• O nás
  • Doprava
  • Servis
  • Půjčovna
  • Kontakt
  • Změnit jazyk webu
🌟

Výprodej bazarových elektrokol za skvělou cenu s garancí roční záruky.

 

 

 

Vrácení, výměna, reklamace zboží

  • Zakoupili jste u nás elektrokolo nebo příslušenství a nevyhovuje Vám?
  • Potřebujete zakoupené elektrokolo vyměnit za jinou velikost či model?
  • Omylem jsme Vám doručli jiný typ zboží?
  • Elektrokolo má závadu, kterou je třeba reklamovat?

V ekolo.cz vše vyřešíme rychle a k Vaší plné spokojenosti!

 

Přečtěte si prosím pozorně jak správně postupovat:

  1. Nejrychlejší pro nás i pro Vás je vždy nejprve vyplnit formulář níže na této stránce. Jakmile přijmeme Vaši žádost, budeme se jí zabývat a dohodneme si s Vámi další postup.
  2. Pro výměnu nebo reklamaci - elektrokolo uveďte do původního stavu (vyčistěte jej, odstraňte neoriginální příslušenství). Přiložte veškeré originální příslušenství a doklady (záruční list, nářadí, nabíječku návod, vše co bylo byl součástí zboží). 
  3. Reklamaci, či žádost o výměnu doporučujeme provést osobně v naší provozovně v Praze (ušetříte čas a náklady s balením a zasíláním). Rezervujte si čas pro přijetí reklamace kliknutím zde.
  4. Pokud se jedná o výměnu, lze (po předchozí dohodě s prodejnou) vyřešit přímo na místě, pokud se jedná o reklamaci, tuto vyřešíme v nejkratším možném čase - nejpozději v zákonné lhůtě 30 dnů.
  5. Pokud elektrokolo zasíláte spediční službou, je třeba zjištěné vady a jak se projevují popsat písemně a toto vyjádření přiložit k elektrokolu.
  6. Správná příprava a zabalení elektrokola pro přepravu je popsána zde.  Za poškození, která vznikla při přepravě chybným nebo nedostatečným zabalením, neručíme.
  7. Za poplatek lze též elektrokolo (nikoli drobné příslušenství) pro výměnu nebo na reklamaci vyzvednout naší Sběrnou službou. Svoz si objednejte zde

Kompletní reklamační a záruční podmínky včetně formuláře na odstoupení od kupní smlouvy jsou uvedeny v rámci VOP ekolo.cz s.r.o.

 

 

Zpět na stránku servisu