Model 2017
Novinka

TOTO ZBOŽÍ JE VYSTAVENO V PRODEJNĚ EKOLO.CZ

 

GOCYCLE G3

Nová verze jedinečného ultralehkého elektrokola z hořčíkové slitiny.
verze 2017 s větší kapacitou baterie a s vylepšeným ovládáním.
BONUS: Integrovaný stojánek v ceně 4.490 Kč zdarma.


K tomuto elektrokolu celoroční bezplatný servis, formátování
a kontrola baterie ZDARMA!
Více informací najdete zde.

Zvolte barvu:
  •  
  •  
  •  

Barva:

Prosím, zvolte barvu.

Dostupnost:   Pro zjištění dostupnosti zboží klikněte na požadované parametry kola.

129 990 Kč

107 424 Kč bez DPH

kompletní odborný servis v hodnotě 2500 Kč ZDARMA
5 let prodloužená záruka na rám
100% složené doručíme zdarma
Tlakový senzor zajistí vyšší dojezd

  • Tento skvost mezi elektrokoly se pyšní neuvěřitelnou lehkostí, čistým designem a nejvyspělejší elektronikou.
     
  • Na Gocycle Vás nikdo nepřehlédne, protože za tímto kolem se prostě musí otočit každý. Ideální pro městskou dopravu, pravidelné dojíždění do zaměstnání.
     
  • Kolo zosobňuje maximálně funkční a elegantní tvar rámu z hořčíkové slitiny, který má univerzální velikost pro všechny postavy. Disponuje zcela krytými převody a řetězem, už nikdy se od těchto částí nazašpiníte, už nikdy nubudete muset řetěz nasazovat. Torzní senzor zajistí okamžitý přenos energie z klik do elektromotoru. Elektronickou přehazovačku ovládáte stisknutím mikrotlačítka, umí však i přeřazovat za Vás, zcela automaticky.
     
  • Moderní elektrokolo jako je Gocycle G3 umožňuje nastavit jízdní režim pomocí aplikace chytrého telefonu  (Android nebo iPhone) přes prozhranní Bluetooth verze 4.0. Je možné nadefinovat si i svůj vlastní režim asistence v tzv "Custom" módu. Maximální rychlost, sílu příšlapu i výkon motoru zde můžete libovolně kombinovat tak, aby co nejvíce odpovídaly Vašemu stylu jízdy.
     
  • Přehledný a jednoduchý LED display integrovaný v řidítkách zobrazuje rychlost, převod i ukazatel baterie a to velmi podrobný, v 10-ti škálové stupnici. Samostatně se zobrazují informace o akivaci osvětlení a řezení. 
     
  • Dojezd za ideálních podmínek je uváděn až 80 km, při běžném použítí se pohybuje okolo 50 km. Odlehčená konstrukce váží bez příslušenství pouze 16,3 kg a to včetně skryté baterie.
     
  • Kolo behem 3 minut složíte a můžete ho přepravovat v originální tašce. V nabídce je i mnoho volitelného příslušenství jako jsou blatníky, nosič, osvětlení, praktický stojan, originální zámek, sklápěcí pedály a mnoho dalšího. Gocycle G3 je ve všech ohledech elektrokolo zcela nové generace. 
     
  • Listovací brožura se specifikacemi elektrokola Gocycle G3 (Anglicky)
     
  • Stáhněte si zdarma aplikaci Gocycle pro Android nebo Gocycle pro iPhone.

 

 

Vy se ptáte a my odpovídáme: 

