Celoodpružené elektrokolo LIV INTRIGUE E+ 2 PRO

Celoodpružený model Intrigue E+ je specificky dámská obdoba pánského modelu Trance E+. Určený je především na jízdu v náročnějším terénu, kde vám pomůže vyjet i ty nejprudší „stojky“ a dolů z kopce pak díky odpružení Maestro nabídne spoustu zábavy!


Vyberte si z variant: info

ROK SERVISU ZDARMA
DOPRAVA ZDARMA 100% SLOŽENÉ KOLO
MÁTE 30 DNŮ NA VÝMĚNU ZDARMA
GARANČNÍ PROHLÍDKA JE U NÁS ZDARMA
ZÁRUKA 10 LET NA RÁM ZDARMA
GARANCE NEJLEPŠÍ CENY NA TRHU

  • Hliníkový rám ALUXX SL s dámskou trail/enduro geometrií je vybaven odpružením Maestro a poskytuje zdvih 140 mm, zdvih vidlice je 150 cm. Uchycení zadního tlumiče Trunnion Mount přináší vysokou citlivost odpružení, karbonové horní vahadlo zvyšuje tuhost celého pružícího aparátu.
  • Středový motor Giant SyncDrive Pro Yamaha (80 Nm) má ve srovnání s motorem „Sport“ kompaktnější rozměry a nižší hmotnost, nabízí vyšší maximální podporu (až 360 %) a zvládne i vyšší kadenci (až 120 otáček za minutu).
  • Okamžitou odezvu na vaše šlapání a efektivní distribuci energie z baterie zajistí 6-senzorová technologie Giant PedalPlus.
  • Plně integrovaná baterie umístěná zespodu dolní rámové trubky nabízí kapacitu 500 Watthodin. A díky tomu, že baterie je umístěná zespodu, tak na horní části spodní rámové trubky je místo na košík na lahev. V případě, že baterii zcela vyčerpáte, nová šestiampérová rychlonabíječka SmartCharger vám baterii za 90 minut nabije na 60 % kapacity.
  • Pro volbu jízdních režimů slouží ovládací jednotka RideControl ONE, která obsahuje dominantní ergonomická tlačítka pro přepínání jízdních režimů (na výběr jich máte 5), LED diody pro zobrazení stavu baterie a zvoleného jízdního režimu a nechybí ani tlačítko funkce walk assist.
  • Díky Bluetooth konektivitě pak můžete vaše kolo spárovat s aplikací Giant RideControl, kterou si stáhnete do vašeho chytrého telefonu (pro Android a iOS) – tato aplikace vám pak nabídne spoustu dalších užitečných funkcí, jako například tuning (vyladění) jízdních režimů nebo fitness funkce včetně analýzy vašeho výkonu.
  • Oba nabízené modely jsou osazeny širokými ráfky a plášti, aby jízda byla pohodlná, zábavná i bezpečná. A chybět nesmí ani dnes tolik oblíbená teleskopická sedlovka s vnitřně vedeným ovládáním, kterou oceníte zejména v prudkých sjezdech – sedlo vám totiž ve snížené poloze nijak nepřekáží a můžete snadno přenést těžiště nad zadní kolo.
  • A proč byste si měli pořizovat celoodpružené elektrokolo, i když třeba nejezdíte v těžkém terénu? Představte si, že by vaše auto, se kterým jezdíte převážně po silnicích a dálnicích, nemělo tlumiče – auto je těžké a musí tlumit i sebemenší nerovnosti, jinak by se v něm nedalo jet – a s elektrokoly je to podobné, vzhledem k jejich vyšší hmotnosti je zadní tlumič velkým přínosem z hlediska vašeho pohodlí při jízdě. A pro vyšší komfort i bezpečnou jízdu v terénu jsou důležité také širší ráfky a pláště (tady se opět nabízí souvislost s auty).

