♡ ROCK MACHINE!  AŽ 10.000 Kč SLEVY NA MODELY 2020 NABÍZÍ AKTUÁLNÍ "EKOLO TÝDNE"

Skládací elektrokolo QiCYCLE EF-1

Extra-lehké a výkonné mini-elektrokolo s 16" ráfky. Ideální společník do města. Oficiální Evropský - výrazně vylepšený model.

Možnost zvýšení výkonu - rychlosti na 29 Km/h - zdarma.

Sleva za nákup 2 a více elektrokol: 5%

Proč toto ekolo?

  • Hliníkový rám s jednoduchým designem zajistuje velice nízkou hmotnost: pouhých 14,5 kg
     
  • Jedná se o evropskou verzi produktu (ne o čínskou verzi nabízenou jinde v ČR).
    Jsme jediným přímým dovozcem EUverze Qicycle do ČR od výrobce MiRinding s autorizací k servisu elektrokol Qicycle EF. 

Rozdíly mezi Čínskou a Evropskou verzí Qicycle EF-1:

- Místo řetězu je vybaveno řemenovým převodem QI Gates BELT + napínač řemenu + Qi Belt řetězové kolo 88T Double Guard (řemen má výrazně menší ztrátu přenosu energie, je zcela čistý, bez mazání olejem a vydrží bez výměny po celou dobu živnotnosti elektorkola). 
Display - OLED a vše v anglická verzi (ZOWEE: Assitant Power BO+/Speed/Trip Distance/Kcal/BT) 
- Řídící jednotka - vylepšený typ ANADA 3610DSC a díky tomu bezproblémové propojení přes Blutooth 4.0 s mobilním telefonem. 
- Brzdové páky s vypánáním motoru - JETKON E332D Power-off (velmi důležité pro bezpečné brždění)
- Sedlo je jiného typu a je o 2,5 cm je výrazně delší - 580mm
- Středové složení BB Set VP VP-BC73 a vylepšený šlapací senzor (24 IPR)
- Představec a řídítka Magix standard - jsou vyšší o 4 cm a širší
- Nabíječka je opatřena evropskou vidlicí DIN a napětíí je 220-240V.    
- Navíc oproti CN verzi: Postranní stojánek, ABS plastové a délkou adjustovatelné blatníky přední a zadní, reflexní pásy na pláštích.

  • Qicycle je složené během 20 vteřin a jednoduše se vejde do kufru od auta a zdarma jej převezete ve vlaku, nebo hromadné dopravě. Velikost složeného elektrokola: pouze 100cm x 45cm x 65cm.
     
  • Přední a zadní LED světla jsou integrováná v těle rámu pro maximální kompaktnost.
     
  • Ekolo Qicycle je vybaveno torzním sensorem, který přizpůsobuje výkon motoru náročnosti terénu.

    Xiaomi product
  • QiCYCLE je oficiálním elektrokolem ekosystému technologické značky Xiaomi.  

 

Ke stažení:

Aplikace pro ovládání QiCYCLE: ANDROID / iOS

Uživatelský návod ke stažení

Získejte slevu 10.000 Kč na toto elektrokolo od INNOGY,
klikněte pro detail.

 

 

 

ekolo.cz | Elektrokolo QiCYCLE EF-1

 

Klikněte pro zobrazení kalkulačky dojezdu

Kalkulačka dojezdu elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Převažující profil trasy
Kapacita baterie
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s maximální asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

 

 


Baterie s kapacitou 210 Wh je skrytá uvnitř rámu. Lze ji jednoduše vyměnit odejmutím zadního světla. 

ekolo.cz | QiCYCLE Baterie

Ovládání s 1,8" TFT displejem, který zobrazuje důležité informace a umožňuje propojení přes Bluetooth s mobilní aplikací.

ekolo.cz | QiCYCLE Ovládání

Rozměry složeného kola: 100cm x 45cm x 65cm

ekolo.cz | QiCYCLE rozměry

Výkon motoru je přizpusobený náročnosti šlapání a zvolené rychlosti.

ekolo.cz | QiCYCLE Vykon Motoru

 

Idealní společník na cestovaní

ekolo.cz | QiCYCLE - Idealní společník na cestovaní

ELEKTROKOLO DO MĚSTA ALE I NA VÝLETY. U elektrokola do města jde především o pohodlí jezdce! Nízko-nástupový rám zajistí snadný nástup a tím možnost častého a bezpečného zastavování. Díky kvalitnímu odpružení u většiny modelů je lze využívat i na výlety v lehkém terénu! Městské elektrokolo rozhodně není určeno jenom pro dámy. Je to praktický společník pro každého a to i pro méně zkušené a začínající uživatele.