Umožňuje G3 jízdu bez šlapání jako moped?
V podstatě ano, nicméně kolo musí uvést do pohybu jezdec vlastní silou do rychlosti cca 10km/h, jinými slovy nelze na kolo sednout, "zmáčknout tlačítko" a odjet. Aby se kolo mohlo chovat jako "moped", musí se přes aplikaci, kterou se kolo ovládá, vypnout povinnost šlapání. Na kole (po jeho uvedení do pohybu) pak skutečně není třeba šlapat, jezdec musí pouze držet zmáčknuté tlačítko akcelerace na levé rukojeti (je to z bezpúečnostních důvodů, aby se při případném pádu motor odpojil). Nicméně výše popsaný režim provozu kola není v souladu s evropskou legislativou pro provoz jízdních kol a neměl by se používat na veřejných komunikacích. Rovněž upozrňuji, že v tomto režimu (kdy jezdec nenapomáhá jízdě vlastním šlapáním a pohyb nechává zcela na motoru kola) dochází k podstatnému zkrácení dojezdu, který může být např. jen 10km, dokonce i méně (záleží na hmotnosti jezdce, profilu terénu apod.).

Do jaké rychlosti toto ekolo pomáhá?
Asistence motoru je ve všech 3 předprogramovaných režimech (City/Eco/On Demand) omezena do rychlosti 25km/h. Nicméně v režimu vlastního nastavení (jenž se nastaví opět pomocí aplikace prostřednictvím chytrého telefonu či tabletu) je možno zvýšit asistovanou podporu až do 40km/h. Opětovně - toto nastavení není v souladu s evropskou legislativou pro provoz jízdních kol a nemělo by se používat na veřejných komunikacích. Daní za přípomoc do vyší rychlosti je opět výrazné zkrácení dojezdu.

Je výkon motoru G3? Je dostatečne agresívní - sportovní?
Výkon motoru je zcela dostatečný na provoz kola jako elektrokola, tedy kola s asistencí elektromotoru. Je to stále kolo, není to moped ani motorka. Kolo nebylo navrženo na agresivní jízdu, ale jako dopravní prostředek zejména pro městskou cyklistiku, dojíždění do práce, volnočasové aktivity apod.

Jaký je kroutící moment motoru?
Výrobce neudává. Je dostatečný na účel k jakému bylo kolo navrženo, tedy městská cyklistika a jízda po zpevněném povrchu. Toto ekolo (ani žádné jiné) není motorka.

Jaká je cena se stojánkem a blatníky?
Cena Gocylce G3 je 129.990 Kč, stojánek stojí 4.490 Kč (v ekolo.cz nabízen ZDARMA), oba blatníky stojí 3.380 Kč (ceny jsou vč. DPH).

Je možné zvýšit podporu motoru nad 25 km/h čipem?
Přečipování není možné. Podporu lze zvýšit až na 40km/h prostřednicrvím režimu vlastního nastavení ve Smartphone aplikaci.   

 

Gocycle G2 vs. G3: Jaké jsou rozdíly a vylepšení?
Gocycle G2 vs G3

Když něco funguje, netřeba to měnit. Proto na novém Gocycle G3 naleznete stejné konstrukční řešení geometrie rámu, úhly, rozvor, velikosti kol. Co se změnilo, jsou některé z důležitých komponent a technologií. 

Vzhled

Jak vypadá nový Gocycle G3 versus verze G2?  Kola vypadají velmi podobně, je k dispozici nová metalická modrá barva s názvem Electric Blue. Tato barva vypadá v reálu úžasně a je to skvělý doplněk k aktuální paletě Gocycle v černé, bílé barvě.

Gocycle G2 vs G3 Design


Osvětlení

Nový G3 má zcela integrované osvětlení, zatímco G2 měla světla připojena jen nitřními kabely. To dává kolu čistší vzhled a také umožňuje snadnější instalaci. Světla jsou volitelný doplněk na obou Gocycle G2 a G3. Vypadají podobně, ale tam nejsou zpětně kompatibilnímezi modely.

Světla pro denní svícení


Gocycle G3 světla
Nový Gocycle G3 má integrovaná LED světla pro denní svícení.  Ta jsou zcela integrována do palubního modulu.

 

Okraje palubní desky G3 mají vůči verzi  Gocycle G2 uhlazenější vzhled. Přidané 4 modré LED diody představují přední nastavení světel pro denní svícení. Brzdové páky nabízejí jistější a rychlejší stlačení.

