AGOGS ELEKTROKOLA

Skládací elektrokola AGOGS Barack

Legendární skládací elektrokolo s vysokým dojezdem a dokonalým designem.

Vyberte si variantu

Jaký zvolit rám?

Výška jezdce: 165 cm

150

210

Doporučená velikost*:
17 - 18" (M)

*Uvedené hodnoty jsou pouze orientační.

Kdy ekolo dostanete?

Cena před slevou: 34 990 Kč (ušetříte 8 048 Kč)

26 942 Kč

22 266 Kč bez DPH

Dostupnost: Skladem

Sleva za nákup 2 a více elektrokol: 5%

Nejdůležitější parametry

ROK SERVISU ZDARMA
DOPRAVA ZDARMA 100% SLOŽENÉ KOLO
MÁTE 30 DNŮ NA VÝMĚNU ZDARMA
GARANČNÍ PROHLÍDKA JE U NÁS ZDARMA
AGOGS Barack
Motor

Bafang H type zadní

Síla motoru

40 Nm

Kapacita baterie

470Wh nebo 600Wh

Přehazovačka

9 rychlostí

Kola

20"

Zdvih tlumičů

65 mm

AGOGS Barack

Skládací mechanismus "vše jednou rukou" - celé kolo složíte za méně než 10 sekund. Rozměry složeného elektrokola jsou jen 90 x 80 x 40 cm, délka rozloženého elektrokola je 160 cm. Je určeno pro jezdce od 150 do 200 centimetrů. Jeho nosnost je 115 kg jezce + nákladu. 

AGOGS Barack

Kvalitní plášť KENDA K-RAD E-BIKE 20" x 1,95". Disponuje směrovým dezénem pro přední i zadní kolo. Tento plášť je vhodný pro celoroční použití na suchém i na mokrém povrchu. Inverzní design, rýhovaný povrch a nízký profil zajišťují rychlé odvalování bez ztráty trakce.

Klikněte pro zobrazení kalkulačky dojezdu

Kalkulačka dojezdu elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Kapacita baterie
Převažující profil trasy
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s průměrnou asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

  • Elektrokolo BARACK od značky AGOGS se stalo legendou mezi skládacími e-koly. BARACK boří mýty o tom, že elektrokolo je jenom pro staré a slabé jezdce. BARACK bude vaším "žihadlem" do města. 
     
  • BARACK nabízí robustní, matně černý rám s atraktivním potiskem. Jsou zvoleny výhradně značkové a odolné komponenty. BARACK má dokonalou ochranu řetězu (a vašich kalhot) i přehazovačky. Agresivní polo-terénní Kenda pláště s vnitří i vnější ochranou proti propíchnutí.
     
  • Svého BARACKa si vezmete s sebou domů, vyjede s vámi i v malém výtahu, uložíte pod stůl do kanceláře, hodíte do kufru jakéhokoli auta. Nebo jej vezmete s sebou zadarmo do vlaku, do tramvaje, autobusu, či na loď. 
     
  • BARACK má super-jednoduché ovládání pomocí kompaktního multifunkčního LED podsvíceného displeje plus tlačítko BOOST pro rychlou akceleraci a pomoc při rozjezdu. 
  • Díky unikátnímu červenému tlačítku BOOST nezůstanete trčet mezi auty ani v případě velmi strmého stoupání (do 18%).  A to nejdůležitější - výkonná Lithiová baterie se značkovými články Panasonic a s kapacitou 470 až 600Wh s integrovaným spánkovým módem až pro 120 km rychlé jízdy.
     
  • Nová designová Rychlo-nabíječka AGOGS s nabíjecím proudem 4A má pouhých 700 gramů. Na 50 % nabijete standardní baterii na cestách za pouhých 50 minut.  Nabíječku dostanete ve stylové AGOGS přední brašně na řídítka pro snadný transport.    

