AGOGS Uphill Tour

AGOGS Uphill Tour

Terénní nebo Trekingové? Cestovní nebo Horské? Toto elektrokolo vysokou nosností nabízí vše.

Dostupnost:   TOTO ZBOŽÍ JE POUZE NA OBJEDNÁVKU

Cena před slevou: 47 990 Kč

38 990 Kč

32 221 Kč bez DPH

kompletní odborný servis v hodnotě 2500 Kč ZDARMA
Garance na baterii bez omezení km
Otestování ekola až hodinu zdarma
4 roky záruka na rám elektrokola
Zvýšený dojezd díky XL kapacitě
Výkon motoru může být zvýšen

  • Uphill Tour je značkové elektrokolo stojící na pomezí terénního MTB a cestovního trekového e-kola.  V terénu i na silnici je jako doma.  Uphill Tour vyrábí česká firma ekolo.cz již od roku 2011 a toto je již 4. generace tohoto modelu, vylepšená o mnoho nových prvků. 
     
  • Ohromující výkon motoru až 800W jej předurčují se zdolání každého kopce, ale speciální pláště s hladkým středem a velmi přesný snímač šlapání z něj dělají perfektního společníka pro dlouhé trasy na silnici.
     
  • Pro cestování je Uphill Tour náležitě vybaven - kompletní osvětlení s funkcí automatického svícení, kožená držadla, nosič do 25kg, tác s prevencí spadnutí řetězu, širší pohodlné odpružené sedlo nebo reflexní ABS blatníky. 
     
  • Toto elektrokolo je prostě ideální pro dlouhé výlety a cesty "na těžko" ale i pro každodenní jízdu do práce po městě po silnicích plných výmolů (s asistencí zamykatelné odpružené vidlice SR SUNTOUR NEX), nebo i mimo silnice i v těžkém terénu.  
     
  • Výkon je královský! Zvolená 48V technologie pomůže zvládnout jakýkoliv kopec na Vaší cestě. Můžete vybrat mezi režimem cestovním - s nominálním výkonem 250W a nebo funkcí offroad s výkonem <350W. V offroad módu i 160 kg jezdec na tomto ekole vyjede do 18% stoupání.
     
  • Jedná se o model elektrokola, které je speciálně upravené i pro jezdce s vyšší hmotností než zvládnou standardní elektrokola. Přizpůsobeny jsou rámové svary, sedlovka a samozřejmě výkon motoru. 
     
  • Majitel Uphillu se může bezpečně spolehnout na spoustu energie, která je mu k dispozici v integrované lithiové baterii 530Wh (11Ah/48V). Reálný dojezd na silnici do 130km.
     
  • Dobíjení baterie je zajištěno miniaturní cestovní rychlo-nabíječkou s výstupem 3A (o 50% rychlejší nabíjení většina konkurenčních modelů), kterou lze vozit s sebou ve speciální řidítkové AGOGS brašně, kterou dodáváme k elektrokolu zdarma.   
     
  • I když pojedete bez asistence elektřiny, díky devíti-rychlostní přehazovačce Shimano Deore s rozsahem 11-34 zubů je Uphill Tour plnohodnotné jízdní kolo. 
     
  • Přehledný, podsvícený a odolný multifunkční displej na řídítkách umožňuje přepínat mezi 6 úrovněmi asistence. Navíc ukazuje informace o rychlosti, ujeté kilometry, aktuální výkon motoru a stav nabití baterie a nabízí dokonce možnost uzamknout vaše kolo PIN kódem. Tlačítko BOOST vedle displeje, typické pro modely AGOGS, umožňuje uživateli ručně aktivovat režim asistence, kdykoli je zapotřebí.

 

 


 

Orientační výpočet reálného dojezdu tohoto elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Převažující profil trasy
Kapacita baterie
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s maximální asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

 

CESTOVNÍ, TREKINGOVÁ A KROSSOVÁ ELEKTROKOLA. Trekingové nebo krosové elektrokolo je správnou volbou pro Vaše dlouhé a  spokojené výlety na kole.  V ekolo.cz najdete pouze cestovní treková elektrokola  s dostatečným dojezdem za aktraktivní cenu. Krosová elektrokola jsou  specificky určena pro lehčí terén.

 

Nábojový motor BAFANG. Zadní motor BAFANG je ideální pro turistická a cestovní  ekola. Hlavní výhoda spočívá v ideálním přenosu točivého  momentu, a tak v terénu nehrozí prokluzování. Je lehký a  má nominální výkon 250Watt a špičkový přes 500W.

 

Značku elektrokol vyšší střední třídy AGOGS electric bikes vyrábí od roku 2010 česká  společnost ekolo.cz. AGOGS nabízí unikátní technická řešení jako například Startovací tlačítko Boost, Rychlo-nabíjení, Volbu kapacity baterie, nebo rámy s vysokou nosností.

Reálný dojezd Až 90 km
Kapacita a typ baterie Baterie 430Wh (11,6Ah/48V), vyjímatelná, spánkový mód, Smart BMS. Li-Ion SONY
Hmotnost vč. baterie 21,6 + 3,1 kg
Nosnost 160 kg
Typ a materiál rámu Velikost 19“ slitina hliníku 6061.T6, klasický MTB
Typ pohonu Bafang CST 48V/250W-350W (750W max.), bezkartáčový v zadním náboji
Snímač Otáčkový FAG BBRS 16 IPR, integrovaný ve středovém složení
Ovládání Multifunkční podsvícený LED display na řidítkách nebo Smartphone Bluetooth aplikace
Řazení a přehazovačka Shimano Deore, 9 rychlostí, pastorky 11T - 34T
Typ a značka brzd Kotoučové Avid BB7 Mountain, průměr kotouče 160mm
Přední vidlice SR SUNTOUR NEX
Pláště Kenda PATHFINDER 26“ x 1,95“
Blatníky Dlouhé ABS blatníky
Sedlo a sedlovka Velo
Speciální výbava Možnost volby výkonu motoru, nosič
Osvětlení Přední i zadní LED osvětlení
Typ kola Elektrokola

Vaše dotazy

Napsat dotaz
  • #3 Zdeněk , 28. dubna 2018 13:03

    Může na takovém kole jezdit člověk s výškou postavy 200cm? Je potřeba jiný rozměr kol?

    • ekolo.cz , 29. dubna 2018 10:55

      Dobrý den, 

      pro takto vysokého člověka bych zvážil jiný model s větší velikostí rámu a nejlépe na větších kolech, buď crossových s průměrem 28" nebo horských s buď 27,5" nebo 29".

  • #2 Pavel Vrbecký , 11. dubna 2018 7:26

    Dobrý den,
    liší se nějak jízda při umístění motoru ve středu kola či v zadním náboji? děkuji

     

    Dobrý den,

    Základní rozdíl mezi těmito motory je ve snímači šlapání. Snímač šlapání může být otáčkový nebo torzní. Snímač určuje, jakým způsobem kolo pomáhá.

    Jiný motor je vhodný pro paní v důchodu, která chce jezdit na nákupy a na výlety a nemůže do šlapání dát velkou sílu. Jiný motor je pak vhodný pro člověka, který chce na kole aktivně sportovat a motor mít jen jako přípomocný. Středový motor má pokročilejší a přesnější metody snímání šlapání a umí lépe poznat, kdy potřebujete pomoc a tím i šetří dojezd baterie. Motor ve výpletu Vám naopak umožní jet na kole s minimální vlastní silou a má pocitově vyšší výkon.

    Podle způsobu přidávání pomoci motoru se všobecně dá říct, že středové motory jsou úspornější a dojezd je (při stejné kapacitě baterie) vyšší.

    Vždy záleží na stylu jízdy, terénu, nastavené pomoci, vlastním šlapání, případně zda fouká vítr, jaká je okolní teplota atd.

    • ekolo.cz , 12. dubna 2018 18:56

      Základní rozdíl mezi těmito motory je ve snímači šlapání. 
      Snímač šlapání může být otáčkový nebo torzní. Snímač určuje, jakým způsobem kolo pomáhá.

      Jiný motor je vhodný pro paní v důchodu, která chce jezdit na nákupy a na výlety a nemůže do šlapání dát velkou sílu. Jiný motor je pak vhodný pro člověka, který chce na kole aktivně sportovat a motor mít jen jako přípomocný. Středový motor má pokročilejší a přesnější metody snímání šlapání a umí lépe poznat, kdy potřebujete pomoc a tím i šetří dojezd baterie. Motor ve výpletu Vám naopak umožní jet na kole s minimální vlastní silou a má pocitově vyšší výkon.

      Podle způsobu přidávání pomoci motoru se všobecně dá říct, že středové motory jsou úspornější a dojezd je (při stejné kapacitě baterie) vyšší. Vždy záleží na stylu jízdy, terénu, nastavené pomoci, vlastním šlapání, případně zda fouká vítr, jaká je okolní teplota atd.

  • #1 Ladislav Doleček , 11. prosince 2017 11:15
    Do jaké rychlosti působí podpora, do 20 km/h?
    Kolik stojí nová baterie?
    Je zapotřebí nějaké pojištění, nebo je to stejné jako u obyčejného kola?
    Děkuji.
    • Václav Nedvěd , 11. prosince 2017 15:51

      Dobrý den.

      Výpomoc od motoru působí do cca 25 km/h. Poté se vypne a na větší rychlost se už musíte dostat vlastními silami.

      Zde najdete ceny baterií: https://ekolo.cz/agogs-baterie-48v?var=411

      Co se týká pojištění, je tu  pojištění proti odcizení a zde najdete veškeré informace.

      https://ekolo.cz/pojisteni-elektrokola

       

      Přeji Vám příjemný den.

       

      Václav Nedvěd

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)