Vrácení, výměna, reklamace zboží
- Zakoupili jste u nás elektrokolo nebo příslušenství a nevyhovuje Vám?
- Potřebujete zakoupené elektrokolo vyměnit za jinou velikost či model?
- Omylem jsme Vám doručli jiný typ zboží?
- Elektrokolo má závadu, kterou je třeba reklamovat?
V ekolo.cz vše vyřešíme rychle a k Vaší plné spokojenosti!
Přečtěte si prosím pozorně jak správně postupovat:
- Nejrychlejší pro nás i pro Vás je vždy nejprve vyplnit formulář níže na této stránce. Jakmile přijmeme Vaši žádost, budeme se jí zabývat a dohodneme si s Vámi další postup.
- Pro výměnu nebo reklamaci - elektrokolo uveďte do původního stavu (vyčistěte jej, odstraňte neoriginální příslušenství). Přiložte veškeré originální příslušenství a doklady (záruční list, nářadí, nabíječku návod, vše co bylo byl součástí zboží).
- Reklamaci, či žádost o výměnu doporučujeme provést osobně v naší provozovně v Praze (ušetříte čas a náklady s balením a zasíláním). Rezervujte si čas pro přijetí reklamace kliknutím zde.
- Pokud se jedná o výměnu, lze (po předchozí dohodě s prodejnou) vyřešit přímo na místě, pokud se jedná o reklamaci, tuto vyřešíme v nejkratším možném čase - nejpozději v zákonné lhůtě 30 dnů.
- Pokud elektrokolo zasíláte spediční službou, je třeba zjištěné vady a jak se projevují popsat písemně a toto vyjádření přiložit k elektrokolu.
- Správná příprava a zabalení elektrokola pro přepravu je popsána zde. Za poškození, která vznikla při přepravě chybným nebo nedostatečným zabalením, neručíme.
- Za poplatek lze též elektrokolo (nikoli drobné příslušenství) pro výměnu nebo na reklamaci vyzvednout naší Sběrnou službou. Svoz si objednejte zde.
Kompletní reklamační a záruční podmínky včetně formuláře na odstoupení od kupní smlouvy jsou uvedeny v rámci VOP ekolo.cz s.r.o.