BRONZOVÁ, STŘÍBRNÁ A ZLATÁ  - AŽ DO VÁNOC MÁME PRO VÁS OTEVŘENO V SOBOTU I V NEDĚLI OD 10 DO 16 HODIN.

Odpružení Maestro značky Giant

 

Skvělé odpružení Maestro

Odpružení Maestro je plně aktivní a vysoce citlivé, jízda v terénu tak bude příjemnější a zábavnější. Tento systém funguje na principu virtuálního (plovoucího) středu otáčení zadní stavby, což eliminuje nežádoucí pohupování při šlapání.

 

Odpružení Maestron od Giant

 

Nastavitelná geometrie Flip-Chip

Flip chip umožňuje jezdcům rychle upravit geometrii jejich horského kola vybaveného Maestro, aby lépe vyhovovalo tomu, jak a kde jezdí. Umožňuje jezdcům měnit úhel hlavové trubky, úhel sedlové trubky a výšku středového složení pomocí excentrické podložky umístěné v horním vahadle.

Úhel hlavové trubky můžete mít strmější nebo položenější (66,5° / 65,8°), což má vliv také na úhel sedlové trubky (77,8° / 77,0°) a projeví se to i na výšce středu šlapání (BB drop je 30 nebo 40 mm). Zatímco strmější úhel vidlice je vhodný pro výjezdy, položenější vidlice zlepší stabilitu kola ve sjezdech.

 

 

JAK TO FUNGUJE?

Odpružení Maestro od Giant

 

1 - VYSOKÁ POLOHA

Když je flip chip ve vysoké poloze, úhel hlavové trubky je o 0,7 stupně strmější, úhel sedlové trubky o 0,8 stupně strmější a výška spodní konzoly je o 10 mm vyšší.

Z pohledu jízdy umožnuje strmější úhel hlavové trubky a strmější úhel sedlové trubky jezdci dosáhnout agresivnější polohy. Vyšší spodní konzole také zlepšuje vůli pedálu a umožňuje jezdcům šlapat po skalnatém a kamenitém terénu s menší kadencí šlapání.

Vysoká poloha je doporučeným nastavením pro pomalejší, těsnější a techničtější terén.

 

2 - NÍZKÁ POLOHA

Když je flip chip v nízké poloze, úhel hlavové trubky se posune, aby se zmenšil o 0,7 stupně, úhel sedlové trubky se posune, aby se zmenšil o 0,8 stupně, a výška spodní konzoly je o 10 mm nižší.

Díky útlumu hlavové trubky a úhlu sedlové trubky dává e-kolu větší stabilitu při rychlosti a větší jistotu v strmějším terénu umístěním předního kola o něco dále před jezdce. Nižší výška středového složení navíc snižuje těžiště kola a jezdce, čímž je při vysokých rychlostech ještě stabilnější.

Nízká poloha je ideální pro rychlejší a otevřenější terén.