 

Dodání elektrokola ve složeném stavu

BONUS K TOMUTO E-KOLU: služba v ceně 2090 Kč nyní pouze za 490 Kč. U elektrokol nad 80.000 Kč doprava ZDARMA.
Elektrokolo vám expresně (cca do 3-5 dnů) dodáme a bude připravené k jízdě.

Kompletně seřízené a otestované elektrokolo doručí přepravní služba přímo až k Vám.

Zdarma od nás dostanete: Detailní předprodejní servis, zajetí kola mechanikem, kontrolu baterie a nabíječky.
Dopravu kompletně složeného elektrokola (vy si pouze našroubujete pedály) ve speciálním 5-ti vrstvém extra velikém kartónu. Tento doručovací box zasíláme výlučně spediční službou TOPTRANS. Kam si řeknete, v rámci Česka i Slovenska. I na dobírku. 

Více informací
Nábojový motor Bafang

Nábojový motor Bafang

Tento spolehlivý motor má propracovaný systém přenosu točivého momentu a špičkový výkon přes 500 W, čímž účinně brání prokluzování pneumatik v terénu.

Jeho malá hmotnost a výše jmenované vlastnosti ho činí ideální součástí turistických a cestovních elektrokol.

Zadní motor mohou ocenit cyklisté, kteří chtějí jezdit především často bez asistence motoru a pomoc elektrokola využívat pouze do prudkých kopců či v protivětru, díky okamžité akceleraci motoru.

Výrobce Agogs

Značku elektrokol vyšší střední třídy AGOGS electric bikes vyrábí od roku 2010 česká společnost ekolo.cz. AGOGS nabízí unikátní technická řešení jako například Startovací tlačítko Boost, Rychlo-nabíjení, Volbu kapacity baterie, nebo rámy s vysokou nosností. Elektrokola Agogs udělají radost každému nadšenci elektromobility, nabídnou parádní elektrokola v poměru cena výkon.

Elektrokola Agogs

 

Navíc k elektrokolu:

 


Nejvíce elektrokol na jednom místě = ekolo.cz

Parametry

Typ pohonu Agogs/Bafang H type, 36V/250W (550W max.), bezkartáčový v zadním náboji
Ovládání Multifunkční LED podsvícený displej, 5 - 7 úrovní asistence. Tlačítko BOOST pro snadný rozjezd, akceleraci a funkci Push-up
Rozměry kola (minimální) VxH 163x59x109
Kapacita a typ baterie 400Wh/600Wh (11Ah/16Ah) uzamykatelná, vyjímatelná, za sedlovou tyčí. Panasonic Li-Ion
Typ a materiál rámu Skládací, vyztužený, s držadlem, slitina hliníku 6061.T6
Přední vidlice Zoom Forgo 520 AMS, zdvih 40mm, regulace tuhosti a zámek odpružení
Řazení a přehazovačka Shimano, 8 rychlostí
Typ a značka brzd V-brake, Tektro C310
Nosnost 120 kg
Sedlo a sedlovka Odpružená, délka 350 nebo 400mm (na objednávku)
Pláště Kenda K-RAD E-BIKE 20" x 1,95" s ochranou K-Shield
Snímač Integrovaný rychlostní senzor, 32 IPR (impulsů na otáčku)
Blatníky Sportovní přední i zadní, černý ABS plast - nové a účinnější
Osvětlení Možno dokoupit
Hmotnost vč. baterie 19,0 kg + 3,2 kg baterie
Složené - rozměry (Š,H,V) 90 cm, 40 cm, 74 cm
Speciální výbava Odpružená sedlovka, sportovní naladění jízdy, široké platformové skládací pedály, nízká hmotnost, stojan, ploché ráfky

Recenze

Test Agogs Barack: skládací městské elektrokolo, které zvládne i divočinu

  |  Luboš Srb

Jezdit po městě pouze autem a ničím jiným už dávno nemusí být nejlepší nápad, pokud myslíte na svou peněženku, zdraví, ale také čas strávený v ucpaných ulicích. Vyzkoušeli jsme tedy, jaké to je jezdit po městě s elektrokolem, které lze snadno složit a kombinovat tak různé typy dopravy, včetně metra, tramvaje, či autobusu. A vyzkoušeli jsme i jízdu daleko do přírody. Volba padla na profesionální a moderní skládací městské elektrokolo české výroby, Agogs Barack.

