O nás Doprava Servis Půjčovna Kontakt
Změnit jazyk webu
🌟

Záruka prodloužená od 1.4.2025 na všechna ekola. Využijte nabídku.

Středový MOTOR BOSCH CX - 2020

Bosch Performance Line CX 2020

 

Jaké parametry má 4. generace motoru Bosch Performance Line CX, tedy modelový rok 2020? Jaký je motor v porovnání s předchozím modelem?

Shrnuli jsme pro Vás vše nejdůležitější, co byste měli vědět o motoru, jehož řada Bosch Performance Line je nejpoužívanějším středovým motorem na trhu s elektrokoly.   

 

Středové motory jsou aktuálně nejvyužívanějšími pohony v elektrokolech a i když jejich nástup přišel až v roce 2014, svými přednostmi si velmi rychle získaly obrovskou oblibu. Středové motory téměř vytlačily nábojové motory a již se nachází snad ve všech typech kol. A jelikož je Bosch jedničkou v daném segmentu, tento článek věnujeme jemu a jeho novému motoru Bosch Performance Line CX 2020.

 

 

 

Efektivní využití energie

Vždy maximální výkon

Nízká hlučnost

Optimální účinnost motoru
a převodovky pro zdolání dlouhých i strmých stoupání.
Ideální pro rychlé i střední sprinty a ostré změny tempa. Pro jízdu s nízkou hlučností a vysokým výkonem motoru za všech kadencí.

 

 

Bosch Performance Line CX 2020

 

Většina světových výrobců elektrokol využívá motorů Bosch pro jejich spolehlivost, precizní zpracování, ale i vysoký výkon a celkově vlastnosti, díky kterým je jízda na elektrokole s motorem Bosch tak pohodlná, plynulá a s dostatkem výkonu pro téměř každou Vaši cestu.

Prodejem ale plusy Bosche nekončí... tak rozsáhlé služby, jako je dostupnost náhradních dílů, servisní zázemí, diagnostiky a také, životnost baterií Bosch patří mezi ty nejdelší na trhu, což má při rozhodování pro zákazníka velkou váhu.

 

Bosch Performance Line CX 2020

 

 

Novinky u motoru Bosch Performance Line CX 2020

Bosch u této verze motoru nepostupoval inovacemi na starém motoru, ale jedná se o nový motor, který se vyznačuje těmito vlastnostmi: 

 

Nově velký převodník

Typickým znakem motorů Bosch býval malý převodník (pastorek), ale to je nyní historií. Díky aktuálním trendům a hlavně požadavkům od zákazníků je nový motor osazen velkým převodníkem. Velký převodník vždy zajistí dostatek výkonu, naprostou přesnost a plynulost chodu. Válečková spojka zajistí šlapání zcela bez odporu motoru, takže se vyrovná jízdě na běžném kole.

 

Vysoký výkon

I přes stejný točivý moment (75 Nm) je podpora motoru BOSCH CX - 2020 zvýšena z 300% na 340 %. Samozřejmostí pak byla také úprava všech úrovní dopomoci. Například režim Tour byl navýšen na 140% z původních 120%. Díky těmto změnám došlo k úpravě eMTB režimu, který nyní dynamicky přepíná nemi Tour a Turbo.  Podpora při tomto reřimu je řízena dle scénáře jízdy a tlaku, který vyvíjíte na pedály. Nový motor nabídne od 140% do 340 %, což je oproti starému motoru Bosch Performance, který měl od 120% do 300%, velké navýšení.

[page-325]