Skládací elektrokolo QiCYCLE EF-1

Extra-lehké a výkonné mini-elektrokolo s 16" ráfky. Ideální společník do města. Oficiální Evropský - výrazně vylepšený model.

Možnost zvýšení výkonu - rychlosti na 29 Km/h - zdarma.

  • Hliníkový rám s jednoduchým designem zajistuje velice nízkou hmotnost: pouhých 14,5 kg
     
  • Jedná se o evropskou verzi produktu (ne o čínskou verzi nabízenou jinde v ČR).
    Jsme jediným přímým dovozcem EUverze Qicycle do ČR od výrobce MiRinding s autorizací k servisu elektrokol Qicycle EF. 

Rozdíly mezi Čínskou a Evropskou verzí Qicycle EF-1:

- Místo řetězu je vybaveno řemenovým převodem QI Gates BELT + napínač řemenu + Qi Belt řetězové kolo 88T Double Guard (řemen má výrazně menší ztrátu přenosu energie, je zcela čistý, bez mazání olejem a vydrží bez výměny po celou dobu živnotnosti elektorkola). 
Display - OLED a vše v anglická verzi (ZOWEE: Assitant Power BO+/Speed/Trip Distance/Kcal/BT) 
- Řídící jednotka - vylepšený typ ANADA 3610DSC a díky tomu bezproblémové propojení přes Blutooth 4.0 s mobilním telefonem. 
- Brzdové páky s vypánáním motoru - JETKON E332D Power-off (velmi důležité pro bezpečné brždění)
- Sedlo je jiného typu a je o 2,5 cm je výrazně delší - 580mm
- Středové složení BB Set VP VP-BC73 a vylepšený šlapací senzor (24 IPR)
- Představec a řídítka Magix standard - jsou vyšší o 4 cm a širší
- Nabíječka je opatřena evropskou vidlicí DIN a napětíí je 220-240V.    
- Navíc oproti CN verzi: Postranní stojánek, ABS plastové a délkou adjustovatelné blatníky přední a zadní, reflexní pásy na pláštích.

  • Qicycle je složené během 20 vteřin a jednoduše se vejde do kufru od auta a zdarma jej převezete ve vlaku, nebo hromadné dopravě. Velikost složeného elektrokola: pouze 100cm x 45cm x 65cm.
     
  • Přední a zadní LED světla jsou integrováná v těle rámu pro maximální kompaktnost.
     
  • Ekolo Qicycle je vybaveno torzním sensorem, který přizpůsobuje výkon motoru náročnosti terénu.

    Xiaomi product
  • QiCYCLE je oficiálním elektrokolem ekosystému technologické značky Xiaomi.  

 

Ke stažení:

Aplikace pro ovládání QiCYCLE: ANDROID / iOS

Uživatelský návod ke stažení

Získejte slevu 10.000 Kč na toto elektrokolo od INNOGY,
klikněte pro detail.

 

ekolo.cz | Elektrokolo QiCYCLE EF-1

 

Kalkulačka dojezdu elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Převažující profil trasy
Kapacita baterie
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s maximální asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

 

 


Baterie s kapacitou 210 Wh je skrytá uvnitř rámu. Lze ji jednoduše vyměnit odejmutím zadního světla. 

ekolo.cz | QiCYCLE Baterie

Ovládání s 1,8" TFT displejem, který zobrazuje důležité informace a umožňuje propojení přes Bluetooth s mobilní aplikací.

ekolo.cz | QiCYCLE Ovládání

Rozměry složeného kola: 100cm x 45cm x 65cm

ekolo.cz | QiCYCLE rozměry

Výkon motoru je přizpusobený náročnosti šlapání a zvolené rychlosti.

ekolo.cz | QiCYCLE Vykon Motoru

 

Idealní společník na cestovaní

ekolo.cz | QiCYCLE - Idealní společník na cestovaní

ELEKTROKOLO DO MĚSTA ALE I NA VÝLETY. U elektrokola do města jde především o pohodlí jezdce! Nízko-nástupový rám zajistí snadný nástup a tím možnost častého a bezpečného zastavování. Díky kvalitnímu odpružení u většiny modelů je lze využívat i na výlety v lehkém terénu! Městské elektrokolo rozhodně není určeno jenom pro dámy. Je to praktický společník pro každého a to i pro méně zkušené a začínající uživatele.

