APACHE Matto E3 2016
Výborně vyladěné trekové elektrokolo jako dělané pro zvlněný terén asfaltek nebo šotoliny.K tomuto elektrokolu celoroční bezplatný servis, formátování a kontrola baterie ZDARMA!
Běžné ježdění na kole je díky Matto E3 radostí a v případě nepříznivého terénu je tu záloha v podobě nenápadně a většinou příjemně pracujícího elektropohonu. Díky tomu si může člověk, který běžně na kole nejezdí, užít projížďku a držet krok se sportovně laděnými jezdci.
Z hodnocení testovacích jezdců modelu APACHE Matto E3 2016 vybíráme:
- Výkon motoru je vynikající, na rovině a mírném kopci bez problému dosáhne zákonného limitu 25 km/h i s člověkem vážícím 85 kg. Teprve v prudkém kopci (stoupání kolem 8-10 %) klesá maximální rychlost na cca. 15 km/h, což je výborný výsledek.
- Při mírné zátěži nebo vyšší rychlosti je motor velmi tichý a téměř o něm jezdec neví. Pouze při maximální zátěži v prudším kopci je i pro jezdce okolo slyšitelný typický elektrický hvizd. Vibrace pohon žádné nemá.
- Ovládání je intuitivní, mně osobě chyběl pouze ukazatel okamžitého výkonu.
- Kolo se výborně hodí pro jízdu bez motoru, při které člověk není nijak omezen tím, že se jedná o elektrokolo, při sjezdu po silnici je kolo stabilní i při 50 km/h. Je výborné i pro uživatele, kteří si chtějí užít zážitek z jízdy na kole, ale chtějí mít zálohu energie pro případ nouze.
- Kolo přehazuje výborně a převody pokrývají plnou škálu možného využití trekového kola
- Brzdám není co vytknout. Posed má enormně dlouhou tyč, která i pro člověka s výškou 192 cm stále měla bohatou rezervu.
- Ekolo je sice i s eletropohonem dobře vyvážené, nicméně je velké a patří k těžším. Vynesení do schodů vyžaduje více energie.
- Výdrž na baterie vynikající, pokud se jezdec neostýchá na rovinkách šlapat sám, neměl by být problém hravě zvládnout i trasu přesahující 100 km.
Detalní test elektrokola APACHE Matto E3 najdete na serveru EBIKE.CZ.
Kalkulačka dojezdu elektrokola
Dojezd na ekole je přibližně:
*na celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav ekola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy
[page-190]
Rámová baterie
- Baterie umístěná na rámu elektrokola (místo láhve na pití - proto někdy označení jako láhvová či válcová baterie)
- Nejoptimálnějším umístění baterie pro nizké težiště.
- Elektrokolo s rámovou baterií vykazuje ideální poměr vyvážení hmotnosti,
baterie díky svému umístění nenarušuje těžiště kola (jako např. baterie umístěná na nosiči). - Rámové baterie zapadají do kompaktního designu kola jako celek a nijak ho neruší.

Nábojový motor Bafang
Tento spolehlivý motor má propracovaný systém přenosu točivého momentu a špičkový výkon přes 500 W, čímž účinně brání prokluzování pneumatik v terénu.
Jeho malá hmotnost a výše jmenované vlastnosti ho činí ideální součástí turistických a cestovních elektrokol.
Zadní motor mohou ocenit cyklisté, kteří chtějí jezdit především často bez asistence motoru a pomoc elektrokola využívat pouze do prudkých kopců či v protivětru, díky okamžité akceleraci motoru.
Jsme specializovanou prodejnou kompletního sortimentu elektrokol APACHE. Tato tradiční česká značka nabízí širokou nabídku modelů elektrokol pro různé využití, s několika možnými druhy pohonu - středové a nábojové pohony značek Bafang, Bosch a AP Silent. Nabízíme také přestavby a instalace nábojových i středových sad a pohonů značky Apache Power Systém, včetně baterií a příslušenství. ekolo.cz je autorizovaným servisním partnerem značky APACHE.
Parametry
Obecně
Hmotnost vč. baterie | 16,9 kg (+3 kg baterie) |
Nosnost | 120 kg |
Elektropohon
Středový motor | Ne |
Tlumení
Přední vidlice | SR Suntour NCX D LO, se zamykáním |
Komponenty
Pláště | CST 1338 28x1.75" |
Video
Dotazy
Vyplňte prosím kontakt na Vás a do pole Zpráva vložte svůj dotaz a my se Vám ozveme obratem zpět.