GOCYCLE G4i
Elektrokola Gocycle G4i představují nový standard pro lehký design, inovaci a výkon v segmentu přenosných městských elektrokol.
Gocycle
250 watt
380 Wh
3 rychlosti
20"
-
Kalkulačka dojezdu elektrokola
Dojezd na ekole je přibližně
*na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy
Skvost mezi elektrokoly. Pyšní se neuvěřitelnou lehkostí, čistým designem a nejvyspělejší elektronikou.
Modely Gocycle G4i jsou vybaveny aktualizovanými verzemi špičkových technologií Gocycle zaměřených na jezdce. Mezi ně patří mimo jiné prediktivní elektronické řazení a patentované světlo pro denní svícení (DRL) inspirované automobilovým průmyslem, které zvyšuje bezpečnost jezdce tím, že je vidět z větší vzdálenosti. Mnoho jedinečných nastavení zaměřených na jezdce lze nyní nastavit prostřednictvím aplikace GocycleConnect.
Gocycle G4i je poháněn zcela novým elektromotorem G4drive™. G4drive™ zajišťuje plynulou a tichou jízdu a zároveň poskytuje vyšší točivý moment a schopnost rozjezdu při nízkých rychlostech - to vše v kompaktním balení, které je nejlepší ve své třídě. Patentovaný pohon G4drive™ a převodovka byly vyvíjeny řadu let a prošly mnoha a mnoha testovacími kilometry ve výzkumném a vývojovém středisku společnosti Gocycle, aby bylo zajištěno, že budou fungovat podle vysokých standardů spolehlivosti modelu G4i.
Zcela nová jednostranná přední vidlice z uhlíkových vláken obsahuje plně integrovaný elektromotor G4drive™ a spojuje podvozek Gocycle G4i se silnicí. Její hladké a plynulé linie poskytují čistou estetiku a zároveň pomáhají snižovat namáhání a celkovou hmotnost. Byla zkonstruována s větší vertikální poddajností pro lepší pohodlí při zachování směrové tuhosti pro jisté řízení v zatáčkách.
Proslulé jízdní vlastnosti elektrokola Gocycle jsou dále vylepšeny zavedením nového lehčího a přesnějšího středového rámu z uhlíkových vláken, který tvoří monokokový podvozek Gocycle G4i. Poskytuje pevné jádro a má důležitý úkol spojit hydroformovaný hliníkový přední rám a patentovaný hořčíkový pohon Gocycle Cleandrive. Tři různé komponenty, tři různé materiály, každý optimalizovaný pro tři různé role.
Jezdci si užijí ještě hladší jízdu díky nové pneumatice s dezénem inspirovaným MotoGP, která byla vyrobena na zakázku pro Gocycle. Lehká pneumatika je napuštěna směsí siliky pro vynikající přilnavost a jisté ovládání. Její širší konstrukce a zvýšený objem vzduchu slibují pohodlnou jízdu po městském povrchu.
Vyjímatelná výkonná lithium-iontová baterie modelu Gocycle G4i je bez problémů integrována do hydroformovaného hliníkového rámu modelu G4. Poskytuje dojezd až 50 mil (80 km) pro G4i (v závislosti na příkonu pedálů) s 3,5hodinovým rychlonabíjením, které je nyní standardem pro celou řadu z nové 4A 36V nabíječky Gocycle.
Intuitivní skládací mechanismus umožňuje složit a uložit Gocycle G4i do kompaktního balíčku za pouhých 10 sekund. Po složení jej lze vozit na kolečkách, takže je neuvěřitelně všestranný a snadno se s ním žije.
G4i je vybaveno diskrétním integrovaným USB portem na řídítkách, který umožňuje nabíjení telefonu nebo jiných malých zařízení z baterie kola, když se nepoužívá.
Kolo Gocycle G4i je také kompatibilní s aplikací GocycleConnect, která poskytuje nekonečné množství přizpůsobených jízdních režimů a také zajímavé zdravotní statistiky, jako jsou spálené kalorie, maximální a průměrný výkon při šlapání. Připojení k aplikaci bylo vylepšeno díky začlenění technologie Bluetooth Low Energy.
Stáhněte si zdarma aplikaci Gocycle pro Android nebo Gocycle pro iPhone.
Potřebujete poradit s výběrem toho správného elektrokola? Využijte našeho průvodce výběrem elektrokol nebo nás rovnou kontaktujte. Chcete si elektrokola raději prohlédnout? Navštivte náš showroom.
Vy se ptáte a my odpovídáme:
Umožňuje Gocycle jízdu bez šlapání jako moped?