 

Typ pohonu 250 W
Kapacita a typ baterie 210 Wh (36V/5.8Ah), zasunutá v rámu
Ovládání TFT 1,8" barevný display s bluetooth pro připojení k mobilní aplikaci
Typ a materiál rámu Alu
Řazení a přehazovačka Shimano Nexus, 3 rychlosti
Typ a značka brzd Shimano IM31
Snímač Torzní
Nosnost 100 kg
Rozměry kola (minimální) VxH 91 cm x 129 cm
Hmotnost vč. baterie 14,5 kg

Skládání elektrokola Qicycle EF1

Xiaomi Qicycle - nejstylovější ebike široko daleko

Vaše dotazy

Napsat dotaz
  • #15 Petr Tilšer , 24. července 2019 19:01
    Dobrý den,
    jaká je nonost kola, t.j. kolik může maximálně vážit jezdec.
    Děkuji
    Tilšer
    • Pepe Bulín , 24. července 2019 21:28

      Dobrý den,

       

      Maximální udávaná nosnost skládacího elektrokola Qicycle je 100 Kg.

       

      S pozdravem

       

      Josef Bulín

  • #14 Jan , 24. června 2019 13:26
    Dobrý den, neobjevuje se mi QR kód na displeji, ať jej přepínám jak chci - tím pádem jej nemohu načíst a pak spárovat kolo s mobilem. Co s tím ?
    Děkuji.
  • #13 Jan , 8. června 2019 8:34
    Dobrý den, jak lze na displayi nastavit čas ?
    Děkuji
    • Josef Bulín , 8. června 2019 14:50

      Dobrý den,

       

      čas se nastavuje automaticky dle Vaší polohy. Podmínka je taková, že musíte spojit pomocí mobilní aplikace do elektrokola a čas se už upravý sám!

       

      Přeji Vám příjemný víkend!

       

      S pozdravem 

      Josef Bulín

  • #12 Pavel , 17. května 2019 10:33
    Dobrý den, mám dotaz ohledně aplikace (iOS). Na internetu jsem se dočetl, že u EU verze nelze aktivovat bluetooth a tím pádem nelze kolo vůbec připojit. V appstoru aplikace taky není. Prosím o osvětlení situace u vašeho modelu. Děkuji
    • Pepe Bulín , 17. května 2019 11:19

      Dobrý den,

       

      lze se připojit pomocí bluetoothu do elektrokola Qicycle. 

      Na tomto videu uvidíte základní návod jak se do elektrokola připojit.

       

      S pozdravem

      Josef Bulín

       

  • #11 Jan Koj , 25. dubna 2019 8:43
    Zdravím, kolo má netradiční řetěz. Co v případě, když se zničí ? Je možnost sehnat nový ?
    • David Kučera , 25. dubna 2019 11:55

      Dobrý den !

      Ano, samozřejmě máme řemen skladem.

  • #10 Lukas Brada , 25. března 2019 14:18

    Dobrý den

    Četl jsem v zahraniční recenzi , že není možné jet více jak 25 km/h , tudiž to bude automaticky brzdit jako u koloběžky této značky ?
    Děkuji

     

    Dobrý den,

    tato elektrokola mají volnoběžku, tudíž elektrokolo motorem nijak nebrzdí.

  • #9 Jan Koj , 16. března 2019 7:45
    Jak je to s rozměry rámu u tohoto kola ? Je asi jen jeden ? Děkuji.
    • David Kučera , 16. března 2019 12:46

      Dobrý den !
      U skládacích elektrokol se vyrábí pouze jedna velikost rámu.