 


 

Kalkulačka dojezdu elektrokola

Celková hmotnost jezdce (vč. výbavy)
80
kg
Převažující profil trasy
Kapacita baterie
Dojezd
Pro jezdce o hmotnosti 80 kg bude s kapacitou baterie Wh při jízdě s maximální asistencí po převážně dojezd na tomto elektrokole přibližně
km
(na konkrétní celkový dojezd má dále vliv nastavení módu asistence, technický stav elektrokola, stáří baterie, teplota okolí, protivítr a technika jízdy)

HORSKÉ ELEKTROKOLO S VELKOU VÝDRŽÍ. Silný motor a vysokokapacitní baterie vám pomohou  zdolat i ty nejprudší kopce. Horská elektrokola

Horská elektrokola se vyznačují odolným rámem, kvalitními brzdami a dobrým odpružením.

Motor SyncDrive Pro od výrobce Yamaha nabízí velmi dobrý výkon.  Giant ho vyladil, aby byl ještě silnější. Tento pohon se používá  především na vysoce výkonných modelech Giant. Je o něco  účinnější než Bosch, o trochu lehčí, menší a také levnější.  Motor dosahuje maximálního točivého momentu 80 Nm.

Používá se na vysoce výkonných modelech. Má pět režimů podpory.  max. točivý moment — 80 Nm.

Motor SyncDrive Sport od výrobce Yamaha nabízí velmi dobrý výkon.  Je o něco výkonnější než Bosch, je o trochu lehčí, menší a také levnější.  Tento pohon nabízí tři režimy podpory pro jízdní kola, které jsou používány  jak pro každodenní jízdu, tak pro náročnější jízdu v terénu. Motor dosahuje  maximálního točivého momentu 80 Nm.

Motor má velmi dobrý výkon. Nabízí pět režimů podpory. Dosahuje maximálního točivého momentu 80 Nm.

 

 

 

Možná by Vás zajímalo: 

Průvodce výběrem elektrokola

Vše o bateriích

Proč elektrokolo od ekolo.cz

Vše o motorech

Ekolo doručíme zdarma 100% seřízené

Elektrokolo na splátky

Nákup elektrokola u nás bez rizika

Elektorkolo na leasing

Testování elektrokola je v ekolo zdarma

Pojištění elektrokola

 

Typ pohonu Giant SyncDrive Pro, 80Nm , 360% nastavitelná asistence, powered by YAMAHA
Kapacita a typ baterie Giant EnergyPak Smart 500, 36V 13.8Ah integrovaná Lithium-Ion
Ovládání Giant RideControl ONE
Velikosti rámu XS, S, M, L
Typ a materiál rámu ALUXX SL Aluminum, Fox Float DPS Performance, EVOL Large Volume sleeve, 3-position lever, 185x52.5mm Trunnion mount, custom tuned
Přední vidlice Rock Shox 35 Gold RL, 150mm zdvih, MotionControltm rebound and lockout control
Počet převodů 1x12
Řazení a přehazovačka SRAM SX Eagle
Přesmykač MRP 1X CS custom
Typ a značka brzd Tektro HD-M745 Orion, 4-písktové, hydraulické kotoučové, 203mm
Kliky SRAM X-Sync Eagle 38T 104BCD chainring Praxis e-Cadet+ custom forged crankarm set (Q-factor=168, XS/S:160, M/L:165)
Kazeta SRAM PG-1210
Řetěz SRAM SX Eagle PowerLock
Řidítka Giant Contact 35 Trail
Představec Giant Contact SL 35
Sedlo a sedlovka Liv Contact, Upright a Giant Contact Switch, dropper, 30,9mm
Ráfky a náboje Giant AM 27.5+, Tubeless ready, 35mm inner width, e-bike optimized a náboje Shimano Boost
Pláště "Maxxis Minion DHF 27.5x2.6"" Foldable, Tubeless, EXO, Dual compound [F] Maxxis HighRollerII 27.5x2.6"" Foldable, Tubeless, EXO, Dual Compound [R]"
Středové osy [F] 110x15 [R] 148x12mm Thru-axle
Speciální výbava Giant EnergyPak 6A Smart nabíječka (60% nabití za 60min)

Zde prosím položte Váš dotaz

(nebude zveřejněn)