 

Parametry

Typ pohonu 250 W
Kapacita a typ baterie 210 Wh (36V/5.8Ah), zasunutá v rámu
Ovládání TFT 1,8" barevný display s bluetooth pro připojení k mobilní aplikaci
Typ a materiál rámu Alu
Řazení a přehazovačka Shimano Nexus, 3 rychlosti
Typ a značka brzd Shimano IM31
Snímač Torzní
Nosnost 100 kg
Rozměry kola (minimální) VxH 91 cm x 129 cm
Hmotnost vč. baterie 14,5 kg

Recenze

Test elektrokola Xiaomi Qicycle: myšlenka dobrá, provedení horší

  |  Luboš Srb

S elektrickými vozítky od elektrokoloběžek přes elektroskůtry až třeba po elektrokola se v posledních letech doslova roztrhl pytel a pořádný boom podpořily i společnosti, pro které jde spíše jen o pokus jak se zviditelnit a rozšířit své pole působnosti. Příkladem je i nově testované elektrokolo Xiaomi Qicycle, u kterého je vidět, že jde o dobrou myšlenku, ovšem v horším provedení.

Za zapůjčení elektrokola děkujeme firmě e-kolo.cz.

Zábavné, jenže nevyzrálé

U Xiaomi elektrokola, či spíše minielektrokola je krásně vidět, že s ním sice získáte pozornost okolí a zažijete s ním možná spoustu zábavy, ale reálně je kolo ne úplně vyzrálé. Jedná se o městské skládací elektrokolo, tedy skládačku vhodnou pro například dojíždění na nákup, do práce nebo zkrátka někam, kde to není moc daleko a kde se může hodit právě možnost rychlého a snadného složení kola např. pro skladování nebo i pro to, abyste si kolo vzali s sebou až přímo např. do kanceláře. Musíte však překousnout některé nedostatky.

 

Na testování jsme měli evropskou verzi z oficiálního českého dovozu, která je o něco vypracovanější než čínská varianta, kterou často najdete k zakoupení na různých čínských eshopech a kromě horších parametrů je samozřejmě složitější i vyřizování případných reklamací. Každopádně obě varianty se dají velmi dobře složit, z rozměrů 129 x 91 cm získáte po pár desítkách vteřin zmenšeninu o 100 x 65 x 45 cm. Hmotnost 14,5 kg je taktéž celkem přijatelná a není tak problém kolo vynést i třeba do patra nebo vložit do kufru auta.

Co bych chtěl ocenit, je pevný hliníkový rám, s nosností 100 kg. Pokud jste menšího vzrůstu a vážíte kolem 70 kg jako já, pak je jízda s elektrokolem na kratší vzdálenosti celkem příjemná. Nicméně výškově se dá seřídit jen sedadlo, naopak řidítka jsou přidělána napevno. Takže pro spoustu dospělých je toto elektrokolo spíše nevhodné, nebo max. poslouží jen na velmi krátké vzdálenosti. A že je to spíše hračka než profesionální skládací elektrokolo, zjistíme i v dalších ohledech.

Například brzdy nebrzdí příliš přesvědčivě, postranní stojánek je poněkud kratší a má někdy problém kolo udržet stát, navíc ani po složení ne vždy elektrokolo dokáže stát samo o sobě na místě. Baterie zabudovaná do rámu není zamykatelná, takže ji může zloděj jednoduše ukrást. Nebo nekovový řetěz, který sice díky nějakému gumovému materiálu údajně neztrácí tolik energie a nemaže se, jenže jakmile pořádně šlápnete, tento řetez začne přeskakovat, což není nic praktického. Naopak ocenit se dá do rámu přímo zabodovaná LED světla, přední i zadní.