  • #8 Jan Koj , 22. srpna 2018 12:39
    No jo, ale když se vám to stane někde na cestě... Ještě by mě zajímalo, jak prudký kopec to "vytlačí " ? Těch 250 W ?
    • David Kučera , 22. srpna 2018 14:00

      To se nedá napsat, je k tomu zapotřebí vědět spoustu kritérií. Můžete si tento model zapůjčit u nás v půjčovně a osobně si to vyzkoušet :-) . 

  • #7 Jan Koj , 21. srpna 2018 14:23
    Díky. A jak je složité vyměnit píchlé duše na obou kolech, vzhledem k elektronice a motoru ?
    • David Kučera , 21. srpna 2018 14:34

      Dobrý den, tak u předního kola je potřeba odpojit kabel od pohonu v nábě, což nic složitého není.

      A zadního kola je třeba odpojit brzdu, poté přehazovačku. To už je obtížnější, osobně bych se do toho nepouštěl a nechal to na autorizovaném servisu.

  • #6 Jan Koj , 18. srpna 2018 8:41
    Dobrý den, dá se během jízdy přepínat na asistovaný a zpátky na neasistovaný provoz ?
    • David Kučera , 18. srpna 2018 10:21

      Dobrý den, asistenci si můžete přepínat dle potřeby kdykoliv, během jízdy, nebo i během stání.

  • #5 Oldřich Novotný , 14. srpna 2018 13:56
    Dobrý den, sháním ekolo pro seniora do 16kg. Požadavkem je košík.Je možné na tento model kola nějaký dokoupit? Děkuji za odpověď.
    • David Kučera , 14. srpna 2018 14:09

      Dobrý den,

      ano, lze přidělat košík na řidítka, ale pak nejspíš bude třeba při skládání košík odmontovat.

  • #4 Jara Dvorak , 17. července 2018 22:12
    Dobrý den,
    co je součástí dodávka tohoto elektrokola a
    je vhodné pro výšku postavy 190 cm?
    Děkuji J. D.
    • David Kučera , 18. července 2018 11:13

      Dobrý den,

      ano doručení po ČR je na naše náklady.
      Výsuv sedlovky je vhodný od 150 do 195 cm.. na krátké dojíždění by neměl být problém, delší vzdálenosti není tento model elektrokola určen. 

  • #3 Jakub , 15. ledna 2018 12:20
    Dobrý den,
    v manuálu je napsáno, že rychlost nesmí přesáhnout 15 km/h - znamená to, že se pak neručí za bezpečnost jízdy?
    • ekolo.cz , 16. ledna 2018 21:40

      Dobrý den Jakube, 

      jste pozorný.. obávám se, ze se jedná o chybu našeho překladatele a místo 15 km/h zde bylo 15 mph, tedy mil za hodinu, což je rychlost 24,2 km/h. Zaručujeme, že elektrokolo je zcela bezpečné při této rychlosti (a z kopce klidně 40...). 

  • #2 Dvořáková , 1. ledna 2018 20:07
    Dobrý den,
    lze na tomto kole jet i bez asistence?
    Má akcelerátor?
    Je vhodné i na trasy kolem 25 km?
    V případě negativní odpovědi, tak hledám lehounké skládací e-kolo, na kterél lze v případě nutnosti jezdit i bez asistence (silné astma) s možností jet 20-25km.
    • Mirek Lalinsky , 2. ledna 2018 14:54

      Dobrý den.

      U tohoto elektrokola bohužel akcelerátor není ani ho nelze připojit.

      Dojezdově by Vám na takovéto trasy stačilo.

      Co se týká lehkých elektrokol s akcelerátorem, jediná možnost , se ktrou jsem se setkal 

      je elektrkolo GoCycle: 

      https://ekolo.cz/gocycle?var=47

      Ostatní elektrokola váží vždy aspoň 21 kg. 

      Přeji Vám příjemný den.