V podstatě ano, nicméně kolo musí uvést do pohybu jezdec vlastní silou do rychlosti cca 10km/h, jinými slovy nelze na kolo sednout, "zmáčknout tlačítko" a odjet. Aby se kolo mohlo chovat jako "moped", musí se přes aplikaci, kterou se kolo ovládá, vypnout povinnost šlapání. Na kole (po jeho uvedení do pohybu) pak skutečně není třeba šlapat, jezdec musí pouze držet zmáčknuté tlačítko akcelerace na levé rukojeti (je to z bezpúečnostních důvodů, aby se při případném pádu motor odpojil). Nicméně výše popsaný režim provozu kola není v souladu s evropskou legislativou pro provoz jízdních kol a neměl by se používat na veřejných komunikacích. Rovněž upozrňuji, že v tomto režimu (kdy jezdec nenapomáhá jízdě vlastním šlapáním a pohyb nechává zcela na motoru kola) dochází k podstatnému zkrácení dojezdu, který může být např. jen 10km, dokonce i méně (záleží na hmotnosti jezdce, profilu terénu apod.).
Do jaké rychlosti toto ekolo pomáhá?
Asistence motoru je ve všech 3 předprogramovaných režimech (City/Eco/On Demand) omezena do rychlosti 25km/h. Nicméně v režimu vlastního nastavení (jenž se nastaví opět pomocí aplikace prostřednictvím chytrého telefonu či tabletu) je možno zvýšit asistovanou podporu až do 32 km/h. Daní za přípomoc do vyší rychlosti je zkrácení dojezdu.
Je výkon motoru? Je dostatečne agresívní - sportovní?
Výkon motoru je zcela dostatečný na provoz kola jako elektrokola, tedy kola s asistencí elektromotoru. Je to stále kolo, není to moped ani motorka. Kolo nebylo navrženo na agresivní jízdu, ale jako dopravní prostředek zejména pro městskou cyklistiku, dojíždění do práce, volnočasové aktivity apod.
Jaký je kroutící moment motoru?
Výrobce neudává. Je dostatečný na účel k jakému bylo kolo navrženo, tedy městská cyklistika a jízda po zpevněném povrchu. Toto ekolo (ani žádné jiné) není motorka.
Je možné zvýšit podporu motoru nad 25 km/h čipem?
Přečipování není možné. Podporu lze zvýšit až na 32km/h prostřednictvím režimu vlastního nastavení ve Smartphone aplikaci.
Karbonové vlákno
Elektrokola, která využívají uhlíková vlákna, jsou častou volbou mezi amatérskými i profesionálními cyklisty. Dříve se jednalo hlavně o silniční elektrokola, dnes si však výhody karbonu můžete vychutnat téměř na jakémkoliv typu ekola. Ideální volbou ale zůstává mezi milovníky rychlé jízdy a jízdy v terénu. Hlavní předností ebiků s karbonovým rámem je výjimečné tlumení nárazů a vibrací, velmi dobře odolávají proti korozi a opotřebení a oproti jiným materiálům vynikají svou nízkou hmotností.
Výrazně mimo střední proud a zaběhnuté konzervativní konvence stojí elektrokola GoCycle od britské společnosti Karbon Kinetics Ltd.. GoCycle je futuristické a přitom vysoce funkční elektrokolo do města, které naznačuje budoucí trendy v oboru. Všechny části konstrukce od rámu, přes kola, motor, akumulátor, po světla byly speciálně navrženy pro elektrokolo GoCycle tak, aby vykazovaly maximální funkčnost a spolehlivost při zachování nízké hmotnosti.
Elektrokola GoCycle jsou velmi lehká, vynikají skvělými jízdními vlastnostmi a navíc jsou vyjímečná svým vzhledem. Ekolo.cz disponuje skladem všech barevných modifikací Gocycle a tak jsme schopni vybraný model dopravit k Vám typicky do druhého dne od objednávky. U ekolo.cz máte vždy skládací hlinikové pedály a stojánek (vše v ceně 4000 Kč) zdarma a první rok servisu také zdarma.
Navíc k elektrokolu:
Parametry
Obecně
Hmotnost vč. baterie | 16,6 kg |
Nosnost | 100 kg |
Barva | BíláČerná |
Elektropohon
Středový motor | Ne |
Tlumení
Přední vidlice | Gocycle proprietary, single-sided, Carbon fibre, fixed |
Komponenty
Pláště | Gocycle Tyre (406-60, 20 x 2.25 in) |
Sedlovka | 34.9 mm Aluminium |
Řazení
Počet převodů | 3 |
Přehazovačka | Patented Cleandrive® Shimano Nexus 3-speed |
Brzdy
Přední brzdy | Hydraulic disk |
Zadní brzdy | Hydraulic disk |
Dotazy
Vyplňte prosím kontakt na Vás a do pole Zpráva vložte svůj dotaz a my se Vám ozveme obratem zpět.