Palubní deska Gocycle


Kapacita baterie

Gocycle G2 má baterii 10.75Ah zatímco Gocycle G3 disponuje 13.5Ah baterii, která se vešla do  stejného prostoru. Díky tomu má kolo dojezd o 25% větší, při zachování hmotnosti kola. DIky nové  BMS baterie nabízí G3 rychlejší nabíjení oproti  G2 a také přináší lisovaný konektor nabíječky, takže připojení nabíječky je pevnější a zabraní nechtěnému vysunutí konektoru nabíječky.

Kapacity baterie

 

Ergonomie a pohodlí

Držadla (gripy) jsou na G2 standardní kulaté, zatímco G3 nabízí oválné rukojeti s ergonomickými úchyty pro větší pohodlí. Sedlo je na obou modelech G2 a G3 stejně komfortní. Pedály na G3 byly rozšířeny a byl přidána extra přilnavost a jsou osazeny novými kvalitními ložisky s těsněním.

Gocycle G2 vs G3 - ovládání

 

 

Hmotnost

Hmotnost je vždy důležitá pro jakékoli přenosné elektrické kolo. Gocycle se podařilo udržet váhu napříč oběma generacemi a model G3 přidá pouze 300 gramů celkové váhy!  Ta činí 16,3 Kg. 

Gocycle - hmotnost


JAKÉ JSOU VÝHODY SKLÁDACÍHO ELEKTROKOLA?
 

skládací elektrokolo od ekolo.czSkládací elektrokolo je dokonalým jízdním dopravním prostředkem do města - se skládacím kolem totiž můžete nastoupit i např. do autobusu či tramvaje, kde je jinak přeprava jízdních kol zakázána či omezena. Složení i rozložení je otázkou několika vteřin.

Skládací (elektrické) kolo se skvěle hodí i na dovolenou, kde složené nezabírá v kufru auta, karavanu či na jachtě příliš místa a vy tak nebudete omezeni na dopravu autem či docházkovou vzdálenost. A co víc, na zimu své skládací elektrokolo snadno složíte do skříně či sklepa.

Pro dosažení menší velikosti a tedy i nižší hmotnosti a lepší skladovatelnosti mají skládací kola menší, 20palcové ráfky kol a menší počet převodů. Jízda se skládacím kolem, zejména do kopce je tedy namáhavější než na jízdním kole plné velikosti. Skládací elektrokolo tento problém skvěle vyřeší - s pomocí elektrického pohonu zdoláte jakékoliv převýšení.

 

 

Výrazně mimo střední proud a zaběhnuté konzervativní konvence stojí elektrokola GoCycle od britské společnosti Karbon Kinetics Ltd..GoCycle je futuristické a přitom vysoce funkční elektrokolo do města, které naznačuje budoucí trendy v oboru. Všechny části konstrukce od rámu, přes kola, motor, akumulátor, po světla byly speciálně navrženy pro elektrokolo GoCycle tak, aby vykazovaly maximální funkčnost a spolehlivost při zachování nízké hmotnosti. Elektrokola GoCycle jsou velmi lehká, vynikají skvělými jízdními vlastnostmi a navíc jsou vyjímečná svým vzhledem. Ekolo.cz disponuje skladem všech barevných modifikací Gocycle a tak jsme schopni vybraný model dopravit k Vám typicky do druhého dne od objednávky. U ekolo.cz máte vždy skládací hlinikové pedály a stojánek (vše v ceně 4000 Kč) zdarma a první rok servisu také zdarma. 

 