  • #1 Honza , 28. prosince 2017 9:34
    Dobrý den,
    - na některých obrázcích je kolo s blaníky, na jiných bez - jak to je ? (v příslušenství jsem je nenašel).
    - TFT dislay "ukazuje důležité informace" čínsky (Vaše foto), anglicky, nebo česky?
    - jaká je životnost baterie? - kolik stojí nová? - u Vás jsem také nenašel ...

    děkuji za odpovědi - J.Šulc
    • Mirek Lalinsky , 28. prosince 2017 19:31

      Dobrý den,
      Kolo je osazeno blatníky s tím že zadní blatník je teleskopický.
      Display umí více jazyků včetně AJ - Cz ne
      Životnost se pohybuje mezi 5-7 lety nová baterie:
      https://ekolo.cz/baterie-qicycle-210wh

      Mirek

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)

Test elektrokola Xiaomi Qicycle: myšlenka dobrá, provedení horší

  |  Luboš Srb

S elektrickými vozítky od elektrokoloběžek přes elektroskůtry až třeba po elektrokola se v posledních letech doslova roztrhl pytel a pořádný boom podpořily i společnosti, pro které jde spíše jen o pokus jak se zviditelnit a rozšířit své pole působnosti. Příkladem je i nově testované elektrokolo Xiaomi Qicycle, u kterého je vidět, že jde o dobrou myšlenku, ovšem v horším provedení.

Za zapůjčení elektrokola děkujeme firmě e-kolo.cz.

Zábavné, jenže nevyzrálé

U Xiaomi elektrokola, či spíše minielektrokola je krásně vidět, že s ním sice získáte pozornost okolí a zažijete s ním možná spoustu zábavy, ale reálně je kolo ne úplně vyzrálé. Jedná se o městské skládací elektrokolo, tedy skládačku vhodnou pro například dojíždění na nákup, do práce nebo zkrátka někam, kde to není moc daleko a kde se může hodit právě možnost rychlého a snadného složení kola např. pro skladování nebo i pro to, abyste si kolo vzali s sebou až přímo např. do kanceláře. Musíte však překousnout některé nedostatky.

 

Na testování jsme měli evropskou verzi z oficiálního českého dovozu, která je o něco vypracovanější než čínská varianta, kterou často najdete k zakoupení na různých čínských eshopech a kromě horších parametrů je samozřejmě složitější i vyřizování případných reklamací. Každopádně obě varianty se dají velmi dobře složit, z rozměrů 129 x 91 cm získáte po pár desítkách vteřin zmenšeninu o 100 x 65 x 45 cm. Hmotnost 14,5 kg je taktéž celkem přijatelná a není tak problém kolo vynést i třeba do patra nebo vložit do kufru auta.

Co bych chtěl ocenit, je pevný hliníkový rám, s nosností 100 kg. Pokud jste menšího vzrůstu a vážíte kolem 70 kg jako já, pak je jízda s elektrokolem na kratší vzdálenosti celkem příjemná. Nicméně výškově se dá seřídit jen sedadlo, naopak řidítka jsou přidělána napevno. Takže pro spoustu dospělých je toto elektrokolo spíše nevhodné, nebo max. poslouží jen na velmi krátké vzdálenosti. A že je to spíše hračka než profesionální skládací elektrokolo, zjistíme i v dalších ohledech.

Například brzdy nebrzdí příliš přesvědčivě, postranní stojánek je poněkud kratší a má někdy problém kolo udržet stát, navíc ani po složení ne vždy elektrokolo dokáže stát samo o sobě na místě. Baterie zabudovaná do rámu není zamykatelná, takže ji může zloděj jednoduše ukrást. Nebo nekovový řetěz, který sice díky nějakému gumovému materiálu údajně neztrácí tolik energie a nemaže se, jenže jakmile pořádně šlápnete, tento řetez začne přeskakovat, což není nic praktického. Naopak ocenit se dá do rámu přímo zabodovaná LED světla, přední i zadní.

