CRUSSIS e-Cross 1.8-S
Pánské krosové elektrokolo se zadním motorem, plně integrovanou baterií s kapacitou 630 Wh a velmi mąoderní a pohodlnou geometrií. Postaveno na 28" kolech. S dojezdem až 140 km. Určeno pro výlety všeho druhu na cyklostezkách i v lehkém terénu.
BAFANG zadní
32 Nm
630 Wh
3 x 7 rychlostí
28"
50 mm (přední)
Kalkulačka dojezdu elektrokola
Dojezd na elektrokole je přibližně
*na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy
Pánské krosové elektrokolo e-Cross 1.8-S 2023. Ideální pro sportovnější jízdu a výlety všeho druhu na silnicích či cyklostezkách i v lehkém terénu. Již se nemusíte bát kopcovitého profilu výletu.
O funkčnost a spolehlivost elektrokola se stará elektromotor Bafang umístěný v náboji zadního kola. V kombinaci se silnou baterií vás spolehlivě dopraví až do vzdálenosti 140 km – samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová a ovládá se prostřednictvím LCD panelu umístěného na řídítkách. Ten zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Oproti modelu e-Cross 1.8 je elektrokolo e-Cross 1.8-S vybaveno extra silnou baterií Samsung 17,5 Ah, která je do rámu elektrokola plně integrována. Jedná se skutečně o praktické a funkční elektrokolo s pěkným designem.
Elektrokolo je vyráběno na pohodlných 28“ kolech ve dvou velikostech rámu 18“ a 20“. O řazení se stará 21 rychlostí sada Shimano Tourney a jízdní komfort zpříjemní vidlice SR-SUNTOUR CR85-V 700C", no lock a pohodlné sedlo.
Model e-Cross 1.8-S je dodáván bez blatníků, osvětlení, stojánku a nosiče. Ty však lze bez problémů dokoupit. Nebo se podívejte na model e-Gordo 1.8-S, který je vybaven blatníky i nosičem.
Pokud byste zatoužili po modelu se středovým elektromotorem a lepší doplňkovou výbavou (vidlice, přehazovačka,…), nabízí se elektrokolo e-Cross 7.8 / 7.8-S.
Potřebujete poradit s výběrem toho správného elektrokola? Využijte našeho průvodce výběrem elektrokol nebo nás rovnou kontaktujte. Chcete si elektrokola raději prohlédnout? Navštivte náš showroom.
Nábojový motor Bafang
Tento spolehlivý motor má propracovaný systém přenosu točivého momentu a špičkový výkon přes 500 W, čímž účinně brání prokluzování pneumatik v terénu.
Jeho malá hmotnost a výše jmenované vlastnosti ho činí ideální součástí turistických a cestovních elektrokol.
Zadní motor mohou ocenit cyklisté, kteří chtějí jezdit především často bez asistence motoru a pomoc elektrokola využívat pouze do prudkých kopců či v protivětru, díky okamžité akceleraci motoru.
Elektrokola značky CRUSSIS patří již od jejího vzniku v roce 2012 k nejprodávanějším modelům elektrických kol v ČR. Pro rok 2019 byla tváří značky hokejová legenda Jaromír Jágr, který na elektrokolech taktéž trénuje.
Jsme specializovaná prodejna a testovací centrum elektrokol značky CRUSSIS, proto nabízíme kompletní sortiment značky CRUSSIS - městská, terénní i cestovní elektrokola s výborným poměrem ceny a výkonu.
Navíc k elektrokolu:
Parametry
Obecně
Modelový rok | 2023 |
Značka | Crussis |
Nosnost | 120 kg |
Elektropohon
Výrobce motoru | Bafang |
Typ motoru | Bafang - zadní motor |
Kroutící moment | 32 Nm |
Středový motor | Ne |
Baterie
Kapacita baterie | 600 - 699 Wh |
Nabíječka | 2 A (součást výbavy) |
Kapacita baterie | Vysoká |
Tlumení
Přední vidlice | SR-SUNTOUR CR85-V 700C" |
Komponenty
Řidítka | CRUSSIS AL 31,8mm, šířka 660 mm |
Ráfky | CRUSSIS 28", dvoustěnné, vložkované, 19mm |
Sedlovka | CRUSSIS se zámkem, 31,6, 350 mm |
Přední náboj | CRUSSIS disc, ložisko věneček, 36D |
Zadní náboj | Bafang s motorem |
Gripy | CRUSSIS ergonomicky tvarované s objímkou |
Pláště | KENDA 700x45 (47-622), černá |
Představec | CRUSSIS Al, 60 mm, pevný |
Řazení
Kazeta | BAFANG 250W (MAX 500W) |
Řazení | SHIMANO Tourney SL-TX50, 21 rychlostí |
Přehazovačka | SHIMANO Tourney RD-TY500D-SGS, 7 rychlostí |
Počet převodů | 3 x 7 |
Dotazy
Vyplňte prosím kontakt na Vás a do pole Zpráva vložte svůj dotaz a my se Vám ozveme obratem zpět.