnou na rámu. Pohon zajištúje mimořádně výkonný středový motor Bafang BBS nové generace s vynikajícím průběhem točivého momentu. Skvělé kolo především pro jízdu v hornatém terénu. Elektrický systém je vylepšen tím, že kromě klasického speed senzoru (snímajícího otáčky) má navíc torque senzor vyhodnocující pří jízdě napětí řetezu. Pocit z jízdy je tedy daleko komfortnější. Osazení kola je na vysoké úrovní. Najdete zde mimo jiné Shimano Acera 8 rychlostí, kvalitní vidlici Suntour s odpružením a zámkem, hydraulické kotoučové brzdy Shimano BR-N365, náboje Shimano HB-TX505 FH-TX505, pedály jsou hliníkové,protiskluzové s odrazkami . Díky dvojitým hliníkovým ráfkum ma tento model nosnost 150 Kg. Elektrokolo Lovelec Vega patří ke špičce v oboru.

Díky speciální konstrukci a představci MODE lze velmi jednoduše nastavit výšku řídítek. Kolo je vybaveno systémem "WALK" - asistentem rozjezdu umožňujícím fungování elektropohonu bez šlapání do rychlosti 6 km/h. Standardně je kolo vybaveno Li-ion baterií s kapacitou 11 Ah,volitelně 14,5  Ah což Vám poskytne 522 Wh energie pro dojezd až 125 km na jedno nabití.

Take nabízíme pánskou variantu Sirius.


 

Orientační výpočet reálného dojezdu tohoto elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Převažující profil trasy
Kapacita baterie
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s maximální asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

 Více informací o bateriích elektrokol se dočtete na této stránce.  

ELEKTROKOLO DO MĚSTA ALE I NA VÝLETY
 

MĚSTSKÉ ELEKTROKOLOU elektrokola do města jde především o pohodlí jezdce! Nízkonástupová elektrokola zajistí snadné nasedání a pomohou bezpečnosti jízdy a zachování čistoty oděvu. A lze je využívat i na výlety mimo město!

Všechna městská elektrokola s nízkým nástupem v naší nabídce byla testována na tuhost rámu, která odpovídá doporučené hmotnosti jezdce.

Městské elektrokolo s nízkým nástupem to rozhodně není "dámské" kolo. Je to praktický společník i pro méně zkušené jezdce a pro ty, kdo na kole často zastavují.

 

BAFANG Středový motor 250W

  • kvalitní a prověřený pohon
  • pět stupňů asistence
  • nízká cena pro navýšení rychlosti
  • možnost přímého napojení osvětlení
  • USB zásuvka pro nabíjení telefonu
  • dostatečný výkon ve stoupání

 

Česká značka elektrokol Lovelec nabízí od roku 2011 cenově příznivé modely městských a skládacích elektrokol. 

ekolo.cz nabízí ta nejlepší modely elektrokol ze sortimentu Lovelec.

Elektrokola podrobujeme detailním testům a nabízíme nejleší ceny, důkladnou předprodejní přípravu a také 1. rok servisu zcela zdarma. 

 

Kapacita a typ baterie až 14,5 Ah (530 Wh)
Hmotnost vč. baterie 21,5 kg
Nosnost 120 kg
Typ a materiál rámu Alu 6061, 19"
Typ pohonu Bafang BBS, 36V, 250W/350W, 80Nm, středový
Snímač Torzní senzor
Ovládání LCD Display
Řazení a přehazovačka Shimano Acera 8 rychlostí
Typ a značka brzd Shimano hydraulické BR-N365, 160mm
Přední vidlice SR Suntour NEX, opružená, se zámkem
Pláště Kenda, 700x35c, s reflexními pruhy
Blatníky Ano
Velikost ráfků 28"
Sedlo a sedlovka Selle Royal, gelové
Kliky 170 mm
Speciální výbava Nosič
Osvětlení nezávislé přední a zadní
Typ kola Elektrokola

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)

VERDIKT: Vypadá a chová se jako nerozbitné kolo, u něhož vás překvapí lehký chod a příjemná ovladatelnost. Takhle si člověk představuje cestovní elektrokolo nebo kolo na každodenní dojíždění.

Hodnocení kola v jednotlivých parametrech

(Nejlepší známka je 5, nejhorší 0)

Test-elektrokol Test-elektrokol | Foto: Economia

Značka Lovelec z Českého Těšína patří mezi již zavedené značky na domácím trhu, ale známá je i na trzích zahraničních. Přes dvě desítky jejích modelů jsou rovnoměrně rozvrstveny do základních kategorií, které musí obsáhnout každý producent v tomto oboru.

Najdeme tak proto její zástupce mezi koly skládacími, městskými, terénními a cestovními, přičemž hranice mezi nimi nejsou vždy ostře vymezeny. Městská kola mají bez výjimky osvědčený a stále oblíbený motor v zadním náboji a baterii umístěnou na zadním nosiči.

reklama

Terénní kola si i přes svůj název ponechávají vhodnost pro univerzální použití a spoléhají na středový motor. Cestovní modely kombinují oba způsoby umístění motoru, na vrcholu nabídky jsou typy Vega a Sirius s motorem středovým. Vega s kompletní výbavou je představitel sportovně-cestovního univerzálu, ale se sportovními geny, které přiznává zejména svižně střižený rám.

Jak to viděli testovací jezdci

  • Martin (49, bývalý cyklokrosař): Tuhý, rychlý, hodně sportovní pocit, lehce jede, dobře se ovládá. Příjemné kolo, na rozdíl od některých jiných na něm nic nedrnčelo, jezdec nemá pocit, že něco upadne, žádné pazvuky. Motor má zpoždění v nástupu, maximální výkon není největší a má trochu delší doběh.
  • Lubor (46, bývalý profesionální cyklista): Po rovině možná až zbytečně velký výkon. Než aby jezdec šlapal, musí přibržďovat motor. V kopci jsem naopak musel motoru dost pomáhat a ostatní mi do kopce odjížděli. Lehce ovladatelné kolo, má čitelné vlastnosti i v terénu.
  • Jana (48, hobby cyklistka): Bez asistence se na něm nedá jet, málo převodů, pomáhal plynule. 

Technické parametry a cena

Rám

Alu

Vidlice Suntour
Kliky Alu
Řazení Shimano Acera
Kazeta 8 z.
Brzdy kotoučové, hydraulické Shimano BR-N365
Ráfky hliníkové, dvojité
Pláště Schwalbe Fat Ftank 26×2,35
Motor Bosch Active Cruise
Hmotnost 24,2 kg