 

Za zapůjčení elektrokola děkujeme firmě e-kolo.cz.

Elektrokola jsou fenoménem dnešní doby a o Česku to platí řekl bych dvojnásob. Baterie, díky které získáte energii pro rychlejší projetí náročnějších kopců nebo třeba pro výpomoc v případě, že chcete za den ujet delší vzdálenosti a nechcete se někde zbytečně plácat – to jsou důvody, proč vidím elektrokolo jako skvělou alternativu ke klasickým bicyklům. Ale elektrický pohon se samozřejmě může hodit i v případě, kdy může být důvodem horší fyzická kondice, v jakémkoliv věku. A v případě městských kol potom fakt, že na elektrokole můžete něco pravidelně dělat pro své zdraví, aniž byste se cestou do práce zpotili a potřebovali si pak dát sprchu.

 

Vzbudí pozornost

Elektrická skládačka Agogs Barack mě po týdnu testování v mnohém příjemně překvapila, měl jsem jen pár výhrad. A pozornost vzbuzovala také v mém okolí, ať už při cestě do práce, nebo na výletech. Nejde jen o celkem moderní design s kombinací černého těla a červeného svěžího loga na rámu či červených rukojetí na řidítkách. Pozornost elektrokolo upoutá především díky menším 20″ kolům, která jsou mnohem skladnější než kola u většiny běžných bicyklů, nebo integrované a vyjímatelné baterii. A kdyby se za kolem náhodou někdo neotočil, pak se můžete spolehnout, že se tak stane v případě, kdy dojde na skládání či rozkládání. Stačí jen pár desítek vteřin a i člověk, který s tím nemá takovou praxi dokáže kolo předělat z maximálně skladného stavu do funkční podoby či naopak. Je to velmi jednoduché, dokonce více než třeba u poměrně známého čínského Xiaomi elektrokola.

 

Ve složeném stavu se kolo vejde i do kufru menších aut, čehož jsem využíval, abych následně s kolem vyjel za Prahu na celodenní výlet přírodou. Skládačka se s rozměry 90 x 40 x 74 cm vejde také například do jiných pojízdných dopravních prostředků, ať už jde o autobus, tramvaj, vlak, nebo třeba metro. Ale hlavně, za přepravu takto malého kola coby příručního zavazadla nemusíte nic platit, nejde o žádný nadměrný náklad. Šikovná je i rukojeť, za kterou lze složené kolo jednoduše uchopit. Na druhou stranu musíte počítat s hmotností cca 22 kg, bez baterie pak asi 19 kg, což není zrovna málo. Na přenesení do auta, autobusu, do výtahu, či do kanceláře to problém nebude, ale na delší nošení někde po obchodě už to opravdu není, kor pokud půjdete ještě s manželkou. Znáte to.

Po rozložení naroste délka elektrokola na cca 160 cm. Výhodou je, že můžete libovolně nastavovat nejen výšku sedadla, ale také výšku řidítek, což opět například u elektrokola od Xiaomi není možné. Na co je ovšem potřeba myslet, že Barack je určen pro jezdce do 200 cm s max. 110 kg, pokud počítáme jezdce včetně nákladu. A také, že nejspíše budete muset dokoupit světla a případně nějakou brašnu na řidítka či nosič na zadní kolo. Ale jezdit se dá i například s batohem, do kterého dáte jen to nejnutnější. Ocenit musím takové detaily, jako jsou například opěrky na konstrukci, které využijete po složení elektrokola, aby vám stálo samo o sobě na rovném povrchu a nepadalo do stran. Nebo třeba uzamykatelná a snadno vyjímatelná baterie s držátkem, za které můžete akumulátor jednoduše uchopit a přenášet zvlášť, či chytré chrániče důležitých částí kola, například přehazovačky nebo řetězu, to abyste si při jízdě do práce neumazali dlouhé kalhoty. A poloterenní pláště by pak zase díky vnitřní a vnější ochraně měly lépe odolat propíchnutí.