Chytré elektrokolo s mobilní aplikací

Elektrokolo od Xiaomi má výhody jinde, než v samotné konstrukci. Qicycle můžete jednoduše spárovat se svým smartphonem pomocí bezdrátové technologie Bluetooth a poté sledovat například některé jízdní údaje. A pokud už máte nějaké produkty z ekosystému tohoto čínského výrobce, pak vězte, že Qicycle je další podobnou hračkou. Aplikace je ke stažení pro operační systém Android, naopak na iPhone se nám appku nepodařilo oficiální cestou stáhnout a nainstalovat. Nevýhodou také může být, že je prostředí ať už na elektrokole nebo i v mobilní aplikaci pouze v angličtině, nikoliv v češtině. Spárování s telefonem přes Bluetooth je však velmi jednoduché, pouze naskenujete QR kód z displeje koloběžky přes aplikaci ve svém telefonu a hotovo. V aplikaci pak můžete sledovat jízdní údaje, ale také kde jste kolo zaparkovali, nebo jaký je stav baterie a další praktické údaje.

 

Jízda na baterku, dojezd

Mini městské skládací elektrokolo Xiaomi Qicycle disponuje elektromotorem s výkonem 250 W a baterií s kapacitou 210 Wh. Na výběr je ze tří, resp. čtyř jízdních režimů (včetně vypnuté podpory elektromotoru), dle intenzity asistence elektropohonu, který je však dostupný vždy jen při šlapání. Jakmile začnete brzdit, elektromotor přestane kolo pohánět. S nejslabším režimem, ekonomickým, slibuje čínský výrobce dojezd po rovině pro zhruba 75kg člověka někde kolem 45 km na jedno nabití. V mém případě, kdy jsem používal většinou maximální asistenci elektromotoru a jezdil v lehce kopcovitém terénu po Praze z domova do práce, nějakých 7 km tam a 7 km zpátky, došlo k poklesu baterie o zhruba 40 %, tedy dojezd bych měl cca 35 km na jedno nabití. Pokud bych jezdil na normální podporu elektromotoru, dojezd prodloužím na zhruba 40 km, opět v závislosti na terénu a jízdních podmínkách.

Tip: Recenze Xiaomi Mi Scooter 2: elektrokoloběžka nejen pro zábavu

Zkoušel jsem i 30km výlet v přírodě v České Kanadě na jihu Čech, ovšem terén byl tak kopcovitý a převodů málo, navíc posez se nedá moc označit za pohodlný, že bych to už znovu ani nezkoušel. Pokud chcete jet po rovině rychlostí kolem 20 km/hod, postačí vám jen trochu šlapat a mít zapnutý normální režim asistence elektromotoru. Při silnějším šlapání můžete rychlost zvýšit na 25 km/hod, ale převody už pak úplně nestačí a vy na elektrokole od Xiaomi šlapete až příliš rychle a nemůžete přehodit na vyšší stupěň, protože přehazovačka má jen 3 stupně, vhodné spíše pro rekreační jízdu po rovině s rychlostí právě kolem 20-25 km/hod, ne více. Elektrokolo nemá ani problém s menšími kopci, jen musíte neustále šlapat, jinak se elektropohon vypne.

Závěr

Elektrokolo od Xiaomi vypadá mnohem lépe na propagačních materiálech, než pak ve skutečnosti. A pokud máte zkušenost s lepšími skládacími elektrokoly do města, pak to platí dvojnásob. Co zaručeně s Qicyclem dostanete, je pořádná porce zábavy a hlavně možnost spárovat kolo se svým chytrým telefonem, což ocení zejména mladší generace. Stejně tak i kvůli řekněme nevyzrálé konstrukci, která bude dostačovat spíše lidem menším a lehčím, nebo přímo dětem. Zatímco elektrická koloběžka od Xiaomi způsobila pořádný poprask a je mezi zákazníky velmi oblíbená, o elektrickém kole této značky si to nemyslím, že by udělala podobně velkou díru do světa. Alespoň ne v případě první generace.