Chytré elektrokolo s mobilní aplikací

Elektrokolo od Xiaomi má výhody jinde, než v samotné konstrukci. Qicycle můžete jednoduše spárovat se svým smartphonem pomocí bezdrátové technologie Bluetooth a poté sledovat například některé jízdní údaje. A pokud už máte nějaké produkty z ekosystému tohoto čínského výrobce, pak vězte, že Qicycle je další podobnou hračkou. Aplikace je ke stažení pro operační systém Android, naopak na iPhone se nám appku nepodařilo oficiální cestou stáhnout a nainstalovat. Nevýhodou také může být, že je prostředí ať už na elektrokole nebo i v mobilní aplikaci pouze v angličtině, nikoliv v češtině. Spárování s telefonem přes Bluetooth je však velmi jednoduché, pouze naskenujete QR kód z displeje koloběžky přes aplikaci ve svém telefonu a hotovo. V aplikaci pak můžete sledovat jízdní údaje, ale také kde jste kolo zaparkovali, nebo jaký je stav baterie a další praktické údaje.

 

Jízda na baterku, dojezd

Mini městské skládací elektrokolo Xiaomi Qicycle disponuje elektromotorem s výkonem 250 W a baterií s kapacitou 210 Wh. Na výběr je ze tří, resp. čtyř jízdních režimů (včetně vypnuté podpory elektromotoru), dle intenzity asistence elektropohonu, který je však dostupný vždy jen při šlapání. Jakmile začnete brzdit, elektromotor přestane kolo pohánět. S nejslabším režimem, ekonomickým, slibuje čínský výrobce dojezd po rovině pro zhruba 75kg člověka někde kolem 45 km na jedno nabití. V mém případě, kdy jsem používal většinou maximální asistenci elektromotoru a jezdil v lehce kopcovitém terénu po Praze z domova do práce, nějakých 7 km tam a 7 km zpátky, došlo k poklesu baterie o zhruba 40 %, tedy dojezd bych měl cca 35 km na jedno nabití. Pokud bych jezdil na normální podporu elektromotoru, dojezd prodloužím na zhruba 40 km, opět v závislosti na terénu a jízdních podmínkách.

Tip: Recenze Xiaomi Mi Scooter 2: elektrokoloběžka nejen pro zábavu

Zkoušel jsem i 30km výlet v přírodě v České Kanadě na jihu Čech, ovšem terén byl tak kopcovitý a převodů málo, navíc posez se nedá moc označit za pohodlný, že bych to už znovu ani nezkoušel. Pokud chcete jet po rovině rychlostí kolem 20 km/hod, postačí vám jen trochu šlapat a mít zapnutý normální režim asistence elektromotoru. Při silnějším šlapání můžete rychlost zvýšit na 25 km/hod, ale převody už pak úplně nestačí a vy na elektrokole od Xiaomi šlapete až příliš rychle a nemůžete přehodit na vyšší stupěň, protože přehazovačka má jen 3 stupně, vhodné spíše pro rekreační jízdu po rovině s rychlostí právě kolem 20-25 km/hod, ne více. Elektrokolo nemá ani problém s menšími kopci, jen musíte neustále šlapat, jinak se elektropohon vypne.

Závěr

Elektrokolo od Xiaomi vypadá mnohem lépe na propagačních materiálech, než pak ve skutečnosti. A pokud máte zkušenost s lepšími skládacími elektrokoly do města, pak to platí dvojnásob. Co zaručeně s Qicyclem dostanete, je pořádná porce zábavy a hlavně možnost spárovat kolo se svým chytrým telefonem, což ocení zejména mladší generace. Stejně tak i kvůli řekněme nevyzrálé konstrukci, která bude dostačovat spíše lidem menším a lehčím, nebo přímo dětem. Zatímco elektrická koloběžka od Xiaomi způsobila pořádný poprask a je mezi zákazníky velmi oblíbená, o elektrickém kole této značky si to nemyslím, že by udělala podobně velkou díru do světa. Alespoň ne v případě první generace.