Reálný dojezd Až 80 km (reálný dojezd 40 - 65 km)
Kapacita a typ baterie 300Wh (13.5Ah/22V) Li-Ion skrytá v rámu kola
Hmotnost vč. baterie 16,3 kg (bez příslušenství)
Nosnost 100 kg - včetně oblečení a zavazadel
Typ a materiál rámu Ultralehká hořčíková slitina, barevné varianty: Bílá lesk, Karbonová černá, Electric modrá
Typ pohonu Gocycle s převodovkou v předním kole, jmenovitý výkon 250W
Snímač Nastavitelný pedálový torzní (tlakový) i frekvenční senzor
Ovládání Integrovaný diodový dispaly pro kontrolu rychlosti, převodového stupně a míry asistence, možnost ovládání přes smartphone - GocycleConnect® App via Bluetooth 4.0
Řazení a přehazovačka Cleandrive® Shimano Nexus 3-speed - možnost automatického i manuálního řazení
Typ a značka brzd Hydraulické kotoučové přední i zadní
Přední vidlice Pevná jednoramenná, zadní Gocycle tlumič, zdvih 25 mm
Pláště Gocycle Performance 20"/1,75“, s reflexním pruhem
Blatníky Možno dokoupit
Sedlo a sedlovka Sedlo Velo D2 Comfort, výškově nastavitelná sedlovka Vgonomic
Speciální výbava Gocycle electronic Predictive Shifting™, Rychloupínací PitStop letmo nešená kola, zcela kryté převody, kabely vedené v rámu.
Osvětlení Integrované LED pro denní svícení LED v řidítkách
Složené - rozměry (Š,H,V) 60 x 76 x 30 cm se sklápěcími pedály
Typ kola Elektrokola

Gocycle G3 - představení novinek

Nová LED přední světla

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)

Skládací elektrokolo Gocycle

Gocycle je na prvním místě o designu – nic podobného na našich silnicích skoro určitě nepotkáte. Ať už jde o bílou variantu, kterou jsme testovali, nebo černou, vypadá kolo jako vystřižené z nějakého sci­fi filmu – na designu si dal výrobce opravdu hodně záležet a věřím, že spousta lidí si Gocycle pořídí jen kvůli němu.

Vedle samotného rámu z magnéziové slitiny je výrazným designovým prvkem hodně netradiční uchycení obou kol, která se nasazují z boku. Ostatně pozornost připoutají i samotná kola s širokými paprsky, vyrobená ze stejného materiálu jako samotný rám. Řetěz i přehazovačka jsou zcela zakryté, baterie šikovně schovaná v rámu, takže čistotu designu nic nenarušuje. Ostatně, designu musela místy ustoupit i ergonomie – zejména v případě ovládacího panelu – ale o tom později. Každopádně lze s klidným svědomím říci, že Gocycle je krásný. Dokonce velmi krásný. S žádným kolem jsem si „neužíval“ takovou pozornost okolí. A o žádné kolo jsem se tak nebál, protože i největší ignorant na něm na první pohled pozná, že nemohlo stát deset, dvacet, ani třicet tisíc.

Cena, vybavení, dojezd

Po pravdě – Gocycle stojí zhruba tolik co ojetá Fabie – necelých 130 tisíc korun včetně DPH je skutečně dost. Na druhou stranu, vedle naprosto exkluzivního designu za své peníze dostanete i slušnou nálož moderních technologií. Jen namátkou – elektronické řazení, třístupňovou převodovku v zadní nábě, hydraulické brzdy, rám z pevného a přitom lehkého hořčíku, odpružená zadní vidlice (pokud se dá tedy ještě hovořit o vidlici, když se kolo nasazuje z boku). A abych nezapomněl – není mnoho kol, která se dají ovládat přes mobilní telefon. Gocycle G2R je jedním z nich – z App Store, nebo Google Play si stáhnete příslušnou aplikaci, ke kolu se připojíte přes Bluetooth a už to sviští – ovládání, nastavení, statistiky a tomu podobně. Ideální záležitost pro cyklisticky založené geeky.

 Abych nezapomněl – Gocycle G2R je jedním z mála u nás prodávaných kol, která dokáží bez dodatečných úprav jet na elektrický pohon i víc než u nás maximálně povolených 25 km/h. V některých jízdních módech (a pochopitelně na vlastní riziko) lze uhánět rychlostí až 32 km/h. Počítejte ovšem s tím, že výdrž baterie pak radikálně klesne.