Celkem příjemné svezení

Stačí zapnout baterii, nasednout, přidržet vypínací tlačítko na cyklopočítači na řidítkách a vyrazit. Jízda s elektrokolem Agogs Barack po zpevněném povrchu, tedy například asfaltce ve městě je při rychlosti do nějakých 20 km/hod velmi pohodlná. Přispívá k tomu nastavitelně odpružená přední vidlice či odpružené sedadlo. Pokud zrychlíte řekněme na 25 nebo dokonce 30 km/hod či pojedete po nezpevněném povrchu, budete muset počítat s limity skládací konstrukce. Přijdou větší otřesy zejména u řidítek, která najednou nejsou tak pevná a bytelná. Při odbočování a držení řidítek jen jednou rukou už si musíte dávat sakra pozor, abyste jízdu zvládli bez zdravotních následků. Při prudším brzdění, a že se dá s elektrokolem Barack velmi rychle a intenzivně zabrzdit, dojde také na výrazné třesení řidítek, ale to už je vše následek konstrukčního rázu.

Při jízdě je samozřejmě ze všeho nejzajímavější a nejdůležitější podpora elektromotoru, který vám pomáhá při šlapání. Můžete si nastavit, jestli budete chtít podporu s intenzitou v rozmezí 1-5, popř. asistenci vypnout. Přepínání je snadné, pomocí dvou tlačítek zvyšujete či naopak snižujete podporu elektromotoru. Ne vždy ovšem změna intenzity přes cyklopočítač zafungovala, zejména pokud při jízdě podporu vypnete a zapínáte jen v případě potřeby, když přijde kopec. Výkon elektromotoru, který pohání zadní kolo, je 250 W s max. krátkodobými 550 W. A pak je tady ještě na řidítkách umístěné speciální červené tlačítko Boost, pomocí kterého můžete okamžitě na krátkou chvíli zapnout maximální podporu, což se může hodit při rozjetí, předjíždění, či při jízdě do kopce. Každopádně při jízdě normálně šlapete a využíváte přehazovačku s celkem osmi rychlostmi, do města maximálně dostačující. Na výletě do přírody a do náročnějšího terénu už to tak úplně není, ale dá se.

Konkrétně jsem s elektrokolem najezdil během pár dnů přes 100 km, přičemž pár desítek km po městě a větší část pak mimo město, kde jsem se přesvědčil o tom, že Barack dává opravdu větší smysl do města, než na cyklovýlety. Po městě jedete na pohodu, s pomocí elektromotoru na kratší vzdálenosti, využít můžete skládací konstrukce a nechat se tak někdy i svést třeba kus metrem a zbývající kus dojet na elektrokole. Pokud vyjedete na cyklostezku, je to spíše jen na kratší vyjížďku, hlavně kvůli tomu, že kolo není příliš pohodlné na delší vzdálenosti a také nemá tak bohaté převody jako horská kola. A co teprve menší kolečka, se kterými je jízda vyšší rychlostí poněkud náročnější. Ale dá se. Po rovině není problém jet 30 km/hod s podporou elektromotoru, pokud opravdu šlapete a máte nejtěžší převod. Do kopce vyjedete i třeba 15 % stoupání, menší kopce klidně i s tím, aniž byste výrazně ztratili rychlost. Na rozdíl od cyklistů bez baterie.