Videa

Dotazy

Vaše dotazy

Napsat dotaz
  • #8 Roman Doval , 1. června 2020 10:05
    Vlastním viac elektroskladacích bicyklov a medzi nimi aj túto elektro-skladačku cca. jeden rok a môžem povedať, že je to výborná skladačka. Vzhľadom na váhu !!! najlepšia čo mám......a čo som mal.....Mám 180.cm po zvýšení riadítkok a odpružení sedadla, sa my jazdí veľmi príjemne a aj posed je SUPER. Bike má veľmi svižné reakcie je excelentne sprevodovaný a ľahúčky. Skutočný skvost !!! a hlavne ak to porovnám s inými značkami elektroskladačiek čo mám doma tak pri jazde bez baterky ide veľmi ľahúčko, mám pocit bežného bicykla, pritom keď zaberem doslova letím ( aspoň jeden ťažší prevod by to ešte chcelo ) ale pre normálnu veľmi svižnú jazdu cca.25.km/h je tento bicykel ideál !!! Dobrá geometria rámu a výborné sprevodovanie pre bežného človeka, ma za následok príjemné šlapanie aj bez pomoci baterky !!! čo sa u 90% skladačiek aj väčších aj ťažších nedá povedať !!! Skladanie a prenos bicykla je síce horší oproti napríklad značkovým BEZ-baterkovým TERN bicyklom ( tie to majú vymyslené geniálne ), ale na zloženie do auta, prípadne do výťahu je to OK. Vzhľadom na parametre, sprevodovanie a geometriu rámu je to môj najlepší elektrobicykel. Lebo pri dlhých dovolenkových výletoch je veľmi dôležité ako jazdí bicykel bez pomoci elektromotora ak dôjde energia a tu u Xiomi je to SUPER. Moje prianie - chcelo by to silnejšiu baterku aspoň 10 A.
    • Lukas Panyrek , 1. června 2020 13:36

      Dobrý den.

      Děkujeme za vaší recenzi a jsme rádi že vám tato skládačka vyhovuje,

      S pozdravem Lukáš Panýrek

  • #7 Tomáš D. , 24. května 2020 11:31
    Mám kolo Xiaomi QiCYCLE EF-1, evropskou verzi s řetězem (bez BT a blatníků, se stojánkem a reflexními penumatikami) od září 2019 a baví mě, používám ho na cca 20-30 km vyjížďky kolem Prahy s minimální asistencí nebo "bez motoru" a vracím se s accu nad 80%. Jezdíme pomalu, málokdy překračujeme 25 km, kde cítím, že začíná limitace převodů (musí se víc šlapat), takže v pohodě stačím ostatním jezdcům ve skupině a kdybych zapnul větší asistenci, tak bych jim ujel. Kolo jsem koupil v akci za menší cenu a jsem s ním spokojený. Mám jen trochu obavy, jestli bude k dispozici servis. Je možné servisovat kolo u ekolo.cz? Zvažuji i nákup druhého accu, kdybych někdy vyrazil na delší trasu... Nebo druhého (jiného) kola...
    • Lukas Panyrek , 25. května 2020 10:13

      Dobrý den.

      Náš servis nemá žádný problém s jakýmkoli elektrokolem.Naši technici jsou špičky v oboru.

      Budeme rádi za vaší náštěvu a určitě vám při výběru kola budeme nápomocni.

      S pozdravem Lukáš Panýrek.