Gocycle – elektromotor

A propos – dojezd:  Výrobcem udávaný dojezd je až 80 km. Popravdě, když jsem kolo hodně ždímal a moc nešlapal, dokázal jsem plně nabitou baterii vyšťavit už po třiceti kilometrech; je ovšem pravda, že minimálně třetina trasy vedla do poměrně prudkého kopce. Věřím, že při nastavení méně intenzivní asistence je udávaný dojezd reálný. Na co si člověk snadno zvykne, je elektronické prediktivní řazení. Řadí se spínačem pod řídítky a v módu predikce dokáže kolo dokonce samo přeřazovat, což na mně (nejsem cyklistickým geekem) udělalo značný dojem. Netuším, jak dalece je tento systém spolehlivý, ale během našeho testu fungoval bez jediného zaváhání. Kolo je dostatečně inteligentní na to, aby si nechalo zásobu energie pro řazení i v případě, kdy je baterie úplně vybitá – nestane se Vám tedy, že byste zůstali viset v půlce kopce s vybitou baterií a zařazeným nejtěžším převodem (manuálně nejde řadit ani v nouzi).

Jízdní dojmy

Pocit z jízdy je zhruba takový, jaký byste u kola tohoto druhu očekávali – tedy jízda je pohodlná, posez poměrně vzpřímený a při zapnuté asistenci se jede velice příjemně. Ve chvíli, kdy asistenci vypnete (nebo Vám dojde baterie), narazíte na limit v podstatě každého městského elektrokola, kterým je vzpřímená poloha jezdce, která není úplně nakloněna efektivní jízdě na lidský pohon. Navíc, například v kopcovitém terénu nejsou tři rychlosti právě výhra – i když abychom nekřivdili – rozsah převodů je vzhledem k jejich počtu slušný. Pneumatiky s nevýrazným vzorkem jsou jasně stavěné na rychlou jízdu na zpevněných površích. Myslím, že na obtížnější terény můžete s G2R bez obav zapomenout – opravdu to není trekové kolo – což ale, jak v recenzích často píšu, není vada, nýbrž vlastnost…

Jízda na elektřinu, případně se zapnutou vyšší mírou asistence, je opravdu zážitek – kolo umožňuje i jízdu v režimu „moped", tedy čistě na elektrický pohon, kdy plyn přidáváte spínačem pod řídítky – vzhledem k zmíněné maximální rychlosti až 32 km/h si užijete spoustu legrace (na zalidněných cyklostezkách doporučuji ovšem opatrně – hydraulické brzdy jsou opravdu ostré a prudké brždění z maximální rychlosti může snadno skončit nějakou nepříjemností). Kapitola sama pro sebe je ovládací panel na řídítkách. Jeho svítící diody, které indikují stav baterie, rychlost a zařazenou rychlost, jsou určitě efektní a dobře zapadají do promyšleného designu kola, ale v praktickém životě by patrně většina uživatelů uvítala obyčejný LCD display, který mají i elektrokola za čtvrtinovou cenu. Je pravda, že tento handicap je do určité míry kompenzován možností ovládání přes iPhone/Android aplikaci, ale přiznejme si, že tento způsob, který navíc vyžaduje manipulaci s telefonem, není pro každého. Řídítka fungují i jako indikátor stavu baterie, rychlosti a řazení. Gocycle 2GR se prezentuje jako skládací kolo. Nepředstavujte si ovšem klasickou skládačku, kterou během dvaceti sekund složíte a nastoupíte s ní do tramvaje. Kolo lze skutečně poměrně rychle složit do přepravního vaku, nicméně jde o funkci sloužící spíše k jeho přepravě na delší vzdálenosti – do auta, busu apod. Na každodenní využívání třeba v MHD to opravdu není.

Závěrečné shrnutí

Gocycle ušel od prvního modelu velký kus cesty. Co zůstalo, je skvělý design (a prémiová cena), zlepšení ale můžeme vidět takřka na každém kroku. Vynikající kolo pro geeky, milovníky krásných věcí a lidi, kteří mají rádi pozornost okolí. Hlavní vylepšení jsou Li­Ion baterie s vyšší kapacitou,Hydraulické kotoučové brzy místo původních mechanických, Elektronické řazení místo mechanického, světla na řídítkách .