Pokud jde o baterii a dojezd, s menší kapacitou baterie 400 Wh a mou hmotností kolem 70 kg plus párkilového nákladu na zádech jsem dokázal baterii za jediný den vybít pouze jednou, a sice na výletu z Prahy na Karlštejn a zpátky s trasou dlouhou celkově 70,5 km. Nutno dodat, že baterie ještě necelých 5 km před cílem ukazovala, že zbývají stále 2 čárky z celkových 5, ovšem před posledním a nutno dodat že největším kopcem během minuty nejprve klesla baterie na 1 čárku a nedlouho poté přestala asistence elektromotoru fungovat. Po zrestartování opět na pár desítek sekund dokázala přispívat, ovšem situace se ještě asi 3x opakovala, než baterii došla šťáva úplně a téměř celé stoupání mě čekalo bez jakékoliv podpory. A nutno dodat, že jakmile si člověk jednou zvykne, je jízda na elektrokole bez podpory elektromotoru poněkud nelehká, než si tělo opět zvykne. Můžu tedy nejen sobě, ale i ostatním baterkářům doporučit, aby buďto nejezdili úplně na doraz nebo alespoň plánovali trasy bez větších kopců v závěru jízdy.

Závěr

Obama, tedy Barack je úžasné elektrokolo, které je maximálně vhodné do města, kde se při jízdě s podporou elektromotoru ať už na jednání, schůzku, či zkrátka do práce zbytečně nezpotíte a ještě uděláte něco pro své zdraví, peněženku a dost možná i čas. Oproti například skládacímu elektrokolu od Xiaomi je podstatně dospělejší a vychytanější. Doporučil bych ovšem variantu s větší 600Wh kapacitou baterie, neboť testovaný kousek se 470 Wh je pouze o 3 tisícovky levnější a přitom má řekněme o třetinu kratší dojezd, což při ceně kolem 30, resp. 33 tisíc korun už je zanedbatelný příplatek. Pokud naopak hledáte kolo, na kterém budete častěji jezdit někde po horách a na delší vzdálenosti, je mnohem lepší vybírat horské elektrokolo, které má ať už větší kola, více převodů nebo hlavně pohodlnější a pevnější konstrukci.

Videa

Test rychlosti dopravy na elektrokole v Praze

Dotazy

Vaše dotazy

Napsat dotaz
  • #16 Vit Prikner , 8. září 2023 14:15
    Dobrý den je možnost u vás zakoupit přední odpruženou vidlicí na kolo agogs barach je to starší model
    • ekolo.cz , 13. září 2023 11:19

      Dobrý den pane Priknere,

      ano, je to možné, kontaktujte prosím Servis na telefonu 226 210 226nebo servis@ekolo.cz

      děkujeme  ekolo.cz

       

       

  • #15 Richard Cieciala , 15. května 2022 5:59
    Mam kolo předplaceno asi 3tydny možna 4 mate nějaky termi dodani ?
    • Andrea Kupcová , 16. května 2022 9:17

      Dobrý den,

       

      objednávky postupně vyřizujeme dle data objednání.

      S pozdravem

  • #14 Petr , 3. července 2021 23:52
    Dobrý den
    model 2021 bude mít jiné parametry než model 2020? Co platí když v záhlaví uvádíte 9 rychlostí a zdvih 65mm (model 2021?), zatímco níže v parametrech 8 rychlostí a zdvih 40mm (má model 2020)? A předobjednávka na srpen je míněno dodání spíše na začátku, nebo na konci srpna?
    • Lukas Panyrek , 5. července 2021 11:34

      Dobrý den.

      Bohužel momentální situace na trhu s kompenenty je zcela tristní.Stále netušíme jaké komponenty budou při výrobe k dizpozici.

      Obáváme se že ani ke konci srpna nestihneme elektrokola vyrobit.

      Lukáš Panýrek

  • #13 jan rak , 29. března 2021 6:06
    Lze na tomto kole Agogs Barack provezt navyseni rychlosti?
    Dekuju
    • David Kučera , 29. března 2021 10:42

      Dobrý den, ano zhruba na 35Km/h.

       

  • #12 Barack , 6. března 2021 2:12
    Barack se již přestal vyrábět? Byl uváděný jako modelový rok 2021. Jaká se za něho chystá náhrada?
    • Andrea Kupcová , 6. března 2021 8:50

      Dobrý den,

       

      tento model je v současné době vyprodaný.

      Můžete využít naší zvýhodněné předobjednávky na nový nadcházející model 2021.

      S pozdravem

  • #11 Milan Taška , 26. února 2021 17:57
    Existuje nosic na skladaci ebike, Agogs Barack, ktory sme kupili u vas?
    • Andrea Kupcová , 26. února 2021 18:02


      Dobrý den.

      Ano, nosíče na toto elektrokolo máme.

      S pozdravem Lukáš Panýrek

  • #10 Joe , 27. července 2020 22:17
    Dobry den,
    bezplatny servis po dobu jednoho roku - prezuli byste mi treba i zdarma pneumatiky (vlastni), nebo je to jen na serizovani ?
    Dekuji predem za odpoved...
    • Lukas Panyrek , 28. července 2020 11:40

      Dobrý den,

      Výměná pláštů není standartní servisní ůkon.

      Prosím ohledně tohoto dotazu kontaktujte náš servis.

      Jistě se s vámi domluví.

      S pozdraven Lukáš Panýrek

  • #9 Skalický , 22. června 2020 20:16
    Dobrý den.
    Uvažují o před-objednávce el. kola AGOGS Barack.
    -Uvádíte zvýhodnění 1500,- Kč, je myšleno 28490,- Kč? Nebo cena 29990,- je už po zvýhodnění a tedy konečná.
    -Kdy je možno reálně očekávat dodání kola k zákazníkovi, pokud by provedl objednávku cca do konce týdne? Děkují J. S.
    • Lukas Panyrek , 23. června 2020 9:16

      Dobrý den

      Ano přesně tak je to myšleno.

      Konečná cena je 28490,-kč

      Bohužel momentálně vám nejsem schopen říct v jakém časovém horizontu budeme schopni kolo dodat.

      S pozdravem Lukáš Panýrek

  • #8 Boris Čendula , 9. října 2019 17:48
    Dobry den. Mohli by ste mi poslat link na zadny nosic pre Agos Barac model 2020? Ktory som si kupil v lete toho roku? Chcel by som si ho objednat
    Dakujem.
    Boris.
    • Andrea Kupcová , 9. října 2019 18:18

      Dobrý den,

      Zadní nosič nemáme v nabídce na eshopu, link Vám tedy nepošlu, ale fyzicky si ho můžete koupit u nás v ekolo.cz.

      Ideální je přijet s kolem a my vám nosič můžeme na kolo namontovat.

  • #7 Jindřich Pochylý , 14. srpna 2019 15:19
    Dobrý den, prosím o radu. Nelze mi vytáhnout baterie z držáku, tak, abych ji mohl nabíjet externě. Po otočení klíčku do levé polohy ji povysunu pouze cca 1-2cm a dále to nejde. Je tam ještě nějaká pojistka, která je potřeba stlačit, aby mě to pustilo baterii vyndat? Nikde jsem nic nenašel. Děkuji za odpověď.
    • Pepe Bulín , 14. srpna 2019 15:29

      Dobrý den,

      je potřeba vysunout i sedlovku se sedlem, abyste mohl vyndat baterii, jinak žádná další pojistka krom toho zámku tam není.

      Pokud budete mít tento problém i nadále, buďto prosím zavolaejte na tel. číslo 777 797 460, můžeme to zkusit probrat po telefonu, nebo nejlépe se tu s kolem zastavit, pokud jste z Prahy.

  • #6 Richard , 25. července 2019 21:14
    Dobrý deň, akú presne má výbavu bicykel, pretože informácie sa dosť líšia, hlavne ma zaujíma prehadzovacka ci ma 7 alebo 8 rýchlosti a ešte sa líšia údaje či má nejaké ovládanie displejom alebo len jedno zelené a jedno červené tlačítko BOOST ktoré bolo prezentované v jednom videu. Ďakujem za odpoveď.
    • Pepe Bulín , 26. července 2019 12:33

      Dobrý den,

       

      Elektrokolo Agogs Barack je osazené 8-mi rychlostní přehazovací soustavou Shimano SORA.