  • #6 Pavel , 17. května 2020 11:43
    Pan Srb je na toto kolo v recenzi zbytečně přísný. A řekl bych, že je hodnotil jako z pozice nějaké slečinky, která na kole skoro nejezdí.
    Kolo používám na jízdu po městě, do práce apod. Měřím 181 a úplně v pohodě na něm vydržím jet třeba hodinu v kuse. Dojezd kola je dostatečný. A že kolo zvládne menší kopce, ale musí se při tom pořád šlapat? Haló, to snad na každém elektrokole musíte pořád šlapat, ne? Asi vtip pana recenzenta :) Z mé osobní zkušenosti navíc mohu potvrdit, že kolo si poradí i s poměrně ostrými kopci. Ale samozřejmě záleží na schopnostech jezdce.
    Takže rozhodně nesouhlasím s tím, že je kolo nevyzrálé a "spíše hračka, než profesionální kolo". Co chtěl slovem "profesionální" recenzent vůbec říct, nevím. Neboť toto kolo má klasické značkové komponenty, zpracování úplně v pohodě. Mám na něm najeto zatím tisíc kilometrů, bez poruch, bez známek opotřebení nebo únavy materiálu.

    Při posuzování tohoto kola musíte mít pořád na paměti, že má jisté parametry, které nejsou tak úplně standardní v této kategorii elektrokol. A řekl bych, že z něj dělají téměř unikát. 14,5kg hmotnost, rozměry 3/4 normálního kola, z toho důvodu menší kapacita baterie. Na to podle mě pan Srb během recenze zapomínal.
    Ano, některé parametry ho můžou limitovat, ale nedělají z něj hračku. Sportovní auto má také menší kabinu než MPV a neřekneme o něm, že je prostorově nevyzrále nebo hračka pro malé děti. Toto je prostě fakt, který vychází z typu konstrukce.

    Podle mě se jedná o úplně normálně funkční kolo.

    Takže já bych spíš řekl, že záleží na vyzrálosti (mentální i fyzické) jezdce a ne kola, jestli budete s kolem spokojeni, nebo ne :)
    • Jakub Ditrich , 19. května 2020 13:03

      Dobrý den Pavle, 

      diky moc za Váš text a recenzi. zcela se s ní ztotožňuji, jedná se o produkt, který není ani "výletní" ani "terénní" elektrokolo, ale zábavný dopravní prostředek na kratší vzdálenosti do cca 5 km (pak už vám trochu začne rozměr kola bavit..). 

       

       

       

       

       

  • #5 Petr Tilšer , 24. července 2019 19:01
    Dobrý den,
    jaká je nonost kola, t.j. kolik může maximálně vážit jezdec.
    Děkuji
    Tilšer
    • Pepe Bulín , 24. července 2019 21:28

      Dobrý den,

       

      Maximální udávaná nosnost skládacího elektrokola Qicycle je 100 Kg.

       

      S pozdravem

       

      Josef Bulín

  • #4 Jan , 24. června 2019 13:26
    Dobrý den, neobjevuje se mi QR kód na displeji, ať jej přepínám jak chci - tím pádem jej nemohu načíst a pak spárovat kolo s mobilem. Co s tím ?
    Děkuji.
  • #3 Jan , 8. června 2019 8:34
    Dobrý den, jak lze na displayi nastavit čas ?
    Děkuji
    • Josef Bulín , 8. června 2019 14:50

      Dobrý den,

       

      čas se nastavuje automaticky dle Vaší polohy. Podmínka je taková, že musíte spojit pomocí mobilní aplikace do elektrokola a čas se už upravý sám!

       

      Přeji Vám příjemný víkend!

       

      S pozdravem 

      Josef Bulín

  • #2 Pavel , 17. května 2019 10:33
    Dobrý den, mám dotaz ohledně aplikace (iOS). Na internetu jsem se dočetl, že u EU verze nelze aktivovat bluetooth a tím pádem nelze kolo vůbec připojit. V appstoru aplikace taky není. Prosím o osvětlení situace u vašeho modelu. Děkuji
    • Pepe Bulín , 17. května 2019 11:19

      Dobrý den,

       

      lze se připojit pomocí bluetoothu do elektrokola Qicycle. 

      Na tomto videu uvidíte základní návod jak se do elektrokola připojit.

       

      S pozdravem

      Josef Bulín

       

  • #1 Jan Koj , 25. dubna 2019 8:43
    Zdravím, kolo má netradiční řetěz. Co v případě, když se zničí ? Je možnost sehnat nový ?
    • David Kučera , 25. dubna 2019 11:55

      Dobrý den !

      Ano, samozřejmě máme řemen skladem.

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)