       

      Tlačíko BOOST je standardně na všech elektrokolech značky AGOGS. Výjímkou je horský model AGOGS MAX na kterém pomocné tlačítko nenajdete. 

       

      Součastí elektrokola je přehledný displej, který nabízí asistence motoru a základní údaje o jízdě.

       

       

      Přeji Vám příjemný víkend. 

       

      S pozdravem 

      Josef Bulín

       

       

  • #5 Jakub Vávra , 14. června 2019 1:47
    Dobrý den,
    mám dotaz, jestli mám šanci získat asistenční službu, na kterou momentálně probíhá akce, když cekám až bude Barack k dispozici a mám předobjednávku? Díky moc za odpověď.
    • Pepe Bulín , 14. června 2019 11:30

      Dobrý den,

       

      aktuálně máme dobré zprávy!

      Agogs Barack bude dostupný koncem tohoto měsíce. Službu tedy bezplatně získáte!

      Kdyby se expedice malinko protáhla, jsme i tak schopni Vám asistenční službu poskytnot.

       

      S pozdravem 

      Josef Bulín 

  • #4 Honza , 13. června 2019 12:36
    Dobrý den,
    půlka června se blíží,
    jak je na tom Barack s naskladněním?
    Díky
    Honza
    • David Kučera , 13. června 2019 12:41

      Zdravím Vás, naskaldnění elektrokola Barack by mělo proběhnout dleinformací, které máme tento pátek.

      V dalším týdnu bude probíhat kompletace a poté dodání zákazníkům dle pořadníku předobjednávek.

      Budeme Vás telefonicky kontaktovat, není třeba se každým dnem tázat :-).

  • #3 Baštář , 2. června 2019 5:42
    Dobry den
    chtěl bych si zakoupit nosič na skládací kolo Agogs Barack pánské, rok cca 2014 černý .
    Nemohu nikde najít. Jinak jsem s kolem velmi spokojen. Děkuji.
    • ekolo.cz s.r.o. , 2. června 2019 20:45

      Dobrý den, 

      diky za hodnocení, barack se stívá ebike legendou :)

      Rozměry rámu jsou stále víceméně totožné, takže by to neměl být problém použít unoverzální viz: https://ekolo.cz/nosic-massload-stribrny  například, vyrábí se o v černé barvě, která aktuálně není na eshopu zobrazena.

       Případně pro zachování sportovního vzhledu - https://ekolo.cz/nosic-roswheel-na-sedlovku

       

       

       

  • #2 Petr , 5. května 2019 13:47
    Je možná na model Barack dodatečná montáž nosiče? Děkuji za odpověď
    • ekolo.cz , 6. května 2019 8:29

      Dobrý den Petře, 

      ano, na rámu je příprava na instalaci nosiče, samotný nosič stojí cca 600 kč.  

  • #1 Jakub Vávra , 29. dubna 2019 11:07
    Dobrý den, mám dotez týkající se naskladnění modelu. Píšete, že bude od 30/5. tak se chci zeptat, když mám u vás předobjednávku, kdy se budu moct těšit na kolo? Druhý dotaz se týká blatníků, zda není lepší dát standardní sadu místo montovaných? Poslední dotaz je zda kolo zvládne takový ten lehčí terén, jako je v pražských lesích na cyklostezkách, občas nerovnost, šotolina, špatný asfalt, silnice kočičí hlavy apod. Díky moc za odpověď.
    • Pepe Bulín , 29. dubna 2019 14:03

      Zdravím Vás, pane Vávro!

       

      Na začátku června by jste už na Baracku mohl vesele jezdit. 

      Co se týká blatníků, tak zkušenost je taková, že bych nechal stávající, které jsou dostatečný. 

      Osobně se na tomto modelu přepravuji po městě a lesních cestách a rozhodně to zvládá i větší terén, takže Vám ho doporučuji. 

       

      S pozdravem

      Josef